Praca wykonana na podstawie ankiety pod tytułem:

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

„Zdrowie największą wartością człowieka” Opracowanie: Alicja Krawczyk
Adam Miratyński Towaroznawsto 1021b.
Wyniki badania na temat czytania dzieciom
Analiza przeprowadzonej ankiety na temat.
Losy życiowe wychowanków Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 w Warszawie Maria Jóźwicka-Sadownik.
Najciekawsze miejsca Krakowa – Nowej Huty
Koniec wakacji – powrót do cywilizacji
Wykonał : Jakub Świątkowski
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
Projekt edukacyjny Spędzanie czasu wolnego przez młodzież z terenu miasta i gminy Wadowice.
SPĘDZANIE WOLNEGO CZASU
BINGO MATEMATYCZNE 2011 RÓWNANIA
Analiza wyników ankiety
Gimnazjum. Czy lubisz czytać? Ile książek czytasz w ciągu roku?
UKŁADY SZEREGOWO-RÓWNOLEGŁE
Jaki jest następny wyraz ciągu: 1, 2, 4, 8, 16, …?
Dyskretny szereg Fouriera
PORTRET STUDENTA 2011 Wyniki czerwiec Opracowanie: Dział Badań i Analiz 2 Portret studenta 2011 Demografia uczestników Łącznie wypełniono
Mój plan dnia czynności codzienne.
„PO SZKOLE…”.
WYNIKI ANKIETY W ankiecie przeprowadzonej przez Nową Przyszłość wzięło udział 106 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum z Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego.
1 Prawo do udziału w życiu kulturalnym Autor: Patrycja Kowalczyk.
Ankieta ma na celu badanie opinii publicznej Gminy Nasielsk. W ankiecie wzięło udział 500 osób. 100 mieszkańców miasta Nasielsk i 400 mieszkańców wsi.
„Milanówek, letnisko czy sypialnia ?”
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
Kalendarz 2011 Oto ciekawy kalendarz, który zaprojektował
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
Stan zdrowia, warunki życia i rozwoju dzieci i młodzieży w Polsce
Galeria zdjęć Projekt edukacyjny „Wiem, co jem” realizowany w ramach
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
CZAS WOLNY DZIECKA.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Geografia kulturalna Szczecina
Podsumowanie ankiety „Co wiesz o wolontariacie?”
Analiza wpływu regulatora na jakość regulacji (1)
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Ankieta Ile czasu uczeń spędza przy klawiaturze, w internecie, oglądając telewizję? Ile czasu uczeń spędza ucząc się i czytając? W jakim celu korzystają.
Czytamy Razem- czytanie interaktywne
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY
Szczecin Miasto Młodości i Przyszłości
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
OMÓWIENIE ANKIETY NA TEMAT „CO DAJE NAM CZŁONKOWSTWO W UNII EUROPEJSKIEJ’’
TEMAT Czy mądrze korzystamy z portali społecznościowych?
(C) Jarosław Jabłonka, ATH, 5 kwietnia kwietnia 2017
Ankieta pt.: „Życie gimnazjalisty w Zespole Szkół nr 1 w Lubiczu Górnym” – projekt szkolny autorstwa Kacpra Klabana, Sylwii Bąk, Pawła Szczęśniaka i Roksany.
Nie tylko wybory. Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? Dominika Janic Nicola Kokot Nie tylko wybory. Jak młodzi.
“Szkoła w procentach”.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
młodzieży gimnazjalnej
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
1 Projekt ROZÚZLENIE. 2 ANKIETA  dla poprawy współpracy między młodzieżą i samorządem lokalnym (miastem, gminą),  koncentrująca się na poznaniu preferowanych.
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Wyniki ankiety dla uczniów Gimnazjum w Starym Kurowie.
Kalendarz 2020.
Ankieta została przeprowadzona w klasach licealnych. Klasom 1 i 2 zostało zadane 5 pytań, natomiast klasie 3 9 pytań. Łącznie było 182 ankiet. Oto wyniki.
Sejm Dzieci i Młodzieży 2015 Pytania i odpowiedzi zadane podczas ankiety.
Co chcemy zrobić? Wyjścia na siłownię; Wyjście na Filharmonię; Wyjazd na Paintball; Organizacja ogniska; Wyjścia na basen; Rajd rowerowy; Wyjście do kina;
Zmieniamy naszą okolicę!. XXI Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Konkurs organizowany przez: Kancelarię Sejmu w porozumieniu z Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej,
Prezentacja 1.
Jak je spędzałem :D. Super czas spędziłem z dziadkiem i babcią! Graliśmy w różne gry, chodziliśmy na spacery i razem oglądaliśmy filmy. Było bardzo fajnie.
Czas wolny dawniej a dziś.
Spędzanie CZASU WOLNEGO
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
ANALIZA ANKIET NA TEMAT WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W KRZESZOWICACH.
Czas wolny dawniej, a dziś - różnice czy podobieństwa.
Zapis prezentacji:

Praca wykonana na podstawie ankiety pod tytułem: „Gdzie młodzież spędza swój wolny czas?”

Spotykam się ze znajomymi. Pierwsze pytanie na ankiecie brzmiało: W jaki sposób spędzasz wolny czas? Na to pytanie młodzież odpowiadała najczęściej: Oglądam telewizje. Czytam książkę. Słucham muzyki. Surfuję po Internecie. Spotykam się ze znajomymi. Inne odpowiedzi. 16% 10% 19% 17% 23% 5%

Z kim najczęściej spędzasz swój wolny czas? Najczęstsze odpowiedzi: Ze znajomymi. Z rodzina. Samotnie. 51% 22% 17%

Gdzie najchętniej spotykasz się z przyjaciółmi? Odpowiedzi ankietowanych: Bar/kawiarnia. Pizzeria. Park. Kino. Wirtualnie. W domu. Inne odpowiedzi. 18% 15% 11% 23% 12% 10%

Gry towarzyski np. szachy. W jakiej zorganizowanej przez szkołę formie spędzania wolnego czasu chciałbyś uczestniczyć? Najczęstsze odpowiedzi: Zawody sportowe. Gry towarzyski np. szachy. Dyskoteka. Projekcje filmów. Inne odpowiedzi. 24% 10% 36% 21% 9%

Czy uważasz, że w Sochaczewie jest wystarczająco dużo ciekawych miejsc, w których można spędzić ciekawie wolny czas? Możliwe odpowiedzi: Tak. Nie. 28% 62%

Jakiego obiektu rekreacyjnego brakuje Twoim zdaniem w Sochaczewie? Najczęstsze odpowiedzi: Centrum handlowego. Kina. Orlików. Niczego. Inne odpowiedzi. 37% 29% 10% 14%

Dziękujemy za obejrzenie oraz za każdy komentarz dotyczący pracy! Prace wykonali: Tomasz Wypchło, Czarek Śliwiński, Bartosz Zwoliński i Adam Wiechecki.