Zobacz, usłysz, poczuj- niezwykła podróż do świata zmysłów.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Gimnazjum nr 56 w Poznaniu
Advertisements

Adam Miratyński Towaroznawsto 1021b.
Ekorozwój.
Oszczędzanie -szkolny happening kliknij.
Agata Kowalska 1013 nr indeksu:
UCZYMY SIĘ UCZYĆ Nauka języków obcych nieodłącznie związana jest z systematycznym zapamiętywaniem wielu informacji. Wiadomo, że zrobienie notatek w zeszycie.
UCZNIOWIE KLAS IV A I IV D DZIĘKUJĄ PANU BOGU ZA STWORZONY ŚWIAT.
Szkoła Podstawowa Nr 225 Oferta dla sześciolatków.
Dzień Sałatkowy Opracowanie: Agata Mielczarek - teksty
1 NARZĄDY ZMYSŁÓW M.Bartosiewicz, A.Kroma, D.Wertelecka, A.Zając.
„Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat” (J. Korczak)
Hej, nazywam się Sylwia Maciejewska i chodzę do klasy 3A. Myślę, że kojarzycie mnie ze szkolnych korytarzy i rozmaitej działalności w samorządzie.
- Kandydatka na przewodniczącą szkoły.
KONCEPCJA PRACY PRZEDSZKOLA
Wychowawca : Sylwia Szczęsna - Cichoń
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Uczyłem się na lekcjach
ZAPROSZENIE DO PRZYGODY 2. edycja tutoringu dla Liderek i Liderów Pracowni Orange Warszawa, 6 marca 2013.
CHEMIA OD PRZEDSZKOLA.
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
Wykorzystaj czas.
Zabawy FundaMentalne dla przedszkoli
TO MY KLASA 4c.
Eko Choinka – to nie żadna drwinka !
Projekt edukacyjny klasy IIIa Gimnazjum w roku szkolnym 2012/2013
Gdzie jest wiosna? Autorzy projektu: Uczniowie klasy II
W jaki sposób samorząd uczniowski może wpłynąć na poprawę atmosfery i bezpieczeństwa w naszej szkole? Debata na temat :
Twoja kandydatka na Przewodniczącą Samorządu Szkolnego
Facebook.
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
Zadania w ramach projektu Czysta Małopolska
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
Pomagać zawsze można. Pomoc w nauce  Pomoc w lekcjach pomaga większości uczniom pomaga w kartkówkach, sprawdzianach, zadaniach, lub testach.  Uczniowie.
 Osoby w mojej grupie są dla mnie bardzo ważne, poprzez rozmowę z nimi staram się ich poznać i stwierdzić ich samopoczucie aby potem móc określić.
Samorząd Szkolny Jak wszyscy wiemy, niedługo czekają nas wybory przedstawicieli do Samorządu Szkolnego. Musimy dobrze wybrać, bo te osoby będą przez cały.
Z łyżką i wiosłem – kulinarny rejs wokół Bałtyku Prezentacja uczennic klasy V Szkoły Podstawowej w Zalesiu.
KTO JEST PRZYJACIELEM LASU?
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja II Rok szkolny 2014/2015.
Patrycja Widełka KrDZTo1011
ZMYSŁY CZŁOWIEKA.
. Jak można pomóc ludziom potrzebującym? Czy da się zmienić ich życie na lepsze? Czy można pomóc dzieciom, kształcić się i rozwijać? Myślimy, że dzięki.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
Prawa dziecka ... a co to takiego???
1. Znam tą szkołę jak mało kto, wiem co, gdzie, jak i z kim załatwiać 2. Znam Statut, więc wiem co i jak ugryźć, znam prawa uczniów i nauczycieli 3. Cały.
„Pomóż swojemu dziecku zrozumieć matematykę”
PRZYJACIEL LASU.
Klasa II D Szkoła Podstawowa Nr 10 w Lubinie
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE Diagnoza stanu wyjściowego.
TYDZIEŃ NAUKOWCA Przedszkole nr 4 KRAINA ODKRYWCÓW w Nidzicy.
MOJE HOBBY.
Za T. Buzanem i R. Keenem „Księga geniuszu” A UTOSPRAWDZIAN KREATYWNOŚCI Z. K ORZENIEWSKI, DODN.
„WF z klasą” to nowy program Centrum Edukacji Obywatelskiej realizowany przy medialnym wsparciu Gazety Wyborczej i portalu sport.pl.
INTEGRACYJNE PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 4 W BARTOSZYCACH „Niepełnosprawni są wśród nas”
Projekt edukacyjny „Ciekawi świata – islam”. Poznajcie ludzi ciekawych świata. Ja nazywam się Krzysztof Poleszak. Po lewej jest Cezary Siurek i Adam Brodacz,
SZEŚCIOLATEK W SZKOLE. ZABAWA JEST NAUKĄ, NAUKA ZABAWĄ. IM WIĘCEJ ZABAWY, TYM WIECEJ NAUKI. /Glenn Doman/
III EDYCJA. ZADANIA DO WYBORU NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
Co myślisz o ludziach, którzy przypatrują Ci się na ulicy? Staram się jak najszybciej do tych osób uśmiechnąć. Uśmiech powoduję, że myślę o tych osobach.
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
ERA SZKOLNEGO KOMPUTERA!
Czytanie- kto teraz czyta?
Tytuł – Moja ulubiona książka
Prezencik spółka jawna Zespół Szkół nr 2 w Pabianicach.
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UCIECHOWIE
Oto mój pies Fafik. Bardzo lubię mojego psa. Rzucam mojemu psu patyki. Wychodzę z psem na spacer. Często opowiadam o swoim psie. Psie, podaj łapę!
Wystawy o eTwinningu i zrealizowanych projektach w ramach tej akcji r.
Raport z ewaluacji- Rozwijanie zainteresowań dzieci
Zaangażowanie społeczne
CZEŚĆ JESTEM WERONIKA tRINSCHEK
Nominacja w kategorii dziennikarstwo w plebiscycie Gala Róż Jadwigi.
Zapis prezentacji:

Zobacz, usłysz, poczuj- niezwykła podróż do świata zmysłów.

niezwykła podróż do świata zmysłów. Hej, to my, szalona szóstka z klasy VI. Kochamy nasze zmysły i dlatego, chcielibyśmy zorganizować w naszej szkole FESTIWAL ZMYSŁÓW  Zobacz, usłysz, poczuj- niezwykła podróż do świata zmysłów.

Zanim zdradzimy nasz plan, napiszemy kilka słów o nas i o naszych zadaniach w projekcie. 

„W naszym szkolnym projekcie będę odpowiedzialna za Oliwia „W naszym szkolnym projekcie będę odpowiedzialna za ZMYSŁ WZROKU, który jest jednym z najważniejszych zmysłów świata. A ponieważ kocham obserwować przyrodę, przyglądać się zwierzętom i roślinom, myślę że świetnie nadaję się do tego zadania.”

Szalona Maja z klasy VI- „W projekcie reprezentuję ZMYSŁ SMAKU, bez którego każda uczta byłaby nudna. Jestem SUPERSMAKOSZEM, uwielbiam smakować różnorodne potrawy, a słodki i kwaśny to moje dwa ulubione smaki ”

Arek, Aruś,(dla bliskich Areczek) „Reprezentuję ZMYSŁ DOTYKU Arek, Aruś,(dla bliskich Areczek) „Reprezentuję ZMYSŁ DOTYKU. Moim kolegom i koleżankom często brakuje słów do opisania tego, co czują. Pomogę im w interpretacji ich odczuć dotykowych oraz przygotuję dla nich m.in. SLIMY, zabawne masy, przynoszące ulgę po nieudanym sprawdzianie ”

Angelika, klasa VI- „Ludzki słuch zadziwia mnie każdego dnia. Potrafi wpłynąć na moje samopoczucie w niezwykły sposób. Szczególnie, kiedy po zestresowanym dniu, włączam płytę z odgłosami ptaków i już wiem, że nic nie jest w stanie mnie zdenerwować. Dlatego w projekcie przedstawię ZMYSŁ SŁUCHU”.

Weronika, klasa VI. „Lubię wąchać każdy zapach. Jak każda kobietka, lubię zapach perfum- w perfumeriach mogłabym przesiedzieć i przewąchać każdy zapach. A ponieważ my, kobiety mamy zdecydowanie lepszy węch niż mężczyźni, w projekcie, ZMYSŁEM WĘCHU, zajmę się oczywiście JA.”

Dawidos, z klasy VI. „Ćwiczenia to moje hobby Dawidos, z klasy VI. „Ćwiczenia to moje hobby. Wszelkie wygibasy nie są mi obce, dlatego w projekcie zajmę się ZMYSŁEM RÓWNOWAGI. ps. potrafisz tak?”

Hej, i jeszcze ja, opiekun grupy, nauczyciel przyrody, biologii Hej, i jeszcze ja, opiekun grupy, nauczyciel przyrody, biologii. Chciałabym z moimi uczniami zorganizować festiwal ZMYSŁÓW. Kierując się sentencją Konfucjusza, ”Usłyszałem i zapomniałem. Zobaczyłem i zapamiętałem. Zrobiłem i zrozumiałem”, wiem, że nauka przez zabawą, najlepiej trafia do moich uczniów.

Mamy plan, ciekawe zadania dla naszych kolegów i koleżanek, a przede wszystkim pomysł.

Na pokazie podzielimy salę na strefy zmysłów i do każdej strefy przygotujemy różnorodne zadania typu: zapachowe memory, sensoryczne dywaniki, masażery, zgaduj -zgadulę, slimy, zgadywanki smakowe, iluzje optyczne, pisanie w języku Braille’a, ekologiczne instrumenty itp. Każdy będzie mógł samodzielnie wykonać zadanie. Poza tym, chcemy wszystkim uświadomić, że zmysły nie są nam dane raz na zawsze i dlatego, w tym celu przygotujemy, STREFĘ USZKODZONYCH ZMYSŁÓW. Znajdą się tam m.in. okulary imitujące jaskrę i zaćmę, zatyczki do uszu, imitujące głuchotę itp

Liczymy na wsparcie i poparcie naszych działań . Dziękujemy za uwagę.