1 Optymalizacja modelu IT do potrzeb biznesowych w firmie Międzyzdroje, 12-14 Maja 2014r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Słabe strony administracji publicznej wg Narodowej Strategii Spójności 2007
Advertisements


e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
EControl – prostsze zarządzanie tożsamością pracowników Twórz Zarządzaj Audytuj Wolfgang Berger Omni Technology Solutions
Service Level Agreement
Systemy dla przedsiębiorstw
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Marketing międzynarodowy Proces internacjonalizacji firmy
Mapowanie procesów pracy i organizacja stanowisk
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Plan Informatyzacji Państwa na lata elektroniczna Platforma.
Outsourcing Dlaczego niektórym się opłaca? 23 maja 2013 r. Zamość
Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa
Zarządzanie projektami
Innowacje organizacyjne w usługach
Projekt Kompleksowe wsparcie szkół – sukces edukacji współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Uniwersyteckie Centrum Transferu Technologii Medycznych w Poznaniu Sp. z o.o. – innowacyjne usługi dla biznesu Uniwersyteckie Centrum Transferu Technologii.
Kompleksowe zarządzanie jakością informacji (TIQM)
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska
GRC.
COBIT 5 Streszczenie dla Kierownictwa
Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji współfinansowany z EFS w ramach poddziałania POKL Rozwój, koordynacja,
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
– Poznań Zbigniew Kowala -
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
7-8 listopada 2007 Central European Outsourcing Forum
Plan rozwoju Biblioteki Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi Centrum Badań i Rozwoju Kształcenia WSHE.
Propozycja prac grup tematycznych Kujawsko-Pomorskiej Rady Innowacji KUJAWSKO-POMORSKA RADA INNOWACJI I ZESPÓŁ EKSPERTÓW DS. POLITYKI INNOWACYJNEJ WOJEWÓDZTWA.
Dr Karolina Muszyńska Na podst.:
Inicjatywa MNiSW Inkubator Innowacyjności w Poznańskim Parku Naukowo -Technologicznym.
Wdrożenie outsourcingu
mgr Marta Mularczyk Kierownik projektu
Prezentacja studenckiego koła naukowego Synergy na 50. konferencję kół naukowych AGH.
Światłowód Wiedzy źródłem motywacji do dzielenia się wiedzą Eksperta
„Top Model Współpracy w Województwie Pomorskim” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Mateusz Stefański. Zgodnie z badaniami firmy Forrester około 57% organizacji jest względnie usatysfakcjonowanych współpraca z dostawcą, 22% jest bardzo.
INNOpomorze INNOwacyjne powiązania IV edycja projektu
Comarch – producent i dostawca nowoczesnych systemów informatycznych
Stowarzyszenie Klaster ICT Pomorze Zachodnie DROGA DO WSPÓLNEGO SUKCESU.
Światłowód Wiedzy źródłem motywacji do dzielenia się wiedzą Eksperta
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation Confidential.
Wdrażanie SYSTEMU Jacek WĘGLARCZYK.
Efekty zarządzania w modelu „utrzymaj standard”
SYSTEM ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI- wymagania normy ISO 27001:2007 Grażyna Szydłowska.
Systemy zarządzania przepływem pracy i systemy zarządzania procesami biznesowymi Karolina Muszyńska.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Strategia rozwoju PFWB Najważniejsze informacje Walne Zgromadzenie r.
Bezpieczeństwo cloud computing FAKTY I MITY Beata Marek, cyberlaw.pl Beata Marek, cyberlaw.pl Kancelaria w chmurze, Kancelaria w chmurze, 19.X X.2012.
Zarządzanie heterogenicznym środowiskiem IT w sektorze bankowym Krzysztof Rączkiewicz 2014.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Metoda partycypacyjnego planowania zintegrowanego rozwoju w SOM.
WMII 2 COMMUNITY – WYDZIAŁ OTWARTY NA WSPÓŁPRACĘ Z OTOCZENIEM prof. UAM dr hab. Marek Wisła.
Sygnity.City Otwarty Ekosystem Inteligentnych Miast.
Zintegrowane systemy informatyczne
Innowacje – możliwości ubiegania się o wsparcie z programów EWT PAWEŁ ZAWADZKI Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego Departament Rozwoju Regionalnego.
ARCHITEKTURA SOA JAKO KLUCZ DO CYFROWEJ TRANSFORMACJI Agata Kubacka, Poczta Polska Tomasz Gajewski, Poczta Polska Jerzy Niemojewski, Savangard © 2016 Software.
INSTRUMENTY WSPIERANIA PROJEKTÓW INNOWACYJNYCH ARP S.A.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Propozycje wyzwań, celów i programów opracowanych w ramach sekcji Gospodarka i Nauka.
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
COBIT 5 Streszczenie dla Kierownictwa
POMIAR PROCESÓW – GWARANCJA SZYBKIEGO PODNIESIENIA EFEKTYWNOŚCI
Zespół telematyczny ERA Warszawa,
IDEA Klaster ICT Pomorze Zachodnie to stowarzyszenie najdynamiczniej rozwijających się firm informatycznych województwa zachodniopomorskiego. Klaster powstał,
T 10. Metodologia Rapid Re - wprowadzenie
Ramowy program studiów
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Dział IT partnerem w biznesie. Jak mierzyć wartość informatyki?
Specjalność Menedżer finansowy
Centrum Usług Wspólnych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych
Zapis prezentacji:

1 Optymalizacja modelu IT do potrzeb biznesowych w firmie Międzyzdroje, Maja 2014r.

2 Agenda Czego oczekuje Biznes? Wyzwania dla Zarządu Proces zmian Etapy projektu Efekt

3 Czego oczekuje Biznes: Konsolidacja systemów IT Optymalizacja i zarządzanie procesami Kontrola kosztów rozliczalność Integracja Bezpieczeństwo - dla ciągłości Biznesu OSZCZĘDNOŚCI – konsolidacja, optymalizacja

4 Wyzwania dla Zarządu Nr. 1 To Biznes mówi co chce mieć, IT rekomenduje działania i wspiera realizację.

5 Bez decyzji Zarządu i powołania celowego Zespołu, proces konsolidacji i optymalizacji nie działa. Jeśli IT będzie wspierać tylko bieżące działania, generowanie oszczędności jest nie możliwe Bez podejścia procesowego, IT może wspierać tylko bieżące potrzeby i utrzymywać aktualny poziom

6 Proces zmian I Etap Stopniowy outsourcing infrastruktury IT II Etap Powołanie zespołu ds. konsolidacji Inwentaryzacja i optymalizacja procesów biznesowych. Mapowanie procesów biznesowych na systemy IT Wybór docelowego systemu w każdym z obszarów biznesowych Wdrożenie usługi Cloud Community

7 Ludzie Ewaluacja i rozwój firmy Promowanie i rozpowszechnianie idei i kultury biznesowej Zidentyfikowanie słabych punktów. I wyzwań biznesowych Poznanie się. Swoich partnerów biznesowych Procesy Tworzenie teamów ukierunkowanyc h biznesowo Hierarchizowanie pracy udziałowców wg celów biznesowych Rozwijanie procesu rozwojowego Agile Tworzenie inter funkcjonalnych procesów. Technologie Właściwe zarządzanie informacją Tworzenie, zarządzanie i monitorowanie otoczeniem biznesowym Określenie potrzeb biznesowych Aktywne wchodzenie w nowe technologie Informacja Uruchomienie przetwarzania i monitorowani info wejścia/Wyjścia Usprawnienie przepływu informacji w firmie pomiędzy działami. Stworzenie wspólnego modelu metadata Wzmocnienie jakości danych DQ, MDM, inne działania obiegu informacji Zaangażowanie wszystkich partnerów w kierowanie Proces zmian

8 Etapy projektu TestyWdrożenie Faza II Optymalizacja, outsourcing Stworzenie koncepcji Faza I rozpoznanie analiza, PB

9 Efekt Optymalizacja Usługi Optymalne finansowanie Przerzucenie odpowiedzialności Stworzenie katalogu usług i SLA Bezpieczeństwo

10 Dziękuję! Marcin Florek, Data Center Konsultant Mail: