Nasza działalność Nasz zespół Z kim współpracujemy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prywatne Gimnazjum Informatyczne Szkoła pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Nowy wymiar nauki.
Advertisements

OFERTA DLA SPONSORA Fundacja „Mam serce”. O NAS KIM JESTEŚMY? Realizujemy kampanie charytatywne na rzecz podopiecznych naszej Fundacji z apelem o pilną.
OPERATORZY LOGISTYCZNI 3 PL I 4PL NA TLE RYNKU TSL Prof. zw.dr hab. Włodzimierz Rydzkowski Uniwersytet Gdańsk, Katedra Polityki Transportowej.
AS-QUAL Szkolenia Doradztwo Audity Usprawnienia zarządzania organizacjami (normy zarzadzania) Grażyna.
Naukowe Koło Marketingu MERITUM. Kontekst projektu  Nowoczesny i sprawnie funkcjonujący system IT ma istotny wpływ na poprawę konkurencyjności turystyki;
ZABRZAŃSKI RYNEK PRACY – FORMY AKTYWIZACJI OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY Zabrze, Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu.
Najnowsze technologie – Profesjonalni wykonawcy. Geneza Stowarzyszenie powstało 9 kwietnia 2011 roku w miejscowości Rochna, położonej w centralnej Polsce,
„O lataniu wiemy wszystko…”.  FDS OPS Sp. z o.o. ul. Pilchowicka 9/ Warszawa NIP: REGON: KRS: Kapitał zakładowy:
Aplikacje na urządzenia mobilne o zdrowym trybie życia.
Andrzej Feterowski Dyrektor Wydziału Informatyki Urząd Miasta Szczecin BEZPIECZNI RAZEM, czyli zachodniopomorski portal o bezpieczeństwie.
CAPS LOCK - CERTYFIKOWANE SZKOLENIA JĘZYKOWE I KOMPUTEROWE
Strategia Rozwoju Powiatu Kluczborskiego planowanie strategiczne w JST Małgorzata Ziółkowska tel kom
M Ł ODZI PRZEDSI Ę BIORCZY W ZSP - GIMNAZJUM W BRZE Ź NICY Opiekun: mgr Agata Frączek.
Apteka Oliwna Jak poprawnie złożyć zamówienie
Kontakt Firma X Usługi Kontakt Usługi dla osób indywidualnych Usługi dla firm Co zrobić gdy mam prostą, stronę www - wizytówkę i chcę ją odświeżyć, unowocześnić?
Moduł SDI – zasilanie węzłów IIP oraz wykorzystanie danych. Wprowadzenie. Szkolenie przeprowadzone w ramach projektu „TERYT 3 – Rozbudowa systemów do prowadzenia.
PRZEDSTAWIA. ZNAK JAKOŚCI KIDZONE PREZENTACJA PROJEKTU Stawiamy na jako ść ! Promujemy najlepszych! W ramach KidZone- Strefy Szcz ęś liwych Dzieci funkcjonuje.
USŁUGI SIECI EURES DLA PRACODAWCÓW
GWSH w rankingach „GWSH - Najbardziej prestiżowa Uczelnia Niepubliczna
BADANIE KRYTERIÓW POZACENOWYCH W PRZETARGACH PUBLICZNYCH
Pomorski Broker Eksportowy
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Instalacja na android EVENIO
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ]
ORGANIZACJA.
Nazwa firmy Plan biznesowy.
”Nowoczesna rehabilitacja kluczem do zwiększenia samodzielności osób z dysfunkcjami wzroku” Projekt współfinansowany ze środków PFRON Czas trwania projektu:
ZASADY PRAWIDŁOWEGO TWORZENIA PISM
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Środa z funduszami dla przedsiębiorstw na innowacje Toruń, r.
Sprzedaż produktu lub usługi
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Środa z funduszami na wsparcie zakładania działalności gospodarczej i rozwój zawodowy Toruń,
Budowa, typologia, funkcjonalność
- Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Portal Publikacyjny UAM
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
DOBRY START szkolenia dla usługodawców osób niepełnosprawnych
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
Agroexpert sp. z o.o. podsumowanie roku 2017 oraz plany na przyszłość…
20 Listopad 2016 Dzień Praw Dziecka
I SOCIAL MEDIA W SPORCIE
Usługi internetowe.
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
Jak korzystać z usługi Video s i Raportu Kontaktów
Broszura firmy To miejsce jest doskonałe na określenie misji firmy
Zakładanie darmowego konta pocztowego Marcin „LEWY” LEWANDOWSKI Klasa : IV i XIII LO M E N U.
Zgłoszenie do konkursu
Prezentacja planu biznesowego
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
System Mobility Tool+ Projekt „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” Konkurs 2016.
Miasto Przyjazne Dzieciom
Zgłoszenie w ramach kategorii Najlepszy Team Leader Contact Center
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Wyniki projektu naukowego
Specjalność wydawnicza
Nazwa firmy Biznesplan.
KODEKS ETYKI Przygotowała Tamara Bużantowicz
Twój e-PIT prosty i przyjazny 1.
Obsługa bazy danych z poziomu phpMyAdmin
Duchowa adopcja Dzieci dzieciom
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Środa z funduszami dla przedsiębiorstw na innowacje Toruń, r.
Aleksander Waszkielewicz Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego
GRUBA RYBA jak się robi SEO dla naprawdę dużych klientów
Nasza działalność KLAVO to firma zajmująca się dostarczaniem usług dla instytucji kultury. Chcemy, aby zwiększały one jakość obsługi zwiedzających. Celem.
Nasza działalność Nasz zespół Z kim współpracujemy O produkcie BOSZ
Twój e-PIT prosty i przyjazny.
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
pracę programu Outlook
Zapis prezentacji:

Nasza działalność Nasz zespół Z kim współpracujemy O produkcie Check List Jak działa Check List Wygląd Check List Propozycja 2 na pokazanie menu Szczegóły Check List Oferta

KLAVO to firma zajmująca się dostarczaniem usług DLA INSTYTUCJI KULTURY. Chcemy, aby nasze usługi zwiększały jakość świadczonych usług wobec zwiedzających Instytucje Kultury. NASZA DZIAŁALOŚĆ Propozycja 1 na pokazanie tytułów slajdów.

CELEM FIRMY JEST stworzenie modelu współpracy, w którym partner zewnętrzny KLAVO, jest w stanie przejąć i EFEKTYWNIE ZARZĄDZAĆ ZADANIAMI, które nie są głównymi obowiązkami pracowników merytorycznych. NASZA DZIAŁALOŚĆ Propozycja 2 na pokazanie tytułów slajdów.

NASZ ZESPÓŁ Zespół Klavo składa się z ponad 20 OSÓB, które chcą aktywnie uczestniczyć na rynku badań kultury. Zdjęcia w kołach podobnie jak na www.

NASZ ZESPÓŁ Wśród naszych pracowników są OSOBY Z WIELOLETNIM DOŚWIADCZENIEM oraz z wykształceniem wyższym pozwalającym na efektywne zarządzanie zadaniami w instytucjach kultury. Zdjęcie osoby z największym doświadczeniem + krótkie info.

Nasza firma funkcjonuje na rynku od 3 LAT Nasza firma funkcjonuje na rynku od 3 LAT. Do tej pory przeprowadziła ponad 50 BADAŃ w których wzięło udział ponad 10 TYŚ RESPONDENTÓW. WSPÓŁPRACUJEMY Ikona

Możemy poszczycić się przeprowadzaniem badań dla takich instytucji jak: WSPÓŁPRACUJEMY Logo

Produktem, który chcielibyśmy Państwu przedstawić jest aplikacja check list to prosta w obsłudze aplikacja, której celem jest wsparcie organizacji wydarzeń w instytucjach kultury O PRODUKCIE Ikona dla BOSZ.

O PRODUKCIE Zadania aplikacji Podstawowym zadaniem aplikacji jest ułatwienie i usprawnienie sprawdzania listy gości podczas eventów – zarówno imprez zamkniętych, jak i wydarzeń biletowanych lub tych, na które obowiązują jedynie zapisy Dodatkowe funkcje dostępne w aplikacji pozwalają na szybkie aktualizowanie danych kontaktowych odwiedzających czy utrzymywanie z nimi stałego kontaktu mailowego. O PRODUKCIE

Aplikacja jest dostosowana do działania na urządzeniach mobilnych, takich jak tablet i smartphone, co pozwala na rezygnację z wielostronicowych, papierowych list gości, a więc jest kolejnym krokiem w kierunku budowania wizerunku instytucji przyjaznej środowisku oraz oszczędzania czasu i energii pracowników. O PRODUKCIE

Aplikacja Klavo Check List jest przeznaczona dla instytucji, które przywiązują dużą wagę do sprawnego organizowania eventów. Aplikacja pomaga w obsłudze gości i ich sprawnym odznaczaniu. Takie profesjonalne rozwiązanie sprawdzania listy gości polepsza i unowocześnia wizerunek instytucji w oczach jej partnerów, sponsorów oraz zwiedzających. Podkreśla zorganizowanie, a także daje możliwość zebrania danych kontaktowych do gości, w celu późniejszego kontaktu. DLA KOGO?

Każdy klient będzie posiadał spersonalizowane konto w aplikacji, dzięki czemu będzie miał dostęp do stworzonej bazy adresowej PANEL ANKIETEO

Po otworzeniu aplikacji pojawia się nam strona ze wszystkimi wydarzeniami które instytucja kultury stworzyła. PANEL ANKIETEO

Aby rozpocząć korzystanie z Check Listy nie musisz dodawać gości indywidualnie. Możesz zaimportować do aplikacji listę Twoich stałych gości z Excela, grupować ich oraz edytować i sortować w dowolny sposób. PANEL ANKIETEO

Przybyłych gości można wyszukać poprzez wpisanie imienia, nazwiska bądź nazwy instytucji, którą reprezentują. PANEL ANKIETEO

Podczas odznaczania obecności gościa, istnieje możliwość dodania informacji kontaktowych, takich jak email oraz numer telefonu do katalogu danych Klavo Check List. Dzięki tej opcji Twoja instytucja będzie operowała bazą danych zawierającą niezbędne informacje o odwiedzających ją gościach. PANEL ANKIETEO

PANEL ANKIETEO Dzięki Klavo Check List: Przyśpieszysz i usprawnisz sprawdzanie list gości Twoja baza kontaktów będzie zawsze aktualna Na zawsze zrezygnujesz z wielostronicowych spisów zaproszonych osób Unikniesz pomyłek przy sprawdzaniu listy gości W kilka sekund roześlesz maile z podziękowaniami do wszystkich, którzy pojawili się na Twoim wydarzeniu Zmodernizujesz wizerunek swojej instytucji PANEL ANKIETEO

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ