Szkołabezpieczna i przyjazna dla uczniów.  Zdobywając 16750 głosów, zajęliśmy 1.miejsce w plebiscycie zorganizowanym przez portal www.wroclaw.naszemiasto.plwww.wroclaw.naszemiasto.pl.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Publiczne Gimnazjum nr 3 w Nowej Soli
Advertisements

INFORMACJA o stanie wdrożenia modeli i standardów edukacyjnych w przedszkolach i szkołach prowadzonych przez miasto Opole.
Szkoła dla 6-latka 6.
Psycholog szkolny.
FORMY POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ W SZKOLE
Lucyna Maculewicz - Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Nr 3
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna na terenie Gimnazjum nr 18
Rok szkolny 2009 / 2010 PEDAGOG SZKOLNY BOŻENA BOGOJŁO PSYCHOLOG EWA BOGUSZ - DURCZAK.
Biblioteka w Szkole Podstawowej Nr 9 Dzierżoniów
Rola poradni w rozpoznawaniu potrzeb edukacyjnych i możliwości psychofizycznych dzieci oraz udzielaniu wsparcia merytorycznego dyrektorom w zakresie.
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Koncepcja rozwoju Szkoły Podstawowej nr 6 im. W. Chotomskiej w Dzierżoniowie na lata 2008 – 2013.
PILOTAŻ W RAMACH PROGRAMU PODNIESIENIE EFEKTYWNOŚCI KSZTAŁCENIA UCZEŃ ZE SPECYFICZNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI.
Łódź, ul. Łanowa 16. Nasza Szkoła jest wesoła, Każdy uczeń o tym wie. Zośka swoim parasolem Chroni Ciebie oraz mnie.
Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna Nr 1 w Kaliszu
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 30 kwietnia 2013 r.
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku
SERDECZNIE WITAMY W GIMNAZJUM NR 1 W LUBONIU
 Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w oświacie w świetle nowego rozporządzenia materiał opracowany na podstawie rozporządzenia oraz spotkań szkoleniowych.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3 WE WROCŁAWIU
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 30 kwietnia 2013 r.
Planowane zmiany w aktach prawnych Październik 2010.
Izabela Kołodziejczyk
WITAMY w Zespole Szkół w Lubominie.
GIMNAZJUM NR 21 we Wrocławiu
PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ
ROLA SPZ WE WSPARCIU DORADCÓW ZAWODOWYCH PRACUJĄCYCH W INNYCH PLACÓWKACH Prezenter EWA JAGODZIŃSKA PSYCHOLOG – DORADCA ZAWODOWY SPZ LUBLIN.
Opracowanie: mgr Anna Grygny Nowe zasady udzielania pomocy psychologiczno - pedagogicznej.
Dydaktyka ogólna.
PEDAGOG SZKOLNY.
Formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej na terenie szkoły
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
REFORMA SYSTEMU POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Janusza Korczaka Giżycku
Działalność Poradni Psychologiczno-pedagogicznej nr 1 w Gdańsku
WYCHOWANIE DZIECI WSPÓLNYM CELEM RODZINY I SZKOŁY
 Dla uczniów z orzeczeniem: o potrzebie indywidualnego obowiązkowego, rocznego przygotowania przedszkolnego indywidualnego nauczania  Dla uczniów z opinią.
EUROPOS SĄJUNGA EUROPOS REGIONINĖS PLĖTROS FONDAS VEIKLŪS KAIMYNAI.
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
POMOC PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNA NOWE OBOWIĄZKI NAUCZYCIELA
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Choceniu Klasa Terapeutyczna.
WIZJA Stworzenie dzięki odpowiedniemu programowi, metodom nauczania i środkom dydaktycznym, takich warunków nauczania i uczenia się, które umożliwią.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ Diagnoza – Doskonalenie – Rozwój. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego. Priorytet III Wysoka.
ORGANIZOWANIE I UDZIELANIE UCZNIOM POMOCY PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W ŚWIETLE NOWYCH REGULACJI PRAWNYCH PODNIESIENIE EFEKTYWNOSCI KSZTAŁCENIA UCZNIÓW.
Szkoła Podstawowa nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej.
Cele i zadania doradztwa zawodowego na poszczególnych etapach edukacyjnych. mgr Monika Weryńska Doradca zawodowy.
Publiczne Gimnazjum nr 2 to szkoła nowoczesna: a korytarze przestronne i słoneczne. sale lekcyjne są jasne i kolorowe.
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna udzielana uczniowi w przedszkolu, szkole i placówce polega na rozpoznawaniu i zaspokajaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Marii Skłodowskiej – Curie w Piastowie Al. Krakowska 20 Tel. /fax
Mgr Teresa Żarnowska-Kukuryk Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4 im. J. Ciesielskiego Zespół Poradni nr 2 w Lublinie.
GIMNAZJUM nr 34 ul. Czajkowskiego Łódź
Ul. Kuźnicka 12 tel. (42) Łódź
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 6 W ŁODZI. Szkoła mieści się w pięknej, secesyjnej kamienicy w samym sercu miasta. Usytuowanie:
Ul. Czajkowskiego Łódź GIMNAZJUM nr 34 ul. Czajkowskiego Łódź
PROJEKT rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach podstawowych.
Szkoła Podstawowa Integracyjna Nr 317
Informacje o szkole w roku szkolnym 2017/2018
Zadania pedagoga szkolnego
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 9 sierpnia 2017 r
FORUM ŚRODOWISK POMOCOWYCH 18 lutego 2015r.
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna a kształcenie specjalne
Szkoła Promująca Zdrowie
Kształcenie specjalne
Rola Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w procesie wsparcia ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Akademia wychowawcy. Jak krok po kroku zorganizować pomoc psychologiczno – pedagogiczną? Elżbieta.
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
POMOC PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNA WEDŁUG AKTUALNYCH PRZEPISÓW PRAWA – cz. 3 Elżbieta Doroszuk
Zapis prezentacji:

Szkołabezpieczna i przyjazna dla uczniów

 Zdobywając głosów, zajęliśmy 1.miejsce w plebiscycie zorganizowanym przez portal na „NAJFAJNIEJSZE GIMNAZJUM WE WROCŁAWIU”

Dzień 1 – rozpoczęcie roku szkolnego Dzień 2 - spotkanie z wychowawcą klasy, sprawy organizacyjne, przekazanie informacji o zaplanowanych działaniach tygodnia integracyjnego Dzień 3 – Uczniowie - zajęcia z wychowawcą, zwiedzanie szkoły, tworzenie kodeksów klasowych, warsztaty integracyjno-adaptacyjne, Rodzice - spotkanie z wicedyrektorem, pedagogiem, psychologiem, wychowawcą Dzień 4 - zajęcia integracyjne, wybory samorządów klasowych, zajęcia w bibliotece szkolnej – włączenie uczniów klas I w poczet czytelników Dzień 5 - rajd integracyjny – zajęcia w terenie, sportowe konkurencje międzyklasowe, wręczenie zdobytych w tym dniu dyplomów i pucharów

E-dziennik (system kontroli frekwencji i postępów w nauce)

 Organizujemy zajęcia ogólnorozwojowe dla uczniów zdolnych. Zajęcią prowadzone są przez pracowników Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej.  Prowadzimy program „Jestem”, realizowany w formie zajęć psychoedukacyjnych (osobno dla chłopców i dziewcząt), który ma za zadanie podnieść samoocenę oraz wzmocnić kompetencje w zakresie komunikacji.  Prowadzimy zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z trudnościami w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.  Organizujemy zajęcia korekcyjno- kompensacyjne dla uczniów z problemami dyslektycznymi. Zajęcia prowadzone są przez terapeutów z Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej.  Jeden raz w tygodniu w naszej szkole odbywają się dyżury psychologów ze specjalistycznej poradni terapeutycznej. Z konsultacji mogą skorzystać rodzice i uczniowie.

Rozpoznajemy trudności dydaktyczne na początku klasy pierwszej i ukierunkowujemy pomoc w zależności od problemu Realizujemy zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego i matematyki Uruchamiamy pomoc koleżeńską wśród uczniów tzw. „pogotowie naukowe ”

autorzy prezentacji: Iwona Czubata, Izabela Piekarek

 Program Wspierania Uzdolnień i Rozwijania Zainteresowań Uczniów,  Wrocławska Koncepcja Edukacyjna „Od przedszkola do gimnazjum”  Szkolny Program Orientacji Zawodowej,  Liga klas,  Szkolna Liga Naukowa,  Projekt „Matematyka kluczem do sukcesu”,  Program „Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej”  Program „Techniki sprawnego uczenia się”,  Profilaktyka wad postawy – kampania „Trzymaj się prosto”,  Projekt „Obóz naukowy”,  Projekt „Przywróćmy pamięć”  „Drugie życie elektrośmieci”,  „Wrocławskie dzieci uczą segregować śmieci”

Przegląd Talentów Koła przedmiotoweIndywidualne programy nauki Szkolny Nobel

autorzy prezentacji: Iwona Czubata, Izabela Piekarek

Parlament UczniowskiInicjatywy obywatelskie Dzień SamorządnościWolontariat

autorzy prezentacji: Iwona Czubata, Izabela Piekarek JASEŁKA DZIEŃ WIOSNY ANDRZEJKI BAL ABSOLWENTA PASOWANIE WALENTYNKI

autorzy prezentacji: Iwona Czubata, Izabela Piekarek

 Szkolne Centrum Informacji,  Mediateka,  ogólnoszkolna pracownia dydaktyczna,  Internetowe Centrum Informacji Multimedialnej IICIM),  nauczyciele bibliotekarze wspierający proces dydaktyczno-wychowawczo-opiekuńczy autorzy prezentacji: Iwona Czubata, Izabela Piekarek

Szkołabezpieczna i przyjazna dla uczniów