Spotkanie informacyjne

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Advertisements

Skrócona instrukcja składania wniosków o wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą z użyciem profilu zaufanego (e-PUAP) lub bezpiecznego.
Rozwiązania w technologii MOSS 2007
PRZYJMOWNIE I WYSYŁANIE KORESPONDENCJI
Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
MunSol System zarządzania informacją i sprawami INFORMACJE PODSTAWOWE
Nowy model komunikacji z emitentami
Generator Wniosków o Płatność
Rejestr Spraw Sądowych
Nowa Jakość kontroli w biznesie Projekt: Stworzenie e- usługi w postaci systemu księgowo-kadrowego on-line przez MGA Sp. z o.o. w Toruniu jest współfinansowany.
Platforma A2A PA2A.
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
SYSTEMY KANCELARYJNE.
Plan wdrażania systemu e-Obiegu MunSol
InfinitERP prezentacja systemu.
Nowoczesny system zarządzania firmą
Twoje narzędzie do pracy grupowej
IPartner Twojego Sukcesu Prezentacja usługi iPartner24.
System ułatwiający zarządzanie Jednostką
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Projekt nr Z/2.32/I/1.5/365/05/U/6/09 pn.: E - urząd – przyjazna administracja w Urzędzie Miejskim w Stargardzie Szczecińskim współfinansowany p przez.
Informatyzacja Urzędu – Obowiązki Prawne
Softeris Portal System CMS. System CMS System Zarządzania Treścią umożliwiający łatwe tworzenie elastycznych stron internetowych oraz portali intranetowych.
„Teraz nie pora myśleć czego Ci brak.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Zakładane cele : Jednolity kanał udostępniania elektronicznych usług publicznych przez administrację publiczną (ESP) Platforma współkorzystania z wypracowanych.

Wsparcie pracy grupowej systemem Workflow
PAKIET SOTRALENTZ SYSTEM SERWISANT. DODAWANIE NOWEGO KLIENTA DANE KLIENTA 1 DANE URZĄDZENIA 2 Jerzy.
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Skuteczny i przyjazny urząd kompletna informacja o kliencie w jednym miejscu, komunikacja za pomocą e-formularzy.
Ogólnokrajowa karta miejska
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
Linux w sieci Konfigurowanie interfejsu sieciowego.
2/13 Portal Podatkowy e-Deklaracje 2.
Praktyczne aspekty zarządzania dokumentacją elektroniczną w nowoczesnym urzędzie. Na podstawie doświadczeń Małopolskiego Urzędu.
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
KS-ZZL Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Rozwój portalu PUE – integracja z ePUAP
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
Logowanie do platformy PEUP
Generator ofert – wersja beta
Dofinansowano ze środkow Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Usługi internetowe.
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
ETAPY WDROŻENIE SYSTEMU ELEKTRONICZNEGO ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ
1. Logowanie z usługą Active Directory. a) logowanie do domeny Windows 2003 Server odbywa się znacznie szybciej niż w poprzednich wersjach. b) nie ma odwołania.
HARMONOGRAM WDRAŻANIA APLIKACJI MUNSOL W GMINIE KRAPKOWICE
Witam Państwa!.
Zadania Architekta Zespół Architekta.
Internetowy urząd Marcin Skonieczka Wójt Gminy Płużnica Gmina Płużnica
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Obieg dokumentów w instytucji publicznej o akademickim rodowodzie Mariusz Mysiakowski Warszawski Uniwersytet Medyczny.
Nasz cel - sprawny urząd i zadowoleni mieszkańcy Oparta na doświadczeniach ze współpracy z samorządami, ngo’s i mieszkańcami, Całościowe zrządzanie BO.
Zintegrowane systemy informatyczne
SupportCenter Plus MWT Solutions.. Strona 2 Wprowadzenie Instalacja i konfiguracja Zarządzanie Incydentem Zarządzanie Bazą Wiedzy Umowy/Konta/Kontakty.
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakładanie konta w CEIDG -Wybór sposobu dostępu.
1 ANDRZEJ MAREK LENART STAROSTA KONECKI Wpływ projektu „e-Świętokrzyskie” na rozwój informatyzacji w powiecie koneckim Kielce, 6 październik 2009r.
Urząd przyjazny mieszkańcom Korzyści dla Miasta Częstochowy wynikające z projektu SEKAP Anna Pawłowska Dyrektor Urzędu Miasta Częstochowy 19 grudnia 2007.
Co to jest e-PUAP  e-PUAP to Elektroniczna Platforma Administracji Publicznej – nowoczesny system komunikacji pomiędzy Obywatelem, Przedsiębiorcą a Urzędem.
Informacje o produktach i wdrożeniach System EZD TiMSI eBiuro.
Instrukcja kancelaryjna – jej znaczenie i zasady opracowania
ZASADY POSTĘPOWANIA Z DOKUMENTAMI W POLITECHNICE GDAŃSKIEJ
Prezentacja systemu eDokumenty
ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 24, Kraków tel
Samorządowa Elektroniczna Platforma Informacyjna (SEPI) Kompleksowe rozwiązanie służące do udostępniania informacji i usług publicznych.
Podpis elektroniczny – załóż profil zaufany
Zapis prezentacji:

Spotkanie informacyjne Lubuski e-Urząd Sebastian Białas Project Manager

System eDOKweb – spotkanie informacyjne Agenda System Elektronicznego Obiegu Dokumentów Regionalna Platforma Komunikacji Elektronicznej Przykład wykorzystania Platformy Korzyści z wdrożenia Dalsze działania

Elektroniczny Obieg Dokumentów eDOKweb

Elektroniczny Obieg Dokumentów eDOKweb SERWER BAZY DANYCH SERWER APLIKACJI LINUX WINDOWS

Elektroniczny Obieg Dokumentów eDOKweb Kalendarze Planowania zadań, spotkań Informowanie o swojej nieobecności innych pracowników Możliwość wprowadzania przez Kierownika wpisów do kalendarza pracownika Planowanie zadań dla pracownika. Poczta E-mail oraz Wnioski Elektroniczne Możliwość korzystania z wbudowanego do aplikacji klienta poczty e-mail i faksu. Możliwość obsługi wniosków elektronicznych przychodzących ze skrzynki podawczej. Integracja z ePUAP, SEKAP, ESP i EBOI. Szablony pism Tworzenie szablonów pism wychodzących Dodawanie znaczników treści Rozbudowany edytor wewnętrzny aplikacji Integracja z MS Word, MS Excel. Obsługa skanera oraz drukarki Wbudowana obsługa skanera Drukowanie treści pism Drukowanie kopert Generowanie raportów Wydruk ZPO Podpis elektroniczny Podpisywanie dokumentów Weryfikacja podpisu Profil Zaufany ePUAP Obsługa podpisu kwalifikowanego oraz niekwalifikowanego

Elektroniczny Obieg Dokumentów eDOKweb Dekretacje Podstawowe typy dekretacji Możliwość definiowania dodatkowych typów dekretacji Historia ostatnio wykonanych dekretacji wraz ze zdjęciem pracownika Możliwość wykorzystania mechanizmu Workflow Praca w grupach Możliwość pracy nad sprawą przez kilku pracowników Odbieranie dysponowania po zakończeniu pracy przez dysponenta sprawy Pełnomocnictwa oraz Praca w imieniu Praca w imieniu innego pracownika bez konieczności logowania się na konto tego użytkownika Udzielanie pełnomocnictwa przez użytkownika bądź administratora systemu Logi pełnomocnika – historia operacji podczas pracy w imieniu innego użytkownika Integracja z domeną oraz kontrola haseł Po zalogowaniu na konto w domenie użytkownik jest automatycznie logowany w systemie eDOKweb. Okresowa zmiana hasła Wyższy stopień złożoności hasła.

Elektroniczny Obieg Dokumentów eDOKweb Przekazywanie zakończonych spraw do archiwum zakładowego wraz ze sprawą przekazywane są wszystkie dokumenty dołączane do sprawy Definiowanie spisów zdawczo-odbiorczych Pełna automatyzacja procesu Kontrola poprawności / kompletności Ułatwienia weryfikacji kompletności Wypożyczanie sprawy z archiwum Wsparcie procesu wypożyczania spraw na podstawie wniosków Brakowanie dokumentów Przekazywanie spraw do Archiwum Państwowego Automatyzacja procesu poprzez przygotowanie kompletnej paczki dla Archiwum Państwowego Pełna zgodność z przepisami prawa Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym Instrukcja archiwalna Wytyczne NDAP

Elektroniczny Obieg Dokumentów eDOKweb Edytor procesów Workflow Projektowanie poszczególnych kroków automatycznej dekretacji. Pobranie struktury organizacyjnej Urzędu – przypisanie pracowników do procesu Możliwość dowolnego definiowania kroków procesu Pełna integracja z systemem eDOKweb System eDOKweb Przypisanie procesu Workflow do rodzaju sprawy z RWA Powiązanie sprawy z Workflow. Możliwość definiowania listy zadań dla danego kroku Możliwość uzupełnienia procesu o formularze elektroniczne

Elektroniczny Obieg Dokumentów eDOKweb Kalendarz Dekretacje Obsługa Elektronicznej Skrzynki Podawczej Obsługa E-mail oraz FAX Skanowanie i drukowanie dokumentów Pełnomocnictwa i praca w imieniu Praca w grupach Workflow oraz WTD Archiwum zakładowe Przekazywanie dokumentów do Archiwum Państwowego Wewnętrzna baza korespondentów, słownik adresów oparty o Teryt Terminy rozpatrywania spraw – powiadamianie o upływającym terminie sprawy Tworzenie treści pism wychodzących w oparciu o zdefiniowane szablony Możliwość pracy z elektronicznymi formularzami dla pracowników, Tworzenie treści w oparciu o inteligentne szablony, Możliwość wykorzystania danych z zewnętrznych systemów

Regionalna Platforma Komunikacji Elektronicznej

Przykład wdrożenia JST JST JST JO JST JO JST

Korzyści z wdrożenia RPKE Regionalna Platforma Komunikacji Elektronicznej Jedno miejsce kontaktu z interesantami Regionalny katalog usług Profil Zaufany ePUAP Płatności elektroniczne Komunikacja JST <> JST Zgodność z przepisami Bezpieczeństwo (SSL, podpis elektroniczny) Obieg dokumentów dla Jednostek Organizacyjnych Nie wymaga infrastruktury Szybki dostęp z każdego miejsca Komunikacji z RPUE Wymaga łącza internetowego Komunikacja JO <> JST Zgodność z przepisami Bezpieczeństwo

Przykład: Obsługa deklaracji elektronicznych

Przykład: Przyjmowanie deklaracji elektronicznych Deklaracja Regionalna Platforma Komunikacji Elektronicznej JST JST JST

Korzyści wynikające z realizacji projektu

Korzyści z wdrożenia Dla Kierownictwa: Większa kontrola nad zadaniami pracowników urzędu. Zwiększenie wydajności i szybkości procedowania spraw. Lepsza organizacja pracy. Możliwość monitorowania stanu prac. Możliwość przejmowania dysponowania. Kontrola terminowości załatwianych spraw. Szybkie raportowanie bez angażowania pracowników.

Korzyści z wdrożenia Dla Pracowników: Uporządkowanie dokumentów Łatwy i szybki dostęp do pism i spraw Szybkie tworzenie raportów Błyskawiczne dekretacje Szybkie tworzenie pism dzięki wykorzystaniu szablonów Automatyczne nadawanie numerów i znaków System podpowiedzi (np. rodzaje pism możliwych do zarejestrowania w danej sprawie) Wyszukiwanie dokumentów bez odchodzenia od biurka Automatyczne dekretacje (WorkFlow)

Korzyści z wdrożenia Dla Województwa i jego Mieszkańców: Spójny system eFormularzy dla wszystkich jednostek, Integracja jednostek na poziomie regionalnym, Możliwość włączenia do systemu jednostek organizacyjnych, Możliwość bez kosztowego i błyskawicznego przekazywania dokumentów pomiędzy jednostkami w całym województwie (JST oraz JO), Łatwy dostęp do eUsług z każdego miejsca – spójny bez względu na jednostkę Możliwość monitorowania przebiegu realizacji spraw Możliwość wykorzystania płatności elektronicznych

System jest cały czas rozwijany… Co dalej…? System jest cały czas rozwijany… Rozwój własny Wykonawcy Rozwój na podstawie sugestii Klientów Rowzwój wynikający ze zmian prawnych

Przykłady zmian w systemie… Co dalej…? Przykłady zmian w systemie… Dla Zarządu i Kierownictwa jednostki Nowy proces akceptacji dokumentów Dedykowane skrzynki dekretacji / akceptacji Nowe funkcje kalendarzy Dla Kancelarii Usprawnienie procesu rejestracji korespondencji Nowy sposób wysyłki dokumentów Szybka rejestracja ZPO Dla użytkowników Optymalizacja interfejsu Nowe funkcje usprawniające działanie Optymalizacja szybkości działania

Dziękujemy! Sebastian Białas kom. +48 504 142 717 tel. + 48 22 290 88 00 sbialas@sygnity.pl