Ania Bogusz - Corkill Monika Górecka Ania Kołakowska Stefanini

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Czy umiesz się uczyć? Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
Advertisements

TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
„Bezpośrednie wspomaganie szkół poprzez kompleksowe doskonalenie nauczycieli - drogą do sukcesu edukacyjnego uczniów Powiatu Tarnowskiego” Realizowany.
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. M. Dąbrowskiej w Radomiu ul. J. Gen. Sowińskiego 1 tel./fax:
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
5 dni przed wakacjami Tydzień nauki opartej na doświadczeniu w szkole w Vasaramäki.
Łódź, ul. Syrenki 19a tel
„Zasoby ludzkie są jak zasoby naturalne: są często głęboko zakopane. Musisz ich poszukać, nie leżą zwyczajnie na powierzchni wokoło.” Sir Ken Robinson.
KOMUNIKOWANIE W PROCESIE WSPIERANIA ROZWOJU SZKOŁY Jarosław Kordziński NA.
Publiczne Gimnazjum nr 19 w Łodzi im. gen. Mariusza Zaruskiego.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Agnieszka Pidek-Klepacz Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie Lublin, 6 luty 2014 r. Wsparcie edukacji zawodowej w ramach Regionalnego.
D EBATA SZKOLNA KODEKS 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
Współpraca Szkoła Podstawowa nr 5 + Akademia Piłkarska TOP 54 Biała Podlaska.
Szkoła możliwości. NASZA SZKOŁA PROPONUJE CI Wszechstronny rozwój -wiedzazainteresowania Bardzo dobre przygotowanie do egzaminów i dalszej nauki Kształceniepostaw.
M OJA SZKOŁA M OJA KLASA S ZKOŁA PODSTAWOWA W K SIĄŻU W IELKIM Anna Sych Klasa VI.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Na podstawie ogólnopolskiego projektu Polskiego Związku Szachowego „Edukacja przez szachy w szkole” realizator - Dolnośląski Związek Szachowy
Środki na szkolnictwo zawodowe w nowej perspektywie finansowej Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu EFS Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO „PRZERWA NA SOK” z I Liceum Ogólnokształcącego im. Generała Józefa Bema w Ostrołęce maj 2016r.
Projekt systemowy „Nasza szkoła – najlepsza rekomendacja” w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Muszynce.
Nauczyciel i uczeń zupełnie inaczej.  Proces zindywidualizowanej edukacji, nakierowany na integralny – obejmujący wiedzę, umiejętności i postawy – rozwój.
Koncepcja obwodów szkolnych dla Gminy Suchy Las od roku
Opracowała: wicedyrektor Monika wołyńska, listopad 2016
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Stanisława Staszica
Pharmanex® Bone Formula
Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi
Wnioski z przeprowadzonej ankiety:
Prowadzenie debat w szkole
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wawrzeńczycach
Extra wyzwanie dla wszystkich!
Najnowsza dydaktyka wychowania fizycznego
Cele działania:  -rozwijanie zainteresowań uczniów  -umożliwienie uczniom prezentacji ich pasji i zdolności  -rozwijanie umiejętności autoprezentacji.
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
JAK DZIAŁAMY W FIRMIE? DZIAŁ HANDLOWY TELESALES
Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Brauna w Tarnowie Do you speak English?
„Od dziś pracuję na swój sukces”
Jakość przyciąga.
Terra Community and Ethics for the future
Filmowa podróż do Krainy Edukacji
Daniel Lesiński, Krzysztof Leja Wydział Zarządzania i Ekonomii
JAK ZAPEWNIĆ CIĄGŁOŚĆ WIEDZY I DOSTĘP DO WYKWALIFIKOWANYCH PRACOWNIKÓW W DEFICYTOWYM ZAWODZIE Jacek Wójcik
Projekt pn. Uczeń na 6 w Szkole Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. ks. Jana Twardowskiego w Olecku współfinansowany z EFS w ramach Regionalnego.
„Prawdziwy nauczyciel powinien być zawsze
INFORMACJE DLA RODZICÓW ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
SPRAWOZDANIE Projekt „Ucz się i nauczaj” realizowany w ramach Programu Erasmus Plus przez Zespół Szkół nr 3 w Zamościu w terminie r r.
Program profilaktyczno-wychowawczy
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO
Narzędzie rozwoju i kształtowania kultury organizacyjnej
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
J u s t y n a T e r e l a k doradca zawodowy
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
Wizytówka firmy o numerze ewidencyjnym :
NOVOTEL WROCŁAW CITY Asystent/ka szefa kuchni
KONFERENCJA METODYCZNA HISTORIA spotkanie sieci współpracy
Stan wykonania celów rzeczowo – finansowych
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Nauczyciel: mgr Celina Krzyżańska
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W KLASACH IV-VI SZKOŁY PODSTAWOWEJ
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Czym się zajmujemy? Nasze Miniprzedsiębiorstwo zajmuje się organizacją turniejów ESL (Electronic Sports League)
odbudowa prestiżu kształcenia zawodowego
Zespół Szkół nr 1 w Nowym Dworze Gdańskim
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
PowerVet 2019-Italia.
EUROPEJSKIE DOSKONALENIE NAUCZYCIELI
Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i ich kształcenie przez szkoły
Wspomaganie pracy szkół
„Sukces wydaje się być w dużej mierze kwestią wytrwania, gdy inni rezygnują.” W. Feather Zajęcia z doradztwa zawodowego dla uczniów VII klasy szkoły podstawowej.
Zapis prezentacji:

Structured Educational visit to Schools/Institutes & Training Seminar in Finland Ania Bogusz - Corkill Monika Górecka Ania Kołakowska Stefanini Izabela Szalewska

Dlaczego fińskie szkoły …. ?

Może to zasługa systemowego wzmocnienia pozycji nauczyciela ?

Może to zaufanie, jakim obdarza się nauczycieli pozwalając im na bardzo dużą autonomię i samodzielność pracy ?

Może to wyjątkowa elastyczność oferty skierowanej do uczniów ?

Może to zasługa wyjątkowo dobrze wyposażonych szkół ?

Może umiejętność rozwijania wewnętrznej motywacji uczniów?

Co możemy wdrożyć w naszej szkole ? Troska o budowanie wzajemnych relacji w oparciu o dobrą komunikację i zaufanie Troska o pozytywne wzmacnianie naszych uczniów Troska o rozwijanie odpowiedzialności za własny rozwój i edukację