REKRUTACJA DO ODDZIAŁÓW KLAS SIÓDMYCH DWUJĘZYCZNYCH NA ROK SZKOLNY 2019/2020 Wszystkie informacje są dostępne na stronach Biura Edukacji pod adresem:

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Rekrutacja do klasy I SP w roku szkolnym 2016/2017.
Advertisements

Zasady prowadzenia postępowania rekrutacyjnego do przedszkoli miejskich i oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych prowadzanych przez.
REKRUTACJA DO GIMNAZJUM NA ROK SZKOLNY 2016/2017.
Rekrutacja Rok szkolny 2016/2017. Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty Nr OP-DO z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów przeprowadzania.
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy Warszawa, 24 luty 2016 r. Elektroniczny system rekrutacji do gimnazjów na rok szkolny 2016/2017.
Harmonogram działań KANDYDATA do samorządowego gimnazjum w ramach elektronicznej rekrutacji na rok szkolny 2016/2017 Szkolenie dla Rodziców uczniów Szkoła.
Harmonogram rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych oraz kryteria przeliczania punktów.
REKRUTACJA DO GIMNAZJÓW NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
REKRUTACJA –KROK PO KROKU Przygotowano na podstawie Zarządzenia nr 12/2016 Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie ustalenia.
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2016/2017.
WYDZIAŁ OSWIATY URZEDU MIASTA POZNANIA REKRUTACJA ZASADY REKRUTACJI DO SZKÓŁ PONADGIMAZJALNYCH WSPOMAGANEJ SYSTEMEM KOMPUTEROWYM.
HARMONOGRAM REKRUTACJI 2017/2018
REKRUTACJA DO KLAS I SZKÓŁ PODSTAWOWYCH 2017/2018
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych 2017
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2017
Prowadzonych przez MIASTO BIAŁYSTOK na rok szkolny 2017/2018
Powiat Wągrowiecki Rekrutacja 2017
ZASADY REKRUTACJI DO SZKOŁY PONADGIMNAZJLNEJ
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
Rekrutacja do przedszkoli w Gminie Strzyżów
do szkół ponadgimnazjalnych
Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy Warszawa, 9 kwietnia 2018 r.
Kuratorium Oświaty w Katowicach
REKRUTACJA DO ODDZIAŁÓW KLAS SIÓDMYCH DWUJĘZYCZNYCH NA ROK SZKOLNY 2018/2019 Wszystkie informacje są dostępne na stronach Biura Edukacji pod adresem:
SZKOŁY ZAPEWNIĄ MIEJSCE WSZYSTKIM ABSOLWENTOM
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
Treść prezentacji Wszystkie informacje przedstawione w prezentacji dostępne są pod adresem: w zakładce „Dla ucznia i rodzica”,
Rekrutacja elektroniczna DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH w roku 2018
LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NA ROK SZKOLNY 2019/2020
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2018
Zmiany w ustawie o systemie oświaty
LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NA ROK SZKOLNY 2019/2020
ZASADY i TERMINY NABORU DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2019/2020
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2019/2020
Podstawa prawna Zasady przyjęć do klas I w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Kobyłka, zostały przygotowane w oparciu o.
Rekrutacja 2014 do szkół ponadgimnazjalnych
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2019/2020
REKRUTACJA DO ODDZIAŁÓW KLAS SIÓDMYCH DWUJĘZYCZNYCH NA ROK SZKOLNY 2018/2019 Wszystkie informacje są dostępne na stronach Biura Edukacji pod adresem:
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NA ROK SZKOLNY 2019/2020
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych 2019/2020
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2019/2020
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2015
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
Harmonogram Rekrutacji 2019/2020
Prezentacja skierowana do absolwentów
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NA ROK SZKOLNY 2019/2020
Powiat Śremski Rekrutacja 2019
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NA ROK SZKOLNY 2019/2020
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NA ROK SZKOLNY 2019/2020
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2019/2020
Delegatura w Siedlcach
LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
Rekrutacja 2019/2020 Oferta dla absolwentów gimnazjum
Rekrutacja do liceów ogólnokształcących, techników i branżowych szkół I stopnia na rok szkolny 2019/2020 m.st. Warszawa | 11 II 2019 r.
STRONA LOGOWANIA DLA WYDZIAŁU EDUKACJI ORAZ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH warszawa-latozima.pzo.edu.pl
Rekrutacja 2018 do szkół ponadgimnazjalnych
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
Powiat Nowosolski Rekrutacja 2019
HARMONOGRAM DZIAŁAŃ KANDYDATA DO SZKOŁY PONADPODSTAWOWEJ w ramach elektronicznej rekrutacji do szkół ponadpodstawowych w roku szkolnym 2018/2019 KLASY.
To naprawdę bardzo proste!
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NA ROK SZKOLNY 2019/2020
Zapis prezentacji:

REKRUTACJA DO ODDZIAŁÓW KLAS SIÓDMYCH DWUJĘZYCZNYCH NA ROK SZKOLNY 2019/2020 Wszystkie informacje są dostępne na stronach Biura Edukacji pod adresem: www.edukacja.warszawa.pl/dla-ucznia-i-rodzica/rekrutacja/szkola-podstawowa-oddzialy-dwujezyczne INFORMACJE BĘDĄ TEŻ SYSTEMATYCZNIE ZAMIESZCZNE NA STRONIE NASZEJ SZKOŁY W ZAKŁADCE REKRUTACJA DO KLAS SIÓDMYCH DWUJĘZYCZNYCH. WAŻNE TELEFONY: OSOBA ODPOWIEDZIALNA W SZKOLE - MAGDALENA MAJ 501- 273-517 OSOBY ODPOWIEDZIALNE W WYDZILE OŚWIATY – KONTAKT W BIURZE EDUKACJI – Monika Kociszewska 224433553 Dorota Sawicka 22 44 35 528 Anna Rupieta  22 44 35 533

REKRUTACJA ODBYWA SIĘ WEDŁUG HARMONOGRAMU KANDYDATA. REKRUTACJA ODBYWA SIĘ WYŁĄCZNIE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ. SYSTEM REKRUTACJI UDOSTĘPNIONY BĘDZIE OD 13 MAJA W CELU OBEJRZENIA OFERTY SZKÓŁ OD 20 MAJA W CELU ZAREJESTROWANIA WNIOSKU I WZIĘCIA UDZIAŁ W REKRUTACJI DO ODZIAŁÓW DWUJĘZYCZNYCH. POD ADRESEM: www.podstawowe2jezyczne.edukacja.warszawa.pl LOGINEM W SYSTEMIE JEST PESEL KANDYDATA. HASŁO TWORZĄ PAŃSTWO SAMI PRZY PIERWSZYM LOGOWANIU.

OGÓLNE ZASADY NABORU DO KLAS SIÓDMYCH DWUJĘZYCZNYCH - PODSTAWY PRAWNE Zasady przyjęć do klas VII dwujęzycznych w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2018/2019 zostały przygotowane w oparciu o zapisy: ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 59, 949 i 2203); rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 16 marca 2017 r. w sprawie przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego do publicznych przedszkoli, szkół i placówek; Uchwały Nr XLI/1062/2017 Rady m.st. Warszawy z dnia 9 lutego 2017 r. w sprawie składania wniosków o przyjęcie do publicznych przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz szkół podstawowych prowadzonych przez m.st. Warszawę.

KRYTERIA 1. Do oddziału dwujęzycznego w publicznej szkole podstawowej przyjmuje się w pierwszej kolejności ucznia tej szkoły, który: 1) otrzymał promocję do klasy VII; 2) uzyskał pozytywny wynik sprawdzianu predyspozycji językowych przeprowadzonego na warunkach ustalonych przez radę pedagogiczną ( próg zaliczenia – ….. punktów systemowych). 2. W przypadku większej liczby kandydatów spełniających warunki, o których mowa w ust. 1, niż liczba wolnych miejsc w oddziale, o którym mowa w ust. 1, na pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego są brane pod uwagę łącznie następujące kryteria: 1) wynik sprawdzianu predyspozycji językowych, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 ( liczba punktów w systemie = 0,29 razy rzeczywista liczba punktów); 2) wymienione na świadectwie promocyjnym do klasy VII szkoły podstawowej oceny z języka polskiego, matematyki i języka obcego nowożytnego (max 54 pkt.) cel po 18p., bdb po 17p., db po 14p., dst po 8 p., dop po 2 p. ; 3) świadectwo promocyjne do klasy VII szkoły podstawowej z wyróżnieniem – 7 punktów.

3. W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych na pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego lub jeżeli po zakończeniu tego etapu oddział, o którym mowa w ust. 1, nadal dysponuje wolnymi miejscami, na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego są brane pod uwagę łącznie kryteria, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo oświatowe, tj.: 1) wielodzietność rodziny kandydata; 2) niepełnosprawność kandydata; 3) niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata; 4) niepełnosprawność obojga rodziców kandydata; 5) niepełnosprawność rodzeństwa kandydata; 6) samotne wychowywanie kandydata w rodzinie; 7) objęcie kandydata pieczą zastępczą. Kryteria, o których mowa powyżej mają jednakową wartość. 4. W przypadku wolnych miejsc do oddziałów dwujęzycznych w publicznych szkołach podstawowych na trzecim etapie postępowania rekrutacyjnego, mogą być przyjęci kandydaci niebędący uczniami tej szkoły, którzy przystąpili do tego postępowania. Przepisy ust. 1–3 stosuje się. 

W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 143 PLANOWANA JEST NA RAZIE JEDNA KLASA DWUJĘZYCZNA – klasa A liczba miejsc – 28, przy takiej liczebności oddziału nauka języków oraz informatyki i wychowania fizycznego odbywać się będzie w grupach, dwujęzyczność w języku angielskim, język angielski nauczany w wymiarze 5 godzin tygodniowo, drugi język ( 2h – tygodniowo) do wyboru między językiem niemieckim kontynuacja oraz językiem hiszpańskim od podstaw, przedmioty nauczane dwujęzycznie: biologia ( p. A. Jasińska), informatyka (p. J. Kordulasińska), do tej pory kierowaliśmy się zasadą, że kadra idzie za większością uczniów danej klasy szóstej. W tym roku będzie trochę inaczej. Mamy pięć klas szóstych i ze względu na małą liczbę uczniów w niektórych oddziałach utworzone zostaną cztery klasy siódme.

WAŻNE TERMINY Od 13 maja zapoznają się Państwo z ofertą szkół zamieszczoną w systemie – bez logowania się. Od 20 maja do 3 czerwca do godz. 15.00 logują się Państwo w systemie i wypełniają wniosek. Wydrukowany i podpisany wniosek wraz z dokumentami potwierdzającymi kryteria ustawowe i oświadczeniem o uczęszczaniu w roku szkolnym 2018/2019 do danej szkoły podstawowej ( oświadczenie drukuje się z wnioskiem ) składają Państwo do 4 czerwca do godz. 15.00 w szkole pierwszego wyboru. ( W naszej szkole dokumenty należy złożyć do mnie lub w sekretariacie)

4. 6 czerwca godz. 9.00 kandydaci przystępują do sprawdzianu predyspozycji językowych w szkole pierwszego wyboru. Sprawdzian we wszystkich szkołach jest taki sam, a zadania są punktowane według tych samych kryteriów. Różny może być natomiast próg zaliczenia. Wyniki są wprowadzone przez szkołę pierwszego wyboru ale brane są pod uwagę w rekrutacji do wszystkich oddziałów wskazanych na liście preferencji.

5. 12 czerwca godz. 13.00 - ogłoszenie wyników sprawdzianu predyspozycji językowych. 6. Od 13 czerwca do 14 czerwca do 10.00 – etap zmiany preferencji. Należy w szkole pierwszego wyboru złożyć pisemną prośbę o anulowanie wnioski, a następnie dokonać zmian w liście preferencji. Także w tym czasie kandydaci, którzy z udokumentowanych przyczyn losowych nie złożyli wniosku w terminie podstawowym, mogą wniosek wypełnić i złożyć w szkole pierwszego wyboru. Wypełnione na nowo wnioski należy dostarczyć do szkoły pierwszego wyboru do 14 czerwca do 15.00. 7. 18 czerwca godz. 9.00 – sprawdzian predyspozycji językowych dla kandydatów, którzy z usprawiedliwionych przyczyn nie przystąpili do egzaminu w terminie podstawowym. 8. 19 czerwca godz. 13.00 – ogłoszenie wyników sprawdzianu predyspozycji językowych przeprowadzonego w dodatkowym terminie.

Od 21 czerwca do 24 czerwca do godz. 10 Od 21 czerwca do 24 czerwca do godz. 10.00 wprowadzają Państwo do systemu oceny z języka polskiego, matematyki i języka angielskiego oraz zaznaczają informację o świadectwie z wyróżnieniem. Do 24 czerwca do godz. 14.00 dostarczają Państwo kserokopię świadectwa promocyjnego w szkole pierwszego wyboru. ( U nas w szkole do mnie) 1 lipca godz. 13.00 ogłoszenie listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych. 12. Od 1 lipca do 3 lipca do godz. 15.00 potwierdzenie woli uczęszczania do danej szkoły poprzez złożenie oryginału świadectwa. 13. 4 lipca godz. 13.00 – ogłoszenie listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.

Od 4 lipca od godziny 13.00 rozpoczyna się procedura odwoławcza – do 7 dni od ogłoszenia list można złożyć wniosek do komisji rekrutacyjnej o pisemne uzasadnienie decyzji o nieprzyjęciu kandydata. W następnym etapie można się jeszcze odwołać od decyzji komisji do dyrektora szkoły. Od 5 lipca od 13.00 rozpoczyna się proces rekrutacji uzupełniającej na wolne miejsca.

Etapy wprowadzania wniosku – ważne informacje. Rejestracja - login to PESEL KANDYDATA. Hasło ustalają Państwo sami. Hasło zostanie zapamiętane przez system po wypełnieniu i zapisaniu wniosku w systemie. Następnie wprowadzają Państwo dane kandydata i jego rodziców/ opiekunów. Dobrze jest podać adres mailowy chociaż jednego z opiekunów, to ułatwi w razie czego kontakt z pomocą techniczną. Po wprowadzeniu danych uzupełniają Państwo listę preferencji. Na pierwszym miejscu z rozwijalnej listy należy wybrać szkołę i grupę rekrutacyjną, na której najbardziej Państwu zależy ( szkoła pierwszego wyboru ) Kolejne grupy rekrutacyjne dołącza się do listy przyciskiem dodaj a usuwa z listy przyciskiem usuń. Jeżeli kandydat jest obecnie uczniem jednej ze szkół wybranych na liście preferencji to należy to w odpowiednim momencie zaznaczyć. – BARDZO WAŻNE! Następnie należy zaznaczyć zapoznanie się z zasadami rekrutacji do wszystkich szkół, które znalazły się na liście preferencji. Po zakończeniu wypełniania wniosku zapisują Państwo wniosek w systemie i drukują. Zmiany we wniosku można wprowadzać do momentu potwierdzenia podania przez szkołę pierwszego wyboru. W razie problemów przy wypełnianiu wniosków służę Państwu pomocą. DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ!