Gggffgh.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
BiznesKlasa UNICEF – projekt edukacji humanitarnej.
Advertisements

Szkolny wolontariat informuje, że na terenie naszej szkoły została przeprowadzona akcja Zajączek. Celem tej akcji było przygotowanie i przekazanie Zajączków.
NIEZBADANE TAJEMNICE KROPLI WODY
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Szkoła Podstawowa nr 2 w Kwidzynie Klasy I - III.
Jak moje miasto jeździ z głową?. Nasze Gimnazjum wzięło udział w nowym projekcie edukacyjnym banku BGŻ pt. Jeżdżę z Głową. W inicjatywie udział wzięły.
Stargard im Herbst 10 – 16 Oktober 2012 Jakub Nagaj II D.
Projekt Comenius Jest jednym z czterech programów sektorowych Programu "Uczenie się przez całe życie, który wspiera finansowo oraz merytorycznie: partnerską
Autor: Jacek Kukawski III a
Zdrowie: To nie tylko brak choroby, lecz pełny dobrostan społeczny, psychiczny i biologiczny Światowa Organizacja Zdrowia.
WITAMY W BOLEWICACH.
KLUB PYTALSKICH I WODA Od atomu po ocean!.
Projekt „ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Skład grupy: Błażej Sz., Dominik T. i Jakub G.
Apel o zanieczyszczeniu wody i powietrza
Gimnazjum Publiczne im. Księdza Bronisława Markiewicza w Pruchniku
EKSPERYMENTY BIOLOGICZNE
Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy (w oparciu o koncepcję inteligencji wielorakich Howarda Gardnera) Ponadregionalny Projekt Edukacyjny.
Oczywiście zaczęliśmy od zorganizowania się i omówienia, jak to wszystko będzie wyglądało. Najpierw podzieliliśmy się na grupy – każda odpowiadała za.
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
Klubie ludzi mówiących płynnie r. Podsumowanie roku akademickiego w:
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Tego roku chętni uczniowie klasa pierwszych zgłosili się do projektu unijnego Rozwój przez kompetencje. Chcemy pokazać w naszej prezentacji jak przebiegały.
Jak inwestycje alternatywne wpływają na efektywność portfela
„Czy każdemu z nas jest bliska ochrona środowiska?”
Ekologia naszymi oczami
Dzień Ziemi.
Przedszkole Miejskie Nr 1 „Tęczowa Jedyneczka” Rawa Mazowiecka
Klaudia Czech KrDZTo1011b Ćwiczenie 1 2. Ćwiczenie 2 3. Ćwiczenie 3 4. Ćwiczenie 4 5. Ćwiczenie 5.
Zadania w ramach projektu Czysta Małopolska
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI ZADANIA W RAMACH PROJEKTU „MŁODZI GŁOSUJĄ” LEKCJA O PARLAMENCIE EUROPEJSKIM MŁODZIEZOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY KWIDZYN.
Wsparcie psychologiczno - pedagogiczne
sprawdzenie wiedzy ludzi na temat wykorzystywania deszczówki zgłębianie wiedzy na temat deszczówki.
Obszary niedoborów i nadmiaru wody
Szkolny Klub Śniadaniowy w klasie II b Szkoła Podstawowa nr 3 im. Alfreda Freyera w Tarnobrzegu.
NEGATYWNE SKUTKI DZIAŁANIA WYBRANYCH Substancji CHEMICZNYCH NA ŚRODOWISKO PRZYRODNICZE ZWIĄZANE Z ROZWOJEM ROLNICTWA.
Szkolny Klub Śniadaniowy w klasie II b Szkoła Podstawowa nr 3 im. Alfreda Freyera w Tarnobrzegu.
KULI! W POSZUKIWANIU.
ŚNIADANIE DAJE MOC Dnia klasa Ic wzięła udział w akcji ŚNIADANIE DAJE MOC. Uczniowie przynieśli różne produkty. Natalia przyniosła ciemne pieczywo,
Jak chronić Ziemię? Projekt edukacyjny w klasie II szkoły podstawowej.
1 Środowisko Europy PLAN 1.Wprowadzenie 2.Rozwój gospodarczy i związane z nim presje na środowisko 3.Kierunki rozwoju środowiska 4.Podsumowanie.
Gimnazjum nr 1 im Ojca Świętego Jana Pawła II w Rabie Wyżnej.
DZIEŃ ZDROWEGO ŚNIADANIA
Projekt edukacyjny: „Czy można żyć bez ropy naftowej?” Zdjęcia.
W 1943 roku w Będzinie zamieszkiwało ok. 30 tysięcy Żydów. Getto w Będzinie założono w maju 1492 roku. Getto Będzińskie sąsiadowało z sosnowickim a mieszkańcy.
Wyjazd organizacyjny wolontariatu W dniach 4 – 5 października odbył się wyjazd wolontariatu. Wyjechaliśmy o 16. spod szkoły, a na miejscu byliśmy o 17.
Uzdatnianie wody.
MISJE W KAMERUNIE. Społeczność naszej szkoły od 2009 r. uczestniczy w projekcie misyjnym „Adopcja na odległość”. Oprócz wsparcia duchowo – materialnego.
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. MATEMATYKA.
Udział w konkursach ekologicznych. Ogólnopolski Konkurs Ekologiczny Eko - Planeta W konkursie wzięli udział uczniowie klas IV – VI szkoły podstawowej.
KLUB PODRÓŻNIKA Julia Gagucka
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, ul. Kilińskiego 25 w Sosnowcu.
Grupa IX na tropie zawodowych możliwości Grupa IX na tropie zawodowych możliwości.
Zdefiniować problem Jaki jest problem? Jakie są główne założenia? Jak chcesz śledzić przebieg funkcjonowania projektu ? metody ewaluacji Budżet Jakie źródła.
PRZYCZYNY I SKUTKI DEGRADACJI GLEB
Zgodnie z rozkładem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Realizacja projektu "Edukacja globalna
Żurawka kontra IIB! Dnia 26 maja nasza szkoła obchodziła Dzień Ziemi. Każda klasa dostała zadanie do wykonania, klasa IIB(czyt. nasza wspaniała ) miała.
Prowadzący zajęcia Patrycja Haja - Stasiak
Kształtowanie świadomości finansowej uczniów
JAK DZIEŃ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI WPŁYNĄŁ NA MOJE DECYZJE ZAWODOWE?
Przedszkole Strumienie 2016/2017
Zrozumieć, przeanalizować i rozwiązać
Cel: Zmniejszyć nierówność w krajach i między krajami
Witaj, jestem Iza. Przygotowałam dla Ciebie puzzle, które możesz wykorzystać w swojej prezentacji Udanego tworzenia :)
Spotkanie z królikiem Amelki – grupa „Sówki”
Misie z wizytą w bibliotece szkolnej
Wolontariusz roku.
Zapis prezentacji:

gggffgh

Na czym to polegało?

1.Naszym pierwszym wspólnym zadaniem w terenie było badanie WODY.

Dostaliśmy różne przedmioty, które miały nam w tym pomóc

Następnie udaliśmy się do klasy, aby dokonać analizy wody.

Każda grupa dostała inne zadanie.

2. Kolejnym zadaniem w terenie było badanie gleby

3. Na kolejnym spotkaniu rozmawialiśmy o lokalnych problemach ekologicznych

Pierwszym wyzwaniem było utrzymanie piłki na sznurkach i przeniesienie jej

Zaś z jabłkiem się udało!

Dopasowywaliśmy również liczbę ludności, zyski, zanieczyszczenia do danych kontynentów

Następnie robiliśmy plakaty w grupach

Grupa 1

Grupa 2

Grupa 3

Grupa 4

Grupa 5

Grupa 6

Później układaliśmy łańcuchy pokarmowe, aby sprawdzić jak kumulują się zanieczyszczenia.

Jako klasa biologiczno-chemiczna, wiele wynieśliśmy z tych zajęć Jako klasa biologiczno-chemiczna, wiele wynieśliśmy z tych zajęć. Nie tylko wiedzę, ale i również sporo śmiechu! DZIĘKUJEMY!

KONIEC