Nasz projekt: „Kadra edukacyjna XXI. wieku”.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
dr Anna Murkowska dr Przemysław Wolski
Advertisements

Wizyty Studyjne Zasady udziału w wizytach studyjnych w roku szkolnym /20 10 Materiały informacyjne Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja.
- Mobilność szkolnej kadry edukacyjnej Program
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Organizacja pracy w POWUZ Zadania nauczycieli POWUZ i opiekunów.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez całe życie Partnerskie Projekty Szkół - raporty merytoryczne.
C omenius Partnerskie Projekty Szkół Zadania koordynatora oraz organizacja mobilności Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie.
Źródło dofinansowania projektu: Europejski Fundusz Społeczny
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Kapitał
EWALUACJA PROJEKTU „STAŻE ZAGRANICZNE DROGĄ DO SUKCESU ZAWODOWEGO” ZSP NR 1 W JAWORZNIE wrzesień 2011 – wrzesień 2012.
MIĘDZYNARODOWY PROCES DYDAKTYCZNY CZYNNIKIEM WZROSTU KOMPETENCJI ZAWODOWYCH NAUCZYCIELA.
Powiat Pilski w partnerstwie z Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Pile
Program Comenius, jako jeden z czterech programów Unii Europejskiej Uczenie się przez całe życie, realizuje następujące akcje: – Dwustronne Partnerskie.
Projekt „The better teachers the better education process” w Zespole Szkół Zawodowych Nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach zrealizowany w ramach.
Plansza tytułowa / tytuł prezentacji
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
Wzmocnienie potencjału instytucjonalno – kadrowego Urzędu Gminy w Nowem Harmonogram realizacji projektu.
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Ko-Kluby Przedsiębiorczości – promocja świadomości proekologicznej wśród młodzieży szkół ponadgimnazjalnych.
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
Erasmus+ KA 2 cechy projektów: elastyczność różnorodność innowacja, rozwój i modernizacja działania: innowacja - programy, materiały, narzędzia, metody.
„Zagraniczne praktyki i standardy pracy czynnikiem poprawy kompetencji zawodowych oraz zwiększenia szans na rynku pracy” Nr projektu: PL1-LEO
Wizyta studyjna w Lizbonie - projekt PL1-ESF Jakość nadzoru pedagogicznego i pracy szkoły w programie Zagraniczna Mobilność szkolnej kadry.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Ewaluacja konferencja 11 czerwca 2014 RODN „WOM” w Katowicach.
eTwinning jest również częścią Erasmus plus- nowego programu UE na rzecz kształcenia, szkolenia, młodzieży i sportu w którym nasza szkoła bierze udział.
Kłanino r. Gabriela Albertin – Koordynator Projektu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie.
P ROGRAM : E RASMUS + A KCJA KLUCZOWA : M OBILNOŚĆ EDUKACYJNA A KCJA : M OBILNOŚĆ OSÓB UCZĄCYCH SIĘ I PRACOWNIKÓW T YP AKCJI : M OBILNOŚĆ OSÓB UCZĄCYCH.
Adres siedziby: ul. Stanisława Wyspiańskiego Oświęcim tel: fax:
Erasmus+ Edukacja szkolna
Szkolenie językowe dla nauczycieli i pracowników Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Konarach.
Lingwistyczne szlify czyli nauczyciele SIĘ uczą…..
Praktyki zagraniczne w Irlandii. Głównym celem naszego projektu jest: podniesienie umiejętności praktycznych zawodowych uczniów poprzez realizację praktyk.
Program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim”
Program Operacyjny Wiedza – Edukacja – Rozwój Programy mobilnościowe Aleksandra Szyszka.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
BARBARA OGRODOWSKA WICESTAROSTA NOWODWORSKI GDAŃSK, 6 CZERWCA 2016 r. POWIAT NOWODWORSKI.
Zmienia życie, otwiera umysły. eTwinning jest platformą współpracy dla pracowników szkół z krajów europejskich, które komunikują się, współpracują.
SZKOŁA PODSTAWOWA W CHARŁUPI MAŁEJ BENEFICJENT PROGRAMU ERASMUS+
Podstawowe informacje o projekcie Nazwa projektu: „Europejskie kompetencje i jakość kształcenia osób dorosłych w dobie globalizacji” Okres realizacji:
Mobilność kadry I Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki we Włodawie.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
I Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Sanoku
Mobilność kadry nauczycielskiej
Podstawowe informacje
ROLA OPIEKUNA STAŻU Urszula Martyka-Wiecha
Projekt współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+
2014–2020 ERASMUS+ AKCJA 1 AKCJA 2 AKCJA 3
Projekt Cele projektu Miejsce i termin projektu Partner projektu.
Międzynarodowa klasa;-)
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Projekt „Mistrz w zawodzie- Meister im Beruf”
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
Powiat Ciechanowski „Doskonalenie szansą na rozwój”
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Szkoła Nauczycielem stoi
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Edyta Jasińska Joanna Wieremiejuk
Europejski wymiar w nowatorskich działaniach kadry edukacyjnej koszalińskiego Ekonoma Małgorzata Kwiatkowska Uczestnik Erasmus+ MALTA 2017 ETI Zespół Szkół.
SP 28 LUBLIN „Otwieranie umysłów - Europa wspólny dom“ POWERSE 2016 realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Nasz projekt: „Kadra edukacyjna XXI. wieku”.
Podsumowanie projektu “Dobry nauczyciel, jeszcze lepszy uczeń”
Systemy internetowe do obsługi projektów
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
Projekt: JAK SKUTECZNIE I EFEKTYWNIE UCZYĆ DOROSŁYCH WE WSPÓŁCZESNEJ EUROPIE Nr projektu: PL01-KA mgr Elżbieta Tomaszewska – koordynator.
EFEKTY PROJEKTU „Kompetencje zawodowe kluczem do sukcesu na europejskim rynku pracy”
„HOTELARZE Z WODZICZKI – EUROPEJSKI RYNEK PRACY NA WAS CZEKA”
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Zapis prezentacji:

Nasz projekt: „Kadra edukacyjna XXI. wieku”. AKCJA 1 MOBILNOŚĆ EDUKACYJNA – WYJAZDY KADRY EDUKACYJNEJ Nasz projekt: „Kadra edukacyjna XXI. wieku”.

Czas trwania: 24 miesiące (od 1. 06. 2018r Czas trwania: 24 miesiące (od 1.06.2018r.) Liczba uczestników projektu: 18 Koordynator projektu: Anna Surowiak CELE PROJEKTU : podniesienie poziomu jakości pracy szkoły poprzez określenie potrzeb, które muszą ulec poprawie/ wzmocnieniu w perspektywie jej rozwoju; podniesienie kompetencji zawodowych pracowników szkoły; realizacja mobilności (wyjazdów) zagranicznych pracowników szkoły; wdrożenie rozwiązań/wiedzy zdobytych przez pracowników szkoły w trakcie mobilności zagranicznych realizowanych w ramach projektu.

Przyznane dofinansowanie wynosi: 35498 Euro, W tym: Wsparcie organizacyjne: 6300 Euro Opłata za udział w kursach: 7490 Euro Podróż: 5120 Euro Wsparcie indywidualne: 16588 Euro

ZAPLANOWANE MOBILNOŚCI: Kursy języka angielskiego w Irlandii dla początkujących lub średniozaawansowanych; organizator kursu: Cork English College; temat kursu: "General English Language Training"; czas trwania: 1 tydzień lub 2 tygodnie; ilość osób: 9 - nauczyciele różnych specjalności; Kurs metodyczny w Portugalii; organizator kursu: ACJ Informatics; temat kursu: "Smart educational resources"; czas trwania: 5 dni; ilość osób: 2 - nauczyciele różnych przedmiotów; Kurs metodyczny na Malcie; organizator kursu: ETI –Malta (Executive Training Institute); temat kursu: "CLIL-Technology& ICT Tools for teachers working with CLIL"; czas trwania: 5 dni; ilość osób: 2 - nauczyciel matematyki, nauczyciel historii; Kurs metodyczny we Włoszech; organizator kursu: Europass Teacher Academy; temat kursu: "Flipped classroom"; czas trwania: 6 dni; ilość osób: 2 - nauczyciele języków obcych; Kurs w Hiszpanii; organizator kursu: DOREA Educational Institute; temat kursu: "Handling Stress and Avoiding Burnout"; czas trwania: 5 dni; ilość osób: 3 - nauczyciele języka angielskiego; 2

Etapy realizacji projektu I. Faza przygotowawcza (czerwiec 2018 – marzec 2019) wybór uczestników projektu/mobilności, stworzenie listy rezerwowej, wyznaczenie koordynatora, który będzie odpowiedzialny za przygotowanie/organizację wyjazdów, zaplanowanie budżetu i sposobów finansowania bieżących działań projektowych, przypomnienie obowiązków uczestników projektu – podpisanie umów z uczestnikami kursów szkolenie językowe (wrzesień - grudzień 2018), dopracowanie strategii rozpowszechniania informacji na temat projektu i jego rezultatów - na bieżąco, opracowanie ankiet, które pomogą ocenić rezultaty projektu - na bieżąco. Przed każdą mobilnością: przeprowadzenie szkoleń merytorycznych i kulturowych dla uczestników mobilności, zakup materiałów dydaktycznych dla uczestników projektu, zakup biletów lotniczych i zorganizowanie przejazdu na lotnisko, przygotowanie certyfikatów krajowych, ubezpieczenie uczestników.

II. Faza mobilności (kwiecień 2019 – październik 2019) - wyjazdy na kursy. III. Faza wdrażania i upowszechniania rezultatów projektu (do maja 2020) sprawozdania uczestników mobilności, spotkania w zespołach przedmiotowych i dzielenie się zdobytą wiedzą i materiałami dydaktycznymi, przedstawienie rezultatów projektu na platformie eTwinning i na stronie internetowej szkoły, prezentacja projektu w sąsiednich szkołach, stworzenie zestawu nowych materiałów dydaktycznych, utrzymywanie nawiązanych kontaktów z nauczycielami ze szkół europejskich,publikacja zdjęć i filmów z działań projektowych, wdrażanie wypracowanych rezultatów przez uczestników kursów, ocena przebiegu całego projektu, sprawdzenie poprawności rozliczania finansowego wszystkich działań, kontynuowanie działań upowszechniających projekt, ewaluacja projektu, przygotowanie raportu końcowego.