Ćwicz CorelDraw.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
. Obrazy w zwierciadle kulistym wklęsłym Zwierciadło kuliste wklęsłe
Advertisements

ODBICIE LUSTRZANE - POWTÓRZENIE POWTÓRZENIE ODBICIE LUSTRZANE -
WŁASNOŚCI FUNKCJI LINIOWEJ
Program generuje automatycznie mapę zmiennoskalową na podstawie wybranej klasy
„Zabawy z GIMP’em”.
Powinien być określony w sposób zwięzły i precyzyjny, np
WYKŁAD 2 ZWIERCIADŁA (płaskie, wypukłe i wklęsłe)
Złudzenia Optyczne.
Praca z dokumentem wielostronicowym - zakładka hiperłącze
W krainie geometrii.
Tworzymy GAZETKĘ SZKOLNĄ w programie Publisher
5.1 Lublin 1.Plik ->Nowy ->Nowy projekt 800x600 pikseli Otwórz plik -> 5.1 Lublin jpg 3.Skopiuj go -> Ctrl C 4.Przejdz do nowo utworzonego obrazu 5.Wklej.
Projektor i sposób jego podłączenia
Opracowała: Iwona Kowalik
Policz czarne kropki :O)
Podstawy systemu operacyjnego
Złudzenia optyczne.
Poznajemy pulpit.
Temat : Okna - większe i mniejsze, czyli operacje na oknach programu
Język programowania Logo - na przykładzie programu LOGOMOCJA
Autor: Wiktoria Pietruszka
Dziennik internetowy dla rodziców – dlaczego warto? Dziennik pozwala rodzicom śledzić postępy swojego dziecka – dzięki temu mogą zapewnić mu dodatkową
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół Gastronomicznych
Województwa w Polsce Nowy podział administracyjny
W jaki sposób użytkownik komunikuje się z komputerem?
Złudzenia optyczne Opracowała: Elżbieta Gawron
ZŁUDZENIE OPTYCZNE PRZEZ 5 SEKUND SKONCENTRUJ WZROK NA OBRAZKU
Operacje w tekstach z wykorzystywaniem menu Edycja i menu podręcznego – kopiowanie i wklejanie.
Tytuł:Poradnik do programu PowerPoint?
Wzorce Slajdów Animacje Różne orientacje slajdów
GRAFIKA WEKTOROWA I RASTROWA
EDYTOR GRAFIKI "PAINT" Prezentacja ma na celu zapoznanie uczniów z podstawowymi funkcjami edytora grafiki Paint.
Rysunki z efektami specjalnymi
Przygotowanie elementów grafiki do tworzenia stron WWW
„Plan i Skala w życiu codziennym”
KONKURS MATEMATYCZNY KLASA i – iii gb.
I ty możesz zostać grafikiem komputerowym!
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej
Prezentacja multimedialna Wirska Anna KrDzTo1011a Dalej.
Aplikacje internetowe Grafika na stronach WWW ciąg dalszy Atrybuty znacznika body.
Jak stworzyć dyplom w programie Word
PROSTY SPOSÓB NA UTWORZENIE ANIMOWANYCH NAPISÓW W PROGRAMIE GIMP
Animacje/rożne orientacje slajdów power point 2013
Obróbka obrazu w komputerze
Podstawowe narzędzia programu Paint
Agnieszka Ryba Nr albumu: Grupa: KrDzTo1014B UWAGA! WSZYSTKIE ĆWICZENIA ZAWIERAJĄ HIPERŁĄCZA PRZY KLIKNIĘCIU NA ICH NAZWĘ.
Wzorce slajdów, animacje, różne orientacje slajdów
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Autokształty listwy rysunkowej
Zobacz jak łatwo oszukać Twój umysł! Złudzenia optyczne
Informatyka +.
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej
Obsługa programu AutoCad
Beata Sanakiewicz. Spis treści  Łączenie dokumentów Łączenie dokumentów  Mechanizm OLE Mechanizm OLE  Obiekt osadzony Obiekt osadzony  Obiekt połączony.
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej Przedmiot: matematyka Dział: Pola figur Temat: Pole rombu.
RZUTOWANIE PROSTOKATNE
Wprowadzenie do Corel PHOTO-PAINT koniec Multimedia i grafika komputerowa.
czyli geometria (i nie tylko) w sztuce. Fraktale w Logo Komeniuszu
W każdej lustrzance, czyli aparacie fotograficznym z wymiennymi obiektywami i lusterkiem kierującym promienie świetlne do celownika optycznego, znajduje.
Podstawowe prace w jednym z najlepszych programów graficznych.
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne
Logo PTMK czyli praktyczne wykorzystanie umiejętności i wiedzy dotyczącej środowiska COREL DRAW.
Obróbka obrazu w komputerze
Opracował Tomasz Durawa
Kocham kwiaty.
Zajęcia dodatkowe AKADEMIA UMYSŁU Ćwiczenie koncentracji ZESTAW nr 3
Policz czarne kropki :O)
Policz czarne kropki :O)
Zaprojektowanie filmu z przygotowanych zdjęć. Photostory
Zapis prezentacji:

Ćwicz CorelDraw

Ćwiczenia Ćwiczenie 1 Narysuj logo firmy Corel.

Ćwiczenie 2 Narysuj zegar. Wykorzystaj opcje obracania o 150.

Ćwiczenie 3 Narysuj kwiat jak najbardziej podobny do poniższego.

Ćwiczenie 4 Poniższy przykład jest prostym ćwiczeniem na wykorzystanie opcji Metamorfoza. Wykonaj jak najbardziej podobny rysunek.

Ćwiczenie 5 Narysuj klocki. Wykorzystaj: transformacje obiektów, odbicie lustrzane.

Wykonaj poniższy rysunek. Ćwiczenie 6 Wykonaj poniższy rysunek. Potem spróbuj policzyć białe lub czarne kropki . Widzisz czarne kropki? Czarne kropki to złudzenie optyczne. Efekt jest łatwiejszy do zaobserwowania, gdy rysunek jest powiększony (np. do wielkości połowu ekranu monitora).

Ćwiczenie 7 Poniżej przedstawione są kolejne etapy powstawania obrazka. Wykonaj możliwie podobne.

Ćwiczenie 8 A oto wariant pierwszej monety z poprzedniego rysunku - napis został odwrócony.

Ćwiczenie 9 Poniżej przedstawione są kolejne etapy powstawania rysunku. Wykonaj podobny.

Ćwiczenie 10 Poniżej przedstawione są kolejne etapy powstawania przycisku. Spróbuj wykonać podobny.

Ćwiczenie 11 Spróbuj narysować podobny fragment klawiatury.

Ćwiczenie 12

Wykorzystując mechanizm warstw utwórz podobny rysunek Ćwiczenie 13 Wykorzystując mechanizm warstw utwórz podobny rysunek. Ćwiczenie 13 Wykorzystując mechanizm warstw utwórz podobny rysunek Poniżej znajduje się podpowiedź w obrazkach – jak mogą wyglądać kolejne etapy powstawania tego rysunku.

Ćwiczenie 14 Spróbuj utworzyć logo szkoły. To poniżej powstało w Corelu. Poniżej podpowiedź kolejne etapy powstawania rysunku.

Podpowiedź: Podpowiedź: