Polski powiat, gmina- jak wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej ?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Praca w zespole Tomasz Filipionek.
Advertisements

NUMER 112 Prawo do opieki zdrowotnej SCENARIUSZ WARSZTATÓW DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RAMACH CYKLU PRAWA OBYWATELSKIE – MOJE PRAWA Natalia Białek, Scenariusz.

Sprawdź swoją wiedzę źródło:
Opracowa n i e : Marta Plewa Dawid Głowacki. Prowadzący spotkanie udzielają lub w razie potrzeby odbierają głos osobie przemawiającej. Dyskusja trwać
Autor pakietu : Nina Włodarczyk
Rzeźbotwórcza działalność wiatru
Zapoznaj się z informacjami zawartymi na podanych stronach internetowych i uzupełnij definicję.
Hubert Kotarski Uniwersytet Rzeszowski
XIX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Zorganizowana w Gimnazjum nr 1 im. Józefa Nojiego w Drezdenku.
REKOMNDACJE Muzyka „Colonel Bogey” pobrana z:
Ankietę przeprowadzili uczniowie: Zespołu Szkół Budowlanych, Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zespół Szkół Ekonomicznych w Żarach.
dr Małgorzata Skrzek-Lubasińska
„Nowi członkowie starej Unii”
Kodeks 2.0 Zasady korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnej w Szkole Podstawowej nr 79 w Gdańsku.
Strona 1 Wykład jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Logiki nieklasyczne Krótka nota M. Muraszkiewicz.
WYKŁAD 7 Metodyka spektroskopii IR i spektroskopii Ramana. Spektrometry IR i Ramana.
Podstawowa obsługa magazynu.
Polska prezydencja w Unii Europejskiej.
RAPORT KRAJOWY POLSKA Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce
Autorzy: Marcel Gómułka & Piotr Kwiecień
Polskie biblioteki akademickie w Europie opartej na wiedzy Dagmara Sawicka Biblioteka Główna Akademii Rolniczej w Lublinie ŁÓDŹ czerwca 2004.
PRZESTRAJALNE LASERY DIODOWE Z ZEWNĘTRZNYM REZONATOREM
Szkoła z klasą 2.0 Martyna Pietrowicz.
Rachunkowość kreatywna
W jaki sposób samorząd uczniowski może wpłynąć na poprawę atmosfery i bezpieczeństwa w naszej szkole? Debata na temat :
Dyrektor w zreformowanej szkole
Opis udziału szkoły w innowacji pedagogicznej polegającej na wdrażaniu kształcenia otwartego (e-learning).
Zastosowanie promieniowania elektromagnetycznego w medycynie
Jak społeczność lokalna może wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?
Jak wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej? -debata.
I ty możesz zostać dobrym mówcą!
Projekt XX sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży – W drogę do samorządności.
Jak wykorzystać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej, w naszej gminie.
Organizatorzy: Kornelia Serwata Sebastian Kisiel
Debata "Jak wykorzystać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?"
DEBATA „SEJM DZIECI I MŁODZIEŻY” Dominika Markiewicz i Krzysztof Uher.
„Wybory parlamentarne” XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży konkurs organizowany przez: Fundację Centrum Edukacji Obywatelskiej Kancelarię Sejmu RP i Ministerstwo.
Wykorzystanie dronów w energetyce odnawialnej. Źródło: t= 250°C skrócenie zywotnosci.
K OMUNIKACJA SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PROFESJONALIZM ZAANGAŻOWANIE.
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WSRÓD MIESZKAŃCÓW GMINY KRASNE W DNIU 19 MARCA.
Oskarżona: Ropucha szara…
Debata Jakie wsparcie dyrekcji szkoły, nauczycieli i innych dorosłych jest potrzebne uczniom chcącym rozwijać samorządy w swoich szkołach?
Filozofia sposobem poszukiwania mądrości.
„POLSKA ZAWSZE BYŁA W EUROPIE” Materiał zdjęciowy
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Projekt organizowany przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Kancelarię Sejmu, Odbywa się po raz dwudziesty,
Komputer pomaga poznawać świat.
Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? Nie tylko wybory.
„Wybory parlamentarne” XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży konkurs organizowany przez: Fundację Centrum Edukacji Obywatelskiej Kancelarię Sejmu RP i Ministerstwo.
Jak wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej Przygotowane przez : Andria Zygmunt Krzysztof Kaliszan.
Unia Europejska Jak wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?
Aleksander Suski Maciej Hampel
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Gimnazjum nr 67 im ks. prof. Józefa Tischnera Centrum Edukacji Obywatelskiej.
Jak młodzi Sądeczanie mogą skutecznie wykorzystać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?
Debata organizowana w ramach konkursy „Sejm Dzieci i Młodzieży” 30 Marca 2012 roku PZ nr 11 w Kętach.
{ "Jak wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?" Paszko Natalia, Półchłopek Aleksandra.
Jak wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej ? Jak wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?
MAPY MYŚLI prywatny: W bardzo ważnych sprawach:
„SAMORZ Ą D UCZNIOWSKI – JAK DALEKO NAM DO IDEAŁU? ” 21 KWIETNIA 2010 DEBATA.
Nowa koncepcja koła napędowego w pojeździe lądowym Treść: 1.Wspomaganie grawitacyjne na co dzień. 2.Zasada grawitacyjnego wspomagania ruchu 3.Zastosowanie.
SZKOLNY FESTIWAL 2.0.
DEBATA w ramach programu CEO i Kancelarii Sejmu RP XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Temat: Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach.
Doświadczenia projektowe wynikające z konsultacji Rocznego Programu Współpracy Miasta Wrocławia z organizacjami pozarządowymi w roku 2015 Wrocław,
Chcemy mieć dobrą, zgraną klasę, w której każdy czuje się dobrze!!!
Zasady panujące podczas debaty:  Mówi tylko jedna osoba; nie przekrzykujemy się  Mówimy za siebie, nie przypisujemy innym własnych opinii  Krytykujemy.
dr Inż. Teresa Kupczyk Prorektor ds. naukowo-badawczych Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu Joanna Przemyślańska Włosek Marketing Manager, OTTO Workforce.
Debata na temat wychowania fizycznego w szkole.  Program „Wf z klasą”  Co to jest wf?  Zalety i wady naszych lekcji  Oczekiwania uczniów – propozycje.
DEBATA KODEKS 2.0.
Postępy w realizacji Strategii komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego.
Szkoła Podstawowa w Annopolu Starym 9 listopada 2016 roku
Zapis prezentacji:

Polski powiat, gmina- jak wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej ?

ZASADY KULTURALNEJ DYSKUSJI 1. Gdy jedna osoba mówi, reszta słucha. 2. Szanujemy siebie nawzajem. 3. Mówimy krótko i na temat. 4. Mówimy za siebie, nie przypisujemy innym własnych opinii.

Jaką posiadasz wiedzę na temat członkostwa Polski w Unii Europejskiej ? 1.Jakie korzyści płyną z członkostwa w Unii Europejskiej ? 2. Jak oceniasz korzyści lub straty wynikające z członkostwa w Unii Europejskiej ?

Źródło:

Źródło:

Źródło:

Źródło:

Źródło:

Źródło:

Bardzo dziękujemy wszystkim gościom za czynny udział w dyskusji.