KONSULTACJE SPOŁECZNE DOT. POŁĄCZENIA UL. BURACZANEJ I STRZELCÓW

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KONCEPCJA ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW W SĄSIEDZTWIE DWORCA KOLEJOWEGO WROCŁAW PSIE POLE – PARK&RIDE PSIE POLE.
Advertisements

Komunikacja - Zjawisko masowe - Szanse i możliwości - Zalety czy wady
STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
Najważniejsze projekty i programy krajów europejskich noszą nazwy:
Ścieżki Rowerowe.
Alternatywa dla samochodu. Transport publiczny i rowerowy.
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II wraz
"Jeżdżę z głową" Joanna Ziętarska Michalina Sochacka Natalia Czarnecka
Jak moje miasto jeździ z głową?
Murowana Goślina Czy jeździmy bezpiecznie? Na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród mieszkańców gminy podczas MTB Maraton Murowana Goślina (117 ankiet)
BEZPIECZEŃSTWO W RUCHU DROGOWYM
KONCEPCJA USPOKOJENIA RUCHU DLA OSIEDLA GRZYBOWEGO Robert Urbański Kierownik Zespołu Studiów Transportowych Suchy Las, 18 kwiecień 2013.
Przygotowanie projektu technicznego
MODEL ZARZĄDZANIA DROGAMI NA POZIOMIE LOKALNYM
Jeżdżę z głową. Ubiór pieszego i rowerzysty Na co jesteśmy narażeni??? Wyposażenie roweru Wyposażenie motoroweru Uprawnienia Wykonali.
DO PRACY JADĘ ROWEREM Doświadczenia z przebiegu kampanii w Biurze Planowania Przestrzennego Miasta Gdyni Izabela Gendek.
Skuter. Bęczarka to mała miejscowość położona w województwie małopolskim, powiecie myślenickim i Gminie Myślenice. Choć jest niewielkiej powierzchni,
Przebudowa ulicy Wojska Polskiego Projekt przebudowy obejmował ul. Wojska Polskiego od skrzyżowania z ul. Młyńską do skrzyżowania z ul. Armii.
Jak moje miasto jeździ z głową !
STREFY RUCHU USPOKOJONEGO I PIESZEGO W ŚRÓDMIEŚCIU KRAKOWA Andrzej RUDNICKI (Politechnika Krakowska) Andrzej KOLLBEK (GDDKiA.
Im. Polskich Noblistów w Policach. W naszej ankiecie wzięło udział: 47 pieszych 39 kierowców 21 rowerzystów.
ŚRÓDMIEŚCIE OLSZTYNA KOMUNIKACJA W ZINTEGROWANYM PROGRAMIE ROZWOJU PRZESTRZENNEGO ŚRÓDMIEŚCIA OLSZTYNA WYDZIAŁ ROZWOJU MIASTA, MARZEC 2014.
Remont – odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 1405G Szemud-Karczemki, odcinek Kamień-Kielno Projekt Z/2.22/III/3.1/476/05 Projekt współfinansowany przez.
Fundusze UE w procesie realizacji polityki rowerowej Gdańska
„Rozwiązanie komunikacyjne dla Naramowic”
OPOLE SMART CITY 2020 w Opolu oraz Aglomeracji Opolskiej
WNIOSKI Z DEBATY: ‘’ JAK ZWIĘKSZYĆ BEZPIECZEŃSTWO DOJAZDU DO SZKOŁY I ZADBAĆ O EKOROZWÓJ GMINY DOBIEGNIEW?’’
Działania rewitalizacyjne na Pradze. Działania rewitalizacyjne na Pradze do 2014 r. budowa infrastruktury sportowej remont obiektów zabytkowych modernizacja.
Wnioski Rady Osiedla LIPA PIOTROWSKA
DEBATA „ŚCIEŻKI ROWEROWE – BEZPIECZNY DOJAZD DO SZKOŁY” Hrubieszów, 2013.
Ocena poziomu bezpieczeństwa rowerzystów na przykładzie studentów Politechniki Białostockiej Wykonała: Monika Nowosielska.
KOMUNIKACJA ROWEROWA NA TERENIE MIASTA OTWOCK. KOALICJA ROWEROWA OTWOCK.
Przemieszczanie się w życiu codziennym
Zintegrowany System Zarządzania Ruchem w Trójmieście TRISTAR
Jak uczynić przełomową inwestycję przyjazną dla lokalnej społeczności?
„Szerokie partnerstwo trójsektorowe jako narzędzie rozwiązywania problemów Obszaru Funkcjonalnego Podwarszawskiego Trójmiasta Ogrodów” oraz „Dobre praktyki.
Jak moje miasto jeździ bezpiecznie?. Komentarz:  Nie są zagrożeniem dla przechodni ó w.  Mogą jechać po chodniku.
BUD Ż ET SKAR Ż YSKA-KAMIENNEJ NA 2012 ROK Opracowała Magdalena Grzmil.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
BEZPIECZEŃSTWO W RUCHU DROGOWYM Gabriel Milczarek II b.
TRASA SŁOWACKIEGO Odcinek od ul. Potokowej do Al. Rzeczypospolitej GDAŃSK, 17 marzec 2010 r. Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o.
Doprowadzenie niezbędnej infrastruktury technicznej do terenów inwestycyjnych przy ulicy Stołczyńskiej.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU.
Ł ód ź, luty 2014r.. W 2013r. na zlecenie g ł ównego Inwestora modernizacji linii kolejowej Ł ód ź – Warszawa, lot B-1 wykonana zosta ł a opinia techniczna.
TRAMWAJ NA POŁUDNIE Budowa linii tramwajowej i ścieżki rowerowej dla mieszkańców Piotrowic, Ochojca, Kostuchny, Podlesia i Zarzecza Status prac: Kwiecień.
Mobilność aglomeracyjna – cechy charakterystyczne dr Michał Beim Instytut Melioracji, Inżynierii Środowiska i Geodezji Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU NA LATA DYSKUSJA PUBLICZNA Gdańsk r. Tomasz Budziszewski Biuro.
Bezpieczne przejścia dla pieszych i pasy rowerowe na ul. Stryjeńskich m.st. Warszawa | Zarząd Dróg Miejskich.
Zamknięcie mostu na ul. Pałacowej 4 maja (od godziny 17.00) zamknięcie mostu na ul. Pałacowej maj – grudzień 2015r. zmieniona organizacja ruchu.
Organizacja ruchu drogowego w dniach: i w rejonach cmentarzy wrocławskich.
Celem Polityki Transportowej Państwa jest spełnienie: racjonalnych oczekiwań społeczeństwa wywołanych wzrostem mobilności, co oznacza wzrost zapotrzebowania.
Projekt proponowany do wpisania na Indykatywną Listę Projektów Indywidualnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata.
Zmiany komunikacyjne w Poznaniu do roku 2030 !. BRT (ang. Bus Rapid Transit) Oddzielny pas ruchu. Szybki tranzyt autobusowy. Usprawniona infrastruktura.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
ROK BUDŻET POWIATU WEGROWSKIEGO NA 2015 R. UCHWALONO DNIA 30 GRUDNIA 2014 R. UCHWAŁĄ RADY POWIATU WEGROWSKIEGO NR III/25/2014.
Planowane inwestycje drogowe 2013 roku.  Budowa odwodnienia i kanalizacji deszczowej w Al. Wojska Polskiego i ul. Warszawskiej (od ul. J. Skorupki do.
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Spotkanie Jaworzno liderem e-mobilności rozpoczęliśmy o godz
GDAŃSKIE BADANIA RUCHU 2016
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
Zadania drogowe planowane do realizacji w 2017 r
The development of sustainable urban mobility in Upper Silesia agglomeration Robert Tomanek Katowice,
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
II spotkanie konsultacyjne dotyczące budowy drogi dla rowerów oraz wydzielenia torowiska wzdłuż ulicy Grunwaldzkiej Poznań,
OLSZTYNA ŚRÓDMIEŚCIE OLSZTYNA ŚRÓDMIEŚCIA KOMUNIKACJA
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Lekcja 2 Temat: Zasady bezpiecznego poruszania się po drogach
Justyna Suchanek Międzywydziałowe Studia Doktoranckie z Ekonomii, Finansów i Zarządzania Skuteczność mechanizmów promocji aktywnej mobilności wśród dzieci.
Zapis prezentacji:

KONSULTACJE SPOŁECZNE DOT. POŁĄCZENIA UL. BURACZANEJ I STRZELCÓW

KOSZT WYKONANIA WARIANTÓW INWESTYCJI KŁADKA PIESZO – ROWEROWA CZYNNIK KŁADKA PIESZO – ROWEROWA WIADUKT DROGOWY Koszt wykonania dokumentacji 0,5 – 0,9 mln zł 0,6 – 1,6 mln zł Koszt budowy obiektu 6 – 8 mln zł 9 – 16 mln zł Czas wykonania dokumentacji 12 – 18 m-cy Czas budowy obiektu ok. 18 m-cy Źródło: Na podstawie dwóch dialogów technicznych przeprowadzonych przez ZDiZ z dwoma podmiotami w okresie czerwiec-wrzesień 2018.

WIADUKT DROGOWY ZA PRZECIW Alternatywne połączenie drogowe między dzielnicami Zwiększenie natężenia ruchu wewnątrz osiedli Poprawa warunków ruchu na ul. Wielkopolskiej Większy hałas i mniejsze bezpieczeństwo na drogach Ułatwiona komunikacja dla różnych uczestników ruchu Obawa przed blokowaniem się ruchu Wielkopolska-Nałkowska Dopasowanie drożności układu drogowego do potrzeb kierowców Potrzebne inne działania zniechęcające do tranzytu i uspokajające ruch Udrożnienie dojazdu do plan. parkingu Park&Ride przy PKM Droższe rozwiązanie niż kładka pieszo-rowerowa Szansa na nowe trasy komunikacji zbiorowej wewnątrz osiedli Wątpliwość odnośnie spójności z dokumentami strategicznymi i uspokajaniem ruchu

KŁADKA PIESZO-ROWEROWA ZA PRZECIW Nowa trasa dla pieszych i rowerzystów jako realna alternatywa dla samochodu Nieuwzględnienie potrzeb części uczestników ruchu (kierowcy, komunikacja zbiorowa) Promocja roweru oraz podróży pieszych zgodnie ze strategiami Brak alternatywnego połączenia dzielnic Utrzymanie natężenia ruchu samochodowego wew. osiedli Brak poprawy ruchu na skryżowaniu Wielkopolska-Strzelców Zgodność z MPZP przyjętym dla części terenów Małego Kacka Brak udrożnienia dojazdu do planowanego parkingu Park&Ride przy stacji PKM Rozwiązanie tańsze niż wiadukt drogowy Brak szansy na zwiększenie oferty komunikacji zbiorowej wew. osiedli Niepotrzebne dodatkowe nakłady na uspokojenie ruchu na Karwinach

KONSULTACJE SPOŁECZNE DOT. POŁĄCZENIA UL. BURACZANEJ I STRZELCÓW