Kampania informacyjna NA FALI PIERWSZEJ PRACY
Założenia kampanii Odbiorca Cel młodzież szkolna i akademicka podejmująca pracę sezonową lub odpoczywająca nad morzem osoby przebywające na wybrzeżu Cel promowanie wiedzy o przepisach prawa pracy przy zatrudnianiu, w szczególności o uprawnieniach i obowiązkach związanych z określonymi rodzajami umów, czasem pracy, wynagrodzeniem oraz zagrożeniami, które mogą wystąpić podczas pracy przedstawienie problemu pracy „na czarno”, z którym boryka się wiele osób wykonujących pracę sezonową
Punkty informacyjne Lokalizacja Mielno 5-6 lipca, 9-10 sierpnia Kołobrzeg 29 lipca-3 sierpnia Międzyzdroje 4-10 sierpnia porady prawne skargi publikacje
Promocja kampanii TELEWIZJA RADIO PLAKATY INTERNET PRASA
Dystrybucja wydawnictw Podczas akcji wydano blisko 5 500 publikacji Państwowej Inspekcji Pracy. Największą popularnością cieszyły się: Broszura „Prawo pracy pierwsze kroki” Komiks „Moja pierwsza praca” Broszura „Prawo pracy – informator” Ulotka „Urlopy” Ulotka „Nowy pracownik. Obowiązki” Ulotka „Formy zatrudnienia” Ulotka „Umowy o pracę” Ulotka „Pracownik młodociany” Ulotka „Praca w wakacje”
Charakterystyka osób korzystających z porad Łącznie udzielono 337 porad. Podział ze względu na płeć: mężczyźni kobiety
Charakterystyka osób korzystających z porad Podział ze względu na wiek:
Charakterystyka osób korzystających z porad Podział ze względu na formę zatrudnienia:
Tematyka porad
Dziękuję za uwagę Janusz Ignaczak Kierownik Sekcji Prewencji i Promocji Okręgowy Inspektorat Pracy w Szczecinie