„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Advertisements

Zarządzanie logistyczne
Rodzina oprogramowania gastronomicznego Quad
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
PROCES - baza systemu Jacek Węglarczyk.
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
DOKUMENTOWANIE PROCESU ZINTEGROWANEGO
Specjalność Zarządzanie logistyczne Kierunek: L O G I S T Y K A.
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
RYZYKO OPERACYJNE Jak przeciwdziałać mu w praktyce?
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
Współpraca tłumacza z BT przed zdobyciem i po zdobyciu certyfikatu normy PN:EN Autor: Magdalena Gałczyńska Firma: BTInfo Biuro Tłumaczeń Informatycznych.
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
ALM (Asset Life Cycle Management) - wsparcie procesów biznesowych w obszarze zarządzania cyklem życia majątku. Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa.
Model referencyjny łańcucha dostaw
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Tworzenie sieci dostaw Katedra Logistyki i Transportu
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Produkujesz, sprzedajesz, zarządzasz? Zyskaj przewagę! Uniwersytet Ekonomiczny Wrocław, 10 czerwca 2008 Kontrola i analiza procesów biznesowych Mateusz.
CRM GigaCon Warszawa Jarosław Żeliński
Page 1 Oferta współpracy epunkty Aplikacja wspierająca programy lojanościowe.
TECHNIK LOGISTYK "Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić.
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Model referencyjny łańcucha dostaw
Istota konkurencji w internecie …
Dawid Smoleń Zarządzanie Rok II, sem. III
Planowanie przepływów materiałów
elseEDU _ ______________________________
Model łańcucha wartości
KS Business Solutions Myślenice, KS Business Solutions – informacja o firmie. Założona w 2011 roku firma KSBS jest autorską inicjatywą osób.
Strategia LP Business Solutions Wrocław, styczeń 2013.
„Żadna firma nie posiada ani czasu, ani środków niezbędnych do uczenia się wyłącznie na własnych błędach” James Harrington.
Katedra Zarządzania Strategicznego i Logistyki
„Wszystko jest zawsze uważane za niemożliwe zanim zadziała. Tym właśnie zajmują się przedsiębiorcy – robieniem tego, co ludzie powiedzieli im, że jest.
Szkolenia E-Learning SIMP Consulting Stanisław Płaskowicki Dorota Płaskowicka.
Przykłady analiza i projektowanie
Aplikacje webowe Rozwiązania dedykowane Aplikacje mobilne Oprogramowanie na żądanie Gotowe systemy ERP Outsourcing oprogramowania.
call center to nie tylko infolinia
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation Confidential.
Technik Logistyk Zawód z przyszłością!.
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem i Organizacji Produkcji Kierownik Katedry: prof.
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
STRATEGIE LOGISTYCZNE
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
LOGISTYKA: sterowanie procesami przepływu wszelkich zasobów (materiałów, informacji, surowców, wyrobów gotowych, pracowników itd.) w ramach przedsiębiorstwa,
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
Logistyk.
Zintegrowane systemy informatyczne
WYDZIAŁ EKONOMICZNY KIERUNEK LOGISTYKA Autor logo: p. Andrzej Czyczyło.
Fizyczna dystrybucja.
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
1 Zmienność popytu – wyzwania dla procesu dystrybucji w spółce handlowo - produkcyjnej Nowoczesny Magazyn Listopad 2012.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
II stopień - Logistyka Specjalność: Zarządzanie Łańcuchem Dostaw.
Raport z audytu systemu logistycznego i łańcucha dostaw Firmy X Grudzień 2014 Firma X chce zwiększyć udział w rynku, a bazą konkurencji na której opiera.
Strategia Efektywnej Obsługi Klienta
KIERUNEK LOGISTYKA WYDZIAŁ EKONOMICZNY
LOGISTYKA KRAJOWA I MIĘDZYNARODOWA
Zarządzanie produkcją – różne określenia
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
PKS CARGO Prezentacja firmy.
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
BUDŻETOWANIE Biuletyn Obsługi Klienta czas zacząć… BOK
SPEDYCJA LOGISTYKA.
Zapis prezentacji:

„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie

Gdy w centrum uwagi jest Klient! Koncentracja na poprawie jakości obsługi Klienta oraz jakości sprzedawanego Produktu

Właściwy produkt, we właściwym czasie, o właściwej jakości Lepsze produkty w niższych cenach Szersza i ciekawsza oferta półkowa Większa dostępność produktowa dla wielu Klientów ProducentKlient Biznesowy Klient Końcowy

Niska jakość kosztuje! WydajnośćJakość Niższe koszty Realizacja ambitnych celów jakościowych Dbałość o wysoką efektywność produkcji i zaopatrzenia

„Koszty złej jakości” a system zarządzania jakością Czas (1/4) Koszty złej jakości

Jak zbierać dane jakościowe?Jakie narzędzia wykorzystywać? Jak definiować odpowiednie działania?

Niska wydajność łańcucha dostaw / Producent Centrum Dystrybucyjne Fabryki

Niska wydajność łańcucha dostaw / Producent 30 minut na stworzenie papierowego protokołu! Delegacja zasobów ludzkich do raportowania! Wysokie koszty czasowo-operacyjne! Centrum Dystrybucyjne Fabryki

Niska wydajność łańcucha dostaw / Dostawcy Centrum Dystrybucyjne Fabryki Sklep 30 minut na stworzenie papierowego protokołu! Delegacja zasobów ludzkich do raportowania! Wysokie koszty czasowo-operacyjne!

Niska wydajność łańcucha dostaw / Dostawcy Centrum Dystrybucyjne Fabryki 30 minut na stworzenie papierowego protokołu! Delegacja zasobów ludzkich do raportowania! Wysokie koszty czasowo-operacyjne! Niska wydajność zgłoszeń! Możliwe straty wizerunkowe! Sklep Kasa sklepowa

Niska wydajność łańcucha dostaw / Biuro Obsługi Klienta Centrum Dystrybucyjne Fabryki Sklep Kasa sklepowa 30 minut na stworzenie papierowego protokołu! Delegacja zasobów ludzkich do raportowania! Wysokie koszty czasowo-operacyjne! Niska wydajność zgłoszeń! Możliwe straty wizerunkowe!

Niska wydajność łańcucha dostaw / Biuro obsługi Klienta Centrum Dystrybucyjne Fabryki 30 minut na stworzenie papierowego protokołu! Delegacja zasobów ludzkich do raportowania! Wysokie koszty czasowo-operacyjne! Niska wydajność zgłoszeń! Możliwe straty wizerunkowe! Spadający wskaźnik customer experience! Sklep Kasa sklepowa

Niska wydajność łańcucha dostaw / Biuro Obsługi Klienta

Uczestnicy łańcucha dostaw Fabryka Operator Logistyczny Dostawca Klient BiznesowyPracownik Klient Końcowy

CZAS NA ZMIANY! Zwiększanie satysfakcji Skrócenie procesów

e-Quality – zarządzanie jakością w: Posprzedażowym wsparciu Klienta Łańcuchu dostaw usług i produktów Procesach przedprodukcyjnych i produkcyjnych

Wsparcie procedur zarządzania reklamacjami dokonywanymi przez wielu Uczestników łańcucha dostaw: Pracowników Logistyki Pracowników Ramp Magazynierów Pracowników Salonów, Sklepów i Ekspozycji Pracowników Infolinii Klientów Końcowych

Wsparcie procedur zarządzania reklamacjami / transport i magazyn Pracownik Magazynu Pracownik RampyKierowca

Wsparcie procedur zarządzania reklamacjami / Salon sprzedaży Pracownik SklepuPracownik Biura Obsługi Klienta

Wsparcie procedur zarządzania reklamacjami / Dział Odzyskiwania Pracownik SklepuPracownik Działu Odzyskiwania

Wsparcie procedur zarządzania reklamacjami / Dział Obsługi Klienta Pracownik Działu Odzyskiwania Pracownik Biura Obsługi Klienta Klient Końcowy

Wsparcie procedur zarządzania reklamacjami / Klient Końcowy Klient KońcowyPracownik działu odzyskiwania

System e-Quality zapewnia: Satysfakcja Klientów Motywacja Pracowników Koszty obsługi Klienta Czas reakcji Firmy Czas obsługi reklamacji Przepływ wiedzy w Organizacji, Wewnątrz Firmy oraz pomiędzy Firmą i jej partnerami

Co zyskujesz? Kiedyś Przestarzały system obsługi klienta i procesów reklamacyjnych Długi czas potrzebny na tworzenie papierowych protokołów Delegacja zasobów ludzkich do raportowania Wysokie koszty czasowo-operacyjne oraz niska wydajność zgłoszeń Możliwe straty wizerunkowe i spadający wskaźnik customer experience Teraz Nowoczesne aplikacje webowe i mobilne Ewidencja zgłoszeń w systemie online oraz rezygnacja z papierowego obiegu dokumentów Rozłożenie decyzyjności na wiele podmiotów oraz weryfikacja pracy Pracowników Lepsza i tańsza obsługa procesów reklamacyjnych Możliwość zgłaszania reklamacji w trybie 24/7 oraz lepszy wskaźnik customer experience

Jakość! Dostępność! Niższe koszty!

O Producencie – Grupa QSG Projektanci kreatywnych rozwiązań informatycznych Doświadczeni menadżerowie ds. jakości oraz wykwalifikowani programiści Rozbudowany dział utrzymania jakości oprogramowania Biuro Zarządzania Projektami Kompetencje do tworzenia produktów własnych, rozwiązań dedykowanych i oprogramowania na żądanie, wieloplatformowych aplikacji webowych i mobilnych.

Dziękujemy za uwagę