Zdolności matematyczne Polaków Prezentacja wyników badania.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
Advertisements

KONFERENCJA INFORMACYJNO – PROMOCYJNA BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE INNOWACYJNY PROGRAM NAUCZANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH.
Nauczyciele o pracy nad projektem europejskim. Miejsce badania: Gimnazjum nr 3 w Tarnobrzegu Termin badania: 15 czerwca 2012 r. Uczestnicy badania: nauczyciele.
Standardowy Eurobarometr 68 / jesień 2007 – TNS Opinion & Social Eurobarometr 68 / JESIEŃ 2007 / GŁÓWNE WYNIKI: POLSKA EUROBAROMETR 68 OPINIA PUBLICZNA.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
Rynek ubezpieczeń w Polsce I kwartał 2008
Analiza wyników ankiety
Szkoła mojego dziecka ( analiza badania) Opracowała : mgr Anna Kędziorek – Pedagog.
PRZEDMIOT EWALUACJI SZCZEGÓŁOWE WARUNKI I SPOSOBY OCENIANIA WEWNĄTRZSZKOLNEGO Opracowanie: mgr M. Kwartnik (koordynator), mgr B. Buzdygan, mgr.
1. Jak Polacy świętują? Grudzień 2008 Badanie zostało zrealizowane w dniach 2-7 grudnia 2008 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków powyżej.
1. Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny błąd statystyczny dla takiej.
1. BAROMETR NASTROJÓW EKONOMICZNYCH WRZESIEŃ 2008 Badanie zrealizowane zostało w dniach 5-11 września 2008 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. BAROMETR NASTROJÓW EKONOMICZNYCH LISTOPAD 2008 Badanie zrealizowane zostało w dniach listopada 2008 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
Matematyka znajomość i ocena reklam zachęcających do nauki matematyki
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
Informacje ogólne Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r w sprawie warunków i sposobie oceniania, klasyfikowania.
Jak wypadliśmy na maturze z matematyki w 2010 roku?
Matura 2005 Wyniki Jarosław Drzeżdżon Matura 2005 V LO w Gdańsku
LITERATURA ANEKSY. STRUKTURA DZIAŁU TEORETYCZNEGO DEFINICJE WAŻNIEJSZYCH POJĘĆ HISTORIA ROZWOJU ZJAWISKA ANALIZA TEORII NAUKOWYCH PUNKTY WYJŚCIOWE O CELU.
Autoewaluacja Szko ł a Promuj ą ca Zdrowie rok szkolny 2010 rok szkolny 2013 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 w Krakowie.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Wyniki Badania 6- i 7-latków na starcie szkolnym
Paweł Wójcik, IQS and QUANT Group
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
„Jakość jest tym czego brak oznacza straty dla wszystkich”
Pracownia Języków Obcych IBE Agata Gajewska-Dyszkiewicz
MODUŁ SZKOLENIOWY CZĘŚĆ 4. OBLICZANIE WYNIKÓW SRP I ICH INTERPRETACJA Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
„Rynek pracy w powiecie trzebnickim: struktura bezrobocia i miejsca pracy.”
WYNIKI MATURY W roku szkolnym 2008/2009 do egzaminu maturalnego przystąpiło 28 uczniów Wszyscy zdali !!!!! Wybory przedmiotów i poziomów: 1. Język.
P ROGRAM J EŻDŻĘ Z GŁOWĄ W PG 1 W N OWEJ S OLI ANALIZA WYNIKÓW Autorzy klasa 1 b grupa 2 Domin Artur, Dziemidok Dominik, Hrebeniuk Daria, Janiszewska Agnieszka.
EWALUACJA WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI PROWADZONEJ PRZEZ SZKOŁĘ
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
Opracował: Zespół do Ewaluacji Wewnętrznej II
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD DZIENNIKARZY OCENIAJĄCYCH PRACĘ DZIAŁÓW PR SPÓŁEK GRUPY PKP OPRACOWANIE: BIURO MARKETINGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ.
Nazewnictwo liczb powyżej miliona
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Grupa: 50 osób Liczba pytań: 7 Miejsce: Będzin Data: r.
Osiągnięcia uczniów klasy szóstej, którzy przystąpili do sprawdzianu w kwietniu 2010 roku WOJEWÓDZTWO POMORSKIE WOJEWÓDZTWO POMORSKIE wrzesień 2010.
Analiza wyników sprawdzianu ‘2013
OBLICZANIE WYNIKÓW SRP
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Opieka rodzicielska Wyniki badania dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013 GIMNAZJUM IM
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Nawyki ekologiczne mieszkańców gminy Kępno
Wyniki ankiet na temat działalności Samorządu Uczniowskiego.
Wyniki ankiety ,,Twój głos, Twój Europejski wybór- ankieta dotycząca udziału w wyborach do Parlamentu”
Praktyki zawodowe na kierunku FIZJOTERAPIA w roku akademickim 2012/2013.
Rada Statystyki Warszawa 19 maj Agenda Cel badania: Poznanie opinii właścicieli przedsiębiorstw i kluczowych menedżerów na temat statystyki publicznej,
przeprowadzona wśród mieszkańców GMINY BOGDANIEC
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
Polacy o Powstaniu Warszawskim
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Raport z badań CSR w opinii inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych oraz spółek giełdowych Badanie wśród przedstawicieli spółek giełdowych Warszawa,
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Raport z badań CSR w opinii inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych oraz spółek giełdowych Badanie wśród inwestorów instytucjonalnych Warszawa, lipiec.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Projekt: Jan Tomasz Borkowski; Jakub Kowalik.
INFORMACJE O EGZAMINIE
Elementy geometryczne i relacje
Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.
PODSUMOWANIE ANKIET „MŁODZIEŻ AKTYWNA W ŻYCIU SPOŁECZNYM I POLITYCZNYM.” Ilość respondentów: 31 Mężczyzna:11 Kobieta:20 Średnia wieku:17 lat.
Wyniki ankiet przeprowadzonych pośród mieszkańców Józefowa dotyczących zagospodarowania przestrzeni publicznej.
Pytanie 2: Czy lubisz uczyć się j.angielskiego? Dzieci bez dyslekcji Dzieci z dyslekcją 1.Czasami30%42% 2.Tak66%33% 3.Nie4%25% Wniosek: Więcej dzieci z.
Raport z badania efektywności marketingu sensorycznego (aroma- oraz audiomarketingu łącznie) w ogólnopolskiej sieci usługowej z kategorii ”rozrywka”
„Jeżeli nie znasz portu, do którego płyniesz i wiatry nie będą Ci sprzyjać”. Seneka.
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
Zapis prezentacji:

Zdolności matematyczne Polaków Prezentacja wyników badania

Spis treści 1. Metodologia badania 2. Najważniejsze wnioski 3. Szczegółowe wyniki badania

Zdolności matematyczne Polaków | 3 Metodologia badania

Zdolności matematyczne Polaków | 4 Najważniejsze wnioski Proszę na skali od 1 do 5 określić stopień, w jakim Pan(i) lubił(a) lub nie lubił(a) matematyki w szkole podstawowej. 1 - oznacza „bardzo nie lubiłem/nie lubiłam” 5 – „bardzo lubiłem/lubiłam” lubiliśmy matematykę w szkole podstawowej. 60,3% Polaków lubiło matematykę w szkole podstawowej dobrze oceniamy swoje zdolności matematyczne: 42,2% Polaków ocenia swoje zdolności matematyczne na trójkę, 33,3% na czwórkę i 17,3% a piątkę połowa Polaków nie uważa się za matematyczne beztalencia. Najczęściej dotyczy to ludzi w wieku

Zdolności matematyczne Polaków | 5 Najważniejsze wnioski Jak na skali od 1 do 5 ocenia Pan(i) swoje zdolności matematyczne? 1 - oznacza „kompletny brak zdolności” 5 – „wysokie zdolności” dobrze oceniamy swoje zdolności matematyczne: 42,2% Polaków ocenia swoje zdolności matematyczne na trójkę, 33,3% na czwórkę i 17,3% a piątkę.

| Zdolności matematyczne Polaków | 6 Najważniejsze wnioski Poziom nauczania matematyki oceniamy surowo Ocena poziomu nauczania matematyki 43,2% respondentów wystawia szkole trójkę, 36% mierną lub niedostateczną Pytanie: Jak ocenia Pan(i) poziom nauczania matematyki w szkołach w skali od 1 do 5? 1 - oznacza „bardzo źle” 5 – „bardzo dobrze”

| Tytuł Prezentacji | 7 Najważniejsze wnioski Najważniejszy jest nauczyciel. Co miało największy wpływ na zdolności matematyczne 43,2% respondentów wystawia szkole trójkę, 36% mierną lub niedostateczną Pytanie: Co najbardziej wpłynęło na Pana/Pani zdolności matematyczne?

| Tytuł Prezentacji | 8 Najważniejsze wnioski 71,7% Polaków dostrzega wpływ matematyki na życie zawodowe. 96 proc. z nas uważa, że wpływ ten był pozytywny. Pytanie: Czy uważa Pan(i), że zdolności matematyczne i znajomość matematyki wpłynęły na Pana(-ni) życie zawodowe? Matematyka ma wpływ na nasze życie zawodowe.

| Tytuł Prezentacji | 9 Najważniejsze wnioski 54,1% z nas, gdyby mogło cofnąć czas, uczyło by się matematyki pilniej. Pytanie: Gdyby mógł/mogła się Pan(i) cofnąć w czasie, to jaką wagę przykładałby/przykł adałaby Pan(i) do nauki matematyki? Gdybyśmy mogli cofnąć czas… uczylibyśmy się pilniej