Zestaw egzaminacyjny Zestaw egzaminacyjny zawierał zestaw 28zadań (80min), z podziałem na część humanistyczną oraz matematyczną: - j polski13 zadań21.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO ROK SZKOLNY 2009/2010.
Advertisements

Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
Analiza wyników konkursów przedmiotowych
Fizyka i astronomia na egzaminach zewnętrznych w 2008 roku Egzamin gimnazjalny Matura Pracownia Doskonalenia Metodycznego Opracował: Zbigniew Łuczka.
Sprawdzian po klasie szóstej w szkole podstawowej
Monitorowanie osiągnięć uczniów Przygotowanie uczniów do sprawdzianu/
Test kompetencyjny z języka angielskiego dla klas szóstych
1 ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINUPOTWIERDZAJĄCEGOKWALIFIKACJEZAWODOWE w roku 2013 Zespół Szkół Ekonomiczno - Administracyjnych w Kole Opracowała Aneta Kunicka.
Raport z egzaminu gimnazjalnego 2006/2007 Część humanistyczna opracowały: Katarzyna Dąbek Małgorzata Brach.
Sprawdzian dla uczniów kończących szóstą klasę szkoły podstawowej.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Opracował: Zespół Humanistyczny. Klasa Średnia ww - wielokrotnego wyboru (na 20 p) Średnia KO - krótkie odpowiedzi (na 10 p) Średnia za zaproszenie (na.
Opracowała: Joanna Wasiak
WYNIKI SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY 2010 DLA SZKOŁY.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r. Analiza.
Badania osiągnięć uczniów – analiza wyników
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. T. Kościuszki w Staszowie.
Osiągnięcia uczniów klasy szóstej, którzy przystąpili do sprawdzianu w kwietniu 2010 roku WOJEWÓDZTWO KUJAWSKO-POMORSKIE WOJEWÓDZTWO KUJAWSKO-POMORSKIE.
Egzamin gimnazjalny – zasady r.szk. 2013/14
SPOTKANIE Z RODZICAMI OGÓLNE INFORMACJE O SPRAWDZIANIE Data sprawdzianu – 8 kwietnia 2008 roku Czas pracy – 60 minut Liczba punktów do uzyskania.
Analiza wyników próbnego egzaminu gimnazjalnego
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
WYNIKI PRÓBNEGO SPRAWDZIANU W KLASACH VI 27 LISTOPADA 2012R. ILOŚĆ UCZNIÓW W KLASACH VI126 ILOŚĆ UCZNIÓW PISZĄCYCH PRÓBNY SPRAWDZIAN124.
Osiągnięcia uczniów klasy szóstej, którzy przystąpili do sprawdzianu w kwietniu 2010 roku WOJEWÓDZTWO POMORSKIE WOJEWÓDZTWO POMORSKIE wrzesień 2010.
Analiza wyników sprawdzianu ‘2013
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Maksymalnie za część humanistyczną testu można było uzyskać 20 punktów.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego z języka angielskiego 2012
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego w części humanistycznej
NOWA FORMUŁA SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Wyniki badań dzieci 10 letnich z realizacji podstawy programowej z wychowania fizycznego po I etapie edukacyjnym- wrzesień 2013, luty- czerwiec 2014 Kuratorium.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Sprawozdanie z testu kompetencji klas szóstych październik 2012r.
1 Analiza wyników sprawdzianu ‘2014 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Krowiarkach – XI 2014 – XI 2014 Opracował: J. Pierzchała.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
Egzamin próbny w gimnazjum
Informacje na temat matury z języka polskiego od 2015 roku.
Elementy geometryczne i relacje
wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r.
Sprawdzian po klasie szóstej Informacje w pigułce Sprawdzian odbył się 4 kwietnia 2013r. Do sprawdzianu przystąpiło 42 uczniów Test składał się.
Sprawdzian po klasie szóstej INFORMACJE W PIGUŁCE Do rozwiązania było 26 zadań z języka polskiego i matematyki Maksymalnie można było uzyskać 40.
18, 19, 20 kwietnia 2016 Podstawę prawną przeprowadzania egzaminu gimnazjalnego stanowią następujące akty prawne: 1. Ustawa z dnia 7 września 1991 r.
PRÓBNY EGZAMIN GIMNAZJALNY 2015
Kwiecień 2015 Opracowanie: Elżbieta Wachnik-Kulpa Agnieszka Piotrowska-Jobda Marta Bąk Małgorzata Domańska.
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
PRÓBNEGO SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
SPRAWDZIAN OD ROKU SZKOLNEGO 2014/15 Odbędzie się 1 kwietnia 2015 roku.
Sprawdzian został przeprowadzony 1 kwietnia 2015 r. Uczniowie, którzy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie przystąpili do sprawdzianu tego dnia, pisali.
1 1 Podsumowanie egzaminu gimnazjalnego przeprowadzonego w 2016 roku w województwie pomorskim Wrzesień 2016 roku.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Wykorzystywanie wyników sprawdzianu w pracy dydaktycznej
Egzamin ósmoklasisty Język obcy nowożytny.
Próbny egzamin ÓSMOKLASISTy 2018/2019
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego – język obcy nowożytny.
Wyniki egzaminu próbnego
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego
EGZAMIN I REKRUTACJA 2019/2020.
Zapis prezentacji:

Zestaw egzaminacyjny Zestaw egzaminacyjny zawierał zestaw 28zadań (80min), z podziałem na część humanistyczną oraz matematyczną: - j polski13 zadań21 pkt - Zamknięte11 zadań12 pkt - Otwarte1 zadań2pkt - Wypracowanie1 zadanie7pkt -matematyka15 zadań20pkt - Zamknięte12 zadań12 pkt - Otwarte3 zadań8pkt Łączna liczba punktów do zdobycia wynosiła 41pkt.

Wskaźnik łatwości zadań i testu. Wskaźnik łatwości ze względu na podział testu: Część humanistyczna:wskaźnik łatwość Zadania zamknięte0,68umiarkowane Zadania otwarte0,8łatwe Wypracowanie0,65umiarkowane OGÓŁEM0,65umiarkowane Część matematyczna: Zadania zamknięte0,35trudne Zadania otwarte0,38trudne OGÓŁEM0,42trudne Trudność testu 0,52 umiarkowany/trudny

Największe problemy Największe problemy i elementy, nad którymi trzeba popracować to: pola figur, objętości, zadania dotyczące obliczeń czasu, w szczególności określenie czasu trwania czynności, zadania dotyczące obliczeń związanych z pieniędzmi, obliczanie ułamka i procentu z danej liczby, kwoty lub wartości, posługiwanie się wiedzą z zakresu poetyki, poprawność ortograficzna, przestrzeganie minimalnej długości wypracowania,

Rozkład wyników sprawdzianu Liczba punktów Liczba osób

Wyniki sprawdzianu uczniów naszej szkoły Średnia arytmetyczna: 22,16pkt (61 os ) Frekwencja 6a21,53pkt (18 os ) 85% 6b24,05pkt (22 os ) 100% 6c20,76pkt (21 os ) 100% Mediana: 22 pkt Dominanta:19 pkt Najniższy wynik : 8pkt (3 os.) Najwyższy wynik: 39pkt (1 os.)

Wyniki sprawdzianu uczniów naszej szkoły Liczba wyników -powyżej 75%, czyli na poziomie dobrym: 9 osób (15% piszących) -między 50% a 75%, czyli na poziomie przeciętnym: 25osób (41% piszących) -między 30% a 50%, czyli na poziomie słabym: 23osób (38% piszących) -poniżej 30%, czyli bardzo słabo: 15osób(8% piszących)

WYNIK A ŚREDNIA OCEN Wynik sprawdzianu warto porównać z możliwościami ucznia, bazując na ocenach semestralnych z wiodących przedmiotów, czyli język polski, matematyka. Możliwości a uzyskane wyniki, często znacznie różnią się między sobą, więc pytanie dlaczego tak się dzieje?

Wyniki a oceny-statystyka 6a6b6c j polski 3,62 3,45 3,38 średnia zadań z testu13,7214,4512,76 matematyka 3,62 3,68 3,48 średnia zadań z testu7,579,598

Opinia Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, czyli opinia o dysfunkcjach i indywidualizacji potrzeb edukacyjnych. Wśród tegorocznych szóstoklasistów jest 6 uczniów z opiniami PPP, które pozwalają na wydłużony czas pracy i inne kryteria oceniania zadań otwartych: 3 osoby z klasy 6a, 2 osoby z klasy 6b, 1 osoba z klasy 6c Uczniowie ci stanowią 9% wszystkich piszących szóstoklasistów.

WYNIKI UCZNIÓW Z OPINIAMI PPP Średnia arytmetyczna: 14,67pkt 36% możliwych punktów do zdobycia, czyli na poziomie słabym. W tym średnie z poszczególnych części: j polski10,67 pkt (50%) matematyka4 pkt (25%) Najwyższy wynik: 23pkt różnica 15pkt Najniższy wynik: 8pkt Wśród uczniów z dysleksją, tylko jeden wynik był na poziomie dobrym(23pkt), pozostałe cztery osoby napisały cały sprawdzian na słabym poziomie.

Powtórzyć i utrwalić terminy: środki stylistyczne w wierszu (epitet, uosobienie, ożywienie). Ćwiczyć ich rozpoznawanie i określanie funkcji w utworach poetyckich. Ćwiczyć umiejętność wnikliwego czytania ze zrozumieniem i wnioskowania informacji z tekstu. Utrwalać terminy gramatyczne: części mowy i części zadania. Ćwiczyć umiejętność praktycznego wykorzystania wiedzy z gramatyki.

Doskonalić umiejętność redagowania dłuższej wypowiedzi pisemnej na temat, zgodnie z celem i we właściwej formie.. Ćwiczyć umiejętności językowe, ortograficzne i interpunkcyjne -powtórzyć i utrwalić zasady ortograficzne i interpunkcyjne - ćwiczyć umiejętność autokorekty własnych prac, systematycznej poprawy błędów, - wzbogacać słownictwo - stosowania wyrazów bliskoznacznych

Ćwiczyć przeliczanie jednostek czasu oraz zadania dotyczące tego tematu, np. określanie czasu trwania wydarzenia lub danej czynności na podstawie określonego czasu rozpoczęcia i zakończenia wydarzenia, Wykonać szereg zadań związanych z obliczeniami objętości, Ćwiczenie obliczania procentu z pewnej kwoty lub wielkości, Ćwiczenie obliczania kosztów zakupów, wycieczki itp., Powtórzyć porównywanie ułamków zwykłych, Ćwiczyć umiejętność praktycznego wykorzystania wiedzy z gramatyki.