OUTDOOR TRACK NOWA WALUTA DLA OOH W POLSCE marzec 2019
TOP10 AGLOMERACJI POLSKI ZAKRES BADANIA OUTDOOR TRACK NOŚNIKI FIRM AMS Clear Channel Ströer GRUPA DOCELOWA Próba badania: Kobiety i mężczyźni w wieku 15-65 (n=5000) Badanie nie objęło osób niemobilnych w trakcie trwania badania oraz przemieszczających się zawodowo (kierowcy itp.) Grupy docelowe: 15-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-65 TOP10 AGLOMERACJI POLSKI bydgoska krakowska lubelska łódzka poznańska śląska szczecińska trójmiejska warszawska wrocławska TYPY NOŚNIKÓW BB 12 BB 18 CL BL FL 32 i 48 Scroll 9 pozostałe większe należące do udziałowców IBO BADANIE NIE OBJĘŁO nośników autobusowych, digital w metrze warszawskim IB O
ZAANGAŻOWANI DOSTAWCY BIURO INŻYNIERII TRANSPORTU dane o natężeniu ruchu kołowego ZAANGAŻOWANI DOSTAWCY MILLWARD BROWN, IPSOS realizacja Travel Survey ROUTE, UK model korekty widoczności (VA) MGEDATA integracja danych BIT, Travel Survey model ruchu pieszego model Reach & Frequency zastosowanie korekty ROUTE platforma IDS IB O
METODOLOGIA IB O
METODOLOGIA Projekt badawczy wykorzystujący najlepsze praktyki z badań rynku reklamy zewnętrznej: Travel Survey – rejestracja tras GPS Korekta VAI Modelowanie danych Projekt badawczy IBO opiera się na licencji brytyjskiego badania Route uzupełniając je o trzy czynniki: Clutter Wysokość konstrukcji Oświetlenie IB O
OCENA JAKOŚCI NOŚNIKÓW Poprawności współrzędnych i pozycji na mapie OCENA JAKOŚCI NOŚNIKÓW Widoczności uwzględniającej kąt i wysokość konstrukcji Aktualności zdjęcia w bazie Oceny przeszkód zmniejszających widoczność Pomiaru maksymalnej odległości widoczności ze wszystkich kierunków Każdy nośnik w bazie został oceniony pod kątem: Widoczności z uwzględnieniem typu ruchu (piesi, ruch samochodowy, transport publiczny) Widoczności na podstawie niezależnych danych dotyczących prędkości ruchu IB O
CENA BAZUJĄCA NA EFEKTYWNOŚCI WIDOWNIA nie NOŚNIKI CENA BAZUJĄCA NA EFEKTYWNOŚCI Wszystkie nośniki są klasyfikowane według: IMPACTS GRP REACH FREQUENCY CPT TARGETS IB O
WYNIKI BADANIA Nowy sposób sprzedaży poprzez IDS oferuje: Sieci Pakiety nośników Mix kilku ofert Konstrukcję kampanii dla wybranych grup docelowych Konstrukcję kampanii w oparciu o POI (następny etap) IB O
JAK DZIAŁA PLATFORMA IDS Parametry zasięgu, częstotliwości, GRP Odczytywanie ofert AMS lub Stroera Wczytywanie ofert Selekcja, zatwierdzenie Odczytanie selekcji klienta AMS STROER KLIENT IB O
KOSZT ROCZNEGO DOSTĘPU DO IDS PROMOCJA Do podanych cen należy doliczyć VAT IB O
Kontakt bartosz.baranski@ibo.org.pl waldemar.kruk@ibo.org.pl