AGH: Wdrażanie przepisów U2.0

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Biuro Ochrony Rządu. Spis treści  Struktura i działanie  Formy działania i zakres uprawnień  Możliwości zatrudnienia  Informacje ogólne  Zarobki.
Advertisements

TERYT 2 Współdziałanie w zakresie objęcia nadzorem wstępnej weryfikacji danych inicjalnej bazy danych PRG w zakresie granic jednostek i obrębów ewidencyjnych.
Informacja o działalności Biura Analiz Instytucjonalnych i Raportowania oraz audycie informacji instytucjonalnej na UJ Maria Próchnicka.
Przyjmowanie i obsługa wniosków LGD Lokalna Grupa Działania Wadoviana 8 września 2009.
Departament Zarządzania Funduszami i Projektami Unijnymi GRUPA ROBOCZA WSPIERAJĄCA PRZYGOTOWANIE KUJAWSKO – POMORSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO.
Projekt Regulaminu Działania Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Ustawa z dnia r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej: art Podstawowymi jednostkami organizacyjnymi do wykonywania.
STAŻ. Definicja: Staż oznacza nabywanie przez bezrobotnego umiejętności praktycznych do wykonywania pracy przez wykonywanie zadań w miejscu pracy bez.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Tryb tworzenia związków metropolitalnych w kontekście zasady samodzielności jednostek samorządu terytorialnego Karol Ważny Uniwersytet Gdański Instytut.
Program kształcenia na określonym kierunku, poziomie i profilu kształcenia zmiany wynikające z nowelizacji ustawy PoSzW Spotkanie dla rad programowych.
WNIOSKI Z KONTROLI I NADZORU NAD REALIZACJĄ ZADAŃ POMOCY SPOŁECZNEJ
Klasy VII i VIII w okresie przejściowym
wchodzi w życie z dniem 1 września 2017 r.
Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy
RODN „WOM” w Katowicach 2017 dr Tomasz Grad

DECYZJA O WARUNKACH ZABUDOWY tzw. „Wuzetka”
Konstytucyjny system źródeł prawa
Czym jest CUW ? Katowice Posiedzenie 28 czerwca 2016r.
Statut uczelni publicznej a statut publicznej szkoły podstawowej
organizowanie ochrony informacji niejawnych
RADA RODZICÓW JAKO ORGAN SZKOŁY
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2017
Dz.U Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe
WYDZIAŁOWE PUNKTY INFORMACYJNE W PROCEDURZE POTWIERDZANIA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ Szczecin, 11 grudzień 2015.
CZYM JEST PROGRAM WSPÓŁPRACY?
O ochronie danych osobowych
Wygaśnięcie decyzji art. 162 § 1 kpa
Programy nauczania.
Wstęp do nauki o państwie i polityce
E- SKARGA Formalne wymogi wniesienia skargi do WSA w kontekście informatyzacji postępowania sądowoadministracyjnego- wybrane zagadnienia.
PARTYCYPACJA PRACOWNICZA – ZAGADNIENIA WYBRANE
Statut Szkoły art. 98 ustęp 1.
Umowa darowizny Mgr Aleksandra Pasek Instytut Prawa Cywilnego Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego.
Karnoprawna ochrona tajemnicy zawodowej dotyczącej działalności funduszy emerytalnych II Międzynarodowa Konferencja Naukowa pt. ZABEZPIECZENIE EMERYTALNE.
Rzecznik Praw Dziecka.
Młodzieżowa Rada Miejska Miasta Dąbrowa Górnicza
TRZECIE spotkanie Zespołu
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Zmiany w przepisach ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r
Federacja Szkół Doktorskich Instytutów Polskiej Akademii Nauk
Szkoły Doktorskie Instytutów Polskiej Akademii Nauk
Wykład 7 Prawo urzędnicze.
Nowe regulacje prawne w obszarze bezdomności
RODN „WOM” w Katowicach 2017 dr Tomasz Grad
Rodzaje i nazwy uczelni Organy uczelni publicznej
Philippe Poniatowski – – Ia
Dostosowanie programów studiów do nowych przepisów dotyczących kształcenia w szkolnictwie wyższym Szczecin 09 listopad 2018.
RZECZNIK FUNDUSZY EUROPEJSKICH
Zmiany w awansie zawodowym od 1 września 2018r.
Zmiany w ustawie o systemie oświaty
Ustawa 2.0 – pomoc materialna
Zatrudnianie nauczycieli w projektach współfinansowanych z UE- wybrane zagadnienia Elbląg, 22 czerwca 2017 r.
Cele postępowania upadłościowego prowadzonego wobec osoby fizycznej w kontekście planowanych zmian przepisów o upadłości konsumenckiej Dr Marek Porzycki.
Spotkanie dla pracodawców ,,Warto wiedzieć, warto skorzystać„
AGH: Sprawy pracownicze
Zmiany w przepisach ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r
Podstawa prawna Zasady przyjęć do klas I w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Kobyłka, zostały przygotowane w oparciu o.
Zmiany w przepisach ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r
Odsetki naliczane za czas postępowania 30 marca 2017
Zatrudnianie nauczycieli w projektach współfinansowanych z UE- wybrane zagadnienia Olsztyn, 21 września 2017 r.
przyjęty przez Zarząd Główny ZNP w dniu 20 grudnia 2016 r.
Wyrok WSA w Bydgoszczy z dnia 27 października 2016 r., I SA/Bd 613/16
USTRÓJ UCZELNI SPRAWY ORGANIZACYJNE
Raport o stanie gminy dr hab. Dawid Sześciło.
NIE WSZCZYNA SIĘ POSTĘPOWAŃ AWANSOWYCH
USTRÓJ UCZELNI SPRAWY ORGANIZACYJNE
w świetle Ustawy „Za Życiem”
Zapis prezentacji:

AGH: Wdrażanie przepisów U2.0 Spotkanie Władz AGH, 12.09.2018 Tadeusz Słomka

Zasady wdrażania Ustawy 2.0 Minimalizacja kosztów społecznych Maksymalnie prosta struktura Jasne zasady finansowania jednostek Ewaluacja kluczem do sukcesu w przyszłości

Nasze decyzje W strukturze pozostają dziekani, wydziały i katedry Do 1.09.2020 r. pozostają dotychczasowe wydziały, na ostatni rok powołani zostaną dotychczasowi dziekani i prodziekani Uważamy, że w strukturze uczelni mogą pojawić się nowe jednostki: np. instytuty Po 1.10.2020 r. obowiązywać będzie zmodyfikowana struktura uczelni (po dyskusji) zapisana w statucie W uczelni z mocy ustawy muszą funkcjonować 3 organy: Rektor, Rada Uczelni i Senat (67 lat). Jeśli chcemy scedować postępowanie o nadanie st. dr i dr hab. na Radę Dyscyplin to te rady będą organami

Ogólny schemat struktury AGH Rektor Rada Uczelni Prorektorzy Senat Katedry/ Instytuty Wydziały Rada Dyscyplin Kanclerz Szkoły doktorskie Kwestor

Zadania Rektora Do zadań rektora należy w szczególności: Powoływanie osób do pełnienia funkcji kierowniczych i ich odwoływanie Prowadzenie polityki kadrowej w uczelni Tworzenie studiów na określonym kierunku, poziomie i profilu Tworzenie szkół doktorskich Prowadzenie gospodarki finansowej uczelni

Zadania Rektora Rektor nadaje regulamin organizacyjny, który określa: strukturę organizacyjną uczelni oraz podział zadań w ramach tej struktury organizację oraz zasady działania administracji uczelni.

Zadania Rektora 10. Osoba wybrana albo powołana do pełnienia funkcji rektora jest zatrudniana w uczelni jako podstawowym miejscu pracy w rozumieniu ustawy nie później niż z dniem rozpoczęcia kadencji. Do zatrudnienia tej osoby nie stosuje się przepisu art. 119 ust. 1.