© 2011 iTrance Media Polska Prezentacja działalności iTrance Media Polska

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
{Instytut Adama Mickiewicza}
Advertisements

PROPOZYCJA STRATEGII DZIAŁAŃ PR
Bartosz Jeziorański Country Manager ASUS Polska.
Comenius - komponent programu Socrates Wspiera inicjatywy mające na celu podniesienie jakości edukacji szkolnej i promowanie wymiaru europejskiego w procesach.
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
Wartość informacyjna wiadomości a kryzys dziennikarstwa
Szkolenie w zakresie oceny projektów Czystej Energii Podsumowanie Modułu Wprowadzającego © Ministerstwo Zasobów Naturalnych Kanady 2001 – Zdjęcie.
ZAANGAŻUJ SIĘ! 8 lutego 2012 WIELOPOKOLENIOWY KLUB WOLONTARIUSZA W LUBLINIE Wolontariat Seniorów.
Gdzie szukać pracy???. Znajomi i rodzina Najlepiej mówić wszystkim, dookoła, że szukasz pracy. Osoby znające Cię z dobrej strony mogą udzielić Ci rekomendacji.
Nowe modele biznesowe dla wydawców treści
LEGRAND POLSKA. Grupa LEGRAND Globalny zasięg Obecność Przedstawicielstwa w ponad 60 krajach Zatrudnienie Ponad pracowników Sprzedaż w 180 krajach.
U4energy Europejski konkurs dla szkół
1. Wprowadzenie 2. Wybrane funkcjonalności serwisu 3. Strategie na przyszłość 4. Oferta inwestycyjna.
A B C POLSKIEJ PREZYDENCJI 2011.
Wspieramy e-biznes Tomasz Czerwoniak
Iwona Moczydłowska 4 listopada 2011r. Technologie Web 2.0.
Integracja aplikacji z Facebookiem
Promotor: dr.inż. Aleksandra Werner
Życie czeka – kampania promująca transplantologię.
Wodzisław Śląski, 7 marca 2013r.
„PR – pozytywne relacje! Kreowanie wizerunku”
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
Szkoła Podstawowa Nr 3 w Środzie Wielkopolskiej
Oferta współpracy zamieszczania bezpłatnych ogłoszeń
dr Tomasz Grzyb Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Jacek Ciesielski CEO, Versita,
Wolontariat na rzecz aktywności obywatelskiej.
Google Analytics                                                                                              Mariusz Gąsiewski
A&I Firmness. Wizja Pomaganie firmom w rozwijaniu i zdywersyfikowaniu zagranicznych rynków sprzedaży.
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
Centrum Edukacyjno - Wdrożeniowe Koncepcja funkcjonowania Mirosław Kwapiszewski.
Witaj. Zapraszamy Ciebie do zapoznania się z przewodnikiem, który pokaże jak założyć konto oraz w jaki sposób można korzystać z usług w serwisie iplay.pl.
Pilotażowy Program LEADER+ Wsparcie tworzenia Lokalnej Grupy Działania i opracowania Zintegrowanej Strategii Rozwoju Obszarów Wiejskich w Dolinie Pilicy.
Możemy Wam zaprezentować inteligentny dom w różny sposób…
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
Technik Organizacji Reklamy
Karykatura wł. caricatura Sabrina Pińska.
UTWORZENIE SPÓJNEJ ANTYTERRORYSTYCZNEJ STRATEGII INFORMACYJNEJ
System informacji logistycznej Sieć Dystrybucji Elektrotechnicznej.
OFERTA MUZYCZNA „MUZYKA KLUBOWA” + +.
Dawid Gołębiowski Zapoznałem się z regulaminem youtube.com link:
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1 IM. KS. STANISŁAWA KONARSKIEGO W JĘDRZEJOWIE Światowy Dzień Oszczędzania
Stworzymy lub wynajmiemy markę pomysł nie wystarczy design to więcej niż wygląd technologia musi działać strategia jako silnik określimy komunikację marketingową.
Opracowały: Anna Bogucka Magdalena Kozak Magdalena Markiewicz
Wykorzystanie potencjału sieci społecznościowych w biznesie
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY NA LATA
ROLA LIDERÓW W BUDOWANIU PARTNERSTWA LOKALNEGO. Dlaczego o liderze? nurt lokalności, czynnik ludzki, teoria zasobów lokalnych, waga rozpoznawania lokalnych.
DZIENNIKARSTWO MODOWE
Europejskie i lokalne Wyzwania regulacyjne w mediach Tadeusz Kowalski, prof.UW Warszawa, 8 grudnia 2006.
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku
Partycypacja młodzieży Barbara Zwierzyńska-Doskocz.
technologia informacyjna a prawo
Cele Republiki Marzeń są jasno określone : Cele społeczne czyli misja * społeczna i zawodowa reintegracja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, *
VIRGIN MOBILE ACADEMY PODPOWIADAMY, JAK W PIĘCIU KROKACH PRZYGOTOWAĆ PREZENTACJĘ KONKURSOWĄ.
Polityka kulturalna Niemiec
1 Energia dla Życia, Warszawa, dn r. PKP Energetyka S.A. Energia dla Życia Podsumowanie II roku funkcjonowania programu.
Ustawa o systemie o ś wiaty (uchwalone przez Sejm prawo reguluj ą ce zasady funkcjonowania o ś wiaty) - mówi, ż e Samorz ą d tworz ą wszyscy uczniowie.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
Czy Pana/Pani zdaniem rodzice powinni uczestniczyć w życiu szkoły?
Razem zmieniamy internet na lepsze!
Szkolne Zasady Bezpieczeństwa w Internecie
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
Rachunkowość i zarządzanie finansami ACCA
Dlaczego warto dołączyć do Dni Otwartych Funduszy Europejskich?
Szkolne Radio Supełek.
czyli wstęp do programowania
Wydarzenie organizowane dzięki wsparciu m.st. Warszawy
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
Zapis prezentacji:

© 2011 iTrance Media Polska Prezentacja działalności iTrance Media Polska

© 2011 iTrance Media Polska Cele

© 2011 iTrance Media Polska Cele Promocja muzyki elektronicznej Promowanie polskich artystów Budowanie społeczności klubowej Walka z piractwem Wspieranie akcji charytatywnych Przełamywanie stereotypów

© 2011 iTrance Media Polska Wizja muzyki

© 2011 iTrance Media Polska Muzyka zaczyna się tam, gdzie słowo jest bezsilne - nie potrafi oddać wyrazu; muzyka jest tworzona dla niewyrażalnego. Muzyka to naprawdę mocny narkotyk. Może cię zatruć, podnieść na duchu lub sprawić, że rozchorujesz się, nie wiedząc dlaczego.

© 2011 iTrance Media Polska Scena

© 2011 iTrance Media Polska Armin van Buuren

© 2011 iTrance Media Polska Above & Beyond

© 2011 iTrance Media Polska Paul van Dyk

© 2011 iTrance Media Polska Gareth Emery

© 2011 iTrance Media Polska Markus Schulz

© 2011 iTrance Media Polska Pozostali Artyści Ferry Corsten ATB Dash Berlin Aly & Fila Cosmic Gate Andy Moor John O’ Callaghan Roger Shah Kyau & Albert Lange Sean Tyas Arctic Moon Nitrous Oxide TyDi

© 2011 iTrance Media Polska Wydarzenia Na całym świecie jest organizowanych wiele wydarzeń z muzyką elektroniczną

© 2011 iTrance Media Polska Przykładowe wydarzenia w Polsce i na Świecie Energy Armin Only enTrance Global Gathering Sunrise Festival Creamfields Tomorrowland Trancefusion Transmission Pleasure Island

© 2011 iTrance Media Polska Polityka prywatności Każdego użytkownika iTrance.pl obowiązuje polityka prywatności

© 2011 iTrance Media Polska Polityka prywatności Rejestracja Dane zbierane automatycznie Formy kontaktu Komentarze Wyłączenie odpowiedzialności

© 2011 iTrance Media Polska Partnerzy Współpracujemy z wieloma firmami i agencjami promującymi muzykę elektroniczną

© 2011 iTrance Media Polska Technologie Przy pracy nad serwisem korzystamy z wielu zaawansowanych technologii czołowych firm

© 2011 iTrance Media Polska Prezentacje przygotował: Arkadiusz Bury iTrance.pl/mediasite | 2011