Información Privada y Confidencial propiedad de PALEX MEDICAL, S.A.U. Program Multimedialny do Opieki i Rozrywki Pacjenta AL. Jerozolimskie 42 lok Warszawa telefon: i-BED
Czym jest I-Bed? Rozwiązanie kliniczne, które umożliwia integrację danych zebranych z urządzeń medycznych w HIS przy łóżku pacjenta. Narzędzie służące poprawie skuteczności i bezpieczeństwa procesów opieki Celem I-Bed jest poprawa wydajności procesów zarządzania, zwiększenie bezpieczeństwa świadczonej opieki, lepsza jakość hospitalizacji i doświadczeń pacjenta podczas pobytu w szpitalu.
Systemy informatyczne są znacznie oddalone od łóżka pacjenta Są daleko od “Punktu podejmowania decyzji” Są daleko od “Punktu najistotniejszej opieki “ Są daleko od “Punktu, w którym powstają i który wymaga najważniejszych informacji” Reasumując: “Są daleko od Pacjenta” Rzeczywistość
I-Bed pozwala: 4 Elektronicznie wprowadzić, walidować i nagrywać dane na temat pacjenta przy jego łóżku, bez zmiany ustalonych procedur klinicznych szpitala. Wprowadzać informacje ręcznie w dokumentacji medycznej pacjenta poprzez prosty i intuicyjny interfejs dotykowy. Dostęp do wszystkich dostępnych systemów informatycznych w szpitalu celem diagnozy, leczenia i postępowania z pacjentami. Sprawdzić informacje o pacjencie przy pacjencie: nietolerancje na leki, diety itp.
I-Bed – proces: 5 1.Identyfikacja kliniczna 2.Identyfikacja pacjenta 3.Podłączenie urządzenia medycznego do terminala 4.Zbieranie danych procesowych z interfejsem I-Bed 5.Sprawdzanie poprawności danych i włączenie do dokumentacji medycznej pacjenta
I-Bed TM a tablety medyczne I-Bed TM Zawsze przy łóżku pacjenta z dostępem do HIS Umożliwia bieżącą rejestrację zdarzeń medycznych i zleceń Umożliwia lepszą kontrolę pracy personelu Spełnia wymagania GIODO odnośnie ochrony danych wrażliwych Czytelny calowy ekran umożliwia oglądanie danych obrazowych przy łóżku Może być używany jako element systemu alarmowego Zamocowany na stałe na ruchomym ramieniu Sterylizowalny Pozwala na generowanie dodatkowych przychodów Komfort pacjenta i dostęp do TV i multimediów Podniesienie standardu hospitalizacji Olbrzymia funkcjonalność i zastosowanie
Tablety / Tablety medyczne Trzeba pamiętać, aby je nosić ze sobą – nie zawsze znajdują się w miejscu wykonywania czynności medycznych Trudności w spełnieniu wymagań GIODO Wszelkie problemy wynikające z mobilności Mały ekran – nie zawsze pozwala na wizualizacje pełnej informacji Tablety nie mające klasyfikacji sprzętu medycznego są niesterylizowalne I-Bed TM a tablety medyczne
Cechy i-Bed Software i Hardware całkowicie zintegrowane i-Bed używa PointSoftcareTM, otwartej plataformy informatycznej, która umożliwia ciągłe wprowadzanie i dostosowanie nowych rozwiązań. Telewizory z technologią LED i FullHD w różnych wymiarach i kolorach SepTopBox - mały rozmiar i bezhałasowy dzięki pasywnemu chłodzeniu Specjalny pilot synchronizowany z oprogramowaniem PointSoftcareTM
Cechy i właściwości Dotykowy ekran 15,6 cali z powierzchnią antybakteryjną Ruchomy przegub z obrotem 360º Oprogramowanie o wysokiej zdolności do integracji z innymi aplikacjami (Microsoft) Różne moduły płatności usług: Terminale płatnicze (kioski) Check-In / Check-Out Usługi darmowe 9
Zalety medyczne oprogramowania Automatyczne przechwytywanie objawów czynności życiowych przez urządzenia medyczne, z wyjściem danych, poprzez certyfikowane łącza kablowe ODU Automatyczna rejestracja czynności życiowych w informatycznej historii klinicznej pacjenta Dostęp do różnych aplikacji klinicznych pozwalających na dostęp do informacji z łóżka pacjenta 10
Usługi Rekreacyjne Najlepsza aktualna rozrywka i możliwość integracji nowych usług rekreacyjnych w przyszłości Telewizja cyfrowa (kanały krajowe i lokalne) Telewizja satelitarna (kanały międzynarodowe) Radio cyfrowe Filmy Dostęp do Internetu 11
Usługi informacyjne Nowa forma komunikacji pomiędzy pacjentem i szpitalem, która poprawia jakość informacji i jakość obsługi 12 Portal Szpitalny Wszystkie informacje korporacyjne dostępne dla pacjenta Treści informacyjne Pacjent zawsze będzie na bieżąco z informacjami na temat swojej choroby System komunikacji Wysyła wiadomości w sposób centralny, które pojawiają się na ekranie telewizora pacjenta Ankiety satysfakcji Opinia pacjenta w celu poprawy jakości świadczonych usług
Usługi Optymalizacja wewnętrznych procesów w celu bezpiecznego, wydajnego i personalizowanego zarządzania 13 Powitanie Pacjenta Spersonalizowane leczenie dla każdego pacjenta, w jego własnym języku. Zarządzanie łóżkami Powiadomienie o dostępnym łóżku Pokój Zapis zdarzeń z pokoju/sali Wybór posiłków Łatwy i przyjemny wybór posiłków Sprzedaż usług wewnętrznych Oferta produktów i usług dla pacjentów i odwiedzających
Aplikacje I-Bed 14
klinicPlus TM klinicPlus TM to najbardziej zaawansowany telewizyjny program multimedialny, pozwalający na zintegrowane zarządzanie usługami związanymi z hospitalizacją, opieką nad pacjentem i jego rekreacją. Celem klinicPlus™ jest poprawa wydajności procesów zarządzania, zwiększenie bezpieczeństwa świadczonej opieki i lepsza jakość hospitalizacji i doświadczeń pacjenta podczas pobytu w szpitalu.
KlinicMedia zintegrowane rozwiązanie służące do zarządzania informacją i rozrywką, pozwalające na dostęp do danych klinicznych pacjenta przy jego łóżku 16 Co daje klinicMedia™? Pacjenci i odwiedzający mają szeroką ofertę rozrywki multimedialnej, środków komunikacji, informacji i edukacji dostępnej dla nich, co czyni pobyt w szpitalu bardziej przyjemnym. Pracownicy służby zdrowia mają ciągły dostęp do diagnoz, leczenia i szpitalnych systemów zarządzania Szpital może poprawić znacznie jakość informacji udzielanych pacjentom, jak i odwiedzającym, usprawnić procesy operacyjne, takie jak zarządzanie statusem dostępności łóżek szpitalnych, dietami i posiłkami. Uniwersalność platformy umożliwia dostosowane i dopasowane do potrzeb szpitala, jak również do ciągłego włączania nowych zmian i usług.
Na czym polega? Zintegrowany program do zarządzania przepływem informacji, opieki i samopoczucia pacjenta Składa się z szeregu rozwiązań “dedykowanych dla klienta” i sprzętu dostosowanego do warunków klinicznych Rozwiązania“Infotaiment” (Information and Entertainment – Informacja i Rozrywka) są bardzo rozwinięte w krajach centralnej Europy i w USA. 17
Usługi 360º przy łóżku pacjenta 18
Korzyści Lepsze samopoczucie pacjenta Rozrywka Multimedia i komunikacja w różnych językach Informacja i Edukacja Informacja o szpitalu (usługi, godziny, itp.) Szkolenia poprzez filmy video (choroby, zabiegi, rehabilitacja, itp.) Większe bezpieczeństwo pacjenta Zmniejszenie błędów w transkrypcji danych Zmniejszenie ryzyka infekcji (certyfikowane terminale) Lepsza produktywność Szpitala Dostęp do informacji o pacjencie bezpośrednio z jego łóżka Personel ma więcej czasu na inne ważne działania Łatwość w zarządzaniu łóżkami i pacjentami Poprawa zarządzania dla personalu medycznego Dostęp do historii klinicznej pacjenta w punkcie przyjęć Stały monitoring objawów czynności życiowych 19
Model Biznesowy Najszersza gama oprogramowań do opieki i rozrywki pacjenta Wykorzystywanie Rozrywki jako wsparcie inwestycji Długoterminowe umowy, które przynoszą większy zysk z inwestycji Opracowane własne oprogramowanie i możliwość jego integracji Opatentowany system mierzenia czynności życiowych i rejestr w HIS 20
DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY AL. Jerozolimskie 42 lok Warszawa Telefon: