Koncepcja potrzeb H. Murraya.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
POSTAW RODZICIELSKICH
Advertisements

Teresa Grąziewicz - Jóźwik
Zarządzanie transakcyjne czy przywództwo transformacyjne?
JAK SOBIE RADZIĆ Z PRZEMOCĄ?
PRZEMOC I AGRESJA Jak zapobiegać?
Metaprogramy Metaprogramy są to utrwalone na nieświadomym poziomie umysłu schematy postępowania, które wywierają wpływ na sposób, w jaki postrzegasz otaczającą.
T: System obronności Rzeczypospolitej Polskiej.
POZNAWCZE SKŁADNIKI PROCESU TWÓRCZEGO
CENY W MARKETINGU CENA jest głównym elementem marketingu mix. Jest także ona swoistym narzędziem gry ekonomicznej. Dla sprzedającego- cena jest elementem.
ANDRZEJ PAWŁUCKI WYCHOWANIE DO RÓŻNYCH ZNACZEŃ WARTOŚCI CIAŁA
FUNDAMENTY PRACY W ZESPOLE
ART Aggression Replacement Training TZA Trening Zastępowania Agresji
Przechowywanie i zapominanie informacji
Prezentacja multimedialna
Zdrowie: To nie tylko brak choroby, lecz pełny dobrostan społeczny, psychiczny i biologiczny Światowa Organizacja Zdrowia.
Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Wysockiego 10
Edukacja przyrodniczo- ekologiczna i językowa
EFEKTY DZIA Ł ALNO Ś CI DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ I OPIEKU Ń CZEJ ORAZ INNEJ DZIA Ł ALNO Ś CI STATUTOWEJ SAMORZ Ą DOWEGO PRZEDSZKOLA W SKARYSZEWIE.
Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach ul. M. Reja 67 B.
Opracowanie: Agata Potkaj
OCENA KSZTAŁTUJĄCA ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 94.
KODEKS SZKOŁY BEZ PRZEMOCY
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2
Zasady dobrej komunikacji
DEKALOG NAUCZYCIELA.
Asertywność czyli jak żyć z ludźmi Autor: Elżbieta Bowdur.
WYKŁAD III MOTYWACJA DO PRACY.
Motywacja.
PSYCHOLOGIA HUMANISTYCZNA
Techniki pracy z motywacją Zajęcia 4
Czy Państwa dziecko jest gotowe do szkoły?
Dary Ducha Świętego.
Psychologia w zarządzaniu
Przemoc i agresja wśród dzieci
Kodeks „SZKOŁY BEZ PRZEMOCY”. Sporządziła: Krystyna Wesołowska
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Fazy rozwoju społecznego człowieka wg E. Ericsona
Kształtowanie poczucia własnej wartości u dzieci.
Koordynator sekcji komputerowej IRENA FABIAŃSKA. W roku akademickim 2013/2014 zajęcia komputerowe dla słuchaczy Uniwersytetu Trzeciego Wieku odbywają
Drogi Rodzicu! Dziecko gotowe do podjęcia nauki = SUKCES w szkole
ROLA MOTYWACJI W ROZWOJU OSOBOWYM UCZNIA
KATECHISTA JAKO NAUCZYCIEL
CZYSTE POWIETRZE WOKÓŁ NAS
Sztuka negocjowania dziennikarstwo i komunikacja społeczna UŁ
"CZYSTE POWIETRZE WOKÓŁ NAS".
Zachowania agresywne uczniów - dane z ewaluacji zewnętrznej w szkołach.
według książki H. P. Young „Sprawiedliwy podział”
Wielkopolska Konferencja dla Nauczycieli Akcja KŁADKA
◦ Osiągnięte przez poszczególne grupy badanych wyniki obrazują poziom cech motorycznych wpływających na ogólną sprawność fizyczną, a przez to na przyswajanie.
RODZINA.
Sposoby motywowania dzieci do nauki
Zajęcia edukacyjne w ramach EFS w Szkole Podstawowej nr 5 im. Tadeusza Kościuszki w Tarnowie.
KONCEPCJA PRACY PRZEDSZKOLA NR 34 W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
Dr hab. Mariusz Jagielski EKONOMICZNE ASPEKTY KONSTYTUCJI -własność Wydział Prawa i Administracji.
Wyznaczanie celów SZKOLNY OŚRODEK KARIERY
Indywidualizacja treningu jako podstawowe zadanie OSPR Wojciech Nowiński Program dofinansowania ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w roku 2015.
Istota elastyczności organizacji Jacek Pasieczny na podst. G.Ozbert- Pociecha 2004.
Specyfika zachowań międzyorganizacyjnych Zachowania odbywają się na poziomie: indywidualnym (pojedynczych osób), grup (zespołów), ale także na poziomie.
Uczymy się rozpoznawać swoje uczucia. Radość, miłość, zadowolenie, a także smutek, lęk, złość, gniew, poczucie winy, zazdrość to uczucia, które mają.
Jak rozwiązywać problemy kryzysu dojrzewania dr Genowefa Janczewska-Korczagin.
Przedsiębiorczość Ćwiczenia Zajęcia 2.  Metafora - inaczej przenośnia to środek stylistyczny polegający na utworzeniu nowego, innego niż pierwotnie znaczenia.
Stres w pracy nauczyciela
Grupa Liderów Klubu Samopomocy
Zespół Stowarzyszenia NL
NAUKA ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA III SSA, III SNA licencjat
PSYCHOLOGIA Wykład 6 STRES.
Dzień Bezpiecznego Internetu w naszej szkole
Rola nauczyciela w kształtowaniu samooceny uczniów
Komunikacja na różnych etapach życia – prawidłowości
Zapis prezentacji:

Koncepcja potrzeb H. Murraya

Koncepcja potrzeb Murray’a Potrzeby dotyczące obiektów nieożywionych Nabywania i przyswajania; Porządku; Przechowywania; Konserwacji.

Koncepcja potrzeb Murray’a Odzwierciedlające ambicje, potrzeby uznania i prestiżu, umiejętności jednostki Osiągnięć Bycia rozpoznawanym Ekshibicjonizmu Unikania możliwości zranienia Obrony Przeciwdziałania

Koncepcja potrzeb Murray’a Wyrażające siłę jednostki Dominacja Szacunek, poważanie Porównywania z innymi Autonomii Zachowywania się inaczej niż inni

Koncepcja potrzeb Murray’a Sadomasochistyczne agresja poniżenia

Typy potrzeb wg Murraya proaktywne reaktywne viscerogenne psychogenne