Szkolenie dotyczące sprzedaży

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Planując Wygrywasz Planowanie Strategicze i Określanie Celów.
Advertisements

Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Projekt start! Wrocław, data Prezentuje: Venture Incubator Kontakt:
Istota i przesłanki badań marketingowych
PARTNER II System komunikacji oraz przygotowania beneficjentów i projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych w Województwie Śląskim Urząd.
Audity Opracował: Tomasz Greber
Zarządzanie procesami transportowo-logistycznymi
Nowoczesne poradnictwo zawodowe Włodzimierz Trzeciak
Zarządzanie 1. Zarządzanie
Cel usługi: Wsparcie działalności nowych i istniejących już firm. Zaplanowano usługi dla przedsiębiorców Usługa dostępna do końca listopada 2011.
IPartner Twojego Sukcesu Prezentacja usługi iPartner24.
Prawdy oczywiste Plan marketingowy Część 23
FLOW Rzecz o efektywności w biznesie Jacek Rozenek Jan Marcinowski.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Kształtowanie postaw przedsiębiorczości w kontekście dokumentów aplikacyjnych Ewa Ger.
Indywidualny plan działania
Instrukcja MILO moduł klienta.
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Prezentacja oferty CityProjekt Sp. z o.o.. Kim jesteśmy? CityProjekt Sp. z o.o. to biuro architektoniczno-budowlane, które wykonuje: Projekty indywidualne.
Prezentacja opisuje mechanizm pracy
Szkolenia, Coaching, PR.
Biznesplan.
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
JAK SKUTECZNIE WDROŻYĆ SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Wprowadzenie Prelegenci: –Tadeusz Kowalczyk – TKSoftware –Jerzy Harasimowicz – TACT.
Szablon planu strategicznego
Cytowania i H-indeks pod kontrolą
Obsługa klienta — narzędzie uaktualniające Dla użytkowników produktów firmy Novell.
1 Moduł IV. Obszar formułowania zadań budżetowych typu B.
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Współczesny bank – partner dla MSP
Oferta Happyhours: Kompletność, Innowacyjność, Skuteczność.
Organizacja zespołu projektowego
British Polish Chamber of Commerce Usługa wsparcia polskich producentów Usługa Eksportowa – BPCC Export Marta Smolarek Konsultant ds. eksportu Brytyjsko.
Zintegrowane systemy informatyczne
Wykład inauguracyjny. Analiza SWOT Przykład autor; Andrzej Stężały.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam na prezentacji wizytówki Prezentacja Wizytówki.
Obligacje przychodowe a strategia. 2 teza bez zdefiniowanej strategii jednostka organizacyjna jest niewiarygodna.
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Toruń, r.
Mediacje w szkole Jak działa mediacja ?
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu „Źródła informacji o Funduszach Europejskich” Toruń, r.
Global Ordering System - GOS
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Produktu
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu „Źródła informacji o Funduszach Europejskich” Toruń, r.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Spotkanie informacyjne pt. „Możliwości wykorzystania środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Miniprzedsiębiorstwo „BOYS-COMPANY”
Plan projektu biznesowego
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Prezentacja biznesplanu
F&S Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo Technikum nr 2
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Imię i nazwisko prezentera
Zapraszamy! Nazwa firmy.
Zgłoszenie uczestnictwa PartnerEmpower
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu „Źródła informacji o Funduszach Europejskich” Toruń, r.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Prezentacja biznesplanu
[Nazwa projektu] Analiza zamknięcia
Raport po ocenie 360° - fragment
Prezentacja biznesplanu
I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. EDWARDA DEMBOWSKIEGO W ZIELONEJ GÓRZE
Tytuł spotkania firmowego
Spotkanie w celu zebrania nowych pomysłów
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Źródła informacji. Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu „Czas na młodych” Toruń, r.
Firma działa w Zespole Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śląskim.
Zapis prezentacji:

Szkolenie dotyczące sprzedaży Prowadzący [Imię i nazwisko]

Omówienie firmy Obowiązki na stanowisku Informacje o firmie Konkurenci

Obowiązki na stanowisku Znajomość produktów i usług. Zwiększanie sprzedaży produktów i usług. Osiąganie i przekraczanie wyznaczonych kwot sprzedaży. Reprezentowanie firmy na rynku w profesjonalny sposób.

Informacje o firmie Kim jesteśmy? Jakie są nasze podstawowe wartości? Nasze miejsce na rynku i profil Jakie są nasze podstawowe wartości? Misja naszej firmy Czym się zajmujemy? Nasze produkty i usługi Co mamy do zaoferowania? Oferowane przez nas korzyści

Konkurenci Kim są nasi konkurenci? Czym się zajmują? Co mają do zaoferowania?

Proces sprzedaży Poszukiwanie potencjalnych klientów Planowanie rozmów dotyczących sprzedaży Spotkania Działania po rozmowie Dokumentacja Prezentacja Zakończenie

Poszukiwanie potencjalnych klientów Identyfikacja bieżącej bazy klientów. Identyfikacja i klasyfikacja potencjalnych klientów. Planowanie rozmów dotyczących sprzedaży.

Planowanie rozmów dotyczących sprzedaży Wyszukiwanie informacji na temat firmy potencjalnego klienta. Identyfikacja odbiorców. Określenie zakresu pomocy wymaganej przed sprzedażą (na przykład inżynierów). Zaplanowanie spotkania. Wcześniejsza rozmowa i potwierdzenie spotkania.

Spotkania Wprowadzenie. Zdefiniowanie i potwierdzenie celów potencjalnego klienta. Zdefiniowanie Twoich celów. Przejrzenie potrzeb biznesowych. Zidentyfikowanie czynników przyczyniających się do sukcesu. Zaprezentowanie możliwych rozwiązań. Osiągnięcie porozumienia (odpowiada, nie odpowiada, dalsze badanie).

Działania po rozmowie Wysłanie wiadomości e-mail lub listu podsumowującego do potencjalnego klienta, a następnie kontakt telefoniczny. Podziękowanie potencjalnemu klientowi za spotkanie. Podsumowanie spotkania. Przejrzenie uzgodnionych kolejnych kroków. Określenie zamierzeń na przyszłość. Powiadomienie odpowiednich zasobów wewnętrznych (na przykład inżyniera) o konieczności pomocy przy następnym kroku. Zaktualizowanie pliku konta lub systemu. Zaktualizowanie danych konta potoku.

Dokumentacja Przygotowanie odpowiednich dokumentów. Przejrzenie dokumentów z potencjalnym klientem.

Prezentacja Dostarczenie końcowych wersji dokumentów. Zaprezentowanie propozycji. Propozycja sprzedaży.

Zakończenie Podpisanie dokumentów. Zamknięcie sprzedaży.