BIZNES TAK JAK CZŁOWIEK

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Co to jest Pulpit eTwinning?
Advertisements

Innowacyjne narzędzia dydaktyczne w zakresie przedsiębiorczości
STRUKTURA I FILOZOFIA JEDNOSTKI TRENINGOWEJ GRUP W WIEKU LAT Z UWZGLEDNIENIEM ICH ZRÓŻNICOWANIA POD WZGLĘDEM UMIEJĘTNOŚCI.
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
Internetowa Akademia Biznesu
„SPONSOROWANIE TO PODSTAWA, BY ODNIEŚĆ SUKCES W MARKETINGU SIECIOWYM”
Strategia kampanii w Internecie dla Fundacji Dzieci Niczyje
HUMAN PERFORMANCE IMPROVEMENT
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Systemy dla przedsiębiorstw
Zintegrowane podejście do systemu motywacyjnego w ZUS
badania rynku turystycznego
Cześć! Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe. My umiemy robić takie gry, a więc z chęcią nauczymy Cię je tworzyć.
URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU Ustalenie dla pracowników Urzędu dodatkowych świadczeń i nagród związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych.
Kształtowanie motywacji pracowników
Oriflame Sprzedaż i marketing Elżbieta Medalis Menedżer klubu Oriflame.
Staże Ośrodka RENOWATOR.
Zagrożenia komputerowe dla dzieci
Jak być własnym szefem?.
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Oxford Business Unit consulting i szkolenia OXFORD Business Unit Sp. z o.o., tel/fax: , , site:
Marketing elektroniczny w turystyce
Innowacje organizacyjne w usługach
Kandydat na Wiceprzewodniczącego ds. HR
Paweł Piecuch Ekspert w zakresie implementacji rozwiązań technologicznych w ochronie zdrowia. Warszawa Więcej informacji.
Doradztwo marketingowe dla właścicieli firm i zarządów
Lojalność - przywilej czy konieczność naszych czasów
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Szkolenia, Coaching, PR.
Komercjalizacja wiedzy i nowe technologie
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
„Coaching i jego standardy na polskim rynku szkoleniowym”
Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu
„Jak pomóc dziecku w nauce”
BUZZ MEDIA INBOUND MARKETING- PROWADZENIE KLIENTA ZA RĘKĘ
CZYLI UWOLNIJ POTENCJAŁ
AUTOMOTYWACJA.
Automotywacja czyli jak sprawić aby mi się chciało chcieć
prof. nadzw. dr hab. Marcin Krawczyński
Wzorowy i zmotywowany personel - wizytówką hotelu
Title Slide 1 It starts with you
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
! FUNTIAGO.COM Funismoney. FUNTIAGO OD KUCHNI CZYLI KRÓTKO O KONCEPCJI SYSTEMU.
Szkolny katalog motywowania uczniów do nauki. Naczelna zasada Stwórzmy możliwości osiągania drobnych sukcesów indywidualnych każdemu uczniowi.
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Seminarium Dyplomowe Jacek Fohs.
MAKSYMALNY ROZWÓJ BIZNESU DZIĘKI SKANEROWI
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Co klient myśle i czyje: Klient może zapoznać się z naszą firmą na stronie internetowej, i dowiedzić się wszystkiego o tym, a potem może coś pomyśleć.
call center to nie tylko infolinia
Postawa asertywna.
Nauczyciel – mentor, tutor, coach
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
L. Firma powstała w 2000 r. jako wydawca magazynu Aktivist, a przez kolejne 14 lat sukcesywnie wzbogacała swoje portfolio o kolejne brandy. Valkea Media.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
Jak motywować dziecko do nauki ?
Wygraj dobry zespół! Grywalizacja jako skuteczna i innowacyjna forma szkolenia pracowników.
Projekt finansowany z Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych, będącego w dyspozycji Ministerstwa Zdrowia.
JAK NIE DAĆ SIĘ WCIĄGNĄĆ W BIUROWE GRY?. Kontakty interpersonalne często przyjmują postać gier społecznych. Gry te, według specjalistów, nie są zabawą,
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Żyrardowie.
1. gra gamesball. ZABAWA - SPORT - TURNIEJE EMOCJE - NAGRODY - BIZNES GAMESBALL to dwustronna gra stołowa: piłka nożna i hokej. Jest doskonałym narzędziem.
Wprowadzenie do dyskusji panelowej: Konkurencja i współpraca w łańcuchach dostaw żywności na rynku wewnętrznym UE i na rynkach krajów trzecich Forum.
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Nowoczesne zarządzanie
Zgłoszenie w ramach kategorii Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc
Plan Prezentacji O nas – Poznaj evoSOLUTIONS Przykładowe oferty pracy
Plan Prezentacji O nas – Poznaj evoSOLUTIONS Przykładowe oferty pracy
Zapis prezentacji:

BIZNES TAK JAK CZŁOWIEK WYZNACZA SOBIE CELE

WDROŻENIE GAMIFIKACJI CZŁOWIEK ORGANIZACJA ŁYKANIE LEKARSTW STOSOWANIE SUPLEMENTÓW RYTUAŁY VOODOO ;) DZIAŁANIE MASKUJĄCE BYCIE ZDROWYM BYCIE SILNYM BYCIE SPRAWNYM CIĘCIE KOSZTÓW REZYGNACJA Z ROZWOJU KREATYWNA KSIĘGOWOŚĆ MOTYWACJA ZEWNĘTRZNA ZWIĘKSZENIE ZYSKÓW OPTYMALIZACJA KOSZTÓW TRWAŁY ROZWÓJ PRZYKŁADOWE CELE PRZYKŁADOWE CELE [ SPACJA = DALEJ ] DZIAŁANIE ODŚRODKOWE DIETA + ĆWICZENIA DŁUGIE ŻYCIE MOTYWACJA WEWNĘTRZNA DŁUGIE ŻYCIE WDROŻENIE GAMIFIKACJI REALNE DĄŻENIE REALNE DĄŻENIE

WYBIERZ WERSJĘ PREZENTACJI FLAKI Z OLEJEM ZGAMIFIKOWANA SLAJDÓW DO CZYTANIA 51 SLAJDÓW DO ZAGRANIA 15

ROZGRZEWKA: ZNAJDŹ RÓŻNICE START

„ODPUŚCIŁ” NAD RANEM 5 MINUTACH DOCHODZI 4 BASIA „WBIJA” POZNAJ KUBĘ MOŻE TO TWÓJ KLIENT, PRACOWNIK, KONTRAHENT… DOKŁADNIE PO 5 MINUTACH „ODPUŚCIŁ” SOBIE ROBIENIE TEGO, O CO GO PROSISZ POZNAJ BASIĘ BASIA JEST KSIĘGOWĄ W MAŁEJ POLSKIEJ FIRMIE DOCHODZI 4 NAD RANEM BASIA „WBIJA” WYŻSZY POZIOM W NAJNOWSZEJ GRZE [ SPACJA = DALEJ ] Gratulacje! Wykonałeś pierwszy krok do zrozumienia gamifikacji TO NIE PRZYPADEK, ŻE GRY „WKRĘCAJĄ”. IDŹ DALEJ, BY PRZEKONAĆ SIĘ, ŻE NIE TYLKO ONE TO POTRAFIĄ… DALEJ

MISJA 1: WALKA ZE SKOJARZENIAMI START

Super! Właśnie dostałeś 75 pkt. za ustrzelenie złych skojarzeń GRY = MONOPOL NA ANGAŻOWANIE GRY = WYKORZYSTANIE PSYCHOLOGII GRACZE = ŁATWO SIĘ „WKRĘCAJĄ” GRACZE = ZADOWOLENI KLIENCI GRACZE = FACECI, DZIECI I „ŚWIRY” GRACZE = TAKŻE KOBIETY I SENIORZY GAMIFIKACJA = SCIENCE-FICTION GAMIFIKACJA = STARA RECEPTURA [ ENTER = STRZAŁ ] GAMIFIKACJA = TWORZENIE GIER GAMIFIKACJA = TUNING BIZNESU Super! Właśnie dostałeś 75 pkt. za ustrzelenie złych skojarzeń TWOJA GOTOWOŚĆ DO ZROZUMIENIA GAMIFIKACJI WZROSŁA. CZAS NA TO, BY ZMIERZYĆ SIĘ Z JEJ DEFINICJĄ DALEJ Misja 1: Walka ze skojarzeniami 60 75 45 15 30 Poziom: Niedowiarek

MISJA 2: POJEDYNEK Z DEFINICJĄ START

Bomba! Za wygranie pojedynku awansujesz na nowy Poziom DEFINICJA FUNTIAGO GAMIFIKACJA = SPOSÓB ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW… …TAKŻE BIZNESOWYCH… [ ENTER = STRZAŁ ] … WYKORZYSTUJĄCY MECHANIZMY PSYCHOLOGICZNE GIER Bomba! Za wygranie pojedynku awansujesz na nowy Poziom JUŻ WIESZ CZYM JEST I CZYM ZDECYDOWANIE NIE JEST GAMIFIKACJA. ALE TYLKO W TEORII :) CZAS NA PRAKTYKĘ! DALEJ Misja 2: Pojedynek z Definicją 75 Poziom: Niedowiarek

MISJA 3: AKCJA-MOTYWACJA START

ORAZ WIELKI 20 ROZMÓW MOTYWACYJNYCH OTO TADEUSZ UDAŁO CI SIĘ!!! JESTEŚ SZEFEM WSZYSTKICH SZEFÓW ;) MASZ WIELKIE BIURO ORAZ WIELKI PROBLEM Z LUDŹMI MÓWIĄC WPROST „NIE CHCE IM SIĘ” TAK JAK DO NIEDAWNA CHCIAŁO OTO TADEUSZ STARY PRACOWNIK DZIAŁU SPRZEDAŻY MIAŁ JUŻ PONAD 20 ROZMÓW MOTYWACYJNYCH WŁAŚNIE „SZUKA” NOWEGO KLIENTA KU WASZEJ OBOPÓLNEJ CHWALE [ SPACJA = DALEJ ] Serio?! Naprawdę uważasz, że kolejna rozmowa coś zmieni? TADEUSZ TO DOBRY PRACOWNIK, ALE OSTATNIO COŚ JEST NIE TAK... ZOBACZ CO TAK NAPRAWDĘ GO BLOKUJE. OK

75 A WSZYSTKO W ATRAKCYJNEJ FORMIE :) A JEGO APLIKACJA WYGLĄDA TAK… WIELE ZALEŻY OD „WIDZI MI SIĘ” ZASADY JAWNE I PRZEJRZYSTE GRY = RYWALIZACJA + KOOPERACJA GARDZI „WYŚCIGIEM SZCZURÓW” RANKINGI I STATYSTYKI NA ŻYWO NIE MA POJĘCIA „JAK IDZIE” INNYM POCHWAŁĘ DOSTAJE RAZ W ROKU FEEDBACK W CZASIE RZECZYWISTYM [ SPACJA = DALEJ ] WSZYSCY WIEDZĄ „O CO GRAJĄ” PREMIE I NAGRODY TO „TAJEMNICA” POZIOMY (LEVELE) / MISJE / ZADANIA NIE WIDZI POSTĘPU („TAŚMOCIĄG”) CEL GRUPY OKREŚLA CEL JEDNOSTKI NIE WIDZI OSTATECZNEGO CELU Misja 3: Akcja-motywacja 75 Poziom: Teoretyk

Bum! Dostajesz Odznaczenie „Znawca podstaw gamifikacji” DOBRY GAMEPLAY = JASNE REGUŁY ZAANGAŻOWANIE MULTIPLAYER = PRACA ZESPOŁOWA RANKINGI NA ŻYWO = MOTYWACJA FEEDBACK NA ŻYWO = NARRACJA [ SPACJA = DALEJ ] WIDOCZNA NAGRODA = RYWALIZACJA POZIOMY I MISJE = STAŁY ROZWÓJ FRUSTRACJA Bum! Dostajesz Odznaczenie „Znawca podstaw gamifikacji” TO BYŁ PROSTY PRZYKŁAD OBRAZUJĄCY ELEMENTARNE MECHANIZMY GAMIFIKACYJNE. POTRAFIMY WIĘCEJ :D DALEJ FABUŁA = PRACA STAJE SIĘ ZABAWĄ Misja 3: Akcja-motywacja 75 Poziom: Teoretyk

MISJA 4: LEK NA ZAŁE ZŁO... START

Misja 4: Jesteś lekiem na całe zło… REKLAMA PROMOCJA MARKETING HR ZARZĄDZANIE ZESPOŁAMI REKRUTACJA EDUKACJA MEDYCYNA SPORT LIFESTYLE [ SPACJA = DALEJ ] MEDIA SPRZEDAŻ Misja 4: Jesteś lekiem na całe zło… Poziom: Teoretyk 75 1 Ha! Z sukcesami działamy we wszystkich tych obszarach LIMIT ZASTOSOWAŃ GAMIFIKACJI WYZNACZA TYLKO WYOBRAŹNIA. ZOBACZ JAKIE KORZYŚCI NIESIE DLA CIEBIE OK i Misja 4: Lek na całe zło… 75 1 Poziom: Teoretyk

EPILOG: MASZYNA ZWANA GAMIFIKACJĄ START

Epilog: Maszyna zwana gamifikacją FUNTIAGO (TECHNOLOGIA) (EKSPERCI) (PLATFORMA) SUKCES NIELOJALNI KLIENCI NIEZMOTYWOWANI PRACOWNICY POTENCJALNI KONTRAHENCI … CONSULTING (ZMIANA MYŚLENIA) IMPLEMENTACJA (ZMIANA DZIAŁANIA) OPTYMALIZACJA (DOSKONALENIE) [ SPACJA = DALEJ ] Bomba! Za przejście prezentacji wchodzisz na poziom „Praktyk” WIESZ O GAMIFIKACJI WIĘCEJ NIŻ NIEJEDNA „GWIAZDA” MARKETINGU. CZAS POZNAĆ SYSTEM I LUDZI FUNTIAGO :) KONIEC Epilog: Maszyna zwana gamifikacją 75 1 Poziom: Teoretyk

TO JUŻ KONIEC TEJ PREZENTACJI, ALE ZARAZEM POCZĄTEK TWOJEJ PRZYGODY Z GAMIFIKACJĄ! ZDOBYTE PUNKTY: 75 ZDOBYTE WYRÓŻNIENIA: 1 ”ZNAWCA PODSTAW GAMIFIKACJI” OSIĄGNIĘTY POZIOM: 3 „PRAKTYK” FUNTIAGO.COM WSPÓŁPRACA POWRÓT NA START

NIE ZNAJDZIEMY WSPÓLNEGO JĘZYKA… BARDZO NAM PRZYKRO, ALE RACZEJ POWRÓT NA START

FUNTIAGO.COM WSPÓŁPRACA POWRÓT NA START SYSTEM PREZENTACJA DIAGNOSTYKA KOMPLEKSOWE STAŁY ONLINE MECHANIZMY [ SPACJA = DALEJ ] WDROŻENIE ROZWÓJ BRIEFING CONSULTING OFFLINE FUNTIAGO.COM WSPÓŁPRACA POWRÓT NA START

NAPISZ DO NAS :-)