„Matematyka jest wszędzie”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Advertisements

UCZNIOWIE… SUKCESY… SZKOŁA … PO PROSTU UCZNIOWIE… SUKCESY… SZKOŁA … PO PROSTU.
PLANUJEMY REMONT POKOJU
w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Sokółce
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
Konkurs na bajkę lub opowiadanie w języku angielskim.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
CZYLI PO CO JA SIĘ TEGO UCZĘ?
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
PROGRAM COMENIUS Dobre Szkoły dla Młodych Europejczyków/Edukacja Społeczna i Uczenie się Metodą Projektów Good Schools for European Juniors/Social.
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
Możesz uczyć się wszędzie, ale u nas najlepiej Ci będzie ale u nas najlepiej Ci będzie.
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Podsumowanie z realizacji projektu
WITAMY w Gimnazjum nr 1 w Bielawie.
Sprawozdanie z realizacji projektu „Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III SP z gminy Charsznica” w szkole podstawowej im. Mikołaja.
We wszystkich przedsięwzięciach technologia informacyjna i komunikacyjna stanowiły ważne źródło informacji oraz narzędzie pracy. Komputer wykorzystywany.
Gimnazjum Miejskie Nr 3 im
Projekt „Fizyka jest ciekawa” jest realizowany w ramach programu POKL
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
ETwinning w Szkole Podstawowej nr 95 w Krakowie Magdalena Nazim Joanna Biskupska SP nr 95 w Krakowie VI B.
Na czym polega projekt Młodzi Przedsiębiorczy? Jego celem jest wyposażenie młodych osób w wiedzę i umiejętności niezbędne do założenia i prowadzenia.
Opracowała: Joanna Kozieł
Wykorzystanie Technologii Informacyjnej
Podsumowanie realizacji Ogólnopolskiej Akcji Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu Szkoła Podstawowa.
Matematyka i sztuka, co te dwa przedmioty mają ze sobą wspólnego?
Cyberstrach ma wielkie oczy
To coś dla mnie! WOLONTARIAT przyłącz się!. CZYM JEST WOLONTARIAT? Wolontariat to:  świetna przygoda  nowe doświadczenia i znajomości  możliwość sprawdzenia.
„Zostań architektem swojej przyszłości” Projekt Erasmus+
Prawdziwy przyjaciel lasu
Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego.
Na zajęciach z matematyki umiejętnie rozwijamy swoje zdolności logicznego myślenia, argumentacji, jak również ćwiczymy sprawność stosowania poznanych.
DZIEŃ OTWARTY. 1 KWIETNIA 2014 R. W ZSP W K ONIECPOLU ODBYŁ SIĘ DZIEŃ OTWARTY. U CZNIOWIE SZKÓŁ GIMNAZJALNYCH POZNALI OFERTĘ EDUKACYJNĄ SZKOŁY, WZIĘLI.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
„Otwarta droga ku przyszłości
Z WIZYTĄ U SMOKA WAWELSKIEGO
w świetlicy szkolnej PSP Połaniec
Co to jest spacer edukacyjny?
PODSUMOWANIE Wstęp Konkurs odbył się 10 kwietnia Cieszył się dużą popularnością wśród uczniów, wzięło w nim udział 58 uczniów z 18 szkół podstawowych.
Scenariusz na zajęcia z matematyki i fizyki w oparciu o metodę WebQest Opracowanie: mgr M.Kocman mgr J.Kusy mgr M. Baszczyńska.
„Wyszków – moja mała Ojczyzna” Przedszkole nr 9 „Bajka” w Wyszkowie
BADANIE BYŁO CAŁKOWICIE ANONIMOWE. POSŁUŻYŁO NAM DO USTALENIA OCZEKIWANIA RODZICÓW NASZYCH UCZNIÓW W ODNIESIENIU DO NAJWAŻNIEJSZYCH KIERUNKÓW DZIAŁAŃ PLANOWANYCH.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Poznajemy zawody w miejscu pracy.
SPRAWDZIAN PO 6 KLASIE SP JĘZYK POLSKI - średnia dla szkoły 77,1% (dla gminy 79,3%, powiatu 76,5 %, województwa 75,6%, kraju 73%), - MATEMATYKA.
Sprawdzian po klasie szóstej Informacje w pigułce Sprawdzian odbył się 4 kwietnia 2013r. Do sprawdzianu przystąpiło 42 uczniów Test składał się.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
Projekt polsko - słowacki NR SK01-KA _2 "Podróże z liczbami" w ramach programu Erasmus+ edukacja szkolna - partnerstwo strategiczne szkół.
PRÓBNEGO SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
OSIĄGNIĘCIA SZKOŁY Z NASZYM UDZIAŁEM SZKOŁA PODSTAWOWA NR 88.
Oferta edukacyjna na rok szkolny 2016/2017 Gimnazjum nr 6 w Rzeszowie.
W Szkole Podstawowej nr 2 w Kórniku im. Teofili z Działyńskich Szołdrskiej - Potulickiej.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. H. Ch. Andersena to szkoła przyjazna Dzieciom i ich Rodzicom Jesteśmy Szkołą Odkrywców Talentów (pierwszą w Radomiu),
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
Łamigłówki matematycznej główki Miejskie Przedszkole nr 17 w Rudzie Śląskiej.
1. 2 Projekt pilotażowy powstał z chęci efektywnej promocji pozytywnych zachowań w sporcie i życiu w ramach idei „fair play” oraz kształtowania postaw.
Każdego roku uczniowie naszej szkoły biorą udział w Międzynarodowym QUIZIE z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu.
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
Rodzaj innowacji: innowacja pedagogiczna Czas realizacji: roczny cykl listopad 2015 –listopad 2016 Zakres innowacji – uczniowie szkoły podstawowej 2.
ZESPÓŁ EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
Konkurs Matematyczno – Przyrodniczy „Dlaczego tak
Klasa matematyczno-przyrodnicza pod patronatem PPWSZ w Nowym Targu
Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny
Szkolne centrum multimedialne w czytelni
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Egzamin ósmoklasisty obejmuje wiadomości i umiejętności określone ‎w podstawie w odniesieniu do wybranych przedmiotów ‎nauczanych w klasach I–VIII. Po.
TERMINARZ EGZAMINU historia i wos – godz. 9:00
Po co nam ta Matematyka? czyli…
Szkoła z pomysłem na uczenie
Zapis prezentacji:

„Matematyka jest wszędzie” Projekt edukacyjny „Matematyka jest wszędzie”

Cele projektu Rozwijanie zdolności matematycznych Doskonalenie i rozwijanie logicznego myślenia Kształtowanie wyobraźni przestrzennej Pogłębianie i utrwalanie wiedzy matematycznej Kształtowanie umiejętności sprawdzanych na egzaminie ósmoklasisty

Pracownia Projektowa i Geodezyjna „MicroGeo” Partner projektu Pracownia Projektowa i Geodezyjna „MicroGeo” Legionowo ul. Kwiatowa 79 05-120 Legionowo

Czytanie planu miasta Uczyliśmy się prawidłowo odczytywać plan miasta Warszawy Mieliśmy plany miasta w skali 1:26000

Planowanie wycieczki po warszawie Naszym zadanie, było opracowanie ciekawej wycieczki po Warszawie z dokładnym podaniem czasu i długości trasy. Jedna grupa miała za zadanie opracować wycieczkę rowerem, inna na rolkach, jeszcze inna pieszo i biegiem.

Planowanie wycieczki po warszawie Rowerem Na rolkach

Planowanie wycieczki po warszawie Pieszo Biegiem

Wykonywanie planu terenu szkolnego Naszym celem było stworzenie makiety szkoły i terenu przyszkolnego Mierzyliśmy taśmami mierniczymi cały budynek

Wykonywanie planu terenu szkolnego Mierzenie budynku nie było łatwe, bo nasza szkoła ma bardzo skomplikowany kształt Ale daliśmy radę! Udało się !

Wykonywanie planu terenu szkolnego Uzyskane wymiary zostały przeliczone w odpowiedniej skali Dopiero wtedy można było przystąpić do prac nad makietą

Wykonywanie planu terenu szkolnego Udało się dokładnie zmierzyć także boiska szkolne i zaplanować je na naszej makiecie Powstała makieta szkoły i terenu przyszkolnego w skali 1:150

Makieta budynku szkoły i terenu przyszkolnego Wszystkie elementy budynku zostały wykonane własnoręcznie przez uczestników zajęć

Makieta budynku szkoły i terenu przyszkolnego Powstał budynek naszej szkoły w 3D w skali 1:150

Wizyta w biurze partnera projektu Podczas prac nad makietą szkoły bardzo pomocne było spotkanie z panią architekt z Pracowni Projektowej i Geodezyjnej MicroGeo w Legionowie – partnerem projektu.

Wizyta w biurze partnera projektu Mogliśmy zobaczyć jak wygląda profesjonalnie wykonany projekt budynku i terenu inwestycyjnego. Pani opowiadała nam o pracy architekta i geodety.

Planowanie remontu korytarza szkolnego Kolejnym naszym zadaniem było zaplanowanie i wycena remontu korytarza szkolnego

Planowanie remontu korytarza szkolnego Korytarz przeznaczony do remontu został przez nas dokładnie zmierzony

Planowanie remontu korytarza szkolnego Każde okno i drzwi były precyzyjnie zmierzone

Kosztorys remontu Panele – dąb naturalny Listwy z multiboxami Następnie z oferty wielu sklepów wybieraliśmy panele, listwy, farby i tapety. Naszym marzeniem byłoby aby listwy przypodłogowe zawierały multiboxy.

Kosztorys remontu Farba Tapeta 3D Na ścianach szkolnego korytarza chcielibyśmy mieć tapetę w motylki i ściany w kolorze różowym i niebieskim

Kosztorys remontu Liczyliśmy bardzo skrupulatnie i całość remontu wyceniliśmy na 5326,70 zł.

Uczyliśmy się prawidłowo wykonywać obliczenia kalendarzowe i zegarowe Kalendarz i czas Uczyliśmy się prawidłowo wykonywać obliczenia kalendarzowe i zegarowe

Lokaty i kredyty Liczyliśmy oprocentowania lokat i kredytów. Z ofert wielu banków uczyliśmy się wybierać te najbardziej korzystne.

Trzech uczestników zajęć odniosło duży sukces. SUKCESY W KONKURSACH MATEMATYCZNYCH Jednym z celów Projektu było przygotowywanie uczniów do konkursów matematycznych. Trzech uczestników zajęć odniosło duży sukces.

SUKCESY W KONKURSACH MATEMATYCZNYCH Maksymilian Banaszek został Laureatem XVI Mistrzostw Polski w Grach Matematycznych i Logicznych.

SUKCESY W KONKURSACH MATEMATYCZNYCH Maksymilian wchodzi w skład polskiej reprezentacji na Finał Międzynarodowy i jedzie do Francji Finał XXXIII Międzynarodowych Mistrzostw w Grach Matematycznych i Logicznych odbędzie się w sierpniu na Uniwersytecie Diderota w Paryżu

SUKCESY W KONKURSACH MATEMATYCZNYCH Maksymilian Banaszek zdobył Wyróżnienie w Międzynarodowym Konkursie „Kangur Matematyczny”

SUKCESY W KONKURSACH MATEMATYCZNYCH Kacper Krynicki zdobył Wyróżnienie w Międzynarodowym Konkursie „Kangur Matematyczny”

SUKCESY W KONKURSACH MATEMATYCZNYCH Weronika Machowska zdobyła Wyróżnienie w Międzynarodowym Konkursie „Kangur Matematyczny”

MATEMATYKA JEST WSZĘDZIE !!! Udział w Projekcie Edukacyjnym uświadomił nam, że MATEMATYKA JEST WSZĘDZIE !!!