Smartfon Klient Aplikacja Agenta
Plan prezentacji Smartfon Klient jako element systemu Smartfon Interfejs użytkownika Moduł kontaktów Moduł telefonu Ustawienia i konfiguracja Praca z programem Pytania
Plan prezentacji Smartfon Klient jako element systemu Smartfon Interfejs użytkownika Moduł kontaktów Moduł telefonu Ustawienia i konfiguracja Praca z programem Pytania
Funkcje Identyfikacja osoby dzwoniącej przed podjęciem rozmowy Przeniesienie funkcjonalności telefonu do komputera (inicjowanie i odbieranie połączeń, przechwytywanie i przekierowywanie połączeń, zestawianie konferencji, zawieszanie i powrót do połączenia) Dostęp do bazy danych kontaktów Historia połączeń Główne cechy Klienta.
Schemat połączeń 1 Centrala Panasonic serii KX-TDA, KX-TD Serwer USB Smartfon Serwer, Rejestrator, Administrator, Baza danych Centrala Panasonic serii KX-TDA, KX-TD Switch LAN Sieć telefoniczna USB RS232 Smartfon Klient Smartfon Klient
Schemat połączeń 2 Centrala Panasonic serii KX-TDA, KX-TD USB RS232 Smartfon Serwer, Rejestrator, Administrator, Baza danych, Smartfon Klient Centrala Panasonic serii KX-TDA, KX-TD Switch LAN Sieć telefoniczna USB RS232 Smartfon Klient
Wymagania Programowe Sprzętowe System operacyjny Minimalne Windows 98 SE Windows Milenium Windows NT 4.0 Workstation Windows 2000 Windows XP Windows 2003 Zalecane zainstalowane najnowsze uaktualnienia Minimalne Procesor 133 MHz Pamięć RAM 128 MB Przestrzeń dysku 5 MB Zalecane Procesor 500 GHz Pamięć RAM 256 MB
Jak to działania? Serwer LAN Połączenie od 0618975548 Smartfon Klient Dzwoni Joanna Marchewka, firma: Świat Marchwi,… Serwer Połączenie od 0618975548 Podaj dane klienta o numerze 0618975548 Smartfon Serwer, Rejestrator, Administrator, Baza danych Połączenie od 0618975548 USB LAN RS232 LAN Smartfon Klient Smartfon Klient
Plan prezentacji Smartfon Klient jako element systemu Smartfon Interfejs użytkownika Moduł kontaktów Moduł telefonu Ustawienia i konfiguracja Praca z programem Pytania
Interfejs użytkownika Moduł telefonu Moduł kontaktów
Moduł kontaktów (funkcje) Zarządzanie kontaktami Dodawanie Usuwanie Edycja Grupowanie Zarządzenie telefonem Połącz Transfer Konferencja Dostęp do historii połączeń Inne operacje (np. dostęp do www, wysłanie wiadomości email)
Główny widok aplikacji – na samej górze TooBar – zarządzenie kontaktem, telefonem oraz zmiana widoku. Możemy ukryć niebieskie pole informacyjne, lub ukryć historię notatek wówczas jest większy widok na listę kontaków (małe rozdzielczości), Z lewej strony dostęp do innych zasobów Zarządzanie kontaktem Zarządzenie telefonem Zarządzenie kontaktem menu kontekstowe
Karta kontaktu 1 Z tej pozycji też możemy wykonać połączenie Wysłać email Odwiedzić stronę www Zwrócić uwagę na grupy
Karta kontaktu 2
Karta kontaktu 3
Grupowanie kontaktów między innymi daje możliwość wysłania wiadomości email na adresy wszystkich członków grupy.
Moduł telefonu (przeniesieni funkcjonalności telefonu do komputera) Wykonywanie połączeń – jedno kliknięcie myszki powoduje że nasz telefon dzwoni pod zadany numer Odbieranie połączeń – dla telefonów systemowych Transfer połączenia – na numer wewnętrzny, na numer miejski Konferencje – z numerem wewnętrznym z numerem miejskim Zawieszenie – łatwa i szybka konsultacja Przychwytywanie połączeń z zadanego numeru Dla telefonów systemowych z zestawem „nagłownym” nie ma konieczności „dotykania” aparatu. Wszystkie operacje można wykonywać za pomocą myszki i komputera.
Wszystkie operacje można wykonywać za pomocą myszki. Dla telefonów systemowych z zestawem „nagłownym” nie ma konieczności „dotykania” aparatu. Wszystkie operacje można wykonywać za pomocą myszki. Moduł telefonu Połączenia zawieszone Połączenia oczekujące Okno informacyjne (połączenia przychodzące, wychodzące, konferencje) Wybierany numer, ostatnio wybierane numery (redial) Informacja o stanie telefonu, czasie trwania połączenia Postaram się przedstawić wszystkie składowe modułu telefonu: Główne okno informacyjne Okno połaczeń oczekujących Okno połaczeń zawieszonych Stan telefonu Sterowanie etlefonem Wykonywanie połączeń – jedno kliknięcie myszki powoduje że nasz telefon dzwoni pod zadany nume Odbieranie połączeń – dla telefonów systemowych Transfer połączenia – na numer wewnętrzny, na numer miejski Konferencje – z numerem wewnętrznym z numerem miejski Zawieszenie – łatwa i szybka konsultacja Przychwytywanie połączeń z zadanego numeru Menu Włączanie modułu kontaktów Nowy kontakt lub kontakt aktualnie znajdujący się o gł. Oknie informacyjnym Klawiatura Dla telefonów systemowych z zestawem „nagłownym” nie ma konieczności „dotykania” aparatu. Wszystkie operacje można wykonywać za pomocą myszki. Włącza klawiaturę: Sterowanie telefonem, podwójne kliknięce włącza daną funkcję, kliknięcie prawym włącza menu szybkiego wybierania Menu: import, logowanie, ustawienia, inne Uruchamia moduł kontaktów Nowy kontakt lub karta aktywnego kontaktu
Dyskretna praca aplikacji Smartfon Klient jest wyposażony w moduł dyskretnego powiadamiania o połączeniu przychodzącym:
Plan prezentacji Smartfon Klient jako element systemu Smartfon Interfejs użytkownika Moduł kontaktów Moduł telefonu Ustawienia i konfiguracja Praca z programem Pytania
Menu programu Ustawienia Logowanie Import kontaktów
Ustawienia Filtr dla połączeń wychodzących/przychodzących – np. usuwanie kodu operatora w celu poprawnej identyfikacji Kod funkcji odwieś (ang. unhold) – konieczny dla telefonów analogowych (domyślnie *50) Włączanie/wyłączanie dyskretnej pracy Włączanie dźwięków dla połączeń przychodzących Ustawienia telefonii Wybór producenta Port komunikacji z serwerem
Logowanie Połączenie z bazą danych Logowanie do serwera telefonii W pierwszym etapie po uruchomieniu aplikacja musi nawiązać połączenie z bazą danych Następny krok to negocjacja warunków połączenia z serwerem telefonii Właściwe ustawienie adresu serwera jest niezbędne do poprawnej pracy programu Adres powinien być adresem IP lub nazwą komputera widzianą w sieci Program firewall musi być odpowiednio skonfigurowany aby nie blokował połączeń
Plan prezentacji Smartfon Klient jako element systemu Smartfon Interfejs użytkownika Moduł kontaktów Moduł telefonu Ustawienia i konfiguracja Praca z programem Pytania
Praca aplikacją 1 z 6 (połączenie przychodzące, dyskretna praca) W momencie wykonywania ważnej czynności Dzwoni telefon i jednocześnie na ekranie monitora, nie przeszkadzając mojej pracy pojawia się informacja o dzwoniącej osobie. Jest to ważne połączenie Odbieram połączenie klikając myszką na ikonę „Odbierz”
Praca aplikacją 2 z 6 (połączenie przychodzące, przekierowanie) W momencie wykonywania ważnej czynności Dzwoni telefon i jednocześnie na ekranie monitora, nie przeszkadzając mojej pracy pojawia się informacja o dzwoniącej osobie, postanawiam przekierować Otwieram moduł telefonu przez kliknięcie na opisie osoby dzwoniącej Korzystająć z menu szybkiego wybierania przekierowuję połączenie do Mirka
Praca aplikacją 3 z 6 (połączenie przychodzące, dostęp do danych) Dzwoni telefon i jednocześnie na ekranie monitora, nie przeszkadzając mojej pracy pojawia się informacja o dzwoniącej osobie, Otwieram kartę klienta w celu uzyskania więcej informacji Przełączam się na notatki w celu sprawdzenia historii wymiany informacji z klientem Odbieram rozmowę wzbogacony o cenne informacje
Praca aplikacją 4 z 6 (telekonferencja) Podczas rozmowy zachodzi konieczność zestawienia telekonferencji Korzystam z menu szybkiego wybierania w celu realizacji telekonferencji z Adamem.
Praca aplikacją 5 z 6 (Transfer) Podczas rozmowy z Joanną okazuję się, że Joasia chce rozmawiać z Jarkiem Śliwą Włączam moduł kontaktów Wyszukuję Jarka Wiem, że jest na delegacji więc transferuje połączenie na numer komórkowy
Plan prezentacji Smartfon Klient jako element systemu Smartfon Interfejs użytkownika Moduł kontaktów Moduł telefonu Ustawienia i konfiguracja Praca z programem Pytania
Smartfon Klient Dziękuję za uwagę
Kontakt Inter Consult S.A. ul. Słoneczna 20 60-286 Poznań tel. (48) 61 8694084 faks (48) 61 8679291 mail: jarek@interconsult.com.pl