Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Tematy statutowe realizowane w katedrze „Efektywne systemy komunikowania w obszarze zachowań sportowych, biznesowych i społecznych” – kierownik tematu: prof. dr hab. Gabriel Łasiński „Nowe modele biznesu w sportowych, rekreacyjnych i turystycznych organizacjach opartych na wiedzy” - kierownik tematu: dr hab. Wojciech Cieśliński, prof. AWF „Diagnoza kompetencji coachów profesjonalnych zespołów sportowych” – kierownik tematu: dr Tomasz Seweryniak „Współdziałanie i koopetycja w działaniach organizacji sportowych jako źródło kreowania wartości na rynku usług” – kierownik tematu: dr Aneta Stosik
Tematy badań dla młodych naukowców realizowane w katedrze „Modele karier zawodowych studentów i absolwentów specjalności Menedżer sportu w AWF Wrocław” – kierownik tematu: dr Aleksandra Leśniewska „Podejście zwinne w marketingu strategicznym organizacji z branży sportowej” - kierownik tematu: dr Wojciech Idzikowski
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie Struktura Katedry Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie Zakład Komunikacji Społecznej i Mediów Zakład Organizacji i Zarządzania
Zakład Komunikacji Społecznej i Mediów - kadra prof. dr hab. Gabriel Łasiński Kierownik Katedry Komunikacji i Zarządzania w Sporcie Kierownik Zakładu Komunikacji Społecznej i Mediów dr Tomasz Sewryniak dr Aleksandra Leśniewska dr Gabriel Pawlak dr Edyta Pieniacka mgr Dawid Kutryn
Zakład Komunikacji Społecznej i Mediów – zakres badań naukowych Współczesny sport i organizacje sportowe Efektywne systemy komunikowania w organizacji sportowej Doskonalenie umiejętności społecznych w działaniach indywidualnych i zespołowych Prezentacje i autoprezentacje Doskonalenie komunikacji w grupie Komunikacja i zarządzanie międzykulturowe Grupowe rozwiązywanie problemów (moderacja) Budowanie i rozwijanie zespołów Zarządzanie czasem Rozwiązywanie konfliktów i prowadzenie negocjacji Technologie medialne we współczesnej edukacji
Zakład Komunikacji Społecznej i Mediów – realizowane przedmioty Komunikacja społeczna Metodyka wystąpień publicznych Prakseologia Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów Projektowanie systemów w organizacjach Public Relations Sponsoring w sporcie Mediatyzacja sportu CSR w sporcie Trening menedżerski Zarządzanie motywacją w zespole Psychologia biznesu Coaching kadry kierowniczej Podstawy zarządzania kadrami Coaching sportowy Zarządzanie talentami Zarządzanie projektami Gry integracyjne w rozwijaniu zespołów Trening rozwoju osobistego
Zakład Komunikacji Społecznej i Mediów - przykładowe tematy prac magisterskich Public Relations w obszarze sportu Wirtualizacja sportu Etyczne zagadnienia komunikowania w sporcie Znaczenia mediów tradycyjnych (prasa, radio, telewizja) i nowych (Internet, mobile) w praktyce codziennej sportowców Zawartość medialna o tematyce sportowej w prasie, radiu, telewizji, Internecie, aplikacjach mobilnych, grach… Mediatyzacja sportu, rekreacji, turystyki i wychowania fizycznego Sport w przestrzeni publicznej – transformująca rola sportowych wydarzeń społecznych (maratonów itp.) Społeczny wymiar sportu Sport w przestrzeni miejskiej – kulturowo-społeczne znaczenie obiektów sportowych Media społecznościowe jako efektywne narzędzie budowania wizerunku sportowców Sportowi celebryci
dr Wojciech Idzikowski Zakład Organizacji i Zarządzania - kadra dr hab. Wojciech Cieśliński, prof. AWF Kierownik Zakładu Organizacji i Zarządzania dr Aneta Stosik dr Piotr Głowicki dr Wojciech Idzikowski dr Igor Perechuda
Zakład Organizacji i Zarządzania – zakres badań naukowych Zintegrowane systemy zarządzania procesami w instytucjach sportowych Kreowanie kapitału intelektualnego jako instrument uzyskiwania przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwo sportowe Zarządzanie jakością w usługach sportowo-rekreacyjnych Zarządzanie procesami wiedzy w sporcie Marketing, strategie marketingowe, techniki promocyjne, marketing usług, marketing w turystyce Funkcjonowanie przedsiębiorstw turystycznych Determinanty sukcesu w organizacjach przedsiębiorczych Efektywność pracy grupowej Motywowanie w grupie Zarządzanie potencjałem ludzkim w organizacjach
Zakład Organizacji i Zarządzania – realizowane przedmioty Metody i techniki zarządzania przedsiębiorstwem sportowym Podstawy marketingu Zarządzanie procesami w klubie sportowym Praca grupowa i budowanie zespołu Marketing w sporcie Zarządzanie w turystyce i rekreacji Podstawy zarządzania Technologie informacyjne Zarządzanie wiedzą i informacją w firmie sportowej Zarządzanie finansami w sporcie Zachowania organizacyjne Rozwijanie start-upu w sporcie Zarządzanie usługami Ekonomia Zarządzanie projektami szkoleniowymi w przedsiębiorstwie Strategic Management of Sport Organizations Organization and Management Basics of Marketing
Zakład Organizacji i Zarządzania - przykładowe tematy prac magisterskich Metody wprowadzania nowych produktów sportowych na rynek Specyfika pracy menedżerów sportowych Poziom saturacji aktywności klubów sportowych w mediach społecznościowych Mikropłatności w przestrzeni organizacyjnej e-sportu Saturacja technologii informatycznych w przestrzeni organizacyjnej sportu Zarządzanie jakością usług sportowych Marketing sportowy – model sponsoringu Wpływ mediatyzacji na popularność i atrakcyjność sportu Wpływ mediów społecznościowych na e-sport Sport w mediach Innowacyjne metody promocji klubów sportowych Zarządzanie przestrzenią organizacyjną sportu
Dziękuję za uwagę. Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie Sekretariat: pok. 250, bud. P2 Tel. 071 347 33 06 e-mail: katedra.kzs@awf.wroc.pl