CRM – wady i zalety UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Advertisements

Pozwól pomóc swojej firmie! Informacje o systemie.
Łatwa obsługa Prosta instalacja Wieczysta licencja Praca w sieci
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Zapraszamy na prezentację Aplikacji Ramzes 10 październik 2011, godzina
Przyprawia o zawrót głowy ? Poznaj nasze rozwiązanie ...
Czym jest HotSpot w Hotelu ?
TracKing to system prosty w instalacji i obsłudze!!
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kielce na rynku od 2001 r.. Kolporter Info SA Kielce 2006 Zakres działalności: OPROGRAMOWANIE - produkcja, sprzedaż, instalacja i serwis INSIGNUM.
Charakterystyka systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
Rola komputera w przetwarzaniu informacji.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
EControl – prostsze zarządzanie tożsamością pracowników Twórz Zarządzaj Audytuj Wolfgang Berger Omni Technology Solutions
Horyzontalne scenariusze pracy
Jarosław Sokolnicki Zbigniew Szcześniewski Microsoft
Warszawa Prowadzący: Dominik Wojciechowski
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Najbardziej pożądane cechy rozwiązań CRM na przykładzie bs4 CRM
Nowa Jakość kontroli w biznesie Projekt: Stworzenie e- usługi w postaci systemu księgowo-kadrowego on-line przez MGA Sp. z o.o. w Toruniu jest współfinansowany.
Platforma A2A PA2A.
Serwery aplikacji 2008/2009 KAMiTS WMiI UŁ
Tomasz Smieszkoł - 15 stycznia
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Longhorn - Usługi terminalowe
Wzorce projektowe w J2EE
Artur Szmigiel Paweł Zarębski Kl. III i
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
4. Informatyzacja logistyki (MRP/ERP/SOA)
SIECI KOMPUTEROWE RODZAJE.
InfinitERP prezentacja systemu.
Co to jest System XL ? System XL System XL jest to pakiet programów do obsługi księgowości małych i średnich firm.małych i średnich firm Jest oparty na.
SYSTEM ZARZĄDZANIA ŚRODKAMI OCHRONY INDYWIDUALNEJ
Nowoczesny system zarządzania firmą
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
Wykorzystanie iFIX-a w aplikacjach internetowych
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
Automatyzacja procesu obsługi klienta podczas sytuacji kryzysowych Igor Bokun, prezes zarządu Warszawa,
Wsparcie pracy grupowej systemem Workflow
Szkolenia, Coaching, PR.
Comarch OPT!MA użytkowników, mikro, małe i średnie firmy
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
KS-ZPL © KAMSOFT
Internetowego Biura Rachunkowego
KS-ZZL Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
KS Business Solutions Myślenice, KS Business Solutions – informacja o firmie. Założona w 2011 roku firma KSBS jest autorską inicjatywą osób.
Domain Specific Language Mac Michał Programujący architekt, konsultant.
„Wszystko jest zawsze uważane za niemożliwe zanim zadziała. Tym właśnie zajmują się przedsiębiorcy – robieniem tego, co ludzie powiedzieli im, że jest.
Nasze rozwiązanie „ENOVA DLA ENERGETYKI” powstało na bazie nowoczesnego systemu zarządzania klasy ERP oraz dwuletniej współpracy z jednym.
ENOVA dla WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI System Zarządzania klasy ERP NOWOCZESNE, SPECJALSTYCZNE OPROGRAMOWANIE, WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGĘ.
20 lat doświadczenia W pomiarach Metronic Systems.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Nasz cel - sprawny urząd i zadowoleni mieszkańcy Oparta na doświadczeniach ze współpracy z samorządami, ngo’s i mieszkańcami, Całościowe zrządzanie BO.
Prezentacja Informacyjna. O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte.
ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY
Zintegrowane systemy informatyczne
Katedra Logistyki dr Cezary Gradowicz. Katedra Logistyki kierując się potrzebą uzupełnienia i poszerzenia wiedzy podstawowej oferowanej w ramach przedmiotów.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
Nowoczesne zarządzanie
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Narzędzia CRM słownik pojęć
Przyprawia o zawrót głowy ? Poznaj nasze rozwiązanie ...
Zapis prezentacji:

CRM – wady i zalety UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008

Czym powinien się charakteryzować system crm … Posiadanie całkowitego obrazu klienta Pracownicy firmy powinny posiadać aktualne informacje o klientach, które mogą być udostępniane różnym działom. Wszelkie moduły wspomagające sprzedaż, kupno i obsługę klienta powinny być ze sobą w pełni zintegrowane Zapewnić wszystkim uprzywilejowanym osobom z personelu oraz pracownikom pełny dostęp do informacji o klientach, które zostały zebrane w ramach organizacji. Wszelkie informacje wstępne o kliencie powinny być wprowadzane do systemu zawsze tylko JEDEN raz i dostępne wyznaczonym działom firmy. UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008

cd… Czym powinien się … Połączenie i usprawnienie wszelkich procesów biznesowych bez względu na ograniczenia systemu. Umożliwiać prezentowanie i udostępnianie pełnych informacji o klientach. Informacje powinny pozwolić firmie znajdować nowe sposoby obsługi klienta, identyfikować nowe możliwości i potrzeby klienta. CRM zwalnia pracowników firmy od czasochłonnego zadania ponownego wprowadzania informacji, które zostały wcześniej uzyskane przez inny dział. UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008

cd… Czym powinien się Szybka integracja z innymi systemami informatycznymi. Umożliwić import, export i migrację danych z innych systemów (Kadrowych, Płacowych, ZUS, Magazynowych …) Integracja powinna być niezależna od platformy sprzętowej Procesy integracyjne powinny być wydajne i niezawodne UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008

cd… Czym powinien się Zdalna praca poza zasięgiem sieci firmowej. Praca w trybie ‘offline’ Praca bez względu na aktualne miejsce pobytu Migracja danych do systemu zewnętrznego, dostępnego spoza sieci firmy Bezpieczeństwo i ochrona danych UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008

cd… Czym powinien się Dostosowanie i integracja z innymi produktami i usługami. Integracja funkcji systemu CRM z funkcjami aplikacji innych firm oraz usługami sieci Web. Jak najmniejsza ingerencja w kod źródłowy Udostępnienie wtyczek, tabel, formatów wymiany danych UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008

CRM – odzwierciedla działanie firmy Szybki dostęp do danych Wyszukiwanie za pomocą formularzy Prostota Środowisko pracy jest oparte intuicyjne ekrany, których liczba jest ograniczona do niezbędnego minimum Planowanie usług Kalendarze zintegrowane o klienta lub grupę klientów Raporty i analiza Informacje o szansach i problemach klienta UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008

Cd …CRM – odzwierciedla… Integracja w programami w firmie Edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne Integracja z innymi urządzeniami PDA, komórki, laptopy, przeglądarki Ukierunkowanie na Wydajność Zysk Zadowolenie klineta UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008

Efekt końcowy Zysk z zintegrowanego systemu CRM Firma otrzyma do dyspozycji wyjątkowo wydajne, niestandardowe rozwiązanie informatyczne. Kampanie reklamowe, biznesowe i indywidualne dostosowane idealnie do potrzeb klienta Raporty, schematy, wykresy … Ułatwiony kontakt, rozwiązywanie problemów, ‘integracja’ z klientem UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008

Efekty Końcowe - Wady Wybór odpowiedniego systemu CRM Koszt zakupu systemu Koszt integracji z obecnymi systemami – wdrożenie Koszty migracji danych Dostosowanie systemu do wymagań firmy Zmiana sposobu obiegu dokumentów Opór materii – pracowników firmy UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008