na terenie województwa mazowieckiego

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Witamy na spotkaniu z Betterware!
Advertisements

I część 1.
Władysław Sowa ALMAMER Szkoła Wyższa
Spotkanie prasowe, Warszawa, 24 kwietnia 2012r.
Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
Znaki informacyjne.
1 Stan Wdrażania Regionalnych Programów Operacyjnych Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Departament Koordynacji i Wdrażania Programów Regionalnych.
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Podsumowanie po I kwartale 2011 roku TIM SA KONFERENCJA PRASOWA maj 2011.
SITK Radom - XX Radomskie Dni Techniki
Liczby pierwsze.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Warszawa, 27 Styczeń 2004 PAŃSTWO A PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
PREZENTACJA ZASOBÓW INFORMACYJNYCH BAZY GŁÓWNEGO URZĘDU STATYSTYCZNEGO URZĄD STATYSTYCZNY W ŁODZI Łódź, 10 grudnia 2010 r.
Wynagrodzenie 1. Ustawa o pracownikach samorządowych z dnia 22 marca 1990 r. Dz. U ze zm. 2. Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie zasad.
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
- ROZWÓJ i POPRAWA KONKURENCYJNOŚCI REGIONU - realizowane w oparciu o:
„Słucham i mówię” 2. Pojazdy.
UKŁADY SZEREGOWO-RÓWNOLEGŁE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Transformacja Z (13.6).
1Warszawa, 27 września 2012 "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. pierwszy w Polsce – podmiot wewnętrzny Województwa Mazowieckiego.
Pytania konkursowe.
Tytuł prezentacji Warszawa, r..
ENERGETYKA POLSKA WYNIKI I WSKAŹNIKI FINANSOWE ELEKTROCIEPŁOWNI ZA 2005 ROK W PORÓWNANIACH Z WYNIKAMI I WSKAŹNIKAMI UŚREDNIONYMI SEKTORA I PODSEKTORA.
Kadrowiec.eu sp.j. Ścieżka kariery.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Lotnisko Warszawa/Modlin Świat U Progu Twojego Domu !
Informacje o SKM Szybka Kolej Miejska Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w 2004r. Kapitał zakładowy 72,5 mln zł, wszystkie udziały posiada m. st. Warszawa.
Bezpieczeństwo elektroenergetyczne Warszawy i Mazowsza
Opracowano w Departamencie Kontrolingu Informacja o sytuacji finansowej Banku BPS S.A. Informacja o sytuacji finansowej Banku BPS S.A. według stanu na.
Harmonogram naboru do ZPORR w Województwie Małopolskim UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZE STRUKTURALNE Marszałek Województwa Małopolskiego Janusz Sepioł
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
ROZWÓJ SYSTEMU PUBLICZNEGO TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO W AGLOMERACJI WARSZAWSKIEJ POPRZEZ ZWIĘKSZENIE WYDAJNOŚCI, NIEZAWODNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA.
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
1 ANALIZA STANU BEZROBOCIA NA TERENIE MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ ANALIZA STANU BEZROBOCIA NA TERENIE MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ ZA ROK 2004 ORAZ PORÓWNANIE Z LATAMI.
Filozofia firmy «Haogang»
Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
1/34 HISTORIA BUDOWY /34 3/34 6 MAJA 2011.
SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA BUDŻETU POWIATU BIESZCZADZKIEGO za 2009 rok.
Olsztyn Główny przyjazdy i odjazdy 27 V 1979 – 31 V 1980 godziny 20
Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo-Informacyjnych w zakresie Innowacji MSODI Działania w ramach projektu: Działania promocyjne dostępne dla osób zainteresowanych.
Analiza wpływu regulatora na jakość regulacji (1)
a)Ponieważ chronię środowisko, Dz. 8% Ch.6% b)Bo chcę rozładować korki uliczne, Dz. 3% Ch.2% c)Z powodów ekonomicznych(bo.
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Sprawozdanie finansowe OPP - warsztaty
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
Spływ należności w Branży Elektrycznej
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu warszawskiego Warszawa, 23 listopada 2009 r.
1. Dziennikarz Lekarz Listonosz 2 3 Lekarz  bada ludzi i określa ich stan zdrowia  bada podstawowe obszary życia i określa ich stan w liczbach 4.
LUBUSKI FUNDUSZ PORĘCZEŃ KREDYTOWYCH Lipiec - Sierpień 2014 r. Cykl spotkań „Pozadotacyjne instrumenty wsparcia lubuskich przedsiębiorców”
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
1 1.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego Główny Punkt Informacyjny o Funduszach Europejskich Staszów 2014 Fundusze pożyczkowe i poręczeniowe Województwa.
19 MAJA 2009r.PREZENTACJA SPÓŁKI1 „KOLEJE MAZOWIECKIE – KM” SP. Z O.O. WDROŻONE I PLANOWANE INWESTYCJE.
Nowy rozkład jazdy i inwestycje taborowe KM. Ilość przewiezionych pasażerów w roku 2009: 51 mln Prognozowana ilość pasażerów w roku 2010: 53 mln Średnia.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Dr hab. Renata Babińska- Górecka
Kalendarz 2020.
Ankieta dotycząca kart bankomatowych i kont bankowych.
Elementy geometryczne i relacje
W dniu 12 grudnia wchodzi w życie nowy rozkład jazdy pociągów Spółki „Koleje Mazowieckie – KM”. W tym roku za opracowanie rozkładu, na podstawie przeprowadzonych.
CPK i jego wpływ na zmiany systemu transportowego na terenie Mazowsza
Zapis prezentacji:

na terenie województwa mazowieckiego Załącznik do Uchwały Nr 137/05 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 5 września 2005 roku Samorząd Województwa Mazowieckiego System „Parkuj i Jedź” (Park&Ride) na terenie województwa mazowieckiego

Misja Misją Spółki jest prowadzenie pasażerskiego transportu kolejowego o wysokim standardzie w aglomeracji warszawskiej oraz na pozostałym obszarze województwa mazowieckiego, jako elementu zintegrowanego transportu publicznego.

- wyjście naprzeciw oczekiwaniom podróżnych. „Nowa Jakość na torach” - wyjście naprzeciw oczekiwaniom podróżnych.

Spółka „Koleje Mazowieckie - KM” sp. z o.o. Podróżni W 2005 roku Spółka „Koleje Mazowieckie - KM” sp. z o.o. zamierza przewieźć 41 milionów osób.

Linie kolejowe Spółka prowadzi działalność na 9 liniach kolejowych na których uruchamia w dobie 552 pociągi. Warszawa Zachodnia – Łuków, Warszawa Wileńska – Małkinia, Warszawa Zachodnia – Dęblin, Warszawa Wschodnia – Skarżysko – Kamienna, Warszawa Wschodnia – Skierniewice, Warszawa Wschodnia – Łowicz Główny, Warszawa Wola – Działdowo, Tłuszcz – Ostrołęka, Radom – Dęblin.

Sieć Linii

Park&Ride Spółka zamierza do końca czerwca 2006 roku wprowadzić system „Parkuj i Jedź” na Mazowszu. Wiąże się to z wybudowaniem w wytypowanych 40 miejscowościach parkingów strzeżonych.

Samorząd Województwa Mazowieckiego Koszt inwestycji KOSZT INWESTYCJI 100% Samorząd Województwa Mazowieckiego

P25 - 25 miejsc postojowych - 12, P50 - 50 miejsc postojowych - 23, Standard P25 - 25 miejsc postojowych - 12, P50 - 50 miejsc postojowych - 23, P75 - 75 miejsc postojowych - 5,

Miejscowości wytypowane do wdrożenia projektu „Parkuj i Jedź”. Linia Warszawa – Radom: Radom, Pionki, Warka, Piaseczno, Zalesie Górne, Czachówek Południowy. Linia Warszawa – Skierniewice: Żyrardów, Grodzisk Mazowiecki, Brwinów, Pruszków, Milanówek, Jesionka. Linia Warszawa – Łowicz Główny: Ożarów Mazowiecki, Błonie, Sochaczew, Teresin – Niepokalanów. Linia Warszawa – Działdowo: Legionowo, Nowy Dwór Mazowiecki, Nasielsk, Ciechanów, Mława. Linia Warszawa – Małkinia/ Ostrołęka: Wołomin, Tłuszcz, Wyszków, Ostrołęka, Łochów, Małkinia, Zielonka. Linia Warszawa – Mińsk Mazowiecki: Sulejówek Miłosna, Mińsk Mazowiecki, Mrozy, Siedlce, Dębe Wielkie. Linia Warszawa – Dęblin: Otwock, Celestynów, Pilawa, Garwolin, W-wa Międzylesie, Łaskarzew, Sobolew.

Schemat Park&Ride

Schemat Park&Ride

Tablica informacyjna

Znaki informacyjne

Regulamin

Stojak na rowery

Przykładowy parking WKD w Komorowie

Przykładowy parking WKD w Komorowie

Przykładowy parking WKD w Komorowie

Przykładowy parking WKD w Komorowie

Etapy Realizacji Przyjęcie funkcji inwestora przez Samorząd Województwa Mazowieckiego, Zlecenie, w formie porozumienia, spółce „Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o.o. technicznej realizacji projektu, Realizacja 10 parkingów, do końca 2005 roku, w następujących miejscowościach (Ciechanów, Żyrardów, Brwinów, Celestynów, Piaseczno, Ożarów Mazowiecki, Legionowo, Wołomin, Otwock, Siedlce) za kwotę 815.000 złotych. Realizacja pozostałych 30 parkingów, do końca czerwca 2006 roku, za kwotę 2.185.000 złotych,

Argumenty realna możliwość zwiększenia potoku podróżnych, realizacja polityki nowej jakości na torach wzorem Zachodnich aglomeracji, nawiązania współpracy z przewoźnikami transportu zbiorowego działającymi na terenie danej Gminy, realizacja elementów polityki proekologicznej, wpływ na zmianę decyzji o wyborze środka lokomocji,

Argumenty wprowadzenie udogodnień dla turystyki rowerowej, zmniejszenie natężenia ruchu samochodów osobowych na Mazowszu i aglomeracji, zmniejszenie degradacji dróg na terenie Mazowsza, kolejny element budowania nowego i dobrego wizerunku spółki i Samorządu,

Szczegółowy kosztorys P25

Szczegółowy kosztorys P25

Koszty

w standardzie jak opisywany wyżej, wyniesie Koszty Koszt wybudowania 40 parkingów, w standardzie jak opisywany wyżej, wyniesie 3.000.000 złotych.

Koszt działalności P25 Szacowane koszty bieżącej działalności parkingu P25 w miesiącu. w roku Nazwa kosztu Koszt (brutto) Jednostka Ilość Razem Wynagrodzenie 1200,00 etat lub interwencyjne 2,00 2.400,00 28.800,00 Energia elektryczna 0,36 KW 200,00 71,64 859,68 Dzierżawa 0,20 m2 450,00 90,00 1.080,00 Reklama 1.000,00 kampania informacyjna 12,00 83,33 Ubezpieczenie Ubezpieczenie na 50.000 3.500,00 PLN 1,00 291,67 dodatkowo 50,00 25,00 104,17 1.250,00   3.040,81 36.489,68

Koszt działalności P50 Szacowane koszty bieżącej działalności parkingu P50 w miesiącu. w roku Nazwa kosztu Koszt (brutto) Jednostka Ilość Razem Wynagrodzenie 1.200,00 etat lub interwencyjne 2,00 2400,00 28.800,00 Energia elektryczna 0,36 KW 350,00 125,37 1.504,44 Dzierżawa 0,20 m2 1.000,00 200,00 2.400,00 Reklama 1.500,00 kampania informacyjna 12,00 125,00 Ubezpieczenie Ubezpieczenie na 50.000 3.500,00 PLN 1,00 291,67 Dodatkowo 50,00 208,33 2.500,00   3.350,37 40.204,44

Koszt działalności P75 Szacowane koszty bieżącej działalności parkingu P75 w miesiącu. w roku Nazwa kosztu Koszt (brutto) Jednostka Ilość Razem Wynagrodzenie 1.200,00 etat lub interwencyjne 2,00 2.400,00 28.800,00 Energia elektryczna 0,36 KW 450,00 161,19 1.934,28 Dzierżawa 0,20 m2 1.500,00 300,00 3.600,00 Reklama 2.000,00 kampania informacyjna 12,00 166,67 Ubezpieczenie Ubezpieczenie na 50.000 3.500,00 PLN 1,00 291,67 Dodatkowo 50,00 75,00 312,50 3.750,00   3.632,02 43.584,28

Koszt działalności P&R Szacowane roczne koszty funkcjonowania systemu „Parkuj i Jedź” na Mazowszu. Parking Ilość Koszt jednostkowy Koszt roczny P25 12,0 36.489,68 zł 437.876,16 zł P50 23,0 40.204,44 zł 924.702,12 zł P75 5,0 43.584,28 zł 217.921,40 zł Razem   1.580.499,68 zł

Zysk/Strata Szacowany ZYSK/STRATA w roku przy założeniu 100% zajętości. Parking wpływy w roku koszt roczny zysk/strata P25 54.000,00 zł 437.876,16 zł -383.876,16 zł P50 207.000,00 zł 924.702,12 zł -717.702,12 zł P75 67.500,00 zł 217.921,40 zł -150.421,40 zł Razem 328.500,00 zł 1.580.499,68 zł -1.251.999,68 zł

Zysk/Strata Szacowany zysk/strata w roku przy założeniu 75% zajętości. Parking wpływy w roku koszt roczny zysk/strata P25 40.500,00 zł 437.876,16 zł -397.376,16 zł P50 155.250,00 zł 924.702,12 zł -769.452,12 zł P75 50.625,00 zł 217.921,40 zł -167.296,40 zł Razem 246.375,00 zł 1.580.499,68 zł -1.334.124,68 zł

Zysk/Strata Szacowany zysk/strata w roku przy założeniu 50% zajętości. Parking wpływy w roku koszt roczny zysk/strata P25 27.000,00 zł 437.876,16 zł -410.876,16 zł P50 103.500,00 zł 924.702,12 zł -821.202,12 zł P75 33.750,00 zł 217.921,40 zł -184.171,40 zł Razem 164.250,00 zł 1.580.499,68 zł -1.416.249,68 zł

Spółka liczy się z faktem, iż w pierwszych miesiącach działalność sytemu będzie deficytowa natomiast, mamy nadzieję, iż w dłuższym okresie czasu system ten „przyciągnie” nowych klientów.

Spółka „Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o.o. wnioskuje Wniosek Spółka „Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o.o. wnioskuje o sfinansowanie ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego projektu „System Parkuj i Jedź (Park&Ride) na Mazowszu” w wysokości: 3.000.000 złotych

Dziękuję za uwagę.