Wyniki ankiety ,,Twój głos, Twój Europejski wybór- ankieta dotycząca udziału w wyborach do Parlamentu”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
1 przygotowany dla Badanie preferencji piśmienniczych Polaków.
Advertisements

Wybory do Parlamentu Europejskiego Wybory do Parlamentu Europejskiego odbywają się od 4- 7 czerwca.
TRAKTAT LIZBOŃSKI.
Przedstawicielstwo KE 10 lipiec Gdyby w najbliższą niedzielę jeszcze raz miało się odbyć głosowanie (referendum) w sprawie przystąpienia Polski.
MŁODZI GŁOSUJĄ WYBORY DO EUROPARLAMENTU Jak powstał Parlament Europejski ? Jak powstał Parlament Europejski ? Pierwszym krokiem do integracji europejskiej.
WSZYSKO O EROPARLAMENCIE. KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ.
Analiza wyników ankiety
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Ministerstwo Finansów Biuro Komunikacji Społecznej Podsumowanie I etapu akcji,,Weź paragon.
Wiedza i opinie Polaków na temat wyborów do Parlamentu Europejskiego
POLSKA W UNI EUROPEJSKIEJ
Jak przygotować i zorganizować wybory do władz samorządu uczniowskiego, żeby były świętem demokracji w szkole?
Czy jesteś osobą otwartą?
Inicjatywa Złoczew Głosuje Jest to inicjatywa społeczna koordynowana przez Urząd Miejski w Złoczewie. Pomysłodawcą projektu i autorem prezentacji jest.
Badanie świadomości ekologicznej mieszkańców Sanoka.
6-latek w naszej szkole Podsumowanie ankiety skierowanej do Rodziców/Opiekunów prawnych dzieci, które w wieku 6 lat rozpoczęły naukę w klasie I Kwiecień.
Wyniki ankiety OPRACOWANIE : mgr Anna Krzewniak
Komisja europejska.
„Uśmiechnij się i bądź pogodny…”
Czym dojeżdżasz do szkoły? a) Samochodem b) Autobusem c) Pociągiem.
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród nauczycieli i dyrekcji (razem 16 ankiet)
Ankieta przedstawiająca potrzeby uczniów i ich rodziców.
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
Samorząd Szkolny- Droga ku demokracji
PODSUMOWANIE DOTYCHCZASOWYCH DZIAŁAŃ CO ZROBIŁYŚMY PRZED DEBATĄ?
Wyczyn czy rekreacja? Oto jest pytanie.
Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży
W jakich aspektach życia (np. kultura, infrastruktura, gospodarka) i dlaczego wspierałbyś swój region, gdybyś posiadał euro z budżetu Unii Europejskiej.
Andrzej Grzyb Wielkopolski Punkt Widzenia 10 LAT P OLSKI W U NII E UROPEJSKIEJ : OCZEKIWANIA, WYZWANIA, OSIĄGNIĘCIA, CELE 2014.
Frekwencja w wyborach do Parlamentu Europejskiego w 2004 i 2009 roku w obrębie kęckiej komisji wyborczej. Frekwencja w głosowaniu do Parlamentu.
Angażować się w życie społeczne? TAK czy NIE. Nie tylko wybory, Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
„Samorząd - realnie czy na papierze?”
Dlaczego ten temat jest ważny?
Kwiecień 2014 r. Debata.
Aktywny Młody Przemyślanin- Wybory parlamentarne debata.
Ankieta przeprowadzona w naszym mieście, okolicznych wsiach oraz szkole wśród młodzieży i pracowników.
Parlament Europejski - instytucja Unii Europejskiej będąca odpowiednikiem jednoizbowego parlamentu, której członkowie są wybierani są w bezpośrednich wyborach,
Debata Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym.
„Młodzież w społeczeństwie”
Zmiany w Polsce po wstąpieniu do Unii Europejskiej
„Młodzi a polityka” Statystyki z ankiet
Debata „Jakie działania należy podjąć aby zaktywizować, zachęcić młodzież do czynnego udziału w życiu społecznym ziemi pszczyńskiej”, która jest realizowana.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
„Nie tylko wybory-jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?”
Aktywność, czyli o naszym społecznym zaangażowaniu Przeprowadziłyśmy ankietę wśród gimnazjalistów, w ankiecie wzięło udział 80% naszych koleżanek i kolegów.
Herman Van Rompuy Przewodniczący Rady Europejskiej od 1 grudnia 2009 Rada Europejska składa się z głów państw lub szefów rządów państw członkowskich.
Edukacja chrześcijańska
W grudniu 2002 roku na szczycie w Kopenhadze Polska sfinalizowała rokowania w sprawie członkostwa naszego kraju we wspólnocie Unii Europejskiej. W kwietniu.
Ankieta nt. wolontariatu
Raport z badań CSR w opinii inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych oraz spółek giełdowych Badanie wśród przedstawicieli spółek giełdowych Warszawa,
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież z Biłgoraja brała udział w wyborach i życiu społecznym?
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WSRÓD MIESZKAŃCÓW GMINY KRASNE W DNIU 19 MARCA.
DEBATA 2014,,Nie tylko wybory - jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?” Nie tylko wybory - jak młodzi mogą wpływać.
Zdolności matematyczne Polaków Prezentacja wyników badania.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Projekt: Jan Tomasz Borkowski; Jakub Kowalik.
SONDA ULICZNA. 1. DLACZEGO MŁODZI LUDZIE NIE CHCĄ BRAĆ UDZIAŁU W WYBORACH? BOJĄ SIĘ WYRAŻANIA SWOJEGO ZDANIA BOJĄ SIĘ KOSEKWENCJI ŻE JAK JUŻ RAZ ZAGŁOSUJĄ.
Plan debaty Czas trwania debaty: Stworzenie przez uczestników „mapy form aktywności społecznej” Przedstawienie wyników z ankiety dot. aktywności.
W ankiecie udział wzięli uczniowie klas III. Łącznie wzięło udział 30 osób, w tym 6 chłopców i 24 dziewczyny.
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
Twój głos ma znaczenie. Jak zwiększyć aktywność młodzieży w naszej gminie?
Film Wybory do Europarlamentu OdtwórzOdtwórz.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Co zrobić, aby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i miała czynny udział w życiu społecznym?
DEBATA w ramach programu CEO i Kancelarii Sejmu RP XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Temat: Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach.
Zaangażowanie młodzieży w życie społeczne
Wyniki ankiet dla rodziców przeprowadzonej w dn
Powody niskiej frekwencji głosów w Polsce
Zapis prezentacji:

Wyniki ankiety ,,Twój głos, Twój Europejski wybór- ankieta dotycząca udziału w wyborach do Parlamentu”

1. Czy brała/brał Pani/Pan udział w wyborach do Parlamentu Europejskiego w 2009r.?

2. Jeżeli tak to dlaczego?

3. Jeżeli nie to dlaczego?

4. Jak określa Pani/Pan stopień swojej wiedzy na temat Parlamentu Europejskiego?

5. Czy Pani/Pana zdaniem informacje o kandydatach do Europarlamentu w wystarczający sposób docierają do zwykłego wyborcy?

6. Czy zamierza Pani/Pan w tym roku pójść na wybory?

Czy jest Pani/Pan świadomy, że Pani/Pana głos lub jego brak wpływa na to, to będzie reprezentował nas i nasz kraj w Parlamencie Europejskim?

8. Czy zdaje sobie Pani/Pan sprawę z faktu, że Polska jest największym nowym krajem członkowskim i dysponuje w związku z tym największą liczbą miejsc w PE (50 miejsc,51 jeśli wejdzie w życie Traktat z Lizbony).

9. Jakimi cechami powinien odznaczać się kandydat na Europosła?

10. Czy Pani/Pan wie że liczny udział Polaków w wyborach będzie istotnym argumentem dla rządu w negocjacjach unijnych?