Cześć, to ja Bartek! ..

Obóz integracyjny dla klas I

GWD, Szklarska Poręba, kwietnia 2012
Podstawy programowania PP – LAB5 Wojciech Pieprzyca.
Poznań piękny na EURO 2012 Warto tu przyjechać… nie tylko z powodu Euro !!! Poznań zaskakuje i pomimo UEFA Euro 2012 
Nasz pierwszy przystanek to Wambierzyce. Zwiedziliśmy Sanktuarium Wambierzyckiej Królowej Rodzin.
Działania realizowane przez Samorząd Województwa Dolnośląskiego na rzecz transportu pasażerskiego
Wielokąty w naszym życiu
W ŚWIECIE POWIEŚCI PRZYGODOWEJ
AUTOR :WOJTEK NOWIK REPORTER : LUK SMIS PATRYK SORMAN PIOTREK COLO (KOLO) MAX SOWT.
I WIELKA WYPRAWA KARKONOSKA
Wizyta przyjaciół z Czech V 2007r.. Gościliśmy delegację z Vsetina … Od kilku lat współpracujemy z czeską szkołą we Vsetinie. Ukoronowaniem.
Nordic Walking.
KARKONOSZE WIDZIANE Z IZERÓW
MSP w Zamościu Rowerem przez Susiec
Lokalne serwery www Serwer WWW - ang. Web server jest to oprogramowanie zainstalowane na serwerze podłączonym do sieci Internet. Używające technologii.
COMENIUS Essen – Gliwice Berufskolleg ost – ZSTI 22 – 30 kwietnia 2013.
Prezentacja Zając Martyna
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
Zbiórka przed szkołą w środku nocy.
Projekt ekologia WYCIECZKA NAUKOWA.
KRZYŻÓWKA.
Wodospad Wiktorii.
Wyjazd do Olsztyna Muzeum Przyrody Zamek w Olsztynie Planetarium
Wycieczka do Krakowa Start .
Ameryka Północna.
Krótkie formy wypowiedzi pisemnej
Beata Bukalska. „Send a postcard and receive a postcard back from a random person in the world”
Przedszkolak bezpieczny w podróży Samorządowa Placówka Wychowania Przedszkolnego nr 9 w Kętach.
Odwiedziny domu Sienkiewiczów
Skromny Prezent dla mojej najdroższej Arianne!. W te święta, moja droga córeczko, chciałbym życzyć Ci wszystkiego co najlepsze! Byś zawsze była taka wesoła.
Przemysław Łaba 3e Gimnazjum nr 28 we Wrocławiu. Moje wcześniejsze podróże Zawsze wakacje spędzałem klasycznie:
W Wielkiej Brytanii obchodzi się nie Tłusty Czwartek, a Tłusty Wtorek.
WARUNKIEM ZALICZENIA JEST UDZIAŁ W WYKŁADACH i PRACA NA WYBRANY TEMAT Prowadzący: dr Elżbieta Szot-Radziszewska; konsultacje czwartek godz p. 404.
WITAJCIE MOI MILI, NIE TRAĆCIE ANI CHWILI .
ŁĘŻANY OKIEM MŁODEGO POKOLENIA
Co robimy w czasie wolnym
Sudety to stary łańcuch górski o zróżnicowanej budowie geologicznej i średniej wysokości szczytów, znajdujący się pomiędzy Bramą Morawską na wschodzie,
na prezentację pod tytułem :
PHP + MySQL Podstawy pracy z bazą danych Damian Urbańczyk.
4 czerwca wszyscy uczniowie kl. II i III przyszli na zbiórkę. Nie było ani jednej spóźnionej osoby. Ze szkoły odjechaliśmy z dobrymi humorami. I tak rozpoczęła.
Kamień Śląski – miejscowość czy skała – oto temat naszego projektu .
„Wyjazd był ośmiodniowy od soboty do niedzieli.” Ile dni byli Pa ń stwo w Ziemi Ś wi ę tej ?
Obóz Podstawowe informacje Termin r. wyjazd wieczorem 27 czerwca, powrót 2 lipca rano r. wyjazd wieczorem 27 czerwca,
Pierwszego dnia byliśmy w Toruniu. Graliśmy w grę miejską, w czasie której rozwiązywaliśmy różne zadania związane ze stolicą pierników.
PROJEKT: „ Mój cichy przyjaciel”
Wyjazd organizacyjny wolontariatu W dniach 4 – 5 października odbył się wyjazd wolontariatu. Wyjechaliśmy o 16. spod szkoły, a na miejscu byliśmy o 17.
Publikacja powstała w wyniku projektu zrealizowanego przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”. Publikacja.
Dowiązania (linki) twarde i symboliczne
Co robimy w czasie wolnym. Święto pieczonego ziemniaka Święto pieczonego ziemniaka weszło już na stałe w kalendarz roku szkolnego naszych wychowanków.
Sprawozdanie z wycieczki szkolnej. Dwa tygodnie temu, a dokładnie 25 września 2015 roku pojechaliśmy na jednodniową wycieczkę klasową do Łodzi. W wycieczce.
Program wycieczki do Wrocławia 8 listopada sobota 15:00 Ruszamy spod hotelu do miasta 16:00 Panorama 16:30 zaczynamy zwiedzanie: Ostrów Tumski, Wyspa na.
Udany jednostrzALł. Jaki rodzaj jednostrzału? Dla stałej drużyny bohaterów, jako przerywnik w kampanii. Zupełnie oddzielna historia, bądź dziejąca się.
WYCIECZKA Miejsce: Karkonosze - Wrocław Miejsce: Karkonosze - Wrocław Termin: 30 maja – 3 czerwca 2016 r. (poniedziałek – piątek) Termin: 30 maja – 3 czerwca.
PROJEKT „SZKOŁA WSPIERA- UCZEŃ WYBIERA”. Rozpoczęliśmy realizację Projektu 11 września 2012 roku nasze gimnazjum przystąpiło do projektu „Szkoła wspiera-
1. Od czego pochodzi nazwa Piaseczna? Nazwę Piaseczno przyjęło od położenia na piaszczystych glebach.
WAŁBRZYCH MOJE MIASTO (DAWNO DAWNO TEMU…). KILKA SŁÓW O MIEŚCIE Wałbrzych położony jest nad rzeką Pełcznicą w Górach Wałbrzyskich, w województwie dolnośląskim.
Nasza wycieczka klasowa. Szklarska Poręba Miejscowość, w której będziemy mieszkać to Szklarska Poręba. W pobliżu tego miasta jest dużo atrakcji, które.
Baśniobór Autor: Brandon Mull Opracowanie klasa 6a: Julia Dudek
Wycieczka 3 dniowa ; ). Informacja o Karpaczu ! Karpacz – miasto w województwie dolnośląskim, w powiecie jeleniogórskim. Położone na wysokości od 480.
Autor: Miłosz Marszałek klasa VIa
Wycieczka 2014 W dniach 1-3 października 2014r młodzież naszej szkoły oraz koledzy z ZS w Wyszogrodzie uczestniczyli w wycieczce na trasie Wieliczka-Zakopane-Kraków.
Program English Teaching
Co robić, by nie nudzić się w czasie ferii?
Palikówka Moja mała ojczyzna
Wycieczka do Bochni Klasa IIIA.
Zebranie z rodzicami 15 maja 2018

Cześć, to ja Bartek! .

Kopalnia pirytu Podczas ostatnich wakacji miałem okazję być w górach w miejscowości Szklarska Poręba. Zwiedziłem tam między innymi starą kopalnię pirytu.

Chybotek Ciekawym zjawiskiem był Chybotek. To wielki kamień postawiony na drugim kamieniu ,który jak sama nazwa wskazuje, przy użyciu nie wielkiej siły chyboczę się.

Kamieńczyk Bardzo mi się podobał wodospad Kamieńczyk, jest on najdłuższym wodospadem w Polsce.

SZKLARKA Byłem też na drugim wodospadzie pod nazwą Szklarka , był on trochę mniejszy od wodospadu Kamieńczyk.

Ja i Krecik W pakiecie był wyjazd do Czech ,popularny był tam Krecik.