System bluAir - informacje ogólne bluAir to sposób na przesłanie treści marketingowych (reklamowych lub informacyjnych) na telefony komórkowe klientów za pomocą darmowego (zarówno dla nadawcy, jak i dla odbiorcy) kanału Bluetooth. Niewielkie nadajniki bluAir można wkomponować w dowolną ekspozycję sklepową, stand reklamowy, display lub po prostu postawić na ladzie, stoliku, podłodze. Nadajnik bluAir Wymiary: 22 x 14 x 3,8 cm
bluAir – same korzyści! Wyposażenie punktów sprzedaży/ promocji w urządzenia bluAir umożliwi: Niespotykaną i bardzo pozytywnie przyjmowaną komunikację z klientem końcowym Oszczędność na drukach ulotek i innych materiałów POS Pewność, że klient zabierze do domu informację np. o konkursie / promocji (będzie ją miał w swoim telefonie) Raz przygotowany gadżet (np. tapetę, dzwonek, grę) można rozdać tysiącom użytkowników
Jak działa bluAir? Krok po kroku: 1.Wykrywanie telefonów komórkowych: po uruchomieniu nadajnik bluAir automatycznie wykrywa telefony z Bluetoothem, znajdujące się w pobliżu 2.Przesyłanie prośby o akceptację połączenia: Do wszystkich wykrytych telefonów, bluAir przesyła pytanie: czy chcesz pobrać kontent / plik od…….(tu nazwa firmy lub kampanii). Użytkownik musi zaakceptować to połączenie (wcisnąć ok.) 3.Przesyłanie plików: po zaakceptowaniu pytania bluAir przesyła pliki wg wcześniej ustalonej listy. Dzięki wykorzystaniu wielowątkowej architektury, transfer danych odbywa się w sposób symultaniczny (do wielu urządzeń w tym samym czasie)
Jak działa bluAir? Rejestracja pracy bluAir rejestruje przebieg pracy, dzięki czemu możliwe jest prześledzenie ilości urządzeń, połączeń oraz przesłanych danych – dostępne po zakończeniu akcji w formie raportu z wykresami aktywności. Na życzenie bluAir może zostać zintegrowany z prezentacją reklamową, by stanowił interesujący dodatek dla klientów posiadających telefony komórkowe lub inne urządzenia mobilne wyposażone w Bluetooth.
Personalizacja przekazu bluAir identyfikuje i zapamiętuje użytkowników – w razie potrzeby urządzenia mogą nie wysyłać zapytania do użytkownika, który już skorzystał z usługi Dzięki identyfikacji modelu i producenta telefonu możliwe są szczegółowe raporty, które dostarczamy po zakończeniu każdej realizowanej akcji Komunikat wysyłany do użytkownika telefonu może zawierać w sobie nazwę produktu, firmy, kampanii, itp.
Co można wysyłać – kontent reklamowy (1) tapety na telefony komórkowe dzwonki polifoniczne i TrueTons, utrory mp3 krótkie filmy video (np. zapowiedzi filmów, prezentacje produktów) dokumenty tekstowe, PDF wpisy do kalendarza (np. wydarzenia, spotkania, premiery) m-kupony zniżkowe
Co można wysyłać – kontent reklamowy (2) Gry Java gry zręcznościowe lub logiczne, z product placement’em - elektroniczny gadżet. Budząca ciekawość forma promocji, która w przeciwieństwie do koncepcji tradycyjnych, stanowi wartość dla Klienta i utrwala przekaz reklamowy w sposób wirusowy. Scenariusz gry zostaje opracowany na podstawie wskazówek i pomysłów Klienta. Nowością jest multiplayer przez bluetooth, czyli możliwość gry w więcej osób, a co za tym idzie organizowania turniejów dla Twoich Klientów
Co można wysyłać – kontent reklamowy (3) Aplikacje mobilne takie jak katalog produktów. Aplikacja pozwala przeglądać wybrane produkty objęte promocją, wraz z informacją o cenie oraz gdzie można konkretny produkt znaleźć. Aplikacja może być zintegrowana ze stroną internetową oraz zawierać formularz zgłoszeniowy, np. do programu lojalnościowego.
Co można wysyłać – kontent reklamowy (4) Aplikacje mobilne takie jak repertuar wydarzeń (kina, teatry, trasy muzyczne, eventy) Użytkownik ma możliwość przeglądania opisów, recenzji, zdjęć. Repertuar jest aktualizowany na żądanie użytkownika: przez inernet (koszt dla użytkownika znikomy – aplikacja jest tak skonstruowana aby zminimalizować ilość przesyłanych danych) lub zupełnie bezpłatnie poprzez bluetooth (jeżeli Klient jest właśnie w kinie).
Co można wysyłać – kontent reklamowy (5) Strony www lajt lub off-line - czyli aplikacje będącę miniaturową kopią Twojej strony internetowej, którą użytkownik może przeglądąć bez konieczności połączenia z internetem. Strony lajt – strony www. przystosowane do przeglądania na telefonie komórkowym w trybie on- line.
Co można wysyłać – kontent reklamowy (6) Aplikacja bluResponse – specjalna aplikacja umożliwiająca komunikację zwrotną z klientem. Umożliwia przeprowadzanie konkursów, zbieranie bazy danych o użytkownikach lub deklarację pełnoletności, zarejestrowanie się do programów lojalnościowych przeprowadzanie głosowania. Komunikacja odbywa się za pomocą Bluetooth, program zbiera i porządkuje pozyskane dane, ułatwiając tym samym obsługę akcji.
Zdalne zarządzanie kontentem (1) bluBase – aplikacja monitorująca nadajniki bluAir. Warunkiem skorzystania z aplikacji jest podłączenie nadajnika bluAir do sieci internetowej (sztywne łącze, WIFI lub GPRS) Zarządzanie kampaniami: Możliwość podmiany kontentu w dowolnym z nadajników bluAir Możliwość definiowania ram czasowych emisji kontentu
Zdalne zarządzanie kontentem (2) Monitorowanie nadajników bluAir: Kontrola poprawności działania i szybki serwis Pobieranie pełnych statystyk dotyczących: Prób kontaktu bluAir z telefonami komórkowymi Nawiązanych połączeń z telefonami komórkowymi Odrzuconych połączeń Podział na modele telefonów komórkowych Podział na systemy operacyjne telefonów komórkowych Szybkości transmisji Błędów transmisji Statystyki rozmieszczone w czasie – dane z dokładnością do 1 sekundy
Polska produkcja Jako jedyna firma w Polsce oferujemy urządzenia i oprogramowanie zaprojektowane przez polskich programistów. Nie korzystamy z aplikacji zakupionych na Dalekim Wschodzie, dzięki czemu możemy zagwarantować: niezawodność programu, wielokrotnie przez nas przetestowanego oraz sprawdzonego na zrealizowanych eventach m.in. dla Nokia Polska, Sony Ericsson, Play, Cinema City natychmiastowy serwis w razie wystąpienia ewentualnych uszkodzeń (np. mechanicznych) sprzętu elastyczność w dostosowaniu możliwości sprzętu i oprogramowania do wymagań realizowanej kampanii
Co oferujemy?
Kampanie w galeriach, na przystankach, itp. Kampanie reklamowe w galeriach handlowych (bluetooth marketing + reklama na monitorach) Kampanie w metrze warszawskim, na przystankach, dworcach kolejowych, itp. w całym kraju. Oferta obejmuje: wynajem miejsc wskazanych przez klienta, instalację i wypożyczenie urządzeń, przygotowanie i zarządzanie kontentem, monitoring akcji, raport końcowy
Obsługa eventów/ promocji Specjalnie zaprojektowane do obsługi przez hostessy, niewielkie urządzenia na paskach. Sposób działania i funkcjonalność urządzenia jest taka sama jak w przypadku nadajników stacjonarnych. Wypożyczanie urządzeń na eventy i promocje czasowe. Oferta obejmuje: Na życzenie – przygotowanie scenariusza promocji/ eventu z wykorzystaniem urządzeń na specjalnych paskach lub wolnostojących, Personel promocyjny w strojach zgodnych z założeniami akcji, przygotowanie i zarządzanie kontentem Wyposażenie i przeszkolenie personelu z obsługi urządzeń bluAir, monitoring akcji, raport końcowy
Wyposażenie sieci (wynajem lub sprzedaż) Wyposażamy sieci handlowo-usługowe w nadajniki bluAir, umożliwiając tym samym informowanie klientów o wyprzedażach, promocjach, nowościach itp. Pierwszą siecią, która zdecydowała się na współpracę jest siec Cinema City
W razie pytań prosimy o kontakt. Javatech Sp. z o.o. ul. Widok 8, Warszawa tel. (+48) , fax (+48)