ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

„Zdrowie największą wartością człowieka” Opracowanie: Alicja Krawczyk
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 47
BADANIE ANKIETOWE Wyniki ankiety dotyczącej mediów,
Adam Miratyński Towaroznawsto 1021b.
MOJA SZKOŁA W LICZBACH.
Wyniki badania na temat czytania dzieciom
ROLA KOMPUTERA W ŻYCIE MŁODYCH LUDZI Z TERANU GMINY NIEPOŁOMICE
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt edukacyjny Spędzanie czasu wolnego przez młodzież z terenu miasta i gminy Wadowice.
opiekun grupy projektowej katarzyna krzymińska
Gimnazjum. Czy lubisz czytać? Ile książek czytasz w ciągu roku?
Szkoła w Przybówce liczy 138 uczniów
Aktywne spędzanie czasu z rodziną
Dlaczego Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzeźnicy jest fajna??
E-Akademia Przyszłości LOKALNE ZESPOŁY PROJEKTOWE Projekt Edukacyjny rok szkolny 2011/2012.
„PO SZKOLE…”.
WYNIKI ANKIETY W ankiecie przeprowadzonej przez Nową Przyszłość wzięło udział 106 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum z Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego.
1 Prawo do udziału w życiu kulturalnym Autor: Patrycja Kowalczyk.
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
„Zainteresowania naszych rówieśników”.
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
Telewizja, komputer, Internet
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
CZAS WOLNY DZIECKA.
EWALUACJA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH - KOŁA ZAINTERESOWAŃ GIMNAZJUM im. C. K
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt „STATYSTYKA W SZKOLE”
Wywiad Pytały: Katarzyna Załupska, Julia Kowalska i Weronika Błażejewska. Wywiadu udzieliła: Mirosława Salamon.
Ankieta Ile czasu uczeń spędza przy klawiaturze, w internecie, oglądając telewizję? Ile czasu uczeń spędza ucząc się i czytając? W jakim celu korzystają.
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY „BEZPIECZEŃSTWO W SIECI”
TEMAT Czy mądrze korzystamy z portali społecznościowych?
Ankieta pt.: „Życie gimnazjalisty w Zespole Szkół nr 1 w Lubiczu Górnym” – projekt szkolny autorstwa Kacpra Klabana, Sylwii Bąk, Pawła Szczęśniaka i Roksany.
NETYKIETA, TIK I ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWA MIESZKAŃCÓW NOWEJ WSI
“Szkoła w procentach”.
Praca wykonana na podstawie ankiety pod tytułem:
MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH
ILE MAMY WZROSTU??? JAKIEGO KOLORU MAMY OCZY.
WYNIKI ANKIET I TESTÓW WYNIKI ANKIET I TESTÓW KLAUDIA KRZYŻAŃSKA, KL.IIIF GIMNAZJUM NR14 BYTOM.
Dostępność Internetu a wyniki egzaminów próbnych Dr Jacek Stańdo Politechnika Łódzka.
Katarzyna Heród Miejska Biblioteka Publiczna GALERIA KSIĄŻKI w Oświęcimiu.
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE Diagnoza stanu wyjściowego.
Analiza ankiet „SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE” Ankieta przeprowadzona wśród uczniów.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE: „DZIECI SĄ AKTYWNE ”
KSMKSM. KSM? A co to takiego??? Katolickie Stowarzyszenie M ł odzie ż y (KSM) jest stowarzyszeniem ko ś cielnym, zrzeszaj ą cym m ł odych katolików ś.
W SIECI Warsztaty W SIECI zrealizowane w III Zespole Edukacyjno-Terapeutycznym „C” Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie.
Projekt z zakresu profilaktyki. Uczniowie klasy IIA Kamil Gwara Daniel Cichaczewski Konrad Gutowski Projekt wykonany pod opieką pedagoga Magdaleny Durki.
Projekt edukacyjny „Czytanie jest trendy”
Czas wolny dawniej a dziś.
Spędzanie CZASU WOLNEGO
Debata szkolna Zestawienie Odpowiedzi na pytania udzielone przez uczniów klas I-VI (SP7 Głogów)
Wyniki badań ankietowych w Szkole Podstawowej nr 6 w Inowrocławiu Inowrocław, maj 2011 r. Jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
ORGANIZACJA CZASU WOLNEGO BIALSKICH PIĘCIOLATKÓW AGNIESZKA DMITRUK, HELENA POPŁAWSKA, WOJCIECH HOŁUB.
TROCHĘ STATYSTYKI...… I NIE TYLKO. Dane dotyczą osób powyżej 60 roku życia. Liczba tych czytelników stale wzrasta. W 2010 roku było ich W 2014.
Uzależnienie od komputera, telewizji i komórki.. Prezentacja przygotowana przez klasę V c z wychowawczynią.
OBSZAR I – EFEKTY DZIAŁALNOŚCI DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ I OPIEKUŃCZEJ WYMAGANIE 1.3- UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI.
MOJA SZKOŁA ZA 70 LAT AUTOR MIŁOSZ PLUCHA KLASA 6A.
PODSUMOWAINE WEWNETRZNEJ EWALUACJI PRZEPROWADZONEJ W ROKU SZKOLNYM 2016/2017 W ZESPOLE SZKÓŁ MIEJSKICH NR 4 W KĘDZIERZYNIE – KOŹLU.
Sprawozdanie z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2016/2017
czyli czas wolny przed i po lekcjach…
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów Społecznego Gimnazjum w Czersku
SZKOŁA PODSTAWOWA – 37 uczniów GIMNAZJUM – 28 uczniów
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
Czas wolny dawniej, a dziś - różnice czy podobieństwa.
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Bernadeta Ellmann.
Zapis prezentacji:

ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015 MÓJ CZAS WOLNY ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015

1.Jak dużo czasu wolnego masz w ciągu dnia?

2. Jak dużo czasu poświęcasz na oglądanie telewizji w trakcie czasu wolnego każdego dnia?

3.Jak dużo czasu spędzasz w Internecie w trakcie czasu wolnego każdego dnia?

4.Jak dużo czasu poświęcasz na granie w gry komputerowe w trakcie czasu wolnego każdego dnia?

5.Z kim spędzasz najwięcej czasu wolnego?

6.Jak dużo czasu poświęcasz na czytanie książek w trakcie czasu wolnego każdego dnia?

7.Co zwykle robisz w czasie wolnym (możesz wybrać więcej niż 1 odpowiedź)?

8.Na jakie dodatkowe zajęcia uczęszczasz? (możesz wybrać więcej niż 1)

9.Co chciałbyś robić w czasie wolnym w najbliższej przyszłości, czego nie robisz teraz?

10.Dokończ zdanie. Podczas czasu wolnego chciałbym/ chciałabym……

KLASY, KTÓRE WYPEŁNIAŁY ANKIETY:

ANALIZA Większość ankietowanych uczniów ma więcej niż dwie godziny czasu wolnego. 69% uczniów ogląda telewizję przez jedną godzinę lub mniej niż jedną godzinę każdego dnia. 44% uczniów korzysta z Internetu przez dwie i więcej godzin dziennie. 48% uczniów spędza mniej niż godzinę na czytanie książek. Uczniowie najczęściej spędzają wolny czas z rodziną i rodzeństwem. Część uczniów spotyka się ze swoimi kolegami i koleżankami w wolnej chwili. Najwięcej uczniów uczęszcza na dodatkowe zajęcia z języków obcych. Uczniowie chętnie uczestniczą w zajęciach sportowych. 39% uczniów chciałoby w przyszłości poświęcać więcej czasu na zajęcia sportowe. WNIOSKI: -zachęcać do czytania książek w czasie wolnym -organizować ciekawe zajęcia sportowe i promować aktywny styl życia - organizować zajęcia grupowe integrujące uczniów