 Osoby w mojej grupie są dla mnie bardzo ważne, poprzez rozmowę z nimi staram się ich poznać i stwierdzić ich samopoczucie aby potem móc określić.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PODSUMOWANIE II ETAPU PROJEKTU PIERWSZE UCZNIOWSKIE DOŚWIADCZENIA DROGĄ DO WIEDZY
Advertisements

Praca w zespole Tomasz Filipionek.
Adam Miratyński Towaroznawsto 1021b.
Autorzy: Aleksandra Walasek Kinga Urban Klasa 1a
Czy Bóg rzeczywiście interesuje się Twoimi problemami ?
Wirtualny system spo ł ecznego wsparcia dla budowania pozytywnych relacji mi ę dzyludzkich w ś wiecie rzeczywistym.
POWIEDZ „NIE”- czyli sztuka odmawiania. Asertywność.
Skuteczne zachowania na rynku pracy
Nauka szkolna - problem dziecka czy rodzica?
TEORIA MOLTYLI CZYLI JAK SKUTECZNIE SIĘ KOMUNIKOWAĆ.
w edukacji przedszkolnej
Stowarzyszenie Sportowe Niepełnosprawnych „EUROINTEGRACJA”
PRZYJAŹŃ godzina wychowawcza w kl. VI
AGRESJA I PRZEMOC WŚRÓD DZIECI I MŁODZIEŻY
„Zero” tolerancji dla przemocy
Szczęście.
Pierwsza strona ?. Jakieś szczegóły? :D Jakby Pani zareagowała, jakby się pani dowiedziała, że pani córka jest w ciąży? Ciężko mi to sobie wyobrazić
Najczęściej występujące odpowiedzi: bardzo dobrze dobrze jest w porządku nie mam uwag jest sprawiedliwy jasny zrozumiały.
- Kandydatka na przewodniczącą szkoły.
Jak rozmawiać z dziećmi i jak pomagać im w trudnych chwilach…
Adoracja Eucharystyczna
A OSIĄGNIĘCIA EDUKACYJNE MOJEGO DZIECKA
Recepta na sukces nauczyciela
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
Kandydatka do młodzieżowej
RADY DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY CHCĄ BYĆ DOBRYMI RODZICAMI
Twoja przyjaźń jest: cennym skarbem....
Twoja przyjaźń jest: cennym skarbem....
Poradnik szczęśliwej rodziny
O korzeniach i skrzydłach…
Strategie rozwiązywania konfliktów
Pomagać zawsze można. Pomoc w nauce  Pomoc w lekcjach pomaga większości uczniom pomaga w kartkówkach, sprawdzianach, zadaniach, lub testach.  Uczniowie.
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Samorząd Szkolny Jak wszyscy wiemy, niedługo czekają nas wybory przedstawicieli do Samorządu Szkolnego. Musimy dobrze wybrać, bo te osoby będą przez cały.
,,Filozofia pozytywnego myślenia’’
Grupa 1011 b Nr indeksu  Nazywam się Rafał i moje życie rozpocząłem w roku Mam jednego brata Łukasza, mój tata to Mirosław, a mama nazywa.
Iwona Kordjak Trener ASDIMO, Coach
Prezentacja klasy VI r.szk. 2007/2008
KIEROWANIE WŁASNYM ROZWOJEM – WARUNEK SUKCESU ŻYCIOWEGO
Jak rozwijać karierę zawodową młodego człowieka? Przewodnik dla kluczowych aktorów - rodziców.
Co to jest wolontariat? ?.
Co to jest WOLONTARIAT?.
ANKIETA DLA RODZICÓW Rodzice uczniów są ważnym ogniwem w życiu szkoły, dlatego przeprowadzono wśród nich anonimową ankietę, na temat współpracy rodziców.
Jak rozmawiać ze swoim dorastającym dzieckiem
Motywowanie uczniów do aktywności sportowej
8 zasad postępowania lidera
Szkoła bez przemocy.
Uczeń zdolny jak go zrozumieć i wspierać?
 To świadome,dobrowolne i nieodpłatne działanie na rzecz innych, potrzebujących pomocy, wykraczające poza związki rodzinne, przyjacielskie i koleżeńskie.
Tylko zdrowy uczeń jest w stanie rozwijać się wszechstronnie i osiągać wysokie wyniki. To nasza szkoła jest tą, w której panuje dobra atmosfera i obowiązują.
Gimnazjum Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Olecku PREZENTACJA Z DORADZTWA ZAWODOWEGO,, FILOZOFIA POZYTYWNEGO MYŚLENIA ’’
Bóg Czy kiedykolwiek miałeś pragnienie zrobienia czegoś szczególnego dla kogoś, kogo kochasz?
Szkolne Miniprzedsiębiorstwo przy ZS nr 2 im. S. Konarskiego we Wronkach.
Podstawowe umiejętności pomagania
Przyjaciel najcenniejszy dar

AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
VIII sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 imienia Jędrzeja Śniadeckiego w Pionkach Wykonały: Sylwia Szmit, Patrycja Petniak.
Grupa wychowanie przedszkolne grupa ‘C’
Spotkanie ze Słowem Łk 11, 5-13 Z Ewangelii według świętego Łukasza:
Spotkanie ze Słowem Mt 5, Z Ewangelii według świętego Mateusza:
ROLA RODZICÓW W WYBORZE SZKOŁY ŚREDNIEJ i wyższej dziecka
Spotkanie ze Słowem Łk 11, 5-13 Z Ewangelii według świętego Łukasza:
IM. IZABELI Z CZARTORYSKICH
Lubię czytać!.
Szkoła Podstawowa im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach
Dwie głowy | materiał pomocniczy
CZEŚĆ JESTEM WERONIKA tRINSCHEK
Zapis prezentacji:

 Osoby w mojej grupie są dla mnie bardzo ważne, poprzez rozmowę z nimi staram się ich poznać i stwierdzić ich samopoczucie aby potem móc określić dogodną dla każdego prace w grupie. Każdego staram się wysłuchać oraz rozważyć każdą propozycję i opcję. Staram się wspierać i pomagać innym w swoim zespole.  Staram się określić mocne i słabe strony moich osób w zespole. Rozwój oraz informacje staram się czerpać w jak największej ilości, aby potem móc przekazać ją innym osobą z którymi współpracuje. Nie poddaje się i motywuje innych do pracy nawet jeśli są uparci to i tak zawsze staram się znaleźć wyjście.

 Jestem bardzo opiekuńcza wobec innych ludzi. Umiejętnie wczuwam się w czyjeś położenie. W trudnych rozmowach i różnicach zdań jestem w stanie zrozumieć punkt widzenia rozmówcy i podążać za jego uczuciami. Zawsze dla każdego staram się znaleźć czas, próbuje wysychać i pozwalam się wygadać. Potrafię trafie dobrać słowa by dotarły do drugiego człowieka  Posiadam niezliczone nadmiary energii i lubię dzielić się nią z innymi. Śmieje się niemal bez przerwy, często nawet bez powodu. Nie dopuszczam do siebie czarnych myśli. Nie przejmuje się niepowodzeniami, wręcz przeciwnie są moim motorkiem napędowym. Jestem otwarta na nowe doświadczenia. Cieszę się nawet z najmniejszych rzeczy i sukcesów. Jeśli mój zespół będzie przechodzić jakiś kryzys (jeśli takowy zaistnieje ) będę wiedzieć jak przetworzyć sytuację negatywną w pozytywną.

 Ważne są dla mnie uczucia innych, a zwłaszcza moich przyjaciół. Ludzie wiedzą, że mogą mi zaufać. Jestem osobą opiekuńczą i troskliwą. Potrafię wczuć się w sytuację każdego człowieka i gdy jest ona zła staram się ich pocieszyć. Można znaleźć we mnie wsparcie. Lubię słuchać co inni mają dopowiedzenia.  Potrafię i lubię działać w zespole. Dążę do tego, aby ludzie w miłej atmosferze chcieli zrobić coś większego i lepszego. Interesują mnie ludzie, a w szczególności moi znajomi. Wiem do kogo zwrócić się z danych zadaniem. Jestem zaradna.

- Okazuję wsparcie innym - -pomagam innym w rozwiązywaniu problemów - -nawiązuje dobre kontakty z rówieśnikami - - jestem otwarta na sugestie innych - -Jestem komunikatywna - - potrafię pracować w zespole - - rozumiem innych - jestem konkretna - samodyscyplina - Dobrze działam w zespole - Liczę się ze zdaniem innych - Łącze zespół w jedną całość - Potrafię rozdzielić zadania w zespole

 Staram się rozwiązać każdy problem, który pojawi się w naszej grupie. Jestem ambitna, szczera, zawsze mam jakieś uwagi i spostrzeżenia. Nie boję się krytykować czegoś, bo wiem że krytyka mobilizuje ambitne osoby i nasze działania są przez to na coraz lepszym poziomie  Jestem osobą która lubi mieć wszystko pod kontrolą. Mam pewne zasady których przestrzegam oraz jestem sumienna i uczciwa.