UNIWERSYTET EKONOMICZNY w KRAKOWIE

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYRÓŻNIAMY 7 RODZAJÓW TRYBÓW PRZETARGU: 1. Przetargi nieograniczone; 2
Advertisements

Zmiany w ustawie o pożytku publicznym i o wolontariacie dotyczące pomocy społecznej Przepisy wprowadzające i podmioty uprawione Zmiany weszły w życie z.
Wybrane elementy zamówień publicznych wycena nieruchomości
NOWE ZASADY WNOSZENIE ŚRODKÓW OCHRONY PRAWNEJ
Przygotowanie i rozliczanie inwestycji w ramach PROW
Najem okazjonalny i zmiany przepisów dotyczących podatku od najmu lokali mieszkalnych. Projekt ustawy o zmianie ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym.
Nowe możliwości finansowania inwestycji z PROW
Zlecenie i wybór wykonawcy
Wytyczne Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie wyboru projektów w trybie konkursowym Szkolenie, maja 2007 r. Departament Koordynacji i Zarządzania.
Kontrola projektu Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r. 1 Obowiązki Beneficjenta wobec IZ RPO WD wynikające z zawartej umowy o dofinansowanie projektu.
Roboty dodatkowe, uzupełniające i zamienne
FUNKCJONOWANIE 2011 – ROZLICZANIE maj 2011 r.. Wykorzystanie środków PROW Świętokrzyskie.
Elektroniczna postać czynności zamówień publicznych
PODSTAWOWE POJĘCIA PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
REJESTR DZIAŁAŃ RATOWNICZYCH
Program Leonardo da Vinci
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Dr hab. Mariusz Jagielski
Działanie 111 Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie PROW 2007 – 2013.
Działanie 111 Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie PROW 2007 – 2013.
Zmiany w obszarze prawa oddziałujące bezpośrednio na zasady udzielania zamówień publicznych Akty wykonawcze do znowelizowanej ustawy Prawo zamówień publicznych.
Szkolenie dla nowych podmiotów – aplikacje w kontraktowaniu na lata Lubuski Oddział Wojewódzki NFZ w Zielonej Górze wrzesień 2010.
Centrum Doskonalenia kadr Lex- Klass
Procedury związane ze zgłaszaniem, uczestnictwem, rozliczaniem i raportowaniem projektów VOUCHER BADAWCZY BIURO UPOWSZECHNIANIA NAUKI UKW.
FAKTURY VAT 2014 Podlaski Urząd Skarbowy w Białymstoku
Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie Reforma sieci EURES- nowe możliwości dla agencji zatrudnienia Aneta Majbańska Doradca.
 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług ochroniarskich i usług portierskich na terenie domów pomocy społecznej, wchodzących.
Zamówienia Publiczne w kontekście realizowania projektów EFS Departament Wdrażania EFS Ministerstwo Gospodarki i Pracy.
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata Zamówienia publiczne Szczecin 2009.
Kluczowe zagadnienia związane z wyborem LGD do realizacji LSR Łukasz Tomczak ,Rzeszów.
MINISTERSTWO ROLNICTWA I ROZWOJU WSIBIURO POMOCY TECHNICZNEJ Dziękuję za uwagę Pomoc Techniczna PROW 2014 – 2020 cz. I Grupa Robocza KSOW Radziejowice,
„Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów.
rola fachowego doradcy
Zasady konkurencyjności wydatków w ramach PROW Krystyna Grygiel Zastępca Dyrektora Wydziału Obszarów Wiejskich.
UMOWY O PRACĘ – ZMIANY.
Najczęściej popełniane błędy przy udzielaniu zamówień publicznych
Zasady obowiązujące podczas dokonywania zamówień przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanych w ramach Projektu Konkursy ogłaszane przez Dolnośląską.
DBFO - Targówek m. st. Warszawa
Wybrane zagadnienia Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady
USTAWA z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz ze zmianami)
Jak zabezpieczyć interes Szpitala w umowie o zamówienie publiczne? Aspekty praktyczne zamawiania leków.
Współpraca Miasta Poznania z organizacjami pozarządowymi Oddział koordynacji współpracy z organizacjami pozarządowymi.
Działaniu 321 "Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej" w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskch na lata , w zakresie budowy.
l Projekty zmian rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Wsparcie przygotowawcze dla LGD Lublin Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie Departament.
Dziękuję za uwagę Pomoc techniczna PROW 2014 – 2020 Koszty kwalifikowalne – informacje ogólne - proj. rozp. MRiRW w spr. szczegółowych warunków i trybu.
Podstawy prawne Ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity: Dz. U
Zasady obowiązujące podczas dokonywania zamówień przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanych w ramach Projektu Wrocław, r. Wydział Kontroli.
ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI od 50 TYS. ZŁ do 30 TYS. EURO
Spotkanie informacyjne
Lekarska ambulatoryjna opieka rehabilitacyjna
Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii
Zasady obowiązujące podczas dokonywania zamówień przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanych w ramach Projektu Wydział Kontroli Wrocław,
POSTĘPOWANIA ODRĘBNE -
Zasady obowiązujące podczas dokonywania zamówień przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanych w ramach Projektu Wrocław, r. Wydział Kontroli.
CENTRUM KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO PIELĘGNIAREK I POŁOŹNYCH
Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata
Zmiany związane z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) stosowane od dnia r.
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii
Podstawy prawa pracy Zajęcia nr 1.
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Andrzej Rybus-Tołłoczko
UNIWERSYTET EKONOMICZNY w KRAKOWIE
Zawieranie umów o udzielanie świadczeń zdrowotnych
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Klauzula informacyjna
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
UNIWERSYTET EKONOMICZNY w KRAKOWIE
Zapis prezentacji:

UNIWERSYTET EKONOMICZNY w KRAKOWIE ogłasza KONKURS ofert na wynajem powierzchni użytkowej w Pawilonie „G” położonego na terenie kampusu UEK przy ul. Rakowickiej 27 w Krakowie w celu posadowienia i instalacji automatów sprzedażowych z asortymentem spożywczym - przekąskami oraz napojami ciepłymi i zimnymi

W związku z pojawieniem się możliwości zainstalowania nowych automatów vendingowych na terenie jednego z budynków położonych na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, przy ul. Rakowickiej 27, ogłaszam konkurs ofert na posadowienie automatów sprzedażowych asortymentu spożywczego oraz napoi.

Przedmiotem oferty jest wynajem powierzchni użytkowej na korytarzach każdej kondygnacji Pawilonu „G” od sutereny oraz parter po I i II piętro. Wynajmujący przeznacza niezbędną powierzchnię w celu posadowienia Automatów - maksymalnie po jednym automacie na każdej kondygnacji.

Wynajmujący udostępni gniazda elektryczne o mocy ~ 220 – 230V w celu podłączenia automatów, jednocześnie informuje, że nie zezwala na wykonanie przyłącza wodnego wykorzystując istniejącą w budynku instalację wod-kan do automatów. Najemca wstawi urządzenia sprzedażowe wyposażone we własny zbiornik wody.

Konkurs polega na złożeniu oferty zawierającej: nazwę i adres Oferenta, podpis osoby uprawnionej do występowania w imieniu oferenta, datę, ilość wstawianych automatów, wybrane miejsce posadowienia automatów, ofertę z asortymentem sprzedażowym, oferowaną kwotę miesięcznego czynszu netto podana w PLN za m² powierzchni użytkowej, Dokumenty rejestrowe, NIP, REGON – (kserokopie), Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę, Wyłoniona w konkursie najkorzystniejsza oferta, zwiąże oferenta treścią oferty przez okres 30 dni, Konkurs prowadzony jest w języku polskim.

C = miesięczny czynsz netto za 1m²- waga 100 pkt. Najemca zostanie wyłoniony w drodze konkursu ofert. Wygra ten Najemca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, rozumianej jako: najwyższa miesięczna stawka czynszu netto za 1m² powierzchni wynajmowanej wg poniższego wzoru C = miesięczny czynsz netto za 1m²- waga 100 pkt. Oferent, który zaproponuje najwyższą cenę spośród ofert spełniających wymagania wyżej opisane, otrzyma 100 punktów, natomiast pozostali oferenci – odpowiednio mniej punktów według poniższego wzoru: C = cena netto badanej oferty / najwyższa cena netto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu x 100pkt. Najemca oprócz czynszu najmu zobowiązany będzie do pokrycia kosztów zużycia energii elektrycznej – wg comiesięcznej stawki ryczałtowej obliczonej na podstawie poboru energii elektrycznej wskazanej na tablicy znamionowej zainstalowanego automatu sprzedażowego.

Umowa z wyłonionym w konkursie Najemcą zostanie podpisana do końca bieżącej kadencji Rektora (tj. do 30 IX 2020r) z możliwością jej przedłużenia na kolejny okres, na warunkach określonych w zawartej umowie.

Informacje o formalnościach 1 Informacje o formalnościach 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiadomi wszystkich Oferentów o wynikach Konkursu, którzy złożyli swoją ofertę.. 2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Oferentem po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Oferenta, ale nie później niż w terminie związania ofertą. 3. Do prowadzonego Konkursu nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. odwołanie, skarga. 4. Niniejszy Konkurs prowadzony jest na zasadach opartych na wewnętrznym Regulaminie Zamawiającego.

Informacje dodatkowe Zamawiający zastrzega sobie prawo nie podpisania umowy w przypadku złożenia ofert, które nie przekroczą miesięcznie kwoty 100zł netto za m². Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia Konkursu, jeżeli nie zostaną złożone, co najmniej dwie ważne oferty, przy czym oferta niezgodna z Konkursem ofertowym nie stanowi oferty ważnej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Jeżeli Oferent, którego oferta zastała wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego Konkursu w trakcie postępowania. Treść oferty musi być zgodna z warunkami Konkursu i nie może zawierać modyfikacji.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków. w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie funkcjonuje inspektor ochrony danych osobowych, z którym możliwy jest kontakt pod nr tel. 12-293-5744 lub za pośrednictwem poczty e-mail: rozwadom@uek.krakow.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: świadczenie usług telefonii komórkowej, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, ponadto Umowa przechowywana będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.07.1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2016 r. poz.1506 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,

związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.   * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 maja 2019 roku o godz. 12³°, Przedmiotowy budynek można oglądać od poniedziałku do piątku w godz. 9°° - 14°°. Informacji dotyczących oferowanego lokalu można uzyskać pod nr tel. (12)293-74-00 lub drogą elektroniczną pod adresem: suwalap@uek.krakow.pl Oferty należy składać do dnia 10 maja 2019 r. do godz. 12°°, drogą elektroniczną pod adresem: suwalap@uek.krakow.pl lub w siedzibie Uniwersytetu Ekonomicznego, Kraków, ul. Rakowicka 27, Pawilon Finansów pok. 006. Wynajmujący wymaga, aby koperta zawierająca ofertę Najmu została opisana w następujący sposób : „ KONKURS ofert na wynajem lokalu użytkowego, położonego w Pawilonie Dydaktyczno-Sportowym, na terenie kampusu UEK przy ul. Rakowickiej 27 w Krakowie”. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 maja 2019 roku o godz. 12³°, w Pawilonie Finansów pok. 006.