Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
Advertisements

Katedra Podstaw Zarządzania i Marketingu. Tu można wstawić, stosownie do potrzeb, nazwę Jednostki, imię i nazwisko Prelegenta itp. Struktura Kierownik.
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Rzeszów Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej.
Znaczenie podręcznika
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
KATEDRA REKREACJI AWF WROCŁAW 2013/2014
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne I stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Specjalność: Kompleksowe Sterowanie Jakością
Specjalność: Metody i systemy wspomagania decyzji
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu.
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Stosowanych Nauk Społecznych Kierownik Katedry: dr hab. Jacek Rąb, prof. nzw.
POLITECHNIKA ŚLĄSKA w Gliwicach WYDZIAŁ ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA Katedra Stosowanych Nauk Społecznych.
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Stosowanych Nauk Społecznych Kierownik Katedry: dr hab. Jacek Rąb, prof. nzw.
tel.: Marynino 28, Serock.
1. Zarządzanie pracą we współczesnej firmie.
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji KOORDYNATOR: Maria Szwarc.
Wydział Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa
Szczecin, 15 kwietnia 2013 r. Katedra Organizacji i Zarządzania Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytet Szczeciński Specjalność: Kompetencje.
AKADEMIA EKONOMICZNA IM. KAROLA ADAMIECKIEGO W KATOWICACH
EVENT MANAGEMENT: ZARZĄDZANIE WYDARZENIAMI KULTURALNYMI I ROZRYWKOWYMI
Program eCentra - propozycja Bartosz Mioduszewski.
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Poprawa jakości i efektywności systemów edukacji.
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
Transport i logistyka Studia I stopnia Katedra Transportu.
Ekonomia menedżerska Katedra Ekonomii.
POLITECHNIKA ŚLĄSKA w Gliwicach WYDZIAŁ ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA Katedra Stosowanych Nauk Społecznych.
NOWY KIERUNEK.  Projektowanie systemów zarządzania,  Zarządzanie kapitałem ludzkim,  Zintegrowane zarządzanie korporacyjne. NOWY KIERUNEK - ORGANIZACJA.
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Transport i logistyka Studia II stopnia Katedra Transportu.
Katedra Zarządzania Jakością Procesów i Produktów Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Zarządzania Jakością Procesów.
Marketing w różnych sferach działalności Opiekun: Prof. nadzw. dr hab. Janusz Zrobek.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Kadry dla innowacyjnej gospodarki – rola priorytetu IV PO Kapitał Ludzki Agnieszka Gryzik dyrektor Departamentu.
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem i Organizacji Produkcji Kierownik Katedry: prof.
Przygotowanie kadr do zarządzania projektami Bohdan Rożnowski, dr Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II 28 marca 2008 r.
MODUŁ ORGANIZACYJNY – MENEDŻER BIZNESU M ODUŁ M ENEDŻER BIZNESU.
Z A R Z Ą D Z A Ć Potrafię PRAKTYCZNIE WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH.
Karolina Muszyńska. Spis zagadnień Wprowadzenie Znaczenie zarządzania komunikacją dla powodzenia projektu Praktyki zarządzania komunikacją w zespołach.
Pomorski System Wsparcia i Współpracy Organizacji Pozarządowych cele, narzędzie.
Zachowania organizacyjne- ćwiczenia
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
Specjalność Przedsiębiorczość i Zarządzanie MŚP Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Finanse i Prawo Zatrudnienia w Biznesie. „Finanse i Prawo Zatrudnienia w Biznesie ” to … … specjalność prowadzona przez Katedrę Prawa na Wydziale Finansów.
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej” studia I stopnia kierunek: „Zarządzanie”
Propozycje wyzwań, celów i programów opracowanych w ramach sekcji Gospodarka i Nauka.
Model absolwenta dr Jolanta Barbara Jabłonkowska 1.
Kierunek: Zarządzanie. Jeśli chcesz:  w przyszłości zostać menedżerem średniego lub wyższego szczebla polskich albo międzynarodowych spółek  umieć przygotowywać.
PREZENTACJA SPECJALNOŚCI ORGANIZATOR PRZEDSIĘWZIĘĆ TURYSTYCZNYCH (OPT)
Alternatywny slajd początkowy – logo bez animacji
I ZARZĄDZANIE W BIZNESIE
Zarządzanie międzynarodowe
Dr hab. Piotr Manikowski,. prof. nadzw. UEP Rynek ubezpieczeniowy
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej”
SPECJALNOŚĆ - ZARZĄDZANIE PUBLICZNE studia II stopnia
Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
Studia II stopnia (magisterskie) rok akademicki 2018/2019
Specjalność ANALITYK OTOCZENIA BIZNESU
MARKETING INTERNETOWY
Zarządzanie w biznesie i sektorze publicznym
Studia II stopnia (magisterskie) rok akademicki 2018/2019
Specjalność ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI 2018/2019
Zarządzanie przedsiębiorstwami
Wybór specjalności na kierunku ekonomia
Specjalność Menedżer finansowy
Zapis prezentacji:

Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie

Tematy statutowe realizowane w katedrze „Efektywne systemy komunikowania w obszarze zachowań sportowych, biznesowych i społecznych” – kierownik tematu: prof. dr hab. Gabriel Łasiński „Nowe modele biznesu w sportowych, rekreacyjnych i turystycznych organizacjach opartych na wiedzy” - kierownik tematu: dr hab. Wojciech Cieśliński, prof. AWF „Diagnoza kompetencji coachów profesjonalnych zespołów sportowych” – kierownik tematu: dr Tomasz Seweryniak „Współdziałanie i koopetycja w działaniach organizacji sportowych jako źródło kreowania wartości na rynku usług” – kierownik tematu: dr Aneta Stosik

Tematy badań dla młodych naukowców realizowane w katedrze „Modele karier zawodowych studentów i absolwentów specjalności Menedżer sportu w AWF Wrocław” – kierownik tematu: dr Aleksandra Leśniewska „Podejście zwinne w marketingu strategicznym organizacji z branży sportowej” - kierownik tematu: dr Wojciech Idzikowski

Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie Struktura Katedry Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie Zakład Komunikacji Społecznej i Mediów Zakład Organizacji i Zarządzania

Zakład Komunikacji Społecznej i Mediów - kadra prof. dr hab. Gabriel Łasiński Kierownik Katedry Komunikacji i Zarządzania w Sporcie Kierownik Zakładu Komunikacji Społecznej i Mediów dr Tomasz Sewryniak dr Aleksandra Leśniewska dr Gabriel Pawlak dr Edyta Pieniacka mgr Dawid Kutryn

Zakład Komunikacji Społecznej i Mediów – zakres badań naukowych Współczesny sport i organizacje sportowe Efektywne systemy komunikowania w organizacji sportowej Doskonalenie umiejętności społecznych w działaniach indywidualnych i zespołowych Prezentacje i autoprezentacje Doskonalenie komunikacji w grupie Komunikacja i zarządzanie międzykulturowe Grupowe rozwiązywanie problemów (moderacja) Budowanie i rozwijanie zespołów Zarządzanie czasem Rozwiązywanie konfliktów i prowadzenie negocjacji Technologie medialne we współczesnej edukacji

Zakład Komunikacji Społecznej i Mediów – realizowane przedmioty Komunikacja społeczna Metodyka wystąpień publicznych Prakseologia Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów Projektowanie systemów w organizacjach Public Relations Sponsoring w sporcie Mediatyzacja sportu CSR w sporcie Trening menedżerski Zarządzanie motywacją w zespole Psychologia biznesu Coaching kadry kierowniczej Podstawy zarządzania kadrami Coaching sportowy Zarządzanie talentami Zarządzanie projektami Gry integracyjne w rozwijaniu zespołów Trening rozwoju osobistego

Zakład Komunikacji Społecznej i Mediów - przykładowe tematy prac magisterskich Public Relations w obszarze sportu Wirtualizacja sportu Etyczne zagadnienia komunikowania w sporcie Znaczenia mediów tradycyjnych (prasa, radio, telewizja) i nowych (Internet, mobile) w praktyce codziennej sportowców Zawartość medialna o tematyce sportowej w prasie, radiu, telewizji, Internecie, aplikacjach mobilnych, grach… Mediatyzacja sportu, rekreacji, turystyki i wychowania fizycznego Sport w przestrzeni publicznej – transformująca rola sportowych wydarzeń społecznych (maratonów itp.) Społeczny wymiar sportu Sport w przestrzeni miejskiej – kulturowo-społeczne znaczenie obiektów sportowych Media społecznościowe jako efektywne narzędzie budowania wizerunku sportowców Sportowi celebryci

dr Wojciech Idzikowski Zakład Organizacji i Zarządzania - kadra dr hab. Wojciech Cieśliński, prof. AWF Kierownik Zakładu Organizacji i Zarządzania dr Aneta Stosik dr Piotr Głowicki dr Wojciech Idzikowski dr Igor Perechuda

Zakład Organizacji i Zarządzania – zakres badań naukowych Zintegrowane systemy zarządzania procesami w instytucjach sportowych Kreowanie kapitału intelektualnego jako instrument uzyskiwania przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwo sportowe Zarządzanie jakością w usługach sportowo-rekreacyjnych Zarządzanie procesami wiedzy w sporcie Marketing, strategie marketingowe, techniki promocyjne, marketing usług, marketing w turystyce Funkcjonowanie przedsiębiorstw turystycznych Determinanty sukcesu w organizacjach przedsiębiorczych Efektywność pracy grupowej Motywowanie w grupie Zarządzanie potencjałem ludzkim w organizacjach

Zakład Organizacji i Zarządzania – realizowane przedmioty Metody i techniki zarządzania przedsiębiorstwem sportowym Podstawy marketingu Zarządzanie procesami w klubie sportowym Praca grupowa i budowanie zespołu Marketing w sporcie Zarządzanie w turystyce i rekreacji Podstawy zarządzania Technologie informacyjne Zarządzanie wiedzą i informacją w firmie sportowej Zarządzanie finansami w sporcie Zachowania organizacyjne Rozwijanie start-upu w sporcie Zarządzanie usługami Ekonomia Zarządzanie projektami szkoleniowymi w przedsiębiorstwie Strategic Management of Sport Organizations Organization and Management Basics of Marketing

Zakład Organizacji i Zarządzania - przykładowe tematy prac magisterskich Metody wprowadzania nowych produktów sportowych na rynek Specyfika pracy menedżerów sportowych Poziom saturacji aktywności klubów sportowych w mediach społecznościowych Mikropłatności w przestrzeni organizacyjnej e-sportu Saturacja technologii informatycznych w przestrzeni organizacyjnej sportu Zarządzanie jakością usług sportowych Marketing sportowy – model sponsoringu Wpływ mediatyzacji na popularność i atrakcyjność sportu Wpływ mediów społecznościowych na e-sport Sport w mediach Innowacyjne metody promocji klubów sportowych Zarządzanie przestrzenią organizacyjną sportu

Dziękuję za uwagę. Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie Sekretariat: pok. 250, bud. P2 Tel. 071 347 33 06 e-mail: katedra.kzs@awf.wroc.pl