Kopiowanie - w jakim celu, jakie materiały, jak często?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Advertisements

Test zgodności c2.
D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
Urządzenia elektroniczne i Internet w domach Polaków
PODZIAŁ STATYSTYKI STATYSTYKA STATYSTYKA MATEMATYCZNA STATYSTYKA
1 przygotowany dla Badanie preferencji piśmienniczych Polaków.
D-Link Technology Trend sprzęt komputerowy i internet w gospodarstwach domowych Wyniki badania.
Dyscypliny, którymi zainteresowanie rośnie, w które warto inwestować?
Społeczności w Internecie
Analiza konkurencji: Przedsiębiorstwa powinny regularnie prowadzić analizę konkurencji, aby ustalić własne słabe i mocne strony w porównaniu z z najważniejszymi.
WYNIKI ANKIETY PT. JAK SIĘ PORUSZASZ ?. DNIA 11 MARCA W NASZEJ SZKOLE PRZEPROWADZIŁYŚMY ANKIETĘ PT. JAK SIĘ PORUSZASZ ? W ANKIECIE WZIĘŁO UDZIAŁ 199 UCZNIÓW.
0 Europejskie badanie rynku Zgaga GfK 2008 Source: GfK HealthCare | 2008.
Jakość wody oraz działalność spółki Saur Neptun Gdańsk w opinii mieszkańców 2007 Uniwersytet Gdański Pracownia Realizacji Badań Socjologicznych Gdańsk.
Źródło: Smoke Free Partnership (2006) Lifting the smokescreen
Wyniki badania TNS OBOP
Estymacja przedziałowa
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Raport z badania ilościowego CATI wśród liderów komunikacji Kwiecień 2006 Autor: Olga Wagner Koordynacja:
Test zgodności Joanna Tomanek i Piotr Nowak.
Wnioskowanie Bayesowskie
Metody wnioskowania na podstawie podprób
Raport z badania Capibus
Metody badawcze w socjologii – ciąg dalszy
Pobieranie próby Populacja generalna: zbiór wyników wszystkich możliwych doświadczeń określonego typu. Próba n-wymiarowa: zbiór n wyników doświadczeń.
Festiwal Nauki 2009 Prezentacja wyników badań Autor: Olga Wagner Koordynacja: Kuba Antoszewski.
ZAWODY ZAUFANIA PUBLICZNEGO W ŚWIADOMOŚCI POLAKÓW
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
TEQUILA\ TELEWYKŁADY W OCZACH STUDENTÓW wyniki ilościowe ankiety audytoryjnej zrealizowanej w latach akademickich: 2004/ / /2007 mgr Joanna.
STUDENCI POLSCY PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ, INICJATYWA, FIRMY Główne wyniki badań Warszawa, Czerwiec 2002.
Prezentacja wyników badania
Matematyka znajomość i ocena reklam zachęcających do nauki matematyki
BADANIE STATYSTYCZNE Badanie statystyczne to proces pozyskiwania danych na temat rozkładu cechy statystycznej w populacji. Badanie może mieć charakter:
GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej Prezentacja wyników badania 12.
Naukowiec i nauka – obraz społeczny Wyniki badań CAPIBUS
Doświadczenia związane z karami fizycznymi Raport z badania Data badania: 11 – 18 września 2008 Przygotowane dla: Fundacji Dzieci Niczyje Autor: Agata.
Raport z badania Omnibus dla Centrum Zdrowia Dziecka Warszawa, luty 2006.
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
Niepełnosprawni wzrokowo
Czyli jak obchodzić się z książkami
POLACY O SPRZEDAWANIU ALKOHOLU NIELETNIM WYNIKI BADAŃ ANKIETOWYCH
Problemy wychowawcze dzieci
Opieka rodzicielska Wyniki badania dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych.
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Wybrane wyniki badań Listopad 2004.
KTO TU JEST KLASĄ ROBOTNICZĄ? PRACOWNICY I PRZEDSIĘBIORCY Średni miesięczny czas pracy Przebywanie na urlopach Przebywanie na zwolnieniach lekarskich Badanie.
Struktura kopiowanych materiałów w punktach kserograficznych
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
LoL próba.
Zarządzanie różnorodnością w opinii przedsiębiorców – wyniki badań zrealizowanych w ramach projektu Diversity Index Warszawa, 20 lutego 2013 r.
Segmenty operacyjne MSSF 8.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem Polaków 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM POLAKÓW Czerwiec 2014.
Standardowy Eurobarometr 82 OPINIA PUBLICZNA W UNII EUROPEJSKIEJ JESIEŃ 2014 RAPORT KRAJOWY POLSKA Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce Standardowy.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Naszym zadaniem było opracowanie materiałów do książki. Umieściliśmy w niej informacje dotyczące historii Kresów oraz wybitnych Polaków z nimi związanych,
Wyniki badania rozpoznawalności nowego logo i hasła Łodzi listopada 2012r. Blanka Kokosińska.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
SZKOLNY KODEKS 2.0 GIMNAZJUM IM. KS. KAN. M. LIPSKIEGO 2013/2014.
ESS a badania rynku i opinii EUROPEJSKI SONDAŻ SPOŁECZNY, RUNDA 4 „Polska a Europa. Kontynuacje i zmiany” Warszawa, 13 stycznia 2010 Prezentujący: Stanisław.
Pomiar został przeprowadzony w dniach lipca 2015 roku metodą CAWI na ogólnopolskiej próbie Polaków liczącej N=1053 osób dobranych z panelu Ariadna.
Wizerunki polityków. Zmiana postrzegania premier Kopacz po expose 1-5 października 2014 roku Wizerunki liderów i partii politycznych Dr hab. Norbert Maliszewski.
Wiarygodność obietnic 29 czerwca – 2 lipca 2015 roku.
Sok, nektar czy napój? © TNS Luty 2015 K.0??/15 Sok, nektar czy napój? Oto jest pytanie!
1. Jaka jest wielkość księgozbioru w twoim domu?.
Planowanie i realizacja badań ewaluacyjnych służących oszacowaniu wartości wskaźników rezultatu długoterminowego EFS 18 stycznia 2015 r.
Kierunki i formy transformacji czytelnictwa w Polsce Jak czytamy Wstępna prezentacja drugiej edycji badania ilościowego PIK Kraków, październik 2015.
Badanie PBC  Od 1998 roku.  Wszystkie rodzaje prasy.  Realizuje Instytut Millward Brown.  Badaniem objętych jest ponad 160 pism.  Publikowane są.
Badania ruchu turystycznego w województwie śląskim.
Stan czytelnictwa w Polsce w 2016 roku
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Kopiowanie - w jakim celu, jakie materiały, jak często?
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Zapis prezentacji:

Kopiowanie - w jakim celu, jakie materiały, jak często? Opracowanie dla Izby Wydawców Prasy (wybór podstawowych danych)

Informacje o badaniu + cel badania Poniższe wyniki uzyskano na podstawie badania ilościowego, przeprowadzonego na reprezentatywnej próbie 4028 Polaków, w wieku 15 – 75 lat, odpowiadającej 29 949 480 Polaków. Badanie prowadzono w ramach 4 fal badania Omnibus. Badanie realizowane było od września do listopada 2005r. Cel badania Badanie miało na celu pozyskanie wiedzy na temat procesu kopiowania różnego rodzaju materiałów. Szczególnie istotne było dowiedzenie się: jakiego rodzaju materiały - książki czy prasa, stanowią podstawę kopii, jak często ludzie kopiują różnego rodzaju materiały, do jakich celów najliczniej wykorzystywane są kserokopie

Skąd najczęściej pochodzą kopie? (N=762) Podstawę prezentowanych wyliczeń - (N=762), stanowią osoby, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy dysponowały kopiowanymi materiałami i potrafiły przypomnieć sobie skąd one pochodziły. Próba:564 osoby Estymacja na populację: 4.194.394 Próba:198 osoby Estymacja na populację: 1.466.058

Rodzaje książek (N=564)

Rodzaje gazet (N=198)