„ Myślę, więc gram. Gram, więc myślę.”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
GRUPY I ZESPOŁY © dr E.Kuczmera-Ludwiczyńska, mgr D.Ludwiczyński.
Advertisements

Teoria gry organizacyjnej Każdy człowiek wciąż jest uczestnikiem wielu różnych gier. Teoria gier zajmuje się wyborami podejmowanymi przez ludzi w warunkach.
Jak majtek Kowalski wielokąty poznawał Opracowanie: Piotr Niemczyk kl. 1e Katarzyna Romanowska 1e Gimnazjum Nr 2 w Otwocku.
ORIGAMI Autor: Justyna Loryś. Origami jest to chińska sztuka składania papieru, uznawana za tradycyjną sztukę japońską, ponieważ tam właśnie zaczęła się.
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
ZASTOSOWANIE FUNKCJI WYKŁADNICZEJ I LOGARYTMICZNEJ DO OPISU RUCHU DRGAJĄCEGO Agnieszka Wlocka Agnieszka Szota.
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
Niepewności pomiarowe. Pomiary fizyczne. Pomiar fizyczny polega na porównywaniu wielkości mierzonej z przyjętym wzorcem, czyli jednostką. Rodzaje pomiarów.
GRY PLANSZOWE W EDUKACJI MATEMETYCZNEJ Arkadiusz Mroczyk.
Co potrafię w przyjaźni z komputerem?.  Z jakich elementów się składa? Z jakich elementów się składa?  Do czego służy? Do czego służy?  Jakie programy.
„MARZĘ O ZAWODZIE…” Wykona ł a prezentacj ę : Aleksandra Ż ak kl.6c Ze szko ł y podstawowej nr 66 w Warszawie.
WSPÓŁRZĘDNE GEOGRAFICZNE.  Aby określić położenie punktu na globusie stworzono siatkę geograficzną, która składa się z południków i równoleżników. Południk.
MOTYWACJA. Słowo motywacja składa się z dwóch części: Motyw i Akcja. Aby podjąć działanie (akcję), trzeba mieć do tego odpowiednie motywy. Łaciński źródłosłów.
1 „Praktyczne narzędzia ICT w realizacji edukacyjnych projektów”
„MATEMATYKA JEST OK!”. Figury Autorzy Piotr Lubelski Jakub Królikowski Zespół kierowany pod nadzorem mgr Joanny Karaś-Piłat.
FIGURY.
W KRAINIE TRAPEZÓW. W "Szkole Myślenia" stawiamy na umiejętność rozumowania, zadawania pytań badawczych, rozwiązywania problemów oraz wykorzystania wiedzy.
ZAPAŁKI.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
Matematyka przed egzaminem czyli samouczek dla gimnazjalisty Przygotowała Beata Czerniak FUNKCJE.
Strategia Rozwoju Powiatu Kluczborskiego planowanie strategiczne w JST Małgorzata Ziółkowska tel kom
Podstawowe prace w jednym z najlepszych programów graficznych.
BEZPIECZNY INTERNAUTA. Co powinniśmy wiedzieć o Internecie? INTERNET to ogólnoświatowa sieć łącząca komputery, między którymi można przekazywać dane w.
W KRAINIE CZWOROKĄTÓW.
Nasze nadleśnictwo Zapraszamy do leśnictwa Podzamcze Chcemy wspólnie troszczyć się o lasy uczestnicząc we właściwym ich zagospodarowaniu, eksploatacji,
AKCJA LATO 2016 Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia.
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
Dorota Kwaśniewska OBRAZY OTRZYMYWA NE W SOCZEWKAC H.
Nauczyciel i uczeń zupełnie inaczej.  Proces zindywidualizowanej edukacji, nakierowany na integralny – obejmujący wiedzę, umiejętności i postawy – rozwój.
Projekt Edukacyjny Zdrowym by ć zdrowo ż y ć. Cele projektu kształtowanie zdrowego stylu życia poprzez właściwe zachowania, przyzwyczajenia i nawyki prozdrowotne.
Moduł II. Obszar formułowania Programów i Projektów.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 w Żaganiu
Szkoła Podstawowa Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1
Open up for a new dimension
„Programowanie to nasza przyszłość”
Książki są jak towarzystwo, które sobie człowiek dobiera.
Kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
Schematy blokowe.
NASTOLATKI I KSIĄŻKI.
WYPROWADZENIE WZORU. PRZYKŁADY.
Sześciolatek w obliczu zmian
Wyniki egzaminu gimnazjalnego Matematyka Rok szkolny 2016/1017
Liczby pierwsze.
Paint - rysunki i nie tylko
FIGURY.
CZWOROKĄTY.
Terra Community and Ethics for the future
Czytanie Książek i nie tylko… .
Elementy fizyki kwantowej i budowy materii
CEL: - Osiągnąć równość płci oraz wzmocnić pozycję kobiet
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
NAUKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO W WIEKU PRZEDSZKOLNYM DAJE DZIECIOM NIE TYLKO SZANSĘ W NABYWANIU SŁOWNICTWA, ALE RÓWNIEŻ ROZBUDZA ICH ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWĄ I BUDUJĘ.
Tensor naprężeń Cauchyego
Dlaczego warto czytać?.
Nasze sposoby na jesienne wieczory
MATEMATYKAAKYTAMETAM
PowerVet 2019-Italia.
Nasza działalność KLAVO to firma zajmująca się dostarczaniem usług dla instytucji kultury. Chcemy, aby zwiększały one jakość obsługi zwiedzających. Celem.
Wspomaganie pracy szkół
Najważniejsze operacje graficzne w programie GIMP
Zapis prezentacji:

„ Myślę, więc gram. Gram, więc myślę.” Projekt edukacyjny „ Myślę, więc gram. Gram, więc myślę.”

Cele projektu Rozwijanie zdolności matematycznych Doskonalenie i rozwijanie logicznego myślenia i planowania Kształtowanie wyobraźni przestrzennej Pogłębianie i utrwalanie wiedzy matematycznej Kształtowanie umiejętności sprawdzanych na egzaminie ósmoklasisty Wzrost zainteresowania grami planszowymi, jako sposób na spędzanie wolnego czasu

Partner projektu Pracownia Projektowa Katarzyna Kutnik Warszawa

Nasze zajęcia rozpoczęliśmy od gry logicznej „Blokus” Gra Blokus Nasze zajęcia rozpoczęliśmy od gry logicznej „Blokus” Gra jest po prostu genialna, genialnie prosta. Proste reguły i wciągająca rozgrywka to jej niezaprzeczalne atuty. Gra przeznaczona jest dla osób w różnym wieku - to nie wiek decyduje o szansie na sukces. Blokus to gra przeznaczona dla miłośników łamigłówek i szlachetnej rywalizacji.

Gra Blokus Gra wymaga skupienia uwagi, dalekosiężnego planowania i myślenia strategicznego, a jednocześnie - dostarcza mnóstwo znakomitej zabawy. Podczas gry poznaliśmy pojęcie wielokąta foremnego i figur przystających. Ćwiczyliśmy położenie dwóch prostych względem siebie, w szczególności proste prostopadłe i proste równoległe.

Kolejny cykl zajęć dotyczył zadań z wykorzystaniem zapałek. Zadania z zapałkami Kolejny cykl zajęć dotyczył zadań z wykorzystaniem zapałek. Przełóż jedną zapałkę, aby równanie było prawdziwe.

Zadania z zapałkami Uczniowie zmagali się z wieloma wyrażeniami arytmetycznymi ułożonymi z zapałek, które trzeba było prawidłowo poprzekładać.

Podczas kolejnych zajęć skupiliśmy się na geometrii. Geometria Podczas kolejnych zajęć skupiliśmy się na geometrii.

Geometria Samodzielnie przygotowaliśmy Tangramy, z których układaliśmy wiele obrazków. Tangram jest to chińska łamigłówka (układanka). Składa się z siedmiu elementów w postaci figur geometrycznych (tan), powstałych przez rozcięcie kwadratu. Są nimi: 2 jednakowe duże trójkąty prostokątne, 1 średni trójkąt prostokątny, 2 jednakowe małe trójkąty prostokątne, 1 mały kwadrat, 1 mały równoległobok

Geometria Nasze Tangramy

W styczniu zaczęliśmy grać w grę „Rummy”. Gra Rummy W styczniu zaczęliśmy grać w grę „Rummy”.

Dokładnie zapoznaliśmy się z zasadami gry Rummy. Gra Rummy Dokładnie zapoznaliśmy się z zasadami gry Rummy.

Tak rozpoczęły się nasze zmagania z grą Rummy. Gra Rummy Tak rozpoczęły się nasze zmagania z grą Rummy. Podczas gry wykonywaliśmy działania na liczbach naturalnych. Gra Rummy na pewno rozwinęła logiczne i strategiczne myślenie każdego gracza.

W marcu świętowaliśmy Dzień Liczby Pi. LiczbA PI W marcu świętowaliśmy Dzień Liczby Pi. Pogłębiliśmy naszą wiedzę na temat liczby Pi i stworzyliśmy plakaty z okazji Dnia Liczby Pi.

LiczbA PI Staraliśmy się pokazać jak najwięcej cyfr po przecinku w zapisie liczby Pi.

Zaczęliśmy projektować własne gry matematyczne. Nasza Gra Zaczęliśmy projektować własne gry matematyczne. Ułożyliśmy pytania związane z zagadnieniami matematycznymi, które dzielnie przyklejaliśmy na kolorowe kartoniki, które są niezbędne do naszej gry.

Narysowaliśmy plan gry, który kształtem miał przypominać węża. Nasza Gra Narysowaliśmy plan gry, który kształtem miał przypominać węża.

Dzielnie wyklejaliśmy pola na planszy do gry. Nasza Gra Dzielnie wyklejaliśmy pola na planszy do gry.

Wspólnie stworzyliśmy naszą pierwszą grę planszową. Nasza Gra Wspólnie stworzyliśmy naszą pierwszą grę planszową.

Współpracowaliśmy ze specjalistami Partnerem zewnętrznym projektu była Katarzyna Kutnik – absolwentka studiów magisterskich Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, kierunku Architektura Wnętrz. Pani Katarzyna dysponuje wiedzą z zakresu projektowania wnętrz mieszkalnych, publicznych, projektowania wystawiennictwa, komunikacji wizualnej oraz projektowania mebla. ​

Programy do projektowania Dzięki współpracy z panią projektant poznaliśmy różne programy do projektowania. Archicad - Program służący do projektowania architektonicznego. Pozwala na tworzenie projektów dwuwymiarowych, trójwymiarowych, a także w widoku aksonometrycznym i perspektywicznym. Tryb 2D nadaje się idealnie do rysowania rzutów kondygnacyjnych i przekrojów. Natomiast w ekranie trójwymiarowym możemy modelować obiekty i całe pomieszczenia, a także prezentować swoje gotowe projekty.

Programy do projektowania Artlantis to narzędzie do tworzenia fotorealistycznych wizualizacji 3D budynków, wystroju wnętrz, ogrodów i tym podobnych, zarówno zdjęć, jak i w postaci animacji.

Programy do projektowania Program do edycji grafiki. Wykorzystywany przez projektanta do obróbki graficznej wizualizacji, w celu osiągnięcia efektu bardziej realistycznego niż daje sam program do wizualizacji.

„ Myślę, więc gram. Gram, więc myślę.” Dziękujemy za uwagę.