Ogólne wskazania
Changelog Komunikat weryfikacji, karta no name MasterPass– 19.12.14
Ogólne wskazania 1. CVC2/CVV2/mPIN – zawsze muszą mieć podpowiedzi (hinty). CVC2/CVV2 - to trzycyfrowy kod umieszczony na odwrocie karty płatniczej, obok Twojego podpisu. mPIN - czterocyfrowy kod służący do zatwierdzania transakcji MasterPass. Dopuszczamy aby zamiast definicji mPIN-u był hint obrazkowy. W MasterPass płatność zatwierdzamy kodem mPIN. 2. Wpisywane CVC2 czy mPIN powinny być maskowane. [****] 3. Płacimy TYLKO kartą zweryfikowaną. 4. Tam gdzie występują płatności, rejestracja, dodawanie, weryfikacja kart, umieszczamy w footerze obrazek:
Ogólne wskazania 5. Szablony: Wypełnianie pól jak imię i nazwisko, ulica powinno zaczynać się dużymi literami (odpowiednie ustawienie klawiatury, e-mail nie musi mieć dużej litery). Uwzględniamy też zapis zagraniczny. 6. Na górze – może wystąpić zalogowany jako: Możemy umożliwić użytkownikowi wprowadzanie numeru telefonu w formacie 9 cyfrowym (PL). Do SOAP musimy jednak wprowadzać wartość z numerem kierunkowym, np. 48123456789. 7. Karta wyświetlana powinna mieć: Jeśli użytkownik nada nazwę karcie, to wyświetlamy nick karty, bez xxxx , z końcówką – 4 ostatnie cyfry. jak nie ma nazwy, wyświetlamy MC-1234, V-1234, AMEX-1234; JCB-1234; DC-1234 (Typ karty capsem plus 4 ostatnie cyfry) - karty wdrożonych przez nas banków mają mieć bankowe visuale. 8. UWAGA na jednolite placeholdery – czcionka, zapis, kolor: a2a2a2, a po wpisaniu 000 (czarny). Nadtytuły mają kolor: #cc0001. 9. Zakładka „o aplikacji” powinna zawierać 2 informacje: - Deweloper aplikacji: partnerSheep oraz zapis: Certyfikowanym partnerem technologicznym MasterPass™ dla transakcji realizowanych w aplikacjach mobilnych [NAZWA PARTNERA] jest firma uPaid Sp. z o.o. (aplikacje którym uPaid daje płatność – tylko zapis o dostawcy płatności.) Pierwsze zdanie powinno mówić czym jest dana aplikacja. 10. Każdy partner ma podpięte, brandowane e-maile odsystemowe: rejestracja, info o nadchodzącym przedawnieniu karty.
Ogólne wskazania Logotyp MasterPass powinien być widoczny: - na ekranie startowym - tzw. splash-screenie, przykład poniżej; - w części płatniczej aplikacji w wersji "kupuj z MasterPass" tylko jako przycisk rozpoczęcia procesu płatności.
Ogólne wskazania O MasterPass W ramach aplikacji powinna powstać sekcja „O MasterPass” na ekranie głównym lub w menu bocznym z informacjami tekstowymi oraz z linkami do strony masterpass.pl. Treść opisu o MasterPass, do wykorzystania na stronie www i w aplikacji znajduje się w dalszej części dokumentu. FAQ Podstrona FAQ powinna zawierać informacje o samym przebiegu płatności oraz o systemie MasterPass. Teksty w razie potrzeby dostarczy uPaid. E-maile systemowe -maile rejestracyjne, informacyjne po złożeniu konta, dodaniu i weryfikacji karty płatniczej powinny mieć logo systemu MasterPass. Treść e-maili standardowa zostanie dołączona. Możemy wdrożyć na życzenie obrandingowaną wersję.
Rejestracja, logowanie, płatność, dodawanie karty, lista kart Rejestracja, logowanie, płatność, dodawanie karty, lista kart. - instrukcja dla aplikacji wykorzystujących API
Logowanie Zaloguj się Podaj numer telefonu w formacie 48123456789 Numer telefonu
Logowanie Kod SMS Na podany numer wysłaliśmy Ci SMS, wpisz go poniżej:
Rejestracja - SOAP Rejestracja do portfela uPaid Imię Nazwisko Numer telefonu Data urodzenia E-mail Hasło Potwierdź hasło Akceptuję regulamin uPaid i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez uPaid Sp. z o.o. (z siedzibą w Warszawie 01-678 ul. Cząstkowska 14) w celu świadczenia usług w ramach systemu uPaid. Wyrażam zgodę na otrzymywanie od uPaid Sp. z o.o. informacji handlowych.
Rejestracja - hinty Imię Nazwisko Numer telefonu (Podaj w formacie +48123456789). Data urodzenia (Podaj w formacie DD-MM-RRRR) lub (Wybierz z kalendarza). E-mail (Ten adres e-mail będzie tez Twoim identyfikatorem w systemie MasterPass). Hasło (Minimum 7 znaków, przynajmniej jedna cyfra, jedna duża litera i jedna mała litera). Potwierdź hasło
Płatność – klient niezarejestrowany Informacja Załóż konto w portfelu uPaid lub znajdź portfel swojego banku klikając w przycisk „kupuj z MasterPass”. Hint Wybór „Kupuj z MasterPass” kieruje do wallet selectora MasterPass.
Płatność – klient nie ma karty Karta Aby móc zapłacić, najpierw dodaj kartę płatniczą do portfela uPaid.
Wybór przycisku „Kupuj z MasterPass”
Dodawanie karty w portfelu uPaid Podaj dane swojej karty Placeholdery: Numer karty Data ważności karty Nazwa karty CVC2/CVV2 Hinty Podaj 16-cyfrowy numer karty. Wpisz datę ważności karty w postaci 06/15. Wpisz nazwę karty. Nazwa karty będzie widoczna na liście kart zamiast numeru. To trzycyfrowy kod umieszczony na odwrocie karty płatniczej, obok Twojego podpisu.
Dodawanie karty w portfelu uPaid Przed wpisaniem danych Po wpisaniu danych
Weryfikacja – 3DS Teraz zweryfikuj kartę. Jest to sposób zabezpieczenia przed przejęciem karty płatniczej. Dla zapewnienia Tobie maksimum bezpieczeństwa, do czasu weryfikacji karty nie można nią dokonywać płatności.
Nieudana weryfikacja 3DS Komunikaty „Weryfikacja nie powiodła się: Po ponów: „Za chwilę zweryfikujesz kartę (3DS) ponownie”. Po anuluj: „Niestety nie możesz dokonywać płatności do czasu zweryfikowania karty. Zaloguj się na upaid.pl i przejdź do zakładki „karty płatnicze”.
Dwa wyjątki weryfikacji komunikat błędu - Karty zagraniczne nie mogą być dodane poza upaid.pl. Każda taka próba kończy się błędem. serwer wykrywa ze karta jest zagraniczna i pokazuje komunikat : "Karty wydane poza granicami Polski mogą być dodane tylko poprzez stronę upaid.pl”. „Cards issued outside the Polish border can be added only through the website upaid.pl"
Dwa wyjątki weryfikacji Każda próba dodania większej ilości kart poza upaid.pl kończy się błędem. W upaid.pl można dodać po standardowej weryfikacji. serwer wykrywa ze mamy już 2 karty uprzednio dodane i pokazuje komunikat: Karta dodana prawidłowo. Aby móc nią płacić zaloguj się na upaid.pl i zweryfikuj ją w zakładce "karty płatnicze".
Nadanie mPIN-u Nadaj mPIN „Nazwa karty” Podaj czterocyfrowy kod, którym będziesz zatwierdzać transakcje MasterPass. W przyszłości możesz go zmienić, zresetować na swoim koncie na upaid.pl mPIN Powtórz mPIN
Komunikat po zmianie mPIN-u mPIN ustawiony. Zatwierdzaj nim transakcje MasterPass zamiast kodu CVC2/CVV2. Zmienisz go na upaid.pl.
Płatność Hinty: 1. Wybierz kartę, którą chcesz zapłacić. 2. mPIN – czterocyfrowy kod służący do zatwierdzania transakcji MasterPass. Visuale kart: Ta karta wyświetlana jest po przejściu klienta przez wallet selector
Lista kart Pytanie! Czy dajemy tu przycisk „zapłać kartą spoza listy”, co zawarunkuje przejściem do wallet selectora??
Komunikaty płatnościowe
Po płatności – strona z podziękowaniem Treść komunikatu: „Płatność została przekazana do rozliczenia”
Wzorzec ekranu o aplikacji Opis do czego aplikacja służy Wersja Nazwa dewelopera Pytania i uwagi Pytania i uwagi dotyczące działania aplikacji prosimy kierować na adres: biuro@partnersheep.pl Pytania odnośnie transakcji: biuro@upaid.pl Dotyczy to tylko aplikacji wykonanych przez partnerSheep.
Informacja o MasterPass – lepiej użyć przekierowania na masterpass.pl To otwarty, międzynarodowy system płatności mobilnych i internetowych, z którego mogą korzystać użytkownicy dowolnej karty płatniczej, w dowolnym banku. MasterPass zastępuje działający od 3 lat MasterCard Mobile. System umożliwia płatność dowolną kartą zapisaną w wybranym portfelu elektronicznym należącym do usługi. Do danego portfela użytkownik może zalogować się podając numer telefonu lub adres e-mail. Każdą płatność użytkownik zatwierdza unikalnym kodem mPIN nadanym karcie płatniczej. MasterPass zwalnia użytkownika z konieczności podawania adresu dostawy, który również można zapisać w cyfrowym portfelu. Zobacz więcej: masterpass.pl. Certyfikowanym partnerem technologicznym MasterPass dla transakcji realizowanych w aplikacjach mobilnych [NAZWA PARTNERA] jest firma uPaid Sp. z o.o.
W razie pytań i niejasności, proszę o kontakt: monika.poniatowska@upaid.pl 607-290-666