Misja Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu Prowadzimy działalność naukowo-badawczą oraz kształcimy bazując.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
INSTYTUT EKONOMICZNY największa jednostka organizacyjna na Wydziale Społeczno-Ekonomicznym INSTYTUT EKONOMICZNY największa.
Advertisements

Specjalność Zarządzanie Strategiczne
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
PSYCHOLOGIA Drzwi otwarte Rekrutacja 2010/2011.
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE WŁASNĄ FIRMĄ
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne I stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
1. Zarządzanie pracą we współczesnej firmie.
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
INSTYTUT EKONOMICZNY PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W NOWYM SĄCZU PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA W NOWYM SĄCZU Instytut Ekonomiczny PWSZ w Nowym.
AKADEMIA EKONOMICZNA IM. KAROLA ADAMIECKIEGO W KATOWICACH
Instytut Spraw Publicznych
Technik Organizacji Reklamy
GOSPODARKA PRZESTRZENNA
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE
Misja Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu   Prowadzimy działalność naukowo-badawczą oraz kształcimy bazując.
Misja Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu   Prowadzimy działalność naukowo-badawczą oraz kształcimy bazując.
Misja Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu Prowadzimy działalność naukowo-badawczą oraz kształcimy bazując.
Misja Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu   Prowadzimy działalność naukowo-badawczą oraz kształcimy bazując.
Misja Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu   Prowadzimy działalność naukowo-badawczą oraz kształcimy bazując.
Misja Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu   Prowadzimy działalność naukowo-badawczą oraz kształcimy bazując.
Turystyka Historyczna specjalność kierunku HISTORIA.
STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE. Cele kształcenia Zasadniczym celem kształcenia na kierunku stosunki międzynarodowe jest przygotowanie absolwenta do podejmowania.
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
Transport i logistyka Studia I stopnia Katedra Transportu.
Misja Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu Prowadzimy działalność naukowo-badawczą oraz kształcimy bazując.
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Misja Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu Prowadzimy działalność naukowo-badawczą oraz kształcimy bazując.
Transport i logistyka Studia II stopnia Katedra Transportu.
Misja Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu Prowadzimy działalność naukowo-badawczą oraz kształcimy bazując.
NOWA SPECJALNOŚĆ EKOBIZNES KATEDRA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ ŚRODOWISKA srodowiska/specjalnosc-ekobiznes.html.
Marketing w różnych sferach działalności Opiekun: Prof. nadzw. dr hab. Janusz Zrobek.
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Administracji i Prawa Kierownik Katedry: dr hab. Małgorzata Baron - Wiaterek.
TECHNIK HANDLOWIEC.
MODUŁ ORGANIZACYJNY – MENEDŻER BIZNESU M ODUŁ M ENEDŻER BIZNESU.
Z A R Z Ą D Z A Ć Potrafię PRAKTYCZNIE WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH.
Z A R Z Ą D Z A Ć Potrafię PRAKTYCZNIE WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH.
Misja Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu Prowadzimy działalność naukowo-badawczą oraz kształcimy bazując.
Studia miejskie i regionalne czyli do czego możecie wykorzystać wiedzę i umiejętności analityczne o miastach i regionach? Oferta dla Studentów I stopnia.
Zarządzanie środowiskiem i przestrzenią KATEDRA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ ŚRODOWISKA.
Zarządzanie środowiskiem i przestrzenią KATEDRA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ ŚRODOWISKA.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
WYDZIAŁ EKONOMICZNY KIERUNEK LOGISTYKA Autor logo: p. Andrzej Czyczyło.
Specjalność Przedsiębiorczość i Zarządzanie MŚP Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem.
Finanse i Prawo Zatrudnienia w Biznesie. „Finanse i Prawo Zatrudnienia w Biznesie ” to … … specjalność prowadzona przez Katedrę Prawa na Wydziale Finansów.
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej” studia I stopnia kierunek: „Zarządzanie”
II stopień - Logistyka Specjalność: Zarządzanie Łańcuchem Dostaw.
Wydział Zarządzania UŁtel. (42) ul. Matejki 22/26, Łódź SPECJALNOŚĆ - ZARZĄDZANIE PUBLICZNE studia II stopnia.
I stopień Ekonomia Finanse i rachunkowość Międzynarodowe stosunki gospodarcze Zarządzanie Program of Bachelor Studies in International Business II stopień.
MÓJ ZAWÓD.
Studia miejskie i regionalne
Zarządzanie Oświatą studia II stopnia
KIERUNEK LOGISTYKA WYDZIAŁ EKONOMICZNY
Studiuj Zarządzanie – to praca z ludźmi
I ZARZĄDZANIE W BIZNESIE
Zarządzanie międzynarodowe
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej”
RACHUNKOWOŚĆ I REWIZJA FINANSOWA
SPECJALNOŚĆ - ZARZĄDZANIE PUBLICZNE studia II stopnia
Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
Specjalność ANALITYK OTOCZENIA BIZNESU
MARKETING INTERNETOWY
Logistyka międzynarodowa
Studia II stopnia stacjonarne i niestacjonarne
Zarządzanie w biznesie i sektorze publicznym
Specjalność ANALITYK OTOCZENIA BIZNESU
Wybór specjalności na kierunku ekonomia
Specjalność Menedżer finansowy
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Zapis prezentacji:

Misja Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu Prowadzimy działalność naukowo-badawczą oraz kształcimy bazując na najnowszych osiągnięciach teorii i rozwiązaniach praktycznych, uwzględniając potrzeby zarówno regionalnej, jak i globalnej gospodarki, wychowując studentów na ludzi społecznie odpowiedzialnych, otwartych, o szerokich horyzontach. Źródło:

Zarządzanie Studia II stopnia na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania w UMK w Toruniu na kierunku zarządzanie kończą się uzyskaniem tytułu zawodowego magistra. Obejmują cztery semestry zajęć dydaktycznych, co odpowiada 120 punktom ECTS. Celem kształcenia na tym kierunku jest przekazanie wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych niezbędnych dla magistra zarządzania. Kierunek studiów umiejscowiony jest w obszarze nauk społecznych, a kształcenie odbywa się według profilu ogólnoakademickiego. Koncepcja kształcenia na kierunku zarządzanie

Zarządzanie Efekty kształcenia wynikające z zakresu wiedzy, to: - posiadanie pogłębionej wiedzy o charakterze i historycznej ewolucji nauk o zarządzaniu oraz ich miejscu w systemie nauk społecznych; - rozumienie i rozpatrywanie z punktu widzenia właściwego dla nauk o zarządzaniu procesów gospodarczych i społecznych zachodzących w instytucjach i ich otoczeniu, także globalnym oraz ich wzajemnych zależności i długofalowych konsekwencji; - znajomość i rozumienie z punktu widzenia właściwego dla nauk o zarządzaniu relacji instytucji z ich interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz zasady ich kształtowania adekwatnego zarówno do norm etycznych i zasad społecznej odpowiedzialności, jak i do celów rozwojowych instytucji; - głęboka znajomość wybranych systemów norm i reguł prawnych, organizacyjnych, zawodowych i etycznych wraz z ich prawidłowościami, naturą, źródłami, zmianami i sposobami działania; - posiadanie właściwej wiedzy o zachowaniach ludzi w organizacji na poziomie indywidualnym, grupowym i instytucjonalnym; - znajomość i rozumienie podstawowych zasad zarządzania zasobami własności intelektualnej oraz pojęć i zasad z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego; - znajomość ogólnych zasad tworzenia i rozwoju form indywidualnej przedsiębiorczości z wykorzystaniem wiedzy z zakresu nauk o zarządzaniu. Koncepcja kształcenia na kierunku zarządzanie

Zarządzanie Z zakresu umiejętności najważniejsze efekty kształcenia w procesie edukacji studentów WNEiZ UMK w Toruniu to : - znajomość metod prognozowania zjawisk gospodarczych, identyfikacja problemów, które wiążą się z praktyką funkcjonowania i rozwoju instytucji; - samodzielne identyfikowanie problemów badawczych i zawodowych oraz poszukiwanie ich rozwiązań, przewidywanie konsekwencji zastosowanych koncepcji; - posiadanie umiejętności przygotowania pracy magisterskiej w zakresie zarządzania z wykorzystaniem wszelkich dostępnych źródeł oraz metod badawczych niezbędnych do rozwiązania określonego problemu; - znajomość języka angielskiego na poziomie B 2+ (Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego) oraz umiejętność wystąpień ustnych w języku angielskim; - projektowanie, analizowanie i stosowanie nowoczesnych i zaawansowanych metod i technik zarządzania w różnorodnych pracach badawczych. Koncepcja kształcenia na kierunku zarządzanie

Zarządzanie Absolwent WNEiZ UMK w Toruniu w zakresie kompetencji społecznych posiada następujące cechy: - rozumie potrzeby uczenia się przez całe życie oraz konieczności stałego podnoszenia kompetencji zawodowych i osobistych, a także posiadanie umiejętności inspirowania do tego innych; - posiada umiejętność współdziałania i pracowania w większej lub mniejszej grupie, przyjmując różne zadania do wykonania, wykazując przywództwo, komunikatywność, sumienność i wytrwałość; - jest odpowiedzialny za zapewnienie bezpieczeństwa i higieny pracy własnej i osób z otoczenia zawodowego, a także właściwie postępuje w stanach zagrożenia; - potrafi myśleć i działa w sposób przedsiębiorczy, spełnia warunki społecznej odpowiedzialności biznesu oraz etyki zawodowej i życiowej. Koncepcja kształcenia na kierunku zarządzanie

Zarządzanie Absolwent kierunku zarządzanie Wydziału Nauk ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu posiada przygotowanie do : - podjęcia studiów III stopnia; - podjęcia pracy w podmiotach gospodarczych w instytucjach różnych szczebli w gospodarce narodowej i w odpowiednich jednostkach samorządu terytorialnego; - pracy w instytutach badawczych z zakresu nauk o zarządzaniu i w jednostkach resortowych, w konsultingu ekonomicznym i doradztwie; - prowadzenia własnej działalności gospodarczej, konsultingowej i doradczej. Koncepcja kształcenia na kierunku zarządzanie

Zarządzanie Nazwa przedmiotu Forma zaliczenia Razem godzinRazem WykładĆwiczeniaECTS Moduł kształcenia - Business English Egzamin 0302,0 Moduł kształcenia - zajęcia ogólnouczelniane lub prowadzone na innym kierunku studiów Zaliczenie 4504,0 BHP Zaliczenie 000 Współczesne koncepcje zarządzania Egzamin 3005,0 Współczesne problemy makroekonomiczne Egzamin 1503,0 Prawo gospodarcze Zaliczenie 1502,0 Etyka w zarządzaniu Egzamin 1503,0 Zastosowania statystyki w zarządzaniu Zaliczenie 15 5,0 Seminarium magisterskie Zaliczenie ,0 Zarządzanie strategiczne Egzamin 30 6,0 Zarządzanie procesami Zaliczenie 1502,0 Rachunkowość zarządcza Egzamin 15 4,0 Przedsiębiorczość Egzamin 15 4,0 Psychologia w zarządzaniu Zaliczenie 1502,0 Badania operacyjne Zaliczenie 15 4,0 Laboratorium treningu kierowniczego I Zaliczenie 0302,0 Źródło:

Specjalność Nowoczesny marketing

Zajęcia na specjalności Nowoczesny marketing prowadzą pracownicy Katedry Marketingu i Handlu

Zarządzanie specjalność Nowoczesny marketing Lp. Nazwa przedmiotu Razem godzin Prowadzący WykładĆwiczenia 1. Nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego 1530Prof. dr hab. S.Kaczmarczyk 2. Planowanie marketingowe we współczesnej firmie 1530Dr J.Petrykowska 3. Marketing międzynarodowy 3015Prof. dr hab. S.Kaczmarczyk 4. Handel elektroniczny 3015Dr M.Schulz 5. Obsługa klienta 15 Dr J.Petrykowska 6. Badania marketingowe w praktyce 30 Prof. dr hab. S.Kaczmarczyk 7. Program SPSS w badaniach marketingowych 030Dr I.Escher 8. Negocjacje w otoczeniu wielokulturowym 15 Dr K.Pawlak - Kołodziejska 9. E-usługi 15 Dr M.Schulz 10. Nowoczesne formy komunikacji 3015Dr K.Pawlak - Kołodziejska

Zarządzanie Po specjalności Nowoczesny marketing student potrafi:  zaplanować działania marketingowe z zakresu strategii produktu, ceny, promocji, dystrybucji,  zaprojektować działania z zakresu polityki obsługi klienta,  zaprojektować strategię funkcjonowania przedsiębiorstwa w środowisku internetowym,  stosować techniki wykorzystywane w prowadzeniu negocjacji biznesowych,  skutecznie komunikować się i pracować w zespole.  diagnozować problemy organizacji (z wykorzystaniem m.in. analizy PEST, SWOT, 5 sił Portera),  rozwiązywać problemy marketingowe funkcjonowania różnych typów organizacji,  zaprojektować i zrealizować badanie marketingowe,  przygotować w programie IBM SPSS Statistics bazę danych pozyskanych z badań marketingowych i dokonać ich analizy,

Zarządzanie Wymagania wstępne: wiedza, umiejętności i kompetencje opisane w sylabusach następujących przedmiotów realizowanych na pierwszym stopniu studiów: specjalność Nowoczesny marketing  „Marketing”,  „Badania marketingowe”,  „Logistyka”,  „Podstawy zarządzania”,  „Marketing w handlu i usługach”.

Zarządzanie 1. w przedsiębiorstwach działających na rynkach międzynarodowych i rynku krajowym, na stanowiskach kierowniczych i w różnego rodzaju działach, np.  dziale marketingu,  dziale sprzedaży,  dziale promocji,  dziale obsługi klienta. specjalność Nowoczesny marketing 2. w instytucjach usług profesjonalnych, (np. finansowych, ubezpieczeniowych, turystycznych, edukacyjnych), w tym szczególnie w:  firmach konsultingowych,  agencjach reklamowych,  agencjach marketingowych,  firmach badawczych,  przedsiębiorstwach logistycznych,  agencjach public relations,  agencjach sponsoringowych,  agencjach BTL. 3. w instytucjach administracji samorządowej. Gdzie znajdują zatrudnienie absolwenci specjalności Nowoczesny marketing? 4. w organizacjach non-profit.

Zarządzanie Studenci specjalności mogą pogłębiać swoje zainteresowania działając w Studenckim Kole Marketingu specjalność Nowoczesny marketing

Zarządzanie specjalność Nowoczesny marketing Czym zajmują się członkowie Koła?  realizują na zlecenie Władz Wydziału oraz współpracujących instytucji różnorodne pod względem tematyki badania marketingowe (budują instrumenty pomiarowe, zbierają dane w terenie, analizują dane, przygotowują raporty i prezentacje wyników),  opracowują dla współpracujących podmiotów: plany kampanii promocyjnych, materiały promocyjne, koncepcje wdrożenia nowych produktów / modyfikacji istniejących, strategie dystrybucji itp.,  promują wśród studentów programy stypendialne, konkursy, szkolenia i seminaria praktyczne organizowane przez różnorodne podmioty,  uczestniczą w konferencjach naukowych, seminariach i warsztatach o tematyce marketingowej.

Zarządzanie Dotychczasowi partnerzy Koła specjalność Nowoczesny marketing  Centrum Informacji i Promocji UMK,  Biuro Programów Międzynarodowych WNEiZ UMK,  Zespół ds. Akredytacji Międzynarodowej AACSB WNEIZ UMK,  Planetarium im. W.Dziewulskiego w Toruniu,  Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Remedis w Toruniu,  Polmos Toruń S.A.,  Trops S.A.,  Apator S.A.,  Doradztwo Marketingowe Jan Hinz,  Agencja Reklamowa Hossa Advertising,  CenterNET,  Internetowe Biuro Księgowe,  I.M.P.A. International Marketing of Pumice Accessories z Włocławka,  Miejska Instytucja Kultury „Dom Muz” w Toruniu,  ThyssenKrupp Energostal.