JAK PRAWIDŁOWO DOBRAĆ MEBLE DO WZROSTU UCZNIA

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wymagania dotyczące mebli szkolnych
Advertisements

Mgr Miros ł aw Urbaczewski. W łą czenie si ę do ruchu to rozpocz ę cie jazdy po wcze ś niejszym postoju lub zatrzymaniu si ę, nie wynikaj ą ce z warunków.
VOCABULARY k l a s a 1 s z k. p d s t. OPRAC.: G. Brzoza 2009 r.
Sok z czerwonego buraka
AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA Program „Trzymaj formę”
JAK PRAWIDŁOWO DOBRAĆ MEBLE DO WZROSTU UCZNIA
4/3/2015Opracowała Ewa Barańska1 Formatowanie czcionki HTML.
Zmiana barwy wskaźników w zależności od pH środowiska.
Zmiana barwy wskaźników w zależności od pH środowiska.
Witamy w Bibliotece ALK. ul. Jagiellońska 57/59, Warszawa tel.: (0-22)
„Jak pomóc uczniom się uczyć i czerpać z tego radość?” opracowała: Krystyna Turska.
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
ŻYJMY ZDROWO Prezentacja multimedialna Prezentacja multimedialna.
Prezentacja multimedialna dla młodszych dzieci
TEORIA KOLORU Studia podyplomowe „Kształcenie na odległość” opracowała Monika Skóbel.
SEGREGACJA ŚMIECI Wiedzą w Krygu dzieci, jak segregować śmieci.
Projekt.  W projekcie uczestniczyli uczniowie klasy V.  Przygotowali przepisy na potrawy wigilijne przygotowywane w ich domach.  Ustalili listę zakupów.
Przewodnik po raportach rozliczeniowych w Condico Clearing Station (Rynek finansowy)
Jak zapobiegać przemocy domowej wobec dzieci i młodzieży. Iwona Czerwoniuk psychoterapeuta BSFT (Terapia Krótkoterminowa Skoncentrowana na Rozwiązaniu)
Erno Rubik  Erno Rubik (ur. 13 lipca 1944 w Budapeszcie) – węgierski architekt i rzeźbiarz; w 1974 r. wynalazł popularną do dziś na całym świecie,
Objawy wskazujące na występowanie dysleksji Obniżona sprawność ruchowa. Obniżona sprawność manualna. Zaburzenia koordynacji wzrokowo–ruchowej. Trudności.
PRAWIDŁOWE MIEJSCE PRACY DZIECKA W DOMU. Dzieciom nauka w szkole zajmuje w zależności od wieku od 4 do 8 godzin dziennie a dodatkowo od 1 – 3 godzin poświęcają.
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnych Autor: Switek Marian.
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnych I. Główne zasady: prezentacja multimedialna powinna być ilustracją (uzupełnieniem) treści prezentowanych.
Kryteria ustalania minimalnych norm Do ustalania minimalnych norm zatrudnienia pielęgniarek i położnych uwzględnia się łącznie kilka kryteriów: zakres.
Tydzień zdrowia i bezpieczeństwa pracy pod hasłem „Dźwigaj mniej” Październik 2007.
STOLARZ Stoły, krzesła, stołki, szafki, Dla stolarza to są gratki ;)
Jeśli chcesz przejść do konkretnego zagadnienia, wybierz je z listy: Dopisanie narzędzia Modyfikacja narzędzia Usunięcia narzędzia Lokalizacja domyślna.
Wprowadzenie Celem naszej prezentacji jest przypomnienie podstawowych informacji na temat bezpiecznego powrotu do domu i nie tylko. A więc zaczynamy…;)
Znaki ostrzegawcze uprzedzają o miejscach na drodze, w których występuje lub może występować niebezpieczeństwo albo przeszkody. Znaki te zobowiązują uczestników.
Wpływ środowiska szkolnego na powstawanie wad postawy ciała wśród uczniów.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
Metoda kartogramów. Definicja Metoda służy do przedstawiania średniej intensywności zjawiska w granicach określonych pól odniesienia. Wartości obliczane.
Zapraszamy wszystkich do obejrzenia prezentacji przedstawiającej, jak w poszczególnych kategoriach liczbowych przedstawia się nasza szkoła, która funkcjonuje.
BEZPIECZNY PRZEDSZKOLAK. Stoi przy drodze na jednej nodze żółty, czerwony, niebieski. Widzi go nawet mały smyk, żeby wypadku nie miał nikt.
Skuteczności i koszty windykacji polubownej Wyniki badań zrealizowanych w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki „Ocena poziomu rzeczywistej.
Temat: Poznajemy mitycznego władcę Koryntu.
BARWY Wykonała: Oliwia Nowakowska.
Przebudowa Długiej i Długiego Targu – ankieta. Uczestnicy ankiety w ankiecie udział wzięło 1761 osób, w tym 922 kobiety (52%) i 839 mężczyzn (48 %) ankietę.
Mobilne Systemy wykrywania obiektów z sygnałów wizyjnych Pracę dyplomową opracował: inż. Michał Szepielak Promotor: dr inż. Krzysztof Różanowski.
prezentacje wykonała Aleksandra Kuchta Vi a
LEKKI PLECAK. - droga do szkoły i (do wiedzy) nie musi być ciężka. Dbaj o to aby Twój plecak był jak najlżejszy - Ile waży Twój plecak ? Lżejszy plecak.
Światowy Dzień Zdrowia 2016 Pokonaj cukrzycę 7 kwietnia 2016.
SZKOŁA PODSTAWOWA W STARYCH BUDKOWICACH
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów LO Czersk
(projekt inżynierski)
Konkurs na zdjęcie do KALENDARZA FOSS 2018
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnej
QUIZ O WIELKIEJ BRYTANII
Co można zrobić z metali?
Logo PTMK czyli praktyczne wykorzystanie umiejętności i wiedzy dotyczącej środowiska COREL DRAW.
Tajemniczy świat kolorów
UBRANI W KOLORY.
Prezentacja przykładowa
Dziwne pytania, czyli pytania Fermiego dotyczące naszej szkoły
PowerPoint — Zapraszamy!
Jak dostosować witrynę internetową usługi Microsoft SharePoint Online
ZNAKI DROGOWE STOP.
WSKAŹNIKI.
Nasz wyjazd wakacyjny! Lato 2002.
temat stwierdzenie Grafika SmartArt z obrazami na czerwonym tle
MALTA Rok przystąpienia : 2004.
ZNAKI DROGOWE STOP.
Lekcja 17 Temat: Budowa roweru Definicja roweru
TECHNOLOGIA ROBÓT BUDOWLANYCH
Aspekty prawne użytkowania instalacji grzewczych do 1 MW na paliwa stałe Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Wydział Ochrony Środowiska.
Anna Jarzębowska – Krześniak
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Zagnańsk (Kołomań) Zagnańsk, r.
Zapis prezentacji:

JAK PRAWIDŁOWO DOBRAĆ MEBLE DO WZROSTU UCZNIA

WYMAGANIA DOTYCZĄCE MEBLI SZKOLNYCH – ERGONOMIA PN-ISO 5970:1994 NR ROZMIARU STOŁU I KRZESŁA WYSOKOŚĆ SIEDZISKA WYSOKOŚĆ PULPITU RÓŻNICA WYSOKOŚCI 220 400 180 I 260 460 200 II 300 520 III 340 580 240 IV 380 640 V 420 700 280 VI 760

WYMAGANIA DOTYCZĄCE MEBLI SZKOLNYCH – ERGONOMIA PN-90/F-06009:2001 NR ROZMIARU STOŁU I KRZESŁA WYRÓŻNIK ROZMIARU - KOLOR WZROST UCZESTNIKÓW, MM ŚREDNI DLA ZAKRESU WZROSTU BIAŁY 900 od 821 do 980 I POMARAŃCZOWY 1050 od 981 do 1120 II FIOLETOWY 1200 od 1121 do 1270 III ŻÓŁTY 1350 od 1271 do 1420 IV CZERWONY 1500 od 1421 do 1570 V ZIELONY 1650 od 1571 do 1720 VI NIEBIESKI 1800 powyżej 1721

WYMAGANIA DOTYCZĄCE MEBLI SZKOLNYCH – ERGONOMIA NR WYSOKOŚĆ SIEDZISKA WYSOKOŚĆ PULPITU RÓŻNICA WYSOKOŚCI WZROST DZIECI 220 400 180 od 821 do 980 I 260 460 200 od 981 do 1120 II 300 520 od 1121 do 1270 III 340 580 240 od 1271 do 1420 IV 380 640 od 1421 do 1570 V 420 700 280 od 1571 do 1720 VI 760 powyżej 1721

PRAWIDŁOWA POZYCJA SIEDZĄCA PODCZAS PRACY PRZY STOLE/BIURKU