JAK PRAWIDŁOWO DOBRAĆ MEBLE DO WZROSTU UCZNIA
WYMAGANIA DOTYCZĄCE MEBLI SZKOLNYCH – ERGONOMIA PN-ISO 5970:1994 NR ROZMIARU STOŁU I KRZESŁA WYSOKOŚĆ SIEDZISKA WYSOKOŚĆ PULPITU RÓŻNICA WYSOKOŚCI 220 400 180 I 260 460 200 II 300 520 III 340 580 240 IV 380 640 V 420 700 280 VI 760
WYMAGANIA DOTYCZĄCE MEBLI SZKOLNYCH – ERGONOMIA PN-90/F-06009:2001 NR ROZMIARU STOŁU I KRZESŁA WYRÓŻNIK ROZMIARU - KOLOR WZROST UCZESTNIKÓW, MM ŚREDNI DLA ZAKRESU WZROSTU BIAŁY 900 od 821 do 980 I POMARAŃCZOWY 1050 od 981 do 1120 II FIOLETOWY 1200 od 1121 do 1270 III ŻÓŁTY 1350 od 1271 do 1420 IV CZERWONY 1500 od 1421 do 1570 V ZIELONY 1650 od 1571 do 1720 VI NIEBIESKI 1800 powyżej 1721
WYMAGANIA DOTYCZĄCE MEBLI SZKOLNYCH – ERGONOMIA NR WYSOKOŚĆ SIEDZISKA WYSOKOŚĆ PULPITU RÓŻNICA WYSOKOŚCI WZROST DZIECI 220 400 180 od 821 do 980 I 260 460 200 od 981 do 1120 II 300 520 od 1121 do 1270 III 340 580 240 od 1271 do 1420 IV 380 640 od 1421 do 1570 V 420 700 280 od 1571 do 1720 VI 760 powyżej 1721
PRAWIDŁOWA POZYCJA SIEDZĄCA PODCZAS PRACY PRZY STOLE/BIURKU