Poczucie komfortu. Poczucie komfortu to nie tylko wygoda ale także. Poczucie bezpieczeństwa i bycie wśród ludzi, do których masz zaufanie. Wytrwałość.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
DYSKRYMINACJA W MIEJSCU PRACY W POLSCE
Advertisements

Szkoła dla rodziców i wychowawców
Bez pozytywnej motywacji zdobywanie wiedzy przekształca się w uciążliwą, mozolną prace. "Tego się trzeba nade wszystko strzec, aby nie znienawidził nauki.
Jak zachować porządek w klasie?
Cztery estetyki sytuacji edukacyjnych
Sprawdzian także dla rodziców
Małgorzata Taraszkiewicz Grupa Edukacyjna 21
SIĘGAJ PO TO, CZEGO CHCESZ NIE RANIĄC INNYCH!
W PROGRAMIE KSZTAŁCENIA RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Śniło mi się, że przeprowadzałam wywiad z Bogiem.
ABC e-learningu.
Dlaczego warto zostać uczniem ZSI w Sokółce
„Człowiek jest otwarty na Boga”
Jak budować więzi z dziećmi?
Recepta na sukces nauczyciela
DOM, DO KTÓREGO CHCE SIĘ WRACAĆ MOJE DZIECKO W KRYZYSIE.
Metoda projektu a kompetencje kluczowe w społeczeństwie opartym na wiedzy Koprzywnica, 6 czerwca 2013 r.
Śniło mi się, że przeprowadzałem wywiad z Bogiem.
Szkole Podstawowej w Licheniu Starym
Ocenianie Kształtujące
RADY DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY CHCĄ BYĆ DOBRYMI RODZICAMI
Dla uczniów bardzo ważna jest otwarta komunikacja z wychowawcami, nauczycielami i dyrektorami. Stworzenie atmosfery sprzyjającej otwartej komunikacji może.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Gnieźnie
Organizacja zajęć w klasach I-III ze szczególnym uwzględnieniem 6-latka i łagodnym przejściem w II etap edukacyjny Aleksandra Klimza
MOTYWACJA - OSIĄGANIE SUKCESU W PRACY
KODEKS 2.0 Szkoły Podstawowej w Licheniu Starym
Nasz kandydat do Nagrody Korczakowskiej
O korzeniach i skrzydłach…
CO MOGĄ ZROBIĆ RODZICE/NAUCZYCIEL, ABY POMÓC DZIECKU?
Harcerstwo ZHP oraz ZHR.
 brak czasu dla dzieci  niewłaściwa komunikacja interpersonalna  brak umiejętności radzenia sobie w sytuacji konfliktu,  brak rozpoznawania i interpretowania.
Stowarzyszenie Doradców Europejskich RODZINA W RÓWNOWADZE - rozmawiajmy empatycznie!
Szkolny system wychowawczy
Zajęcia Integracyjne. Aktywność jest warunkiem prawidłowego rozwoju każdego człowieka, ponadto umożliwia prowadzenie twórczego życia.
Bezpieczeństwo w sieci
Wyrabia nowe spojrzenie na świat Daje wzory do myślenia Człowiek wie więcej o świecie i o innych ludziach Ma udział w rozwoju osobowości Chroni przed.
Praca pedagogiczna w Zespole Szkół Usług i Przedsiębiorczości w Płocku „Walka, rywalizacja i sukces to fatalne słowa. One paraliżują nas w życiu” Krystyna.
AKCEPTACJA UCZUĆ CZYLI JAK SKUTECZNIE SIĘ KOMUNIKOWAĆ
Małe grupy w szkole na przykładzie modelu pracy w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2 w Skarżysku-Kamiennej Opracowanie: mgr Bartosz Rybienik.
Postawa asertywna.
Poznaj samego siebie Warto… Zygmunt Korzeniewski.
Co zyska sześciolatek rozpoczynając naukę w szkole?
Bezpieczne zachowanie na świetlicy szkolnej Autorka: Oliwia Torba kl. 1e.
Zygmunt Korzeniewski Wybrane narzędzia skutecznego lidera.
SEKSUALNOŚĆ W WSPÓŁUZALEŻNIENIU
Asertywność w relacjach społeczno – zawodowych w ramach projektu „Licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia pierwszym stopniem do zatrudnienia”
Jak nastolatkowie radzą sobie ze stresem ?
Rola wychowania jako czynnika rozwoju A. Brzezińska, Społeczna psychologia rozwoju. Warszawa 2000.
Uczymy się rozpoznawać swoje uczucia. Radość, miłość, zadowolenie, a także smutek, lęk, złość, gniew, poczucie winy, zazdrość to uczucia, które mają.
WSZYSTKIE KOLORY EMOCJI
Przyjaciel najcenniejszy dar
EDUKACJA MATEMATYCZNA skuteczna, przyjazna dziecku i nauczycielowi Arkadiusz Mroczyk.
Rodzice nie muszą być samotni
JAK CHRONIĆ MŁODEGO CZŁOWIEKA PRZED ZAGROŻENIAMI WSPÓŁCZESNEGO ŚWIATA
Praca ze stopniami czyli jak stymulować wszechstronny rozwój
STOP PRZEMOCY I AGRESJI !!!
7 Nawyków – mapa wdrożenia
Dobre praktyki we współpracy przedszkoli z rodzicami wychowanków
Szkolny plan zachowania
CZY ZNASZ HIERARCHIĘ WARTOŚCI ?
SZKOŁA PODSTAWOWA NR UL. BAŁTYCKA 59
JAK MOTYWOWAĆ DZIECKO DO NAUKI?
Czytanie wspiera rozwój dziecka
główną potrzebą emocjonalną dziecka.
WISŁAWA SZYMBORSKA „Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła”
Realizacja podstawy programowej poprzez różne formy aktywności cz. 4
Dobry dom miejsce troski o psychikę człowieka
1 1.
Zapis prezentacji:

Poczucie komfortu

Poczucie komfortu to nie tylko wygoda ale także. Poczucie bezpieczeństwa i bycie wśród ludzi, do których masz zaufanie. Wytrwałość i dyscyplina mogą nadrobić nasze braki, musimy jednak chcieć poznać własne słabości i umieć skorzystać z pomocy innych. Proces uczenia się może odbywać się tylko wtedy, gdy zaspokojone są potrzebą emocjonalnego bezpieczeństwa nauczycieli i uczniów.

Kiedy w klasie jest przyjazna atmosfera łatwiej się uczy Łatwiej się uczy przy wygodnym miejscu Normalne jest to, że człowiek robi błędy

Trzeba mieć pewność, że w klasie można wyrażać swoje uczucia Nie powinno się śmiać z cudzych uczuć bo można w ten sposób zranić kogoś Rany psychiczne mogą mocniej zranić niż rany fizyczne