Zintegrowana komunikacja marketingowa

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Istota i przesłanki badań marketingowych
Advertisements

Specjalność Zarządzanie Strategiczne
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE WŁASNĄ FIRMĄ
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne I stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Specjalność: Metody i systemy wspomagania decyzji
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Zarządzanie 1. Zarządzanie
Gospodarowanie Zasobami Ludzkimi
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Z wykorzystaniem z wykorzystaniem wirtualnego przedsiębiorstwa Greenpole Sp. z o. o. Blok Specjalnościowy ZINTEGROWANE ZARZĄDZANIE FIRMĄ
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE
Moduł H e-Biznes Opiekun: dr Małgorzata Grzegorczyk Tematyka modułu obejmuje podstawy teoretyczne Nowej Gospodarki, obejmujące zagadnienia tworzenia różnych.
Moduł: Informatyka w Zarządzaniu
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Zarządzanie rozwojem firmy
Zarzadzanie projektami UE Moduł G Opiekun dr Renata Lisowska.
Turystyka Historyczna specjalność kierunku HISTORIA.
Po co komu marketing? Zacznijmy od początku Marketing potrzebny jest każdej firmie. Bo „marketing” to nie tylko „promocja” czy „reklama”. To umiejętność.
Analiza kluczowych czynników sukcesu
RACHUNKOWOŚĆ DLA MENEDŻERÓW
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
Transport i logistyka Studia I stopnia Katedra Transportu.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Transport i logistyka Studia II stopnia Katedra Transportu.
Administrowanie sieciami i technologie internetowe Opiekun modułu: dr inż. Tomasz Lech Katedra.
Marketing w różnych sferach działalności Opiekun: Prof. nadzw. dr hab. Janusz Zrobek.
TECHNIK HANDLOWIEC.
Z A R Z Ą D Z A Ć Potrafię PRAKTYCZNIE WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH.
Z A R Z Ą D Z A Ć Potrafię PRAKTYCZNIE WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH.
Logistyk.
Studia miejskie i regionalne czyli do czego możecie wykorzystać wiedzę i umiejętności analityczne o miastach i regionach? Oferta dla Studentów I stopnia.
Zarządzanie środowiskiem i przestrzenią KATEDRA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ ŚRODOWISKA.
Zarządzanie środowiskiem i przestrzenią KATEDRA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ ŚRODOWISKA.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
Katedra Logistyki dr Cezary Gradowicz. Katedra Logistyki kierując się potrzebą uzupełnienia i poszerzenia wiedzy podstawowej oferowanej w ramach przedmiotów.
Specjalność Przedsiębiorczość i Zarządzanie MŚP Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem.
UBEZPIECZENIA Specjalność na studiach I stopnia Katedra Ubezpieczeń.
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej” studia I stopnia kierunek: „Zarządzanie”
Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku UE A.M. Zarzycka.
LOGISTYKA W SEKTORZE PUBLICZNYM Moduł H 8. Dla kogo ten moduł – cele Kształcenie wyspecjalizowanych kadr zarządzających sektorem publicznym, Sektor publiczny.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY Rysujemy, wymyślamy. Burzę mózgów w głowie mamy ;)
Wydział Zarządzania UŁtel. (42) ul. Matejki 22/26, Łódź SPECJALNOŚĆ - ZARZĄDZANIE PUBLICZNE studia II stopnia.
Specjalność: Controlling Katedra Rachunkowości Katowice, r.
Wsparcie zarządzania strategicznego mikro, małych i średnich przedsiębiorców Działanie 2.2 POWER.
Wsparcie zarządzania strategicznego mikro, małych i średnich przedsiębiorców Działanie 2.2 POWER.
Kierunek: Zarządzanie. Jeśli chcesz:  w przyszłości zostać menedżerem średniego lub wyższego szczebla polskich albo międzynarodowych spółek  umieć przygotowywać.
PREZENTACJA SPECJALNOŚCI ORGANIZATOR PRZEDSIĘWZIĘĆ TURYSTYCZNYCH (OPT)
Studia miejskie i regionalne
Zarządzanie Oświatą studia II stopnia
ZKM przypomnienie.
I ZARZĄDZANIE W BIZNESIE
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej”
SPECJALNOŚĆ - ZARZĄDZANIE PUBLICZNE studia II stopnia
Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Specjalność ANALITYK OTOCZENIA BIZNESU
MARKETING INTERNETOWY
Studia II stopnia stacjonarne i niestacjonarne
Zarządzanie w biznesie i sektorze publicznym
Specjalność ANALITYK OTOCZENIA BIZNESU
Specjalność na studiach I stopnia
Specjalność Menedżer finansowy
INNOWACJE I RYZYKO W UBEZPIECZENIACH
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Zapis prezentacji:

Zintegrowana komunikacja marketingowa Nazwa: Zintegrowana komunikacja marketingowa Opiekun: Dr hab. Robert Kozielski, prof. UŁ

Tematyka Współczesny świat oparty jest na komunikacji. Komunikujemy się między sobą. Odbieramy i wysyłamy informacje. Sukces firmy jest także w dużym stopniu zależny od zdolności firmy zdobycia uwagi klienta, od umiejętności wyróżnienia firmy na tle konkurencji. Tematyka modułu buduje i rozwija umiejętności planowania, organizowania i realizowania komunikacji rynkowej, z wykorzystaniem zróżnicowanych narzędzi i metod, a jednocześnie z uwzględnieniem specyfiki organizacji i rynku. Moduł koncentruje się na strategicznych i operacyjnych zagadnieniach związanych z komunikacją marketingową organizacji.

Dla kogo Moduł opracowany został z myślą o studentach specjalności marketing, którzy posiadają już podstawową wiedzę z zakresu zarządzania, funkcjonowania organizacji, komunikacji oraz interdyscyplinarności działań rynkowych.

Przedmioty Komunikacja marketingowa - aspekty strategiczne Narzędzia komunikacji rynkowej - PR i sponsoring Narzędzia komunikacji rynkowej - marketing bezpośredni Narzędzia komunikacji rynkowej - reklama Narzędzia komunikacji rynkowej - niestandardowe formy komunikacji rynkowej Narzędzia komunikacji rynkowej - promocja konsumencka i handlowa Technologia a komunikacja rynkowa Strategia marki Relacje inwestorskie Komunikacja wewnętrzna Prawne i etyczne aspekty komunikacji rynkowej

Wymagania wstępne Studenci przystępujący do udziału w zajęciach winni posiadać wiedzę z zakresu zarządzania, podstaw marketingu, funkcjonowania organizacji i zależności zachodzących między jej funkcjami. Mile widziana byłaby także znajomość możliwości oferowanych przez współczesne formy komunikacji – Internet, telewizja cyfrowa, telefonia komórkowa itp. oraz kreatywne niestandardowe formy komunikowania się organizacji z rynkiem

Kompetencje absolwenta Wzrost zapotrzebowania rynku pracy na menedżerów o specjalności marketing wiązał się w ostatnich kilkunastu latach z rozwojem gospodarki rynkowej w Polsce. Popyt ten utrzymuje się w ostatnich lalach na wysokim poziomie. Zmienił się jednak charakter tego popytu. Już nie liczba, a jakość mierzona wiedzą, zdolnością samodzielnego myślenia i działania, umiejętnością przewidywania i adaptacji do zmian. Takim celom podporządkowany jest program specjalności marketing. W efekcie absolwenci poza umiejętnościami prowadzenia badań rynku i analizy konkurencji, wyznaczania celów, opracowywania planów oraz strategii marketingowej winni odznaczać się także zdolnością od rozumienia procesów komunikacji rynkowej i roli jaka ona pełni w sukcesie firmy. Absolwent moduły posiadać będzie wiedzę z zakresu efektywnego wykorzystania narzędzi komunikacji rynkowej, budowania marki, kreowania komunikatów rynkowych, stosowania niestandardowych metod komunikacji i inne.