gggffgh
Na czym to polegało?
1.Naszym pierwszym wspólnym zadaniem w terenie było badanie WODY.
Dostaliśmy różne przedmioty, które miały nam w tym pomóc
Następnie udaliśmy się do klasy, aby dokonać analizy wody.
Każda grupa dostała inne zadanie.
2. Kolejnym zadaniem w terenie było badanie gleby
3. Na kolejnym spotkaniu rozmawialiśmy o lokalnych problemach ekologicznych
Pierwszym wyzwaniem było utrzymanie piłki na sznurkach i przeniesienie jej
Zaś z jabłkiem się udało!
Dopasowywaliśmy również liczbę ludności, zyski, zanieczyszczenia do danych kontynentów
Następnie robiliśmy plakaty w grupach
Grupa 1
Grupa 2
Grupa 3
Grupa 4
Grupa 5
Grupa 6
Później układaliśmy łańcuchy pokarmowe, aby sprawdzić jak kumulują się zanieczyszczenia.
Jako klasa biologiczno-chemiczna, wiele wynieśliśmy z tych zajęć Jako klasa biologiczno-chemiczna, wiele wynieśliśmy z tych zajęć. Nie tylko wiedzę, ale i również sporo śmiechu! DZIĘKUJEMY!
KONIEC