DZIECKOMATKA. PRZYJEMNOŚĆMATKAZDROWIE OCZEKIWANIADZIECKO.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Główni bohaterowie Ogólnopolskiej Akcji „Śniadanie daje moc”
Advertisements

PRODUKT TURYSTYCZNY: zaprogramowany na sukces
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 7
Borys Wróbel. jest pierwszą polską agencją marketing services specjalizującą się w marketingu mobilnym.
Marketing mix Dr Grażyna Adamczyk.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum w Lidzbarku
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
STRATEGIA MARKETINGOWA BANKU
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
Search Engine Optimization
TYTUŁ : SZKOŁA PRZYJAZNA ŻYWIENIU I AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ
Łukasz & Partnerzy Nasza firma zajmuje się produkcją soków oraz dań gotowych niezawierających konserwantów, sztucznych barwników i glutenu. Bogata oferta.
Nie lubisz być oszukiwany?
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Liczba wspólników: 12 Nasz opiekun: Anna Czernel.
Konkurs Czas na Zdrowie
Szkoła Podstawowa nr 36 im. Narodów Zjednoczonej Europy
Kinga Sadurska , Ola Zięba i Julia Ferenc
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W BŁĘDOSTOWIE KLASY I-III 8 listopada – Dzień Zdrowego Śniadania Tego dnia włączyliśmy się do ogólnopolskiej akcji edukacyjnej.
Wielka akcja 8 listopada 2011r. ŚNIADANIE DAJE MOC.
Propozycja cross-promocji – batonik Milky Way z kawą Tchibo
Założenia cross- promocji Jak powszechnie wiadomo słodkie upominki oraz prezenty są nieodłącznym elementem każdej rocznicy, urodzin, imienin, świąt oraz.
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
„KLASA II A ŚNIADANIE ZAWSZE ZDROWE MA „
DZIEŃ ZDROWEGO ŚNIADANIA 8 listopada 2011 Klasa 1a Szkoła Podstawowa nr 107 im. Piotra Włostowica we Wrocławiu Opracowanie Agata Sernecka.
Ankieta do uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum ZPO w Skrzydlnej
ANKIETA DLA RODZICÓW- „ŚNIADANIE” 92 RODZICÓW UZUPEŁNIŁO ANKIETY.
CROSS-PROMOCJA Batonik MilkyWay+Guma Orbit dla Dzieci
„Śniadanie daje moc” Akcja edukacyjna w klasie II a w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Rozogach.
ŚNIADANIE DAJE MOC. 8 listopada to Europejski Dzień Zdrowego Jedzenia i Gotowania, ustanowiony w 2007 roku przez ówczesnego Komisarza ds. Zdrowia Markosa.
Planowanie jadłospisów
REPORTAŻ Z IV EDYCJI PROGRAMU „ŚNIADANIE DAJE MOC” Szkoła Podstawowa Zespołu Szkół im H. Sienkiewicza w Grabowcu- klasa 2 a.
Fotokronika Olimpiady Dobrej Formy Szkoła Podstawowa nr 5 w Tczewie.
8 listopada 2011r. ~DZIEŃ ZDROWEGO ŚNIADANIA~ SZKOŁA PODSTAWOWA NR 23 W KALISZU.
Pamiętaliśmy o myciu rąk i fartuszkach.
Zdrowo żyjemy, bo wiemy co jemy!
Jesteśmy uczniami klasy IIA SP 22 w Kielcach W KLASIE ZGROMADZILIŚMY RÓŻNE ZDROWE OWOCE I WARZYWA.
Jadłospis Tygodnia Wykonane przez: Rakso9.
Śniadanie daje moc.
Poznań 8 listopada 2012r. S.P. nr 20, oś. Rzeczypospolitej 44, Poznań, klasa Va. Wychowawca: Sylwia Barska.
8 listopada 2012r. „DZIEŃ ZDROWEGO ŚNIADANIA”
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Antoniego Gustawa Bema
Supermarkety i dyskonty
„Śniadanie daje moc” SP Gronowo
PRODUKT.
Klasa II c Szkoła Podstawowa Nr 3 W Myślenicach. Żyjemy zdrowo Jesień była piękna tego roku, więc staraliśmy się dużo czasu spędzać na grach i zabawach.
JEDZ ZDROWO, BĄDŹ ZDROWY
Śniadanie daje moc autor: Janina Piórkowska. 1. Higiena przed posiłkiem Zawsze myjemy ręce i owoce przed posiłkiem.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Od 20 lat wspieramy przedsiębiorczość Polaków i co dalej?
Fizyczna dystrybucja.
4. Reklama porównawcza związana z ofertą specjalną powinna, w zależności od jej warunków, jasno i jednoznacznie wskazywać datę wygaśnięcia tej oferty.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Zdrowe odżywianie to codzienność. Osoby z nadwagą mogą schudnąć, Osoby, które mają złe oceny na lekcji WF, mogą podnieść się, gdy tylko będą regularnie.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
III LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KALISZU Projekt uczennic klasy 2G SALADVITA.
Partner Logistic Wykonała: Magdalena Wołoszyn. DANE FIRMY SIEDZIBA FIRMY ul. Gadki Wolbórz TEL FAX CENTRUM.
Przedsiębiorstwo „Xero-as” prowadzi działalność produkcyjno – usługową. W naszej ofercie można znaleźć:  nadruki na wszelkie powierzchnie płaskie (koszulki,
Miniprzedsiębiorstwo II Liceum Ogólnokształcące im. K. K. Baczyńskiego W Radomsku.
Obligacje przychodowe a strategia. 2 teza bez zdefiniowanej strategii jednostka organizacyjna jest niewiarygodna.
Jedzenie.
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
Nazwa, logo i motto firmy
Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji
Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi im. Mieszka I
Firma Bolix to: Specjalizujemy się w produkcji systemów elewacyjnych, a w szczególności systemów ociepleń, czyli produktów, dzięki którym zewnętrzne ściany.
School Shirt Team I Liceum Ogólnokształcące im
Zapis prezentacji:

DZIECKOMATKA

PRZYJEMNOŚĆMATKAZDROWIE OCZEKIWANIADZIECKO

PRZYJEMNOŚĆMATKADZIECKOZDROWIE ++

+ Docelowymi kanałami dystrybucji są hipermarkety i dyskonty – sklepy, w których dzieci dokładnie widzą produkty i chętnie negocjują z rodzicami ich wybór Docelowymi kanałami dystrybucji są hipermarkety i dyskonty – sklepy, w których dzieci dokładnie widzą produkty i chętnie negocjują z rodzicami ich wybór Spełnienie oczekiwań klienta i konsumenta (konsens) Spełnienie oczekiwań klienta i konsumenta (konsens) Sok i batonik tworzą zestaw jako drugie śniadanie, przekąska Sok i batonik tworzą zestaw jako drugie śniadanie, przekąska Wzmocnienie pozycji marki MilkyWay - pozyskanie części klientów marki Kubuś; nadanie batonikowi zdrowego charakteru Wzmocnienie pozycji marki MilkyWay - pozyskanie części klientów marki Kubuś; nadanie batonikowi zdrowego charakteru Dodatkowy koszt wdrożenia zestawów (transport, konfekcjonowanie, koszulka termokurczliwa, etykieta z nowym kodem kreskowym) Dodatkowy koszt wdrożenia zestawów (transport, konfekcjonowanie, koszulka termokurczliwa, etykieta z nowym kodem kreskowym) Marka Kubuś ma w swojej ofercie przekąski w postaci musów owocowych, idea może być sprzeczna z ich obecną strategią Marka Kubuś ma w swojej ofercie przekąski w postaci musów owocowych, idea może być sprzeczna z ich obecną strategią-

SMACZNEGO!