Targowisko – ul. Grochowa przebieg inwestycji Biuro Rozwoju Gospodarczego UMW Wrocław, 19.07.2019 r.
Targowisko Grochowa – realizacja inwestycji - ZZK Termin od 20 kwietnia - do 6 czerwca br, Odbiór placu - 3 lipca 2019r, Wykonano: prace rozbiórkowe (część starego ogrodzenia, wyposażenia sportowego), remont nawierzchni asfaltowej, nowe nasadzenia, montaż małej architektury (oświetlenie placu, ławki, kosze, stojaki na rowery, tablica ogłoszeniowa), ogrodzenie, wewnętrzne instalacje terenowe (wodociągową, sanitarną, elektroenergetyczną), przyłącza (wodociągowe, kanalizacyjne, elektroenergetyczne), zjazd na teren z ul. Jemiołowej.
Targowisko Grochowa – realizacja inwestycji – ZZK cd Wygrodzono miejsce na kontener sanitarny i pojemniki na odpady stałe, W planie – ustawienie kontenera WC, Koszt inwestycji – ok 900 tys.
Targowisko Grochowa – konsultacje - BRG Rozmowy BRG z RO Gajowice w sprawie oczekiwań lokalnej społeczności w stosunku do terenu o podwójnej funkcji (handlowej i rekreacyjnej), Rozmowy z przedsiębiorcami z udziałem: Pana Ryszarda Kesslera - przewodniczącego RO, Pana Janusza Chudzika radnego RMW, BRG,
Targowisko Grochowa – konsultacje – BRG cd Rozmowy BRG i RO Gajowice z PSS Społem „Południe” w sprawie zaprzestania dzierżawy miejsc do handlu okrężnego - do sierpnia br., Porozumienie: ZZM i RO Gajowice dot. nasadzeń zieleni na zaniedbanych skwerach koło PSS (poprawa estetyki przestrzeni i likwidacja miejsc do handlu; ZZM - w październiku br przekaże RO krzewy, przygotuje podłoże, RO - akcja informacyjna,
Targowisko Grochowa- konkurs na operatora- BRG Termin składania ofert do: 10 lipca br; termin rozpatrywania do: 19 lipca br, Wpłynęły 2 oferty: Arena sp. z o. o., Zrzeszenie Handlu i Usług Organizacja Samorządu Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Realizację zadania powierzono spółce Arena
Targowisko Grochowa – obowiązki operatora Administrowanie placem w okresie 12.08.2019r – 31.07.2022r Godziny otwarcia dla klientów: od poniedziałku do piątku: 9:00 – 17:00, w sobotę: 9:00 – 14:00; (+2 godziny logistyczne przed i po) Wyposażenie placu: namioty, stoły, powierzchnia magazynowa, biurowa; dodatkowo 2 kamery i monitoring wizyjny, Dbanie o porządek i estetykę (sprzątanie, wywóz śmieci, prąd i woda, kontener socjalny);
Targowisko Grochowa – obowiązki operatora cd Zapewnienie jednolitych namiotów (3 m x 3m) – 35 szt.; składanie, rozkładanie, przechowywanie, opłaty: namiot 3mx3m – 450 zł/szt. netto + Vat/ m-c + opłaty za energię, wodę (z podlicznika lub ryczałt), Foodtrack – 700zł/ szt. netto +Vat/ m-c + opłaty za energię, wodę (z podlicznika lub ryczałt), Stoły – 25 zł/ szt. netto + Vat / na dzień, Wystawki – 12 zł/m2 netto + Vat /na m-c
Targowisko Grochowa – obowiązki operatora cd Współpraca z ZZK i Radą Osiedla Gajowice, Działania promocyjne, np. festyn na rozpoczęcie działalności, ulotki o powrocie targowiska, fanpage na FB, propagowanie zdrowej żywności, konkursy, spotkania z dziećmi, kiermasze okolicznościowe i tematyczne (rękodzieło ukraińskie, kiermasz książek, wyprzedaże sąsiedzkie),
Dziękuję za uwagę Beata Kleszcz Biuro Rozwoju Gospodarczego