Poznaj… nowy, ulepszony… e-katalog.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zakupy w E-Szop krok po kroku:
Advertisements

Interaktywna prezentacja użytkowa
MobilePay System autoryzacji płatnego dostępu do usług internetowych.
Centrum Piękności Oriflame
Support.ebsco.com Wyszukiwanie w bazie Business Source w EBSCOhost Przewodnik.
Support.ebsco.com Tworzenie alertów dotyczących czasopism Przewodnik.
Support.ebsco.com Przewodnik Mój folder EBSCOhost (My EBSCOhost) Przewodnik.
Support.ebsco.com EBSCOhost Wyszukiwanie złożone (z wieloma frazami) Szkolenie.
Korespondencja elektroniczna
Rezerwacja pozycji wypożyczonych INSTRUKCJA. Zarezerwować można pozycję przeznaczoną do wypożyczania która ma status wypożyczona, zamówiona, w opracowaniu.
Zamawianie nagród w programie lojalnościowym IC Premia
Kliknij w celu rejestracji
Zmiany w serwisie e-drewno
EDYTOR 3D OFERTA 1.Wybierz pamięć USB 2.Wybierz stronę pamięci USB na której chcesz umieścić nadruk 3.Wybierz kolor pamięci, ilość, pojemność oraz.
Czyli wystawienie zlecenia i jego realizacja (okulary korekcyjne).
Obsługa zaliczek. Czyli wystawianie paragonu fiskalnego dla zaliczki i paragonu końcowego.
Obsługa platformy dla nauczycieli prowadzących Jako nauczyciel prowadzący musisz wpisać studentów na kurs który nadzorujesz.
Instrukcja MILO moduł klienta.
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
System zamawiania on-line
Strefa Klienta Multitechniki. Strefa Klienta Multitechniki (SKM) powstała w celu: polepszenia jakości usług, poprzez udoskonalenie komunikacji pomiędzy.
Witaj. Zapraszamy Ciebie do zapoznania się z przewodnikiem, który pokaże jak założyć konto oraz w jaki sposób można korzystać z usług w serwisie iplay.pl.
Prezentacja opisuje mechanizm pracy
PROCEDURA REJESTROWANIA SIĘ W BAZIE UŻYTKOWNIKÓW 1. Po wejściu na Stronę główną portalu przewiń stronę w dół do miejsca … Platforma edukacyjna.
Title Slide 1 It starts with you
Obsługa modułu importu danych z zewnętrznych plików xls
Jak dodać funkcjonalność płatności internetowej PayU do strony WWW
Płatność elektroniczna tp Demo usługi
1. Aby dodać nową firmę 1.2 Klikamy na pole dodaj 1.1 W portalu, w menu bocznym wyszukujemy Firmy w Business Linku.
Kalkulator Wyborczy. Okno startowe Kalkulator w pierwszej kolejności weryfikuje, czy posiada ważne licencje. Jeżeli posiada więcej niż jedną licencję,
OTWARTA FIRMA „Otwarta firma” Jak zgłosić się do programu?
OTWARTA FIRMA „Otwarta firma” Jak zgłosić się do programu?
Informatyka Poczta elektroniczna.
Zamawianie i rezerwacja książek przez Internet
1 Elektroniczny Obieg Dokumentów Akademia im. Jana Długosza W Częstochowie Dofinansowanie projektu badawczego.
Program edukacyjny „Dzień przedsiębiorczości” Działania szkoły na platformie programu.
Elektroniczny Obieg Dokumentów
1 Elektroniczny Obieg Dokumentów Akademia im. Jana Długosza W Częstochowie Skierowanie za granicę.
Urząd Skarbowy w Ostrowie Wielkopolskim e-deklaracje
Program edukacyjny Dzień przedsiębiorczości Działania firmy na platformie programu.
Instrukcja obsługi portalu Informacyjno-Edukacyjnego Miasta Oleśnicy
JAK ZAREJESTROWAĆ INSTYTUCJĘ W SERWISIE?. REJESTRACJA INSTYTUCJI KROK PO KROKU Po wejściu na stronę w lewym dolnym rogu znajdą.
W3A Mailing - system newslettera. Możliwości systemu: Przygotowaniu szablonu graficznego (do 3 szablonów graficznych) do wykorzystania w newsletterze.
LOGO Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach ul. Kazimierza Pułaskiego 19/21, Siedlce CENISZ SWÓJ CZAS? NIE CHCESZ STAĆ W KOLEJKACH? ZAREJESTRUJ SIĘ PRZEZ.
Dziennik elektroniczny w Zespole Szkół nr 1 w Choczni
Przed wyjściem inkasenta, osoba odpowiedzialna za poprawność danych przekazywanych inkasentowi musi w oknie opcji ustawić daty odczytu i faktury, numer.
EBSCOhost Collection Manager Konto osoby proponującej książki do zakupu Przewodnik support.ebsco.com.
EBSCOhost Collection Manager Konto osoby akceptującej zakupy książek Przewodnik support.ebsco.com.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta” „Realizacja zamówienia.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez telefon.
Przewodnik Zastosowanie folderu Moje EBSCOhost
Usługa e-Załączniki Automatyzacja usługi - nowy kanał komunikacyjny Izba Celna w Białej Podlaskiej Prezentuje Leszek Krasa Biała Podlaska, dn r.
Stwórz swój kalendarz Google i odbieraj powiadomienia o planowanych wydarzeniach w Aeroklubie Poznańskim.
KRAJOWA MAPA ZAGROŻEŃ BEZPIECZEŃSTWA PROGRAM PILOTAŻOWY R.
DynaMed Plus Przewodnik
Jak korzystać z poczty elektronicznej.
Tworzenie konta pocztowego na portalu Google
Tworzenie konta pocztowego na portalu Google
Archiwum Prac Dyplomowych Czynności wykonywane przez studentów
Recenzent I. Akceptacja zaproszenia do recenzji
Komunikacja ze szkołą i nauczycielami - dziennik elektroniczny
Otwarta firma Jak zgłosić szkołę do programu?.
Instrukcja zgłaszania szkoły do udziału w Konkursie wiedzy o zdrowym stylu życia "Trzymaj Formę!" rok szkolny 2016/2017.
ZAKŁADANIE I OBSŁUGA INTERNETOWEGO KONTA POCZTOWEGO
Klient poczty elektronicznej - Thunderbird
Instrukcja obsługi panelu E-gwarancji
Zgłaszanie firm i konsultantów
Korespondencja elektroniczna
SZKOLENIE KATALOG BIBLIOTECZNY
Dziennik elektroniczny VULCAN
Zapis prezentacji:

Poznaj… nowy, ulepszony… e-katalog

Nowy e-katalog to… Możliwość wysłania e-katalogu do każdego Klienta za pomocą jednego kliknięcia Nieograniczona liczba Klientów, z których każdy może wysłać e-katalog do swoich przyjaciół Nieograniczone możliwości w pozyskiwaniu nowych Klientów

Nowy e-katalog to… Możliwość wysłania e-katalogu do Klienta za pomocą jednego kliknięcia – ETAP 1 DODANIE Klienta 3

Nowy e-katalog to… Możliwość wysłania e-katalogu do Klienta za pomocą jednego kliknięcia – ETAP 1 DODANIE Klienta KROK 3 Konsultantka wprowadza dane Klienta, uzupełniając pola oznaczone GWIAZDKĄ * Klawiszem ZAPISZ aktualizuje wprowadzone dane. Nowo wprowadzonego Klienta, Konsultantka zobaczy na LIŚCIE KlientaIENTÓW 4

Nowy e-katalog to… Możliwość wysłania e-katalogu do Klienta lub jego publikacji za pomocą jednego kliknięcia ETAP 2 WYSYŁANIE E-KATALOGU KROK 2 Konsultantka klika na „Wyślij e- katalog” LUB Konsultantka wkleja link e-katalogu bezpośrednio do swojego maila.

Nowy e-katalog to… Możliwość wysłania e-katalogu do Klienta za pomocą jednego kliknięcia ETAP 2 WYSYŁANIE E-KATALOGU KROK 3 Po kliknięciu WYŚLIJ E-KATALOG, wyświetla się lista Klientów. Konsultantka wybiera Klientów, do których chce wysłać e-katalog. Może wysłać równocześnie do wielu Klientów NOWOŚĆ W treści maila, może napisać, wiadomość do 1000 znaków. Przed wysłaniem, Konsultantka musi zaakceptować regulamin, poprzez zaznaczenie kratki. Wtedy uaktywni się przycisk „Wyślij E-katalog”.

Klient otrzymuje e-maila z linkiem prowadzącym do e-katalogu. Nowy e-katalog to… Możliwość wysłania zapytania z listą produktów przez Klienta Klient otrzymuje e-maila z linkiem prowadzącym do e-katalogu.

Nowy e-katalog to… Możliwość wysłania zapytania z listą produktów przez Klienta

Nowy e-katalog to… Możliwość wysłania zapytania z listą produktów przez Klienta/wysyłanie zapytania do Konsultantki/e-mail potwierdzający przesłanie zapytania do Konsultantki Klient jest informowany o każdej zmianie statusu zapytania za pomocą e-maili. Otrzymuje wiadomość o: 1. potwierdzeniu wysłania zapytania do Konsultantki; 2. odebraniu zapytania przez Konsultantkę; 3. realizacji zapytania przez Konsultantkę; 4. zmianie Konsultantki realizującej zapytane. NOWOŚĆ

Nowy e-katalog to… Możliwość rezygnacji Klienta z otrzymywania wiadomości z e-katalogiem Avon Klient będzie mógł w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania wiadomości. Wystarczy, że kliknie na link:„ Jeżeli chcesz zrezygnować z otrzymywania e-katalogu, kliknij tutaj Po kliknięciu na link Klient otrzyma natychmiastową informację „Twoje zgłoszenie zostało przyjęte. Nie będziesz już otrzymywać wiadomości z elektronicznym katalogiem Avon od Twojej Konsultantki z adresu: anja@avon.com”.

Nowy e-katalog to… Możliwość szybszej obsługi zapytań Klientów przez Konsultantki. W „Zapytaniach Klienta” Konsultantka znajdzie oczekujące zamówienia od Klienta. Klikając na nr zapytania, Konsultantka widzi dane Klienta oraz szczegóły zapytania. Konsultantka może zapytanie: 1. zrealizować lub 2. odrzucić – podając przyczynę odrzucenia

Nowy e-katalog to… Możliwość szybszej obsługi zapytań Klienta przez Konsultantkę. Konsultantka odrzucając zapytanie Klienta, wybiera z listy przyczynę swojej decyzji. NOWOŚĆ

Nowy e-katalog to… Możliwość szybszej obsługi zapytań Klienta przez Konsultantkę. Po akceptacji zapytania Klienta, Konsultantka zostaje automatycznie przeniesiona do zakładki „Składanie zamówień”. Zapytanie Klienta jest już dodane do jej zamówienia. Konsultantka realizuje zamówienie jak zawsze. NOWOŚĆ