POLSKA GRA JĘZYKOWA „MÓJ PIERWSZY QUIZ”. PROJEKT COMENIUSA : “Wiem, że mogę.” Interaktywne gry i Technologie Informacyjne dla nowoczesnej edukacji europejskich.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przegląd Projektu Przedział wiekowy Cele
Advertisements

Comenius - komponent programu Socrates Wspiera inicjatywy mające na celu podniesienie jakości edukacji szkolnej i promowanie wymiaru europejskiego w procesach.
Ćwiczenia ortograficzne i matematyczne
Trudności w nauce czytania i pisania u dzieci z wadą wymowy
OPÓŹNIONY ROZWÓJ MOWY.
Sześciolatek w Szkole Podstawowej nr 65 w Bydgoszczy
UCZYMY SIĘ UCZYĆ Nauka języków obcych nieodłącznie związana jest z systematycznym zapamiętywaniem wielu informacji. Wiadomo, że zrobienie notatek w zeszycie.
Logopeda: mgr Arleta Jasińska
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH W RAMACH PRACY Z DZIEĆMI O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH Logopeda: mgr Arleta Jasińska.
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
GLOTTODYDAKTYKA Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im
S C Z DZ UTRWALANIE PRAWIDŁOWEJ WYMOWY GŁOSEK SZEREGU SYCZĄCEGO
NAJWAŻNIEJSZE POJĘCIA
Program własny z zakresu edukacji artystycznej
HOSPITACJA DIAGNOZUJĄCA
Projekt Socrates Comenius Szkoła Podstawowa nr 69 Szkoła Mistrzostwa Sportowego im. Jarogniewa Drwęskiego w Poznaniu Temat projektu.
Kształtowanie świadomości fonologicznej w początkowej nauce czytania i pisania […] Postępowanie wychowawcze dla każdego dziecka zaczyna się tam, gdzie.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
TIK w szkole podstawowej
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
PROGRAM COMENIUS.
Zajęcia z zakresu logopedii szkolnej
Opracowanie: Barbara Benisz SP nr 20 w Rybniku
DOJRZAŁOŚĆ SZKOLNA DZIECKA 6 LETNIEGO W ASPEKCIE ROZWOJU MOWY
Realizacja podstawy programowej poprzez różne formy aktywności w klasach I-III, cz.2 Aleksandra Klimza
ZESPÓŁ SZKÓL SPECJALNYCH nr 8 w TYCHACH
Prawidłowy rozwój mowy gwarancją sukcesu w szkole
EK -JUNI R przedszkole niepubliczne muzyczno-językowo-sportowe WIZYTA PRZEDSZKOLAKÓW W SZKOŁACH PARTNERSKICH NA WĘGRZECH ( ), HISZPANII (03/ )
POLSKA GRA SPO Ł ECZNA „NASI S Ą SIEDZI”. PROJEKT COMENIUSA : “Wiem, że mogę.” Interaktywne gry i Technologie Informacyjne dla nowoczesnej edukacji europejskich.
Zajęcia z IMPRO (improwizacji teatralnej) W ramach projektu Głogóweckiej Szkoły Kompetencji Kluczowych Klub Animatorów Kultury i Sztuki.
WADA WYMOWY.
Normy rozwoju mowy.
Zajęcia logopedyczne w Szkole Podstawowej im. W. Witosa w Górkach
PROJEKT COMENIUSA : “Wiem, że mogę.” Interaktywne gry i Technologie Informacyjne dla nowoczesnej edukacji europejskich dzieci. Polska Przedszkole „EKO-JUNIOR”
Mobilność Kadry Edukacyjnej – Comenius Anna Krzyżanowska ICT for Collaborative, Project Based, Teaching and Learning Malta 2010.
PROBLEMY SZKOLNE DZIECI Z ZABURZENIAMI MOWY.  Zaburzenia mowy przyciągają uwagę otoczenia. Dlatego dziecko, które ma problemy z wymową jest bardzo szybko.
To znowu my Grupa projektowa Gimnazjum z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Jana Dałkowskiego w Strzelnie.
Gotowość szkolna Długotrwały proces przemian psychofizycznych, które prowadzi do przystosowania się dziecka do systemu nauczania początkowego. Zawsze.
KODEKS 2.0 Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE W ZESPOLE SZKÓŁ NR 1 W HUMNISKACH
w świetlicy szkolnej PSP Połaniec
Opracowały: Katarzyna Celarek V b Natalia Celarek V a.
Metoda nauki czytania Przyłubskich
Nauka czytania metodą fonetyczno –literowa - barwną B. Rocławskiego
Komputer pod ręką! Dla każdego i w każdym czasie..
Wychowawcy: mgr Agnieszka Grześkowiak, mgr Honorata Dreczkowska
O dojrzałości szkolnej kilka słów. Dojrzałość szkolna to gotowość dziecka do rozpoczęcia nauki, przyjęcia nowych obowiązków i wejścia w nowe środowisko.
6-LATEK W SZKOLE „Nie ta­kie ważne, żeby człowiek dużo wie­dział, ale żeby dob­ rze wie­dział, nie żeby umiał na pa­mięć, a żeby ro­zumiał, nie żeby go.
Tajemnicze pismo Potrzebne: Działanie
Uczymy innych Lekcja angielskiego dla rodziców. W czwartek 28 stycznia uczniowie klasy IV c postanowili wcielić się w role nauczycieli i przeprowadzili.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I litery i sylaby 1 godz. lekcyjna.
SZEŚCIOLATEK W SZKOLE. ZABAWA JEST NAUKĄ, NAUKA ZABAWĄ. IM WIĘCEJ ZABAWY, TYM WIECEJ NAUKI. /Glenn Doman/
Sprawozdanie z wykonania zadania nr 2 Województwo – PODLASKIE Miasto – JUCHNOWIEC GÓRNY Szkoła – ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W JUCHNOWCU GÓRNYM.
Techniki efektywnego uczenia się
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I poznajemy litery 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: przyrodnicza klasa III wiosna 2 godz. lekcyjne.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
„Z logiką za pan brat” Scenariusz multimedialny nr 2/II.
Np. Powiedz, o czym myślę: Stoją przy drogach na długich nogach wcale nie ptaki. Nauczyć mogą, jak jeździć drogą, drogowe
Propozycja cyfrowej edukacji w Chrześcijańskiej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi „Uczeń”
Wady wymowy.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Bioróżnorodność wokół nas
GLOTTODYDAKTYKA.
Rozwój mowy dziecka.
Zajęcia dodatkowe AKADEMIA UMYSŁU Ćwiczenie koncentracji ZESTAW nr 4
Zapis prezentacji:

POLSKA GRA JĘZYKOWA „MÓJ PIERWSZY QUIZ”

PROJEKT COMENIUSA : “Wiem, że mogę.” Interaktywne gry i Technologie Informacyjne dla nowoczesnej edukacji europejskich dzieci. Polska Przedszkole „EKO-JUNIOR” Marzec 2013

ZASADY GRY: Nazwa-"My pierwszy quiz" Liczba uczestników – od 3 do 8/10 Cele- rozwój słuchu fonomatycznego, kształtowanie prawidłowej artykulacji głosek, wzbogacenie słownictwa, poszerzanie czasu koncentracji. Zasady- nauczyciel losuje literę-głoskę, którą dzieci muszą rozpoznać w danym słowie. Następnie nauczyciel czyta różne słowa, w których wylosowana głoska może, ale nie musi, się znajdować. Dziecko, które usłyszy daną głoskę w wyrazie dzwoni swoim dzwonkiem. Jeśli odgadło poprawnie – otrzymuje jeden punkt, jeśli popełniło błąd, 1 punkt jest odejmowany. Uczeń, który zdobędzie największą liczbę punktów wygrywa. Głoski mogą być zmieniane w ciągu gry.

OPIS W naszej grze wykorzystaliśmy piankowe litery, liczydło, jako tablicę wyników, karteczki z wyrazami i dzwonki.