DZIENNIKARSTWO MODOWE

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przedmioty rozszerzone:
Advertisements

Polish Decade 10 lat Instytutu Adama Mickiewicza.
Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
dr Anna Murkowska dr Przemysław Wolski
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
STUDIA WSCHODNIE.
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI POLITYCZNE
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Promocja projektu -obowiązujące zasady, planowane działania, rola Partnerów Kraków, 26 sierpnia 2010 r.
Gdzie szukać pracy???. Znajomi i rodzina Najlepiej mówić wszystkim, dookoła, że szukasz pracy. Osoby znające Cię z dobrej strony mogą udzielić Ci rekomendacji.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Specjalność: Kompleksowe Sterowanie Jakością
Polski system medialny
Proponowana problematyka prac
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
Technikum Usług Fryzjerskich (na podbudowie szkoły podstawowej, gimnazjalnej) ZAWÓD: Technik usług fryzjerskich.
Specjalizacja logopedyczna
Specjalność: Inżynieria dźwięku i obrazu
Norbert Kubiak Łukasz Łapanowski Aleksandra Nike Bartłomiej Stawski.
Hobby „Każdy ma jakieś pokręcone hobby dla jednych to dziwaczna pasja dla innych szaleństwo chwili„ Wykonała : Katarzyna Walczyk.
Technik Organizacji Reklamy
ROK SZKOLNY 2011/2012. W klasie realizowany będzie program liceum ogólnokształcącego z przedmiotami rozszerzonymi: język polski wiedza o kulturze język.
GOSPODARKA PRZESTRZENNA
Finanse i Rachunkowość Przedsiębiorstw
S PECJALNOŚĆ MULTIMEDIALNA Specjalność ma za zadanie wzmocnić pozycję studentów historii na rynku pracy: cel ten realizowany będzie poprzez możliwie pełne.
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
Co się zdarzy w Polskim PR w najbliższych latach?
Kierunek: pedagogika Specjalności: pedagogika resocjalizacyjna edukacja elementarna ze specjalnością dodatkową j. obcy pedagogika socjalna terapia psychopedagogiczna.
Źródła informacji o zdrowiu
Dlaczego warto studiować socjologię mediów w APS?
Turystyka Historyczna specjalność kierunku HISTORIA.
STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE. Cele kształcenia Zasadniczym celem kształcenia na kierunku stosunki międzynarodowe jest przygotowanie absolwenta do podejmowania.
Senior Zawodowiec. Założenia podstawowe Okres realizacji : 01 czerwiec – 31 grudzień 2014 r. Liczba uczestników/uczestniczek: 40 osób, mieszkańcy/mieszkanki.
HISTORIA. MAGISTRA VITAE EST Z tą starą sentencją, którą możesz przeczytać na logo naszego Instytutu, trudno się nie zgodzić. Bez niej pozbawieni bylibyśmy.
Transport i logistyka Studia I stopnia Katedra Transportu.
Zawód Fotograf.
SOCJOLOGIA WYDZIAŁ NAUK ZDROWIU I NAUK SPOŁECZNYCH KIERUNEK SOCJOLOGIA KATEDRA NAUK HUMNISTYCZNYCH I SPOŁECZNYCH.
NOWY KIERUNEK.  Projektowanie systemów zarządzania,  Zarządzanie kapitałem ludzkim,  Zintegrowane zarządzanie korporacyjne. NOWY KIERUNEK - ORGANIZACJA.
STYLIZACJA I WIZAŻ.
Transport i logistyka Studia II stopnia Katedra Transportu.
SPECJALNOŚĆ DZIENNIKARSKA
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
Specjalizacja logopedyczna. LLLLogopedia jest dziedziną wiedzy (nauką i pragmatyką dydaktyczną) o kształtowaniu prawidłowej mowy, usuwaniu wad wymowy.
TECHNIK HANDLOWIEC.
Z A R Z Ą D Z A Ć Potrafię PRAKTYCZNIE WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH.
Chcesz dołączyć do specjalności DZIENNIKARSTWO I PR? Zapisz się już dziś! Kontakt: dr Monika Grzelka lub pokój 303
Katedra Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Łódzkiego Łódź 2015 Informacja – droga do przyszłości.
SPECJALNOŚĆ DZIENNIKARSKA. Zakład Retoryki, Pragmalingwistyki i Dziennikarstwa IFP UAM kierownik specjalności dr Barbara.
Specjalność Przedsiębiorczość i Zarządzanie MŚP Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem.
Filologia polska Promocja kierunku filologia polska na Wydziale Humanistyczno-Społecznym AKADEMII TECHNICZNO-HUMANISTYCZNEJ W.
Finanse i Prawo Zatrudnienia w Biznesie. „Finanse i Prawo Zatrudnienia w Biznesie ” to … … specjalność prowadzona przez Katedrę Prawa na Wydziale Finansów.
Technik cyfrowych procesów graficznych
Alicja Ziółek kl. VI B. Dziennikarz: osoba zajmująca się przygotowaniem i prezentowaniem materiałów w środkach masowego przekazu tj. prasa, radio, telewizja,
Model absolwenta dr Jolanta Barbara Jabłonkowska 1.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY Rysujemy, wymyślamy. Burzę mózgów w głowie mamy ;)
Wydział Zarządzania UŁtel. (42) ul. Matejki 22/26, Łódź SPECJALNOŚĆ - ZARZĄDZANIE PUBLICZNE studia II stopnia.
Finanse i Prawo Zatrudnienia w Biznesie
NOWA SPECJALNOŚĆ EKOBIZNES
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
MÓJ ZAWÓD.
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
I ZARZĄDZANIE W BIZNESIE
SPECJALNOŚĆ - ZARZĄDZANIE PUBLICZNE studia II stopnia
Studia pierwszego stopnia
Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
MARKETING INTERNETOWY
Studia II stopnia stacjonarne i niestacjonarne
Edytorstwo naukowe.
Specjalność ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI 2018/2019
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Zapis prezentacji:

DZIENNIKARSTWO MODOWE

Dziennikarz – osoba zajmująca się przygotowywaniem i prezentowaniem materiałów w środkach masowego przekazu. Pierwotnie termin ten oznaczał osobę piszącą teksty w gazetach, wraz z rozwojem środków przekazu objął także osoby zajmujące się przygotowywaniem materiałów w radiu, telewizji i internecie. Dziennikarstwo – działalność polegająca na zbieraniu i upublicznianiu za pomocą środków masowej komunikacji informacji o wydarzeniach, ludziach oraz problemach. Dziennikarstwo można podzielić na: profesjonalne (wykonywane przez dziennikarzy) oraz nieprofesjonalne, prasowe (poprzez prasę), agencyjne (zob. agencja prasowa), radiowe, telewizyjne i internetowe (poprzez tzw. media elektroniczne); komercyjne (realizowane dla zysku właściciela mediów) oraz niekomercyjne (dla organizacji państwowych, społecznych, religijnych oraz innych non-profit); lokalne, krajowe i międzynarodowe; polityczne, gospodarcze, sportowe, kulturalne i inne specjalne.

Fashion Journalism (dziennikarstwo mody i stylu)

1. Charakterystyka specjalności Poza kształtowaniem warsztatu dziennikarskiego (prasowego, radiowego, telewizyjnego i internetowego) studenci tej specjalności zdobywają szeroką wiedzę z zakresu nurtów w modzie i wzornictwie, fotografii mody, zjawisk kulturowych kształtujących style i trendy mody, a także kryteriów wartościowania i oceny całokształtu tych zjawisk. Studia wdrażają w umiejętność opracowywania i redagowania tekstów prasowych i online, organizacji i przygotowania zdjęciowych sesji modowych, stylizacji i wizażu, planowania poszczególnych eventów w świecie mody. Studenci mają okazję wyrobić w sobie wrażliwość na sztukę, świadomość związków pomiędzy kulturą wysoka a popularną. Praktyki zawodowe i staże realizowane są ww. współpracujących z Uczelnią mediach modowych (np. lula.pl, groszki.pl, szafa.pl, ) lub wyznaczających trendy na rynku firmach (Deni Cler, Clarena, Orsay). 2. Wybrane przedmioty specjalnościowe historia ubioru nurty współczesnego wzornictwa rynek mediów lifestylowych na świecie rynek mediów lifestylowych w Polsce podstawy projektowania ubioru fotografia mody warsztaty stylizacji i wizażu

3. Kariera: 4. Warunki przyjęcia Absolwenci specjalności znajdą zatrudnienie na stanowiskach: dziennikarz mody, krytyk mody, manager mody, manager gwiazd, producent wydarzeń mody, producent sesji, specjalista od promocji mody, stylista i wizażysta. Będą przygotowani do podjęcia pracy w mediach modowych, działach PR firm związanych z modą, agencjach modelek, firmach zajmujących się kreowaniem wizerunku etc. 4. Warunki przyjęcia Decyduje kolejność zgłoszeń. Nie decyduje rodzaj przedmiotów zdawanych na maturze.

WYKONAŁA: Ewelina Barwacz kl. 4 TZA.