Przebudowa torowisk TRAMWAJOWych wraz z siecią trakcyjną w Szczecinie w ciągu komunikacyjnym na odcinku od ul. Energetyków poprzez ul. Gdańską, do.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt POIS /10 Modernizacja i rozbudowa systemu infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej Gminy Milanówek.
Advertisements

Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II wraz
ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM PROGRAM ZPORR.
ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM.
Podnoszenie jakości usług transportu i mieszkalnictwa komunalnego jako czynniki wspomagające realizację strategii rozwoju miasta. Biała Podlaska,
INWESTYCJE DROGOWE W MAŁOPOLSCE PÓŁNOCNEJ.
INWESTYCJE KOMUNIKACYJNE I Konferencja
Wieloletni Program Inwestycyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata realizowany przez Samorząd Województwa.
Dominik Wiśniewski Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej.
BUDŻET GMINY SŁOPNICE NA ROK 2011
Katowice, 19 marca 2008 r. Sektorowy Program Operacyjny Transport Janusz Mikuła Podsekretarz Stanu w MRR Łódź, 6 czerwca 2008 r.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 – 2013.
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata Departament Programów.
w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Miasto publiczne – miasto prywatne
Rewitalizacja Centrum Lęborka
Poprawa jakości powietrza jednym z kluczowych ekologicznych wyzwań w Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata Katowice,
Powiat Chojnicki Fundusze Unijne
mgr Marcin Połom Uniwersytet Gdański, Instytut Geografii
UNIA EUROPEJSKA Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego Przebudowa mostu nad rzeką Tywą w Pniewie,
INWESTYCJE W gminie Dobrodzień W ROKU 2013
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Aktywni zawodowo Aktywni zawodowo projekt realizowany na podstawie.
Dobre praktyki we wdrażaniu funduszy strukturalnych Województwo świętokrzyskie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata
ZDW Kraków Orawska droga Maj 2011 r.. ZDW Kraków Projekt Orawska droga jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Bogusław Waksmundzki.
Propozycja rozszerzenia Listy projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o nowe projekty w zakresie sektora transportu.
„Budowa Szlaku Żurawiego wokół Jeziora Wolsztyńskiego służącego promocji obszarów chronionych w Gminie Wolsztyn” Projekt nr RPWP /08.
Rewitalizacja obiektu dworcowego Toruń Główny - poprawa dostępności i zwiększenie atrakcyjności Zespół Szkół nr 14.
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na obszarze gminy Zawadzkie
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Aktywni zawodowo Aktywni zawodowo projekt realizowany na podstawie.
PRZEBUDOWA UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO W CENTRUM BISKUPCA 16 styczeń 2014r.
Remont – odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 1405G Szemud-Karczemki, odcinek Kamień-Kielno Projekt Z/2.22/III/3.1/476/05 Projekt współfinansowany przez.
„Rozwiązanie komunikacyjne dla Naramowic”
Toruń, 31 lipca 2014 r. Zmiany w organizacji RUCHU DROGOWEGO I KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ od 1 sierpnia 2014 „Przebudowa torowiska tramwajowego na linii średnicowej.
Chojnice, 24 października 2014 Projekt częściowo finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Modernizacja.
Konferencja podsumowująca projekt: „Budowa tras rowerowych
INFORMACJA W ZAKRESIE UTRUDNIEŃ W ORGANIZACJI RUCHU DROGOWEGO
POIS /10-00 „Rozwój szybkiej kolei miejskiej w Trójmieście”
Wnioski Rady Osiedla LIPA PIOTROWSKA
Tramwaje Warszawskie przyjazne ludziom i miastu
III warianty realizacyjne. Droga wojewódzka 132, której częścią jest ulica Kostrzyńska, aktualnie posiada nawierzchnię w części asfaltową a w części.
Rozbudowa i modernizacja systemu kanalizacji sanitarnej PEWIK GDYNIA Projekt nr POIS /13 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską, ze.
„Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych – realizacja w 2015 roku
Zintegrowany System Zarządzania Ruchem w Trójmieście TRISTAR
Gmina-Miasto Koszalin Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
Związek Gmin Ziemi Kujawskiej powstał w 1991 r. z inicjatywy ówczesnego Burmistrza Aleksandrowa Kujawskiego przy poparciu pozostałych W ójtów i Burmistrzów.
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lisi Ogon i Łochowo – etap III Nr POIS /12 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU.
BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM „BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM” GMINA MIASTO SZCZECIN.
Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym Organizacja ruchu podczas budowy centralnego odcinka II linii metra przy rondzie Daszyńskiego.
Źródła dofinansowania projektów infrastrukturalnych w nowym okresie programowania funduszy strukturalnych
Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
9.3. Regionalna infrastruktura drogowa Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Prezentacja projektu Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Szczecińska Kolej Metropolitalna
Kolejowa odnowa Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta Helu
Umowy w ramach konkursu dla działania 10
Program Operacyjny Polska Wschodnia
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
Przebudowa układu torowo-drogowego w ul. Wały gen. Sikorskiego i al. św. Jana Pawła II wraz z budową pasa tramwajowo-autobusowego w Toruniu – BiT-City.
Poprawa funkcjonowania komunikacji miejskiej w Toruniu
Program Operacyjny Polska Wschodnia
UPRZYWILEJOWANIE TRANSPORTU ZBIOROWEGO
Zapis prezentacji:

Przebudowa torowisk TRAMWAJOWych wraz z siecią trakcyjną w Szczecinie w ciągu komunikacyjnym na odcinku od ul. Energetyków poprzez ul. Gdańską, do Basenu Górniczego wraz z pętlą tramwajową Projekt „ Budowa i przebudowa torowisk w Szczecinie” współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 -2014 Umowa o dofinansowanie nr POIS.07.03.00-024/12-00

Beneficjent - Gmina Miasto Szczecin Przebudowa torowisk tramwajowych w Szczecinie jest realizowana w ramach Projektu „Budowa i przebudowa torowisk w Szczecinie„ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszy Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet VII Transport przyjazny środowisku, Działanie 7.3 Transport miejski w obszarach metropolitarnych pod numerem POIŚ 7.3.23. Beneficjent - Gmina Miasto Szczecin Umowa na dofinansowanie została podpisana 11 października 2013 roku. Planowany całkowity koszt realizacji projektu wynosi 273 443 215,80 zł. Dofinansowanie wyniesie nie więcej niż 131 170 000,00 zł. Projekt „ Budowa i przebudowa torowisk w Szczecinie” współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 -2014 Umowa o dofinansowanie nr POIS.07.03.00-024/12-00

Zakres całego projektu obejmuje: 1. przebudowę i rozbudowę zajezdni tramwajowej Pogodno, 2. przebudowę tramwajowej infrastruktury transportowej w następujących lokalizacjach : ciąg komunikacyjny ul. Ks. P. Wawrzyniaka (682 mtp.), ciąg komunikacyjny al. Al.. Piastów (3 735 mtp.) rozjazdy przy skrzyżowaniu ul. Jagiellońska i al. Bohaterów Warszawy (162 mtp.), ciąg komunikacyjny od ul. Energetyków poprzez ul. Gdańską, do Basenu Górniczego wraz z pętlą tramwajową, (8 296 mtp.) węzeł komunikacyjny Brama Portowa (1 679 mtp.) Zaplanowano do przebudowy torowiska tramwajowe: - w ciągach komunikacyjnych ok. 14 443 mtp. - na zajezdni tramwajowej ok. 5 650 mtp. Projekt „ Budowa i przebudowa torowisk w Szczecinie” współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 -2014 Umowa o dofinansowanie nr POIS.07.03.00-024/12-00

OPIS ZADANIA INWESTYCYJNEGO Projekt „ Budowa i przebudowa torowisk w Szczecinie” współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 -2014 Umowa o dofinansowanie nr POIS.07.03.00-024/12-00

Przebudowa torowiska tramwajowego w ul Przebudowa torowiska tramwajowego w ul. Energetyków, Gdańska, Basen Górniczy Zakres prac obejmuje między innymi przebudowę: torowiska tramwajowego, sieci trakcyjnej, infrastruktury peronowej wraz z ustawieniem nowych wiat i montażem wygrodzeń, obiektów znajdujących się na pętli tramwajowej Basen Górniczy, oraz wykonanie nawierzchni asfaltowej na przejazdach samochodowych W ramach tego zadania zostanie przebudowane ok. 8 296 mtp. torowiska tramwajowego Projekt „ Budowa i przebudowa torowisk w Szczecinie” współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 -2014 Umowa o dofinansowanie nr POIS.07.03.00-024/12-00

od mostu Długiego do ul. Celnej Dla poprawy funkcjonalności komunikacji miejskiej torowiska na odcinkach : od mostu Długiego do ul. Celnej ul. Celna do przystanku Energetyków wraz z przystankiem Energetyków - na wiadukcie drogowym nad Bulwarem Śląskim most Portowy od mostu Portowego do przystanku Baltona wraz z przystankiem Baltona przystanek Parnica przystanek Merkatora - przystanek Basen Górniczy 2, Basen Górniczy 3, Basen Górniczy 4 będą przebudowane jako odcinki tramwajowo – autobusowe. Torowisko tramwajowe będzie połączone z trasą szybkiego tramwaju. Projekt „ Budowa i przebudowa torowisk w Szczecinie” współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 -2014 Umowa o dofinansowanie nr POIS.07.03.00-024/12-00

Zadanie będzie realizowane przez firmę Energopol – Szczecin S.A. Planowane podpisanie umowy maj 2014r. Wartość zadania wynosi 79 775 601,99 zł brutto. Przebudowa zakończy się pod koniec I półrocza 2015 roku. Projekt „ Budowa i przebudowa torowisk w Szczecinie” współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 -2014 Umowa o dofinansowanie nr POIS.07.03.00-024/12-00

Torowisko tramwajowe w ciągu ul. Gdańskiej przed przebudową Projekt „ Budowa i przebudowa torowisk w Szczecinie” współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 -2014 Umowa o dofinansowanie nr POIS.07.03.00-024/12-00

Projekt „ Budowa i przebudowa torowisk w Szczecinie” współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 -2014 Umowa o dofinansowanie nr POIS.07.03.00-024/12-00

Koncepcja przebudowy pętli tramwajowej wraz z obiektami Projekt „ Budowa i przebudowa torowisk w Szczecinie” współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 -2014 Umowa o dofinansowanie nr POIS.07.03.00-024/12-00

Projekt „ Budowa i przebudowa torowisk w Szczecinie” współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 -2014 Umowa o dofinansowanie nr POIS.07.03.00-024/12-00

Projekt „ Budowa i przebudowa torowisk w Szczecinie” współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 -2014 Umowa o dofinansowanie nr POIS.07.03.00-024/12-00

Dziękuję za uwagę Projekt „ Budowa i przebudowa torowisk w Szczecinie” współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 -2014 Umowa o dofinansowanie nr POIS.07.03.00-024/12-00